Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dejan_Lovren
Denne spiller er begyndt at følge Liverpool FC på twitter.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Også BayernKelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Dejan_Lovren
Tror ikke der er noget specielt i det.

I dagens Echo afvises det, at vi er interesseret i ham. James Pearch bekræfter på samme tid, at vi har en konkret interesse i Tiago Ilori fra Sporting.Kelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Dejan_Lovren
Liverpool Football Klopp
Tor-Kristian Karlsen skrev i går på sin twitter, at LFC er interesserede i Kyriakos Papadopoulos fra Schalke. Han er ikke den højeste forsvarsspiller, men han skulle være ret hurtig og generelt fylde ret godt i feltet på trods af den manglende højde.
Det tyder på, at Rodgers går efter hurtige og fysisk stærke forsvarsspillere, og det giver da også god mening i forhold til konceptet, hvor forsvaret skal ligge højt. Desuden var det, der fungerede godt mellem Skrtel og Agger, at de komplementerede hinanden godt. Pt. mangler der en spiller til at tage slagsmålene og duellerne. Han er dog pt. ved komme sig efter en knæoperation.
En lille beskrivelse af Papadopoulos:
http://sabotagetimes.com/reportage/kyri ... k-monster/
Det tyder på, at Rodgers går efter hurtige og fysisk stærke forsvarsspillere, og det giver da også god mening i forhold til konceptet, hvor forsvaret skal ligge højt. Desuden var det, der fungerede godt mellem Skrtel og Agger, at de komplementerede hinanden godt. Pt. mangler der en spiller til at tage slagsmålene og duellerne. Han er dog pt. ved komme sig efter en knæoperation.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Fribytter skrev:Tor-Kristian Karlsen skrev i går på sin twitter, at LFC er interesserede i Kyriakos Papadopoulos fra Schalke. Han er ikke den højeste forsvarsspiller, men han skulle være ret hurtig og generelt fylde ret godt i feltet på trods af den manglende højde.
Hvis han bliver hentet glæder jeg til Faxe's udtale af hans navn
Han virker meget dyr sammenlignet med de andre CBer, der har været sat i forbindelse med os. På den måde skiller han sig da lidt ud, men det er jo også sommertransfer. Jeg har hørt tal helt op til 22 mio. euro.. Alene af den grund, har jeg lidt svært ved at tro på det, men det er jo ikke umuligt. På plussiden, så har han jo alderen og evnerne, EDIT: og købet virker ambitiøst. Det er 2 ud af 3Fribytter skrev:Tor-Kristian Karlsen skrev i går på sin twitter, at LFC er interesserede i Kyriakos Papadopoulos fra Schalke. Han er ikke den højeste forsvarsspiller, men han skulle være ret hurtig og generelt fylde ret godt i feltet på trods af den manglende højde.
Senest rettet af OBI-WAN fredag, 17. maj, 2013 14:07, rettet i alt 2 gange.
Ja jeg har også hørt om de høje priser. Men har læst mig til, at han både kan spille CB og DM. Hvis det er sandt, ville han jo være ideel at få ind, da han så kan erstatte Carra og være back-up for Lucas.OBI-WAN skrev:Han virker meget dyr sammenlignet med de andre CBer, der har været sat i forbindelse med os. På den måde skiller han sig da lidt ud, men det er jo også sommertransfer. Jeg har hørt tal helt op til 22 mio. euro.. Alene af den grund, har jeg lidt svært ved at tro på det. På plussiden, så har han jo alderen og evnerne. Det er 2 ud af 3.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Nemt. Blot forkortet til PapaYNWA! skrev: Hvis han bliver hentet glæder jeg til Faxe's udtale af hans navn
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Kongegaard
- Alder: 38
Det bliver den mest opturen sommer hvis vi henter: Eriksen, Ben Arfa og Diame!
Sikker top4 / Titeludfordre :
--------------Renia--------------
Johnson--Skrtel--Agger----Enrique
-----------Gerrard--Diame--------
---Ben Arfa ---Eriksen---Coutinho
------------Suarez-----------
Gerrard og Agger er Liverpool
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Nah - der mangler stadig defensiv forstærkning - Skrtel har ikke niveau til det fodbold vi gerne vil spille, det er helt tydeligt. Agger, tja, kan han holde sig helt skadesfri i 2 sæsoner? Johnson har alt for lavt et bundniveau, han SKAL have en rotationsmand som minimum.Kongegaard skrev:Det bliver den mest opturen sommer hvis vi henter: Eriksen, Ben Arfa og Diame!
.. Og Eriksen er ikke en 10'er, hvorfor insisterer folk på at han skal spille der bare fordi det er der han tuller rundt på landsholdet?
Jeg er enig i det defensive. Det(med forbehold for at Skrtel røg på bænken i januar) forsvar har lukket temmelig mange mål ind i år. Jeg ville finde det mærkeligt, hvis Skrtel er fast starter næste sæson. Om han blive i truppen, det ved jeg ikke, men det lugter af, at der kommer minimum 2 nye CBer ind, og jeg tvivler på, at han så er forrest i køen.ThunderZtorm skrev:Nah - der mangler stadig defensiv forstærkning - Skrtel har ikke niveau til det fodbold vi gerne vil spille, det er helt tydeligt. Agger, tja, kan han holde sig helt skadesfri i 2 sæsoner? Johnson har alt for lavt et bundniveau, han SKAL have en rotationsmand som minimum.Kongegaard skrev:Det bliver den mest opturen sommer hvis vi henter: Eriksen, Ben Arfa og Diame!
.. Og Eriksen er ikke en 10'er, hvorfor insisterer folk på at han skal spille der bare fordi det er der han tuller rundt på landsholdet?
Om Sturrigde så skal starte sammen med Suarez, når han har overstået sin karantæne, må de første 6 kampe i næste sæson afgøre.
Lige nu er jeg ikke i tvivl.
Den med Eriksen vil jeg ikke gå ind i, Coutinho er fremragende som 10er. Det ville nok koste Lucas pladsen og rykke Gerrard lidt tilbage?
Vi skal nok bare passe på med at udmelde noget. Vi skulle jo nødigt vække SønderjyskE's interesse igen:Fribytter skrev:Tor-Kristian Karlsen skrev i går på sin twitter, at LFC er interesserede i Kyriakos Papadopoulos fra Schalke. Han er ikke den højeste forsvarsspiller, men han skulle være ret hurtig og generelt fylde ret godt i feltet på trods af den manglende højde.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 911831.ece
Kan godt forstå agenten:
http://www.bold.dk/nyt/Papadopoulos-age ... oert-om-SE
Det til tider mest useriøse rygte jeg nogensinde har læst. Totalt renset for research og realisme. Vedkommende der har skrevet det rygte må ganske enkelt være sindssyg.
En fantastisk spiller i øvrigt!
Hahaha, jeg troede ikke de links, du postede, var virkelige. Jeg troede, at det var en joke! Hahahaha.
- Jæger
- Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
- Alder: 39
Ilori, Alderweireld, Wanyama, Ben Arfa
Så er jeg meget mere end fint tilfreds!!
Ikke dårligtJæger skrev:Ilori, Alderweireld, Wanyama, Ben Arfa
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.