Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
asger90

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af asger90 » fredag, 17. maj, 2013 19:50

AJ skrev:Hahaha, jeg troede ikke de links, du postede, var virkelige. Jeg troede, at det var en joke! Hahahaha.
Det må det også næsten være fra EB journalistens side. Så uvidende kan man simpelthen ikke være. Journalisten hedder Klaus Egelund. Hans ord skal vi sku nok ikke tage for gode varer næste gang han rygter en spiller til LFC. "Ekstra Bladet erfarer".

Skal da også blankt erkende at jeg fik kaffen galt i halsen, da jeg så den nyhed på transferdeadline day.

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » fredag, 17. maj, 2013 20:08

Kelly skrev:
Jæger skrev:Ilori, Alderweireld, Wanyama, Ben Arfa

Så er jeg meget mere end fint tilfreds!!
Ikke dårligt :) . Måske suppleret med en supertalent på venstre back.
Jeg ville også juble med det vindue, dog som Kelly skriver et supertalent a la Digne på venstre backen. Alle er gode spillere der sandsynligvis kan erhverves til en favorabel pris :dance:

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 17. maj, 2013 20:34

Undrer mig egentlig over at vi på nuværende tidspunkt ikke rigtigt er seriøst rygtet til nogle spillere til os, udover alt det rent spekulative. Assadi (lærer aldrig at stave til hans navn) er måske undtagelsen, men ellers bliver man jo sjældent overrasket når en ny spiller præsenteres, men lige pt ser det ud til at kortene er holdt tæt ind til kroppen, i hvert fald hvis BR skal have ret i hans tidligere ideer om tidlige signings i vinduerne.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » fredag, 17. maj, 2013 20:44

Jesper skrev:Undrer mig egentlig over at vi på nuværende tidspunkt ikke rigtigt er seriøst rygtet til nogle spillere til os, udover alt det rent spekulative. Assadi (lærer aldrig at stave til hans navn) er måske undtagelsen, men ellers bliver man jo sjældent overrasket når en ny spiller præsenteres, men lige pt ser det ud til at kortene er holdt tæt ind til kroppen, i hvert fald hvis BR skal have ret i hans tidligere ideer om tidlige signings i vinduerne.
Nu åbner transfervinduet jo først d. 1 Juli og de fleste ligaer er ikke færdige endnu, hvorfor holdene ikke ved om de skal sælge spillere eller forstærke sig, spillerene ved ikke om deres klub skal spille europæisk etc.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » fredag, 17. maj, 2013 21:06

Jesper skrev:Undrer mig egentlig over at vi på nuværende tidspunkt ikke rigtigt er seriøst rygtet til nogle spillere til os, udover alt det rent spekulative. Assadi (lærer aldrig at stave til hans navn) er måske undtagelsen, men ellers bliver man jo sjældent overrasket når en ny spiller præsenteres, men lige pt ser det ud til at kortene er holdt tæt ind til kroppen, i hvert fald hvis BR skal have ret i hans tidligere ideer om tidlige signings i vinduerne.
Jeg husker da at jeg blev meget overrasket i Dalglishs sommervindue. Henderson kom i hvert fald ret meget ud af det blå, og det mener jeg også Downing gjorde. Enrique og Adam var der vist lidt mere tale om inden.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » fredag, 17. maj, 2013 21:13

Surf skrev:
Jeg husker da at jeg blev meget overrasket i Dalglishs sommervindue. Henderson kom i hvert fald ret meget ud af det blå, og det mener jeg også Downing gjorde. Enrique og Adam var der vist lidt mere tale om inden.
Downing var ret omtalt, men du har ret omkring Henderson. Enrique var sær fordi Phil Thompson var ude og sige at han skulle til Liverpool inden sæsonen var slut, men der gik alligevel lidt tid inden han blev købt (muligvis fordi man havde en spiller foran ham på ønskelisten).

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 17. maj, 2013 22:02

sjampen skrev: Nu åbner transfervinduet jo først d. 1 Juli og de fleste ligaer er ikke færdige endnu, hvorfor holdene ikke ved om de skal sælge spillere eller forstærke sig, spillerene ved ikke om deres klub skal spille europæisk etc.
Champions League finalen den 25/5 er da en af de sidste kampe i denne sæson.

