Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Bondo skrev:Kelly skrev:Niels K skrev:kristiank skrev:Niels K skrev:Begovic - 5
Byram/Micah Richards - 7/10
Papa - 12
Toure - Går op med Carra
Tello - 15
Køb: 39/42
Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15
Salg 40/48
Dermed kunne der være råd til en Eriksen.
Det kan godt være at jeg er helt forkert på den, men tror du helt ærligt at han kun vil koste Liverpool 5£? Jeg tror nærmere han koster en 10£, måske koster han lidt mere og måske lidt mindre, men jeg tror da afgjort at det er i det prisleje vi ligger.
Jeg har ændret til 10 og det samme for Tello, så udgifter er det samme totalt.
Jeg ser også gerne, at vi beholder Reina, men meget tyder på, at han kan være på vej til Barca.
Jeg må ærligt indrømme, at jeg vægter sikker indgriben med hænderne og dominans i luftrummet hos en målmand højere ned tekniske færdigheder langs jorden noget højere, og jeg er meget nervør ved indlæg og hjørnespark, som det har set ud med Reina i målet.
Begovic forventer jeg kan stoppe en bold og spille nærmeste medspiller, at han kan læse spillet som en sweeper, og at han ellers hellere skal sparke bolden langt frem eller ud over linjen, hvis han er presset, fremfor at afdrible en mand i feltet.
Vi skal tage luftrummet i eget felt tilbage og selv være farligere på dødbolde i modstandernes felt. Det vil give os mange point, som vi ikke får med det nuværende set up.
Det er et rigtig fint forslag.
Gad vide om Downing smutter.
http://onside.dk/premier-league/avis-lf ... til-fulham
ville da være super lækkert, hvis liverpool kunne komme af med ham.. så har vi næsten skudt alt død-vægt afsted!
hvis vi også kunne få nogle håndøre for ham, kunne det være fedt!
Det burde vi kunne han er landsholdspiller, og har været rigtig godt spillende. Men hvem mon skulle afløse ham ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Oomph242
af Oomph242 » torsdag, 23. maj, 2013 09:45
Bondo skrev:Kelly skrev:Niels K skrev:kristiank skrev:Niels K skrev:Begovic - 5
Papa - 12
Toure - Går op med Carra
Tello - 15
Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15
Salg 40/48
Det kan godt være at jeg er helt forkert på den, men tror du helt ærligt at han kun vil koste Liverpool 5£? Jeg tror nærmere han koster en 10£, måske koster han lidt mere og måske lidt mindre, men jeg tror da afgjort at det er i det prisleje vi ligger.
Jeg ser også gerne, at vi beholder Reina, men meget tyder på, at han kan være på vej til Barca.
Jeg må ærligt indrømme, at jeg vægter sikker indgriben med hænderne og dominans i luftrummet hos en målmand højere ned tekniske færdigheder langs jorden noget højere, og jeg er meget nervør ved indlæg og hjørnespark, som det har set ud med Reina i målet.
Begovic forventer jeg kan stoppe en bold og spille nærmeste medspiller, at han kan læse spillet som en sweeper, og at han ellers hellere skal sparke bolden langt frem eller ud over linjen, hvis han er presset, fremfor at afdrible en mand i feltet.
Vi skal tage luftrummet i eget felt tilbage og selv være farligere på dødbolde i modstandernes felt. Det vil give os mange point, som vi ikke får med det nuværende set up.
Det er et rigtig fint forslag.
Gad vide om Downing smutter.
http://onside.dk/premier-league/avis-lf ... til-fulham
ville da være super lækkert, hvis liverpool kunne komme af med ham.. så har vi næsten skudt alt død-vægt afsted!
hvis vi også kunne få nogle håndøre for ham, kunne det være fedt!
Har Downing, været dødvægt i denne sæson?
-
Tom_Jorsal
- Alder: 37
af Tom_Jorsal » torsdag, 23. maj, 2013 10:18
Det synes jeg godt nok også er en hård vurdering af Downing. Han har scoret 5 mål og lavet 9 assists i alle turneringer. Det er sgu udmærket.
Men jeg er enig i, at det er det punkt, der er mest oplagt at investere i. Vi har Suso, Ibe og Sterling, som bliver klasse på et tidspunkt, men det ville give god mening at leje dem ud
til en PL-klub næste sæson, hente en klasse wing a la Ben Arfa og så bruge Downing som backup.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 23. maj, 2013 10:29
Ben Arfa har været ringe, efter han er kommet tilbage fra en skade. Jeg tror ikke han er et emne.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Hr. Drejer skrev:Ben Arfa har været ringe, efter han er kommet tilbage fra en skade. Jeg tror ikke han er et emne.
+1
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Tom_Jorsal
- Alder: 37
af Tom_Jorsal » torsdag, 23. maj, 2013 11:59
Kan det ikke også have noget at gøre med, at Newcastle var så dårligt kørende, da han kom tilbage? Der er en hel pre-season for ham til at komme i form, og med de vanvittige individuelle kvaliteter, han har, ville jeg sige go ved en hver given chance for at hente ham. Coutinho og Ben Arfa på kanterne, Suarez og Sturridge centralt med Suarez lige bag ved Sturridge..!
-
Jesperrosendal
af Jesperrosendal » torsdag, 23. maj, 2013 12:23
Stemmer klart for at vi henter Vermalen istedet for Toure!
Det er vigtigt at vi henter en solid center forsvarer og den rolle tror jeg helt sikkert godt Vermalen kunne udfylde. Han har masser af PL erfaring og så gammel er han jo heller ikke. Derudover mener jeg stadigvæk vi skal have en bumstærk def midtbane, det skal være en der er stærk i luften foran forsvaret, og har synes jeg faktisk at Diame fra West Ham kunne være spændende.
Coutinho har været en åbenbaring, og hvad i alverdan skal vi dog med Eriksen når vi har Coutinho, som efter min mening skal spille centralt og ikke på fløjene.
Vores hold er stadig ungt, så har virkelig store forventninger til den kommende sæson, men det har jeg også sagt i snart i 20 år.
Come on!
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
Jeg stemmer også får Ben Arfa, han har det vi mangler. Hvis han får Pre season, så skal han nok nå at blive klar.
Off topic:
Monaco er linket med, James Rodriguez, Moutinho og Falcao.
Hvis de kan hente dem, så kan vi også byde ind.
Måske ikke med løn eller matche prisen, men på det sportslige er vi km. foran Monaco.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Men når de spillere er kommet til, hvorefter andre vil være tilbøjelige til at følge efter, er vi jo ikke kilometer foran dem længere.
Hvis Monaco får hentet de spiller, så kan de sikkert spille med om mesterskabet i den første sæson, og de vil allerede næste år spille CL. Det kommer vi ikke til.
-
Ma Captain
af Ma Captain » torsdag, 23. maj, 2013 12:49
Niels K skrev:kristiank skrev:Niels K skrev:Begovic - 5
Papa - 12
Toure - Går op med Carra
Tello - 15
Reina - 15
Carra - sparet løn
Wilson - sparet løn
Coates/Skrtel - 5/13
Assaidi - 2
Spearing - 3
Carroll - 15
Salg 40/48
Begovic forventer jeg kan stoppe en bold og spille nærmeste medspiller, at han kan læse spillet som en sweeper, og at han ellers hellere skal sparke bolden langt frem eller ud over linjen, hvis han er presset,
fremfor at afdrible en mand i feltet.Vi skal tage luftrummet i eget felt tilbage og selv være farligere på dødbolde i modstandernes felt. Det vil give os mange point, som vi ikke får med det nuværende set up.
Haha Klasse

