Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 17. maj, 2013 11:23

http://en.wikipedia.org/wiki/Dejan_Lovren

Denne spiller er begyndt at følge Liverpool FC på twitter.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 37

Indlæg af Xenne » fredag, 17. maj, 2013 11:35

Kelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Dejan_Lovren

Også Bayern :o
Tror ikke der er noget specielt i det.
Billede

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 32

Indlæg af AndreasN » fredag, 17. maj, 2013 12:37

Kelly skrev:http://en.wikipedia.org/wiki/Dejan_Lovren

I dagens Echo afvises det, at vi er interesseret i ham. James Pearch bekræfter på samme tid, at vi har en konkret interesse i Tiago Ilori fra Sporting.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 17. maj, 2013 13:01

Tor-Kristian Karlsen skrev i går på sin twitter, at LFC er interesserede i Kyriakos Papadopoulos fra Schalke. Han er ikke den højeste forsvarsspiller, men han skulle være ret hurtig og generelt fylde ret godt i feltet på trods af den manglende højde.

Det tyder på, at Rodgers går efter hurtige og fysisk stærke forsvarsspillere, og det giver da også god mening i forhold til konceptet, hvor forsvaret skal ligge højt. Desuden var det, der fungerede godt mellem Skrtel og Agger, at de komplementerede hinanden godt. Pt. mangler der en spiller til at tage slagsmålene og duellerne. Han er dog pt. ved komme sig efter en knæoperation.

En lille beskrivelse af Papadopoulos:
http://sabotagetimes.com/reportage/kyri ... k-monster/
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 29

Indlæg af YNWA! » fredag, 17. maj, 2013 13:24

Fribytter skrev:Tor-Kristian Karlsen skrev i går på sin twitter, at LFC er interesserede i Kyriakos Papadopoulos fra Schalke. Han er ikke den højeste forsvarsspiller, men han skulle være ret hurtig og generelt fylde ret godt i feltet på trods af den manglende højde.

Det tyder på, at Rodgers går efter hurtige og fysisk stærke forsvarsspillere, og det giver da også god mening i forhold til konceptet, hvor forsvaret skal ligge højt. Desuden var det, der fungerede godt mellem Skrtel og Agger, at de komplementerede hinanden godt. Pt. mangler der en spiller til at tage slagsmålene og duellerne. Han er dog pt. ved komme sig efter en knæoperation.

Hvis han bliver hentet glæder jeg til Faxe's udtale af hans navn :lol:

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 17. maj, 2013 13:47

Fribytter skrev:Tor-Kristian Karlsen skrev i går på sin twitter, at LFC er interesserede i Kyriakos Papadopoulos fra Schalke. Han er ikke den højeste forsvarsspiller, men han skulle være ret hurtig og generelt fylde ret godt i feltet på trods af den manglende højde.

Han virker meget dyr sammenlignet med de andre CBer, der har været sat i forbindelse med os. På den måde skiller han sig da lidt ud, men det er jo også sommertransfer. Jeg har hørt tal helt op til 22 mio. euro.. Alene af den grund, har jeg lidt svært ved at tro på det, men det er jo ikke umuligt. På plussiden, så har han jo alderen og evnerne, EDIT: og købet virker ambitiøst. Det er 2 ud af 3 :)
Senest rettet af OBI-WAN fredag, 17. maj, 2013 14:07, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » fredag, 17. maj, 2013 13:57

OBI-WAN skrev:Han virker meget dyr sammenlignet med de andre CBer, der har været sat i forbindelse med os. På den måde skiller han sig da lidt ud, men det er jo også sommertransfer. Jeg har hørt tal helt op til 22 mio. euro.. Alene af den grund, har jeg lidt svært ved at tro på det. På plussiden, så har han jo alderen og evnerne. Det er 2 ud af 3. :)
Ja jeg har også hørt om de høje priser. Men har læst mig til, at han både kan spille CB og DM. Hvis det er sandt, ville han jo være ideel at få ind, da han så kan erstatte Carra og være back-up for Lucas.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 52

Indlæg af Hekkem » fredag, 17. maj, 2013 14:50

YNWA! skrev: Hvis han bliver hentet glæder jeg til Faxe's udtale af hans navn :lol:
Nemt. Blot forkortet til Papa 8-)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 38

Indlæg af Kongegaard » fredag, 17. maj, 2013 15:38

Det bliver den mest opturen sommer hvis vi henter: Eriksen, Ben Arfa og Diame!