1/7 er snarere der, hvor kvalifikationsrunderne i europæisk fodbold begynder.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » fredag, 17. maj, 2013 22:22

Aarhus skrev:
sjampen skrev: Nu åbner transfervinduet jo først d. 1 Juli og de fleste ligaer er ikke færdige endnu, hvorfor holdene ikke ved om de skal sælge spillere eller forstærke sig, spillerene ved ikke om deres klub skal spille europæisk etc.
Champions League finalen den 25/5 er da en af de sidste kampe i denne sæson.

1/7 er snarere der, hvor kvalifikationsrunderne i europæisk fodbold begynder.
Jeg må indrømme jeg har svært ved at se hvad du vil med dit indlæg. Jeg skriver transfervinduet åbner d. 1 Juli*, hvilket er indiskutabelt. Du har så ganske rigtig ret i at første kvalifikationsrunde af europæisk fodbold starter d. 2-4, hvilket dog er fuldstændig urelevant for Liverpool i skrivende stund, da vi ikke skal spille europæisk, jeg har dog ikke styr på om vi får en fair play plads eller noget andet. Liverpool starter så vidt jeg ved deres "summer tour" d. 24 Juli, hvorfor spillerene nok møder ind efter ferie 1-2 uger før. Det giver os rundt regnet 2 måneder til at få nye spillere klar til at starte op med resten af truppen.
Tværtimod var min argumentation at ligaerne ikke var færdige. Chelsea, Arsenal og Tottenham kæmper om CL pladser, en af dem trækker sorteper og det vil unægteligt have stor indflydelse på deres transfervindue. Det samme gør sig gældende i Bundesligaen, Serie A og La Primera. Når de fleste andre klubber er færdige med deres sæson, bliver det jo unægteligt svært for LFC at forhandle om nogle af deres spillere, derfor er det vel ikke så underligt at vi ikke hører noget. Og fra spillere i klubber som har sikret sig hvad de skulle, så har vi da hørt at Alderweireld er interreseret i at spille i LFC men ikke i Newcastle.
Jeg kan da godt se din pointe i at sæsoner er VED at være færdige, men indtil de er og bøgerne er skrevet så klubberne kan evaluere, tror jeg ikke vi hører noget seriøst. Når klubberne kender deres skæbne, så starter møllen jo som vi kender. Ro på, hvis du kigger bare 1 år tilbage var Rodgers ikke engang blevet hyret som manager og mon ikke vi ender med at høre nogle rygter alligevel. Det er bare svært at høre noget konkret når Liverpool ikke byder på nogle spillere endnu.

*
http://en.wikipedia.org/wiki/Transfer_window
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » lørdag, 18. maj, 2013 13:19

Tror jeg misforstod dit indlæg. Jeg opfattede det som om, du mente, at ligaerne ikke var færdigspillede før efter 1. juli ;)

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 18. maj, 2013 13:25

Jeg håber Liverpool handler hurtigt.
De skal have ros for at gå med lukkede døre :) .

Følgende spændende spiller syntes jeg, der har været nogenlunde vedholdende rygter omkring. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Ind.
Christian Eriksen.

Ud.
Carroll ud til West Ham.

Der har været masser af løse rygter men ikke noget vedvarende syntes jeg.

Tager jeg fejl.

En ting er vores ønsker, noget andet er hvilke rygter har været vedvarende.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » lørdag, 18. maj, 2013 14:13

Kelly skrev:Jeg håber Liverpool handler hurtigt.
De skal have ros for at gå med lukkede døre :) .

Følgende spændende spiller syntes jeg, der har været nogenlunde vedholdende rygter omkring. Ret mig hvis jeg tager fejl.

Ind.
Christian Eriksen.

Ud.
Carroll ud til West Ham.

Der har været masser af løse rygter men ikke noget vedvarende syntes jeg.

Tager jeg fejl.