There is only one Captain...... Ma Captain!!
-
Ma Captain
af Ma Captain » torsdag, 23. maj, 2013 12:54
Vermalen er langsommere end Carra, Agger og Skrtel tilsammen, så nej tak til ham, det vil ikke fungere med BR's system. Hvad skal vi bruge ham til? Han er en langsommere kopi af Agger.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
-
kristiank
- Alder: 28
-
Kontakt:
af kristiank » torsdag, 23. maj, 2013 12:54
Sørgeligt at de henter historien fra det badlyste medie, men hvis det skulle passe, så ville jeg da helt klart sige go for it. Jeg har godt nok ikke set så mange arsenal kampe, men jeg synes at han er en rigtig god forsvarspiller. 45.000.000 kr. burde være til at betale.

Man kan ikke være lige heldig hver gang
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
AJ skrev:Men når de spillere er kommet til, hvorefter andre vil være tilbøjelige til at følge efter, er vi jo ikke kilometer foran dem længere.
Hvis Monaco får hentet de spiller, så kan de sikkert spille med om mesterskabet i den første sæson, og de vil allerede næste år spille CL. Det kommer vi ikke til.
Det har du vel ret i, men vi burde da være mere attraktive end Monaco, set bort fra vejr og penge.
-
Bojangles
- Alder: 46
af Bojangles » torsdag, 23. maj, 2013 13:31
Vermaelen har i mange år været vanvittig god for Arsenal og når han har været skadet, og kommet tilbage, så har det nærmest virket som at Arsenal har fået 2-3 ekstra spillere på banen.
Dog har han ikke leveret det han burde i denne sæson, og flere Arsenal tilhængere, har efter at have forgudet ham forbandet ham flere gange.
Men Vermaelen er skolet i Ajax og Arsenal - to klubber der spiller den samme slags fodbold som vi gør nu. Det er da det perfekte match.
Men fuckin' 45.mio kr.

Køb for satan, og det kan kun gå for langsomt (selvfølgelig taget i betragtning at han ikke forventer at få 1.5mio om ugen) Og så glem alt om Kolo Toure!