af Fribytter » lørdag, 18. maj, 2013 14:45
Hehe, Asger. Langt ude.
Jeg kan godt se ideen i at hente alsidige forsvarsspillere, men det kan blive et problem, hvis de begynder at flyttes meget rundt på forskellige pladser. Et nyt midterforsvar skal finde en rytme, og derfor så bør førstevalgene primært være i spil til de centrale pladser imø.. Tredje- og fjerdevalget bør i stedet være de spillere, der rykkes rundt med.
Og så synes jeg ikke, at klubben skal opgive Robinson. Han viste lovende takter i forrige sæson, men var meget skadet i sidste sæson. I denne sæson har han så tydeligvis haft brug for at blive matchet på et højere niveau end reserveholdet, men har ikke helt haft det, der skulle til for at markere sig på førsteholdet. Opholdet i Wolves skulle dog på trods af Wolves' nedrykning have været vellykket.
Der skal ske et eller andet med konkurrencen på backpositionerne, men jeg ser faktisk hellere, at en spiller som M. Richards hentes ind som en breddespiller til højreback og det centrale forsvar end, at der købes et stort ungt talent til venstreback. Hvis Enrique er inde i en dårlig periode, og Robinson viser lidt svingende form, så kan Johnson rykkes over i venstre side.
Jep, Aarde. Barrett har desuden skrevet i The Times, at Papadopoulos også er på radaren. Det er vist de solide rygter pt..
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."