Sikker top4 / Titeludfordre :

--------------Renia--------------
Johnson--Skrtel--Agger----Enrique
-----------Gerrard--Diame--------
---Ben Arfa ---Eriksen---Coutinho
------------Suarez-----------
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 17. maj, 2013 16:28

Kongegaard skrev:Det bliver den mest opturen sommer hvis vi henter: Eriksen, Ben Arfa og Diame!

Nah - der mangler stadig defensiv forstærkning - Skrtel har ikke niveau til det fodbold vi gerne vil spille, det er helt tydeligt. Agger, tja, kan han holde sig helt skadesfri i 2 sæsoner? Johnson har alt for lavt et bundniveau, han SKAL have en rotationsmand som minimum.

.. Og Eriksen er ikke en 10'er, hvorfor insisterer folk på at han skal spille der bare fordi det er der han tuller rundt på landsholdet?

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 17. maj, 2013 16:48

ThunderZtorm skrev:
Kongegaard skrev:Det bliver den mest opturen sommer hvis vi henter: Eriksen, Ben Arfa og Diame!

Nah - der mangler stadig defensiv forstærkning - Skrtel har ikke niveau til det fodbold vi gerne vil spille, det er helt tydeligt. Agger, tja, kan han holde sig helt skadesfri i 2 sæsoner? Johnson har alt for lavt et bundniveau, han SKAL have en rotationsmand som minimum.

.. Og Eriksen er ikke en 10'er, hvorfor insisterer folk på at han skal spille der bare fordi det er der han tuller rundt på landsholdet?
Jeg er enig i det defensive. Det(med forbehold for at Skrtel røg på bænken i januar) forsvar har lukket temmelig mange mål ind i år. Jeg ville finde det mærkeligt, hvis Skrtel er fast starter næste sæson. Om han blive i truppen, det ved jeg ikke, men det lugter af, at der kommer minimum 2 nye CBer ind, og jeg tvivler på, at han så er forrest i køen.

Om Sturrigde så skal starte sammen med Suarez, når han har overstået sin karantæne, må de første 6 kampe i næste sæson afgøre.
Lige nu er jeg ikke i tvivl.

Den med Eriksen vil jeg ikke gå ind i, Coutinho er fremragende som 10er. Det ville nok koste Lucas pladsen og rykke Gerrard lidt tilbage?

asger90

Indlæg af asger90 » fredag, 17. maj, 2013 17:11

Vi skal nok bare passe på med at udmelde noget. Vi skulle jo nødigt vække SønderjyskE's interesse igen:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 911831.ece

:)

Kan godt forstå agenten:
http://www.bold.dk/nyt/Papadopoulos-age ... oert-om-SE

Det til tider mest useriøse rygte jeg nogensinde har læst. Totalt renset for research og realisme. Vedkommende der har skrevet det rygte må ganske enkelt være sindssyg.

En fantastisk spiller i øvrigt!

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 17. maj, 2013 17:21

Hahaha, jeg troede ikke de links, du postede, var virkelige. Jeg troede, at det var en joke! Hahahaha.

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 39

Indlæg af Jæger » fredag, 17. maj, 2013 18:09

Ilori, Alderweireld, Wanyama, Ben Arfa

Så er jeg meget mere end fint tilfreds!!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » fredag, 17. maj, 2013 19:12

Jæger skrev:Ilori, Alderweireld, Wanyama, Ben Arfa

Så er jeg meget mere end fint tilfreds!!
Ikke dårligt :) . Måske suppleret med en supertalent på venstre back.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar