Jeg ser ham klart som boks til boks. Læg evt. mærke til arktiklen med Advocat interviewet, hvor han som type bliver sammenlignet med Barry.Surf skrev:Er Strootman egentlig en klassisk boks til boks spiller, eller er han mere defensivt orienteret?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Re: Hvem skal ind?
Vi SMADRER det PIShold !
-
Men er han ikke langt mere dynamisk end Barry nogensinde har været? Af det jeg har set til ham minder han mere om en spiller som Schweinsteiger. Men det skal siges, at jeg ikke har set meget til ham. Han virker dog hurtigere og mere aggressiv end Barry - dog med samme kontrollerende evner.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jo! Dynamikken og temposkiftene er netop blandt spidskompetencerne + en langt større hurtighed end Barry.Robbie_God_Fowler skrev:Men er han ikke langt mere dynamisk end Barry nogensinde har været? Af det jeg har set til ham minder han mere om en spiller som Schweinsteiger. Men det skal siges, at jeg ikke har set meget til ham. Han virker dog hurtigere og mere aggressiv end Barry - dog med samme kontrollerende evner.
Referencen til Barry i artiklen er nok snarere ment som et vink med en vognstang til City!
Vi SMADRER det PIShold !
Ud: Carroll
, Assaidi, Coates(Lån), Shelvey(Evt. Lån), Spearing & Pacheco & lån af flere unge.
Ind: Alderweirald, Strootman, Etienne Capoue/Wanyama og så en "dark horse" Konoplyanka.. - Men, der er mange spillere jeg syntes kunne være interessante og realistiske, og jeg har sikkert misset nogen, som jeg egentligt ville mene var realistiske til en fair pris.
Dette ville give en start 11 i stil med:
Reina
Johnson - Alderweirald/Skrtel - Agger - Enrique
Gerrard/Strootman/Hendo - Lucas
Downing/Konoplyanka - Coutinho/Gerrard - Sturridge/Henderson/Coutinho
Suarez
Bænk:
Alderweirald/Skrtel, Downing/Kono, Daniel/Hendo, Strootman, Etienne Capoue/Wanyama, Borini, Jones, Allen & Kelly
Så syntes jeg holdet begynder at kunne lege med hvor det er sjovt, og bredden er styrket!
Så kan man sende Suso/Sterling til en klub som Wigan etc.
Og Robinson & Flanagan til championship, på lån.
- Men, som sagt har jeg 100 % glemt nogen, som jeg måske ville syntes var mere interassante, men dette var et bud, som jeg lige tog i hovedet

Ind: Alderweirald, Strootman, Etienne Capoue/Wanyama og så en "dark horse" Konoplyanka.. - Men, der er mange spillere jeg syntes kunne være interessante og realistiske, og jeg har sikkert misset nogen, som jeg egentligt ville mene var realistiske til en fair pris.
Dette ville give en start 11 i stil med:
Reina
Johnson - Alderweirald/Skrtel - Agger - Enrique
Gerrard/Strootman/Hendo - Lucas
Downing/Konoplyanka - Coutinho/Gerrard - Sturridge/Henderson/Coutinho
Suarez
Bænk:
Alderweirald/Skrtel, Downing/Kono, Daniel/Hendo, Strootman, Etienne Capoue/Wanyama, Borini, Jones, Allen & Kelly
Så syntes jeg holdet begynder at kunne lege med hvor det er sjovt, og bredden er styrket!
Så kan man sende Suso/Sterling til en klub som Wigan etc.
Og Robinson & Flanagan til championship, på lån.
- Men, som sagt har jeg 100 % glemt nogen, som jeg måske ville syntes var mere interassante, men dette var et bud, som jeg lige tog i hovedet

-
- Geografisk sted: Holstebro
- Alder: 26
jeg kunne godt "tænke" mig en opstilling som denne i næste sæson:
mm: reina
vb: Enrique cb: sakho/Alderweirald cb: agger hb johnson
cm: gerrard/eriksen cm: leiva/allen
hom: coutinho/tello/sterling/måske downing vom:eriksen/hendo/sterling/tello
cf: Suarez
ang: sturridge/borini
dvs:
ind sakho/Alderweirald, tello og Eriksen ( cirka: 35m)
ud: skrtel, carrol, shelvey (lån), suso (lån) og måske Downing (25m+uden løn til shelvvey og suso / 35m+uden løn til shelvey og suso, med downing, men så skal vi også havde en erstatning måske en angriber som villa eller remy eller mbokani
hvad syndes i?
mm: reina
vb: Enrique cb: sakho/Alderweirald cb: agger hb johnson
cm: gerrard/eriksen cm: leiva/allen
hom: coutinho/tello/sterling/måske downing vom:eriksen/hendo/sterling/tello
cf: Suarez
ang: sturridge/borini
dvs:
ind sakho/Alderweirald, tello og Eriksen ( cirka: 35m)
ud: skrtel, carrol, shelvey (lån), suso (lån) og måske Downing (25m+uden løn til shelvvey og suso / 35m+uden løn til shelvey og suso, med downing, men så skal vi også havde en erstatning måske en angriber som villa eller remy eller mbokani

hvad syndes i?
Det holdet mangler er fysik. En spiller, der ligesom Lucas, går ind i duellerne med en efterfølgende gevinst. Lidt råstyrke er simpelthen et krav. Yaya Toure er et godt eksempel på en komplet midtbanespiller - Yaya besidder nemlig stor råstyrke og et godt drive med bolden.
Kevin Strootman fra PSV, tror jeg vil kunne udfylde den rolle på midtbanen rimelig godt. Udover et godt drive så har han også et super spark, god i nærkamp samt en god arbejdsindsats.
Han vil kunne tilføre vores midtbane mere fysik og højde, hvilket jeg synes at vores hold har savnet.
Kevin Strootman fra PSV, tror jeg vil kunne udfylde den rolle på midtbanen rimelig godt. Udover et godt drive så har han også et super spark, god i nærkamp samt en god arbejdsindsats.
Han vil kunne tilføre vores midtbane mere fysik og højde, hvilket jeg synes at vores hold har savnet.
Reina bliver.
Skrtel bliver.
Luis bliver.
Alonso kommer ikke.
Eriksen kommer ikke.
Anføreren i Ajax tror jeg på nu.
Tello tror jeg liverpool byder på .
Ince byder liverpool på.
Så er der en fyr i celtic fra kenya jeg tror liverpool byder på.
Skrtel bliver.
Luis bliver.
Alonso kommer ikke.
Eriksen kommer ikke.
Ince byder liverpool på.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Har du links? hvis ikke! Skrtel og Reina smutter, Luis skrider, Alonso, Eriksen kommer. Tello og Ince byder vi ikke på. LFC byder ikke på nogen fra Kenya. Dernæst Villa, Messi,Alexis Sanchez, Pique, ronaldo, ötzil, Alves og Iker skriver med LFC......Kelly hvad siger du til det, det bliver fedt hva?Kelly skrev:Reina bliver.
Skrtel bliver.
Luis bliver.
Alonso kommer ikke.
Eriksen kommer ikke.
Ince byder liverpool på.
Jeg har godt nok ingen links, men har hørt det fra en kilde.
Edit. Strootman kommer faktisk også Kelly
Verden er smask fuld af hyklere....
Han vil utvivlsomt udvikle sig til en kontrollerende spiller. Han mangler fart og individuelle færdigheder til at sætte modspillere af i de større ligaer. Hans største kompetencer er hans mentalitet, der er tæt på optimal.Surf skrev:Er Strootman egentlig en klassisk boks til boks spiller, eller er han mere defensivt orienteret?
Han er hårdtarbejdende og går forrest, så på mange måder minder han om Gareth Barry. Skal man sammenligne med noget hollandsk er det Mark Van Bommel. En spiller der er god til at lave de nødvendige frispark.
Hans afleveringsspil er på et fornuftigt niveau. Ikke noget vildt, men heller ikke en svaghed. Han kan sætte sig igennem fysisk, men er overraskende ringe i hovedspillet højden og drøjden taget i betragtning. Det kan bygges på.
Når han kan score mål og se gennembrudsstærk ud, så er det fordi det er Holland. Man tager lidt løst på den taktiske disciplin og vil have alle til at angribe, hvilket kan få mange til at se ud til at have individuelle kvaliteter.
Men kan du se Gareth Barry være en vanvittig effektiv spiller i højt (og risikabelt) presspil? Savner hurtigere fødder, hurtigere vendinger fra Strootman. Især når Steven Gerrard allerede sidder tungt på en af pladserne, der ikke har den bedste omstillingsevne i vendingerne.
Skal man have et andet input i presspillet, så ser jeg hellere at vi finder en spiller med fodarbejde som Mascherano. Sådan en type evner at presse virkelig aggressivt uden at han bliver solgt for meget, hvis modstanderen lurer det - fordi han har fodarbejdet til at justere hurtigt i presset.
Vores penge kan prioriteres bedre end Strootman. Han er en vindertype og vil tilføje værdifuld beskidthed i svære kampe, men han er på ingen måde den idéelle spiller. Kunne være god i en to mands defensiv midt i store kampe hvor vi er henholdende i presspillet, men Rodgers virker til at være for meget ideolog til at tænke i de baner.
Hvilken type vil I helst have? Gareth Barry, Javier Mascherano eller Momo Sissoko? Tror de færreste vælger Barry baseret på vores problemer og hvad Rodgers ser ud til at ville.
hvis bare vi havde en stærk defensiv så kunne vi være med.
De meste af denne season har jeg siddet og tænkt, "hundehoveder og hængerøve" omkring ustabile defensive præstationer.
Vores offensiv er en af PrL's bedste. det er et fact. men vi har en defensiv som er usikker og sejler til tider. det der vi skal forstærkes også selv om det kan koste nogle "nu værende profiler"
når vi kommer foran skal vi sidde og tænke, Ha, de score aldrig mod os. lidt lige som united gør det.
Hvis vi skal snakke hvem skal blive og hvem skal ud. så syntes jeg enrique har gjort det godt defensivt og er også farlig offensivt.
Reina, kan skiftes ud men er ellers et "fint" valg på målmands posten.
Agger, Der findes bedre specielt omkring opdækning. men kan "lige gå"
Glen johnson, totalt håbløs defensiv. for lavt bundniveau skal udskiftes.
Ny CB
Lucas gjorde det godt før hans skade. kommer han tilbage til det spil han havde det skal han ikke skiftes men han har også vaklet lidt.
De meste af denne season har jeg siddet og tænkt, "hundehoveder og hængerøve" omkring ustabile defensive præstationer.
Vores offensiv er en af PrL's bedste. det er et fact. men vi har en defensiv som er usikker og sejler til tider. det der vi skal forstærkes også selv om det kan koste nogle "nu værende profiler"
når vi kommer foran skal vi sidde og tænke, Ha, de score aldrig mod os. lidt lige som united gør det.
Hvis vi skal snakke hvem skal blive og hvem skal ud. så syntes jeg enrique har gjort det godt defensivt og er også farlig offensivt.
Reina, kan skiftes ud men er ellers et "fint" valg på målmands posten.
Agger, Der findes bedre specielt omkring opdækning. men kan "lige gå"
Glen johnson, totalt håbløs defensiv. for lavt bundniveau skal udskiftes.
Ny CB
Lucas gjorde det godt før hans skade. kommer han tilbage til det spil han havde det skal han ikke skiftes men han har også vaklet lidt.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Ja masser af links underbygger min tro. Bare på fanklubbens forside finder du flere af dem.Thommo skrev:Har du links? hvis ikke! Skrtel og Reina smutter, Luis skrider, Alonso, Eriksen kommer. Tello og Ince byder vi ikke på. LFC byder ikke på nogen fra Kenya. Dernæst Villa, Messi,Alexis Sanchez, Pique, ronaldo, ötzil, Alves og Iker skriver med LFC......Kelly hvad siger du til det, det bliver fedt hva?Kelly skrev:Reina bliver.
Skrtel bliver.
Luis bliver.
Alonso kommer ikke.
Eriksen kommer ikke.
Ince byder liverpool på.
Jeg har godt nok ingen links, men har hørt det fra en kilde.
Edit. Strootman kommer faktisk også Kelly
Hvis du følger liverpool transfer på facebook vil du se masser af links om samme emner der.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
- Geografisk sted: Holstebro
- Alder: 26
jeg går og har et lille håb om at Alonso kommer til Liverpool igen, men det er tæmelig usansynlidt....
hvad er jeeres mening om chancen for Alonso i lfc?
Tror det simpelthen ikke der ikke noget som helst ved Alonso der passe ind i vores indkøbs strategi.LFC YNWA JR FAN skrev:jeg går og har et lille håb om at Alonso kommer til Liverpool igen, men det er tæmelig usansynlidt....
Han er for gammel og for dyr i indkøb og i drift.
Personligt mener jeg også at det kun er gammel kærlighed der gør at folk bliver ved med at snakke Alonso.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det er vist TalkSport, der kører historien. Digne er ubetinget det største back-talent i Frankrig, så det ville være fantastisk, hvis vi hentede ham - jeg tror dog ikke, at vi skal lægge for meget i historien.
Liverpool Football Klopp