En ting er vores ønsker, noget andet er hvilke rygter har været vedvarende.
Jeg må indrømme, at jeg godt nok håber at der bliver hentet flere spillere.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Negrito
Geografisk sted: Hørsholm
Alder: 35

Indlæg af Negrito » lørdag, 18. maj, 2013 14:27

Jeg synes ikke, jeg er stødt på nogle kommentarer, der forholder sig kritisk over for et køb af Ben Arfa. Lad mig lufte mine mere kritiske overvejelser: Først og fremmest forstår jeg godt, hvorfor man anser ham som en dygtig fodboldspiller. Hans evner med bolden er indiskutable (mener han var nr 2 med flest vellykkede driblinger i ligaen i midten af sæsonen?), og han har vist, at han kan trække ind i banen og trykke af fra distancen. Umiddelbart virker han som et køb egnet til vores system. Dog (og der skulle jo komme et dog) mener jeg, at hans bundniveau er alt for lavt. Dette kan undskyldes gennem hans alder. Mit problem er blot at jeg ofte synes, at hans indstilling på banen giver anledning til, at netop dette lave bundniveau er at finde i kampene. Synes han har en lidt lad og selvisk indstilling, som ofte resulterer i (alt) for mange boldberøringer og et sølle defensivt arbejde. Hans tekniske styrke opvejer til dels hans selviske dribleture, men spørgsmålet er om vores spilsystem tillader endnu en solokonge (Suarez). Synes ikke jeg husker ham som en spiller, der er god til at sætte andre spillere op, som man ser det med Coutinho. Jeg er interesseret i, hvad fortalere mener om Ben Arfa i Liverpool, for som jeg ser det, er han kun et godt køb til en billig pris og som en god marginalspiller.
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » lørdag, 18. maj, 2013 14:34

@Kelly

Vores interesse i både Ilori, Alderweireld og Eriksen er mere eller mindre blevet bekræftet. Endvidere sættes de på forskellige måder i forbindelse med os næsten hver dag. Så rygterne omkring de tre synes jeg godt, man kan kalde både vedvarende og troværdige.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 18. maj, 2013 14:38

Aarde skrev:@Kelly

Vores interesse i både Ilori, Alderweireld og Eriksen er mere eller mindre blevet bekræftet. Endvidere sættes de på forskellige måder i forbindelse med os næsten hver dag. Så rygterne omkring de tre synes jeg godt, man kan kalde både vedvarende og troværdige.
Super det ville også være 3 kanon indkøb. Særligt Alderweireld er en kanon spiller.

Men en angriber kunne altså også være kanon. Vi har spillet mange uafgjorte kampe. Jeg ved ikke om rygterne omkring Tello kan betegnes som vedvarende.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » lørdag, 18. maj, 2013 14:45

Hehe, Asger. Langt ude.

Jeg kan godt se ideen i at hente alsidige forsvarsspillere, men det kan blive et problem, hvis de begynder at flyttes meget rundt på forskellige pladser. Et nyt midterforsvar skal finde en rytme, og derfor så bør førstevalgene primært være i spil til de centrale pladser imø.. Tredje- og fjerdevalget bør i stedet være de spillere, der rykkes rundt med.

Og så synes jeg ikke, at klubben skal opgive Robinson. Han viste lovende takter i forrige sæson, men var meget skadet i sidste sæson. I denne sæson har han så tydeligvis haft brug for at blive matchet på et højere niveau end reserveholdet, men har ikke helt haft det, der skulle til for at markere sig på førsteholdet. Opholdet i Wolves skulle dog på trods af Wolves' nedrykning have været vellykket.

Der skal ske et eller andet med konkurrencen på backpositionerne, men jeg ser faktisk hellere, at en spiller som M. Richards hentes ind som en breddespiller til højreback og det centrale forsvar end, at der købes et stort ungt talent til venstreback. Hvis Enrique er inde i en dårlig periode, og Robinson viser lidt svingende form, så kan Johnson rykkes over i venstre side.

Jep, Aarde. Barrett har desuden skrevet i The Times, at Papadopoulos også er på radaren. Det er vist de solide rygter pt..
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar