hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
TobyLfc
Indlæg: 1419
Tilmeldt: tirsdag, 07. jul, 2009 22:03

Re: hvem skal ud

Indlæg af TobyLfc » lørdag, 28. maj, 2016 11:02

Cynwal skrev:Er det bare mig, eller var det ikke snart på tide med noget nyt blod på målmandstrænerposten?
John Achterberg har været 1. holds målmandtræner siden 2011, men synes på intet tidspunkt, at der er kommet noget "solidt" ud af hans arbejde med forskellige målmænd? Reina var vist heller ikke helt positiv overfor ham.
http://www.liverpoolfc.com/team/first-t ... achterberg
Har kun hørt positive ting omkring Achterberg!

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... g-10711912
Billede
"YNWA"

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » lørdag, 28. maj, 2016 14:29

Såfremt Balotelli bliver solgt til Italien er prisen sikkert nul, men derimod ophævelse af kontrakten.
Kina kan måske byde på ham, og så kan vi få lidt penge for ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » lørdag, 28. maj, 2016 20:42

nikand skrev:Såfremt Balotelli bliver solgt til Italien er prisen sikkert nul, men derimod ophævelse af kontrakten.
Kina kan måske byde på ham, og så kan vi få lidt penge for ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det tvivler jeg godt nok på, han er inde omkring landsholdet, og sælger trøjer, han bør kunne indbringe 5-6 mill £, en af oprykkerne dernede vil angiveligt have ham og gøre ham til anfører.

Sent from my commodore 16, using windows 7 or 8
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

hvem skal ud

Indlæg af nikand » lørdag, 28. maj, 2016 23:45

Thommo skrev:
nikand skrev:Såfremt Balotelli bliver solgt til Italien er prisen sikkert nul, men derimod ophævelse af kontrakten.
Kina kan måske byde på ham, og så kan vi få lidt penge for ham.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det tvivler jeg godt nok på, han er inde omkring landsholdet, og sælger trøjer, han bør kunne indbringe 5-6 mill £, en af oprykkerne dernede vil angiveligt have ham og gøre ham til anfører.

Sent from my commodore 16, using windows 7 or 8
Det er ikke altid nyoprykkede klubber i serie A har kassen til at hente en sådan løntung profil plus købesum. Hvilken klub er der tale om?


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » søndag, 29. maj, 2016 00:46

Crotone, og mon ikke de har, bare lidt, lidt mønt som oprykker. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/seri ... oererbind/

Sent from my commodore 16, using windows 7 or 8
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » søndag, 29. maj, 2016 21:12

Tja, hvis vi skal "breake even" på et Balotelli-salg, så skal vi vel have ca. £8m for ham (går ud fra at de £16m afskrives over 4 år). Med mindre manden vil til Kina, så virker det ikke så sandsynligt på mig.

Men vi bliver desværre nødt til at sluge det økonomiske tab. For vi har ikke plads i truppen til en mand, der skal sidde på tribunen og samtidig hæve £80K om ugen. Det øger jo bare tabet.

Så italienske oprykkere eller ultra-rige klubber fra Kina eller Qatar skal være velkomne til at melde sig på banen.
Kloppite

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » søndag, 29. maj, 2016 21:22

Thommo skrev:Crotone, og mon ikke de har, bare lidt, lidt mønt som oprykker. http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/seri ... oererbind/

Sent from my commodore 16, using windows 7 or 8
Er det virkelig et seriøs historie at gøre Balotelli til anfører, megastjerne i Crotone? Det virker ikke seriøst for mig.
LFC bliver altid røvrendt af italienske klubber.
We need a new Fowler...

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » mandag, 30. maj, 2016 09:28

Giv nu lige manden 3 dages træning i pre-season med Klopp og så skal han nok selv arbejde hårdt for at finde en klub der vil betale :)
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » mandag, 30. maj, 2016 09:42

ilusio skrev:Giv nu lige manden 3 dages træning i pre-season med Klopp og så skal han nok selv arbejde hårdt for at finde en klub der vil betale :)

Jeg tror nu ikke Klopp er hårdere, end Mourinho og Mancini. Kan nu heller ikke forestille mig hårdhed mod Balotelli er vejen frem, det er jo allerede prøvet af utallige managers ud held. Måske skulle der prøves med opmuntring og anerkendelse, som et sidste forsøg.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: hvem skal ud

Indlæg af ilusio » mandag, 30. maj, 2016 14:21

Oomph242 skrev:
ilusio skrev:Giv nu lige manden 3 dages træning i pre-season med Klopp og så skal han nok selv arbejde hårdt for at finde en klub der vil betale :)

Jeg tror nu ikke Klopp er hårdere, end Mourinho og Mancini. Kan nu heller ikke forestille mig hårdhed mod Balotelli er vejen frem, det er jo allerede prøvet af utallige managers ud held. Måske skulle der prøves med opmuntring og anerkendelse, som et sidste forsøg.
Jeg tror faktisk det var hvad BR brugte primært med ham.

Og det var heller ikke for at overtale ham til at blive men til at søge væk af ham selv.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: hvem skal ud

Indlæg af DAGGER! » mandag, 30. maj, 2016 16:17

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-11402002

Bye, Bye Joe Allen. Hans gode ven Brendan, byder med løst krudt NU.. Den waliske spiller, der sukker efter fast spilletid #Godvind i det skotske. :gunfire:
Mon ikke, han vil blive erstattet af en kanin op af hatten fra Klopp, til den defensive midtbane... og nu svimler rygterne med:
Gonzalo Higuain, der sagtens kan bruges som Bentekes afløser.
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » mandag, 30. maj, 2016 16:59

DAGGER! skrev:http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... r-11402002

Bye, Bye Joe Allen. Hans gode ven Brendan, byder med løst krudt NU.. Den waliske spiller, der sukker efter fast spilletid #Godvind i det skotske. :gunfire:
Mon ikke, han vil blive erstattet af en kanin op af hatten fra Klopp, til den defensive midtbane... og nu svimler rygterne med:
Gonzalo Higuain, der sagtens kan bruges som Bentekes afløser.
Jeg må indrømme, at jeg har lidt svært ved at se, hvorfor Joe Allen skulle skifte til en klub med Rodgers som manager. Jeg er med på, at lige nøjagtigt i Celtic skal han nok blive fast starter. Men han må da være skuffet over, at Rodgers kæmpede så hårdt for at få ham til Liverpool, hvorefter han udråbte ham til det helt store, kun for at gøre ham til marginalspiller.

Jeg har det lidt ambivalent med et salg af Joe Allen. Han er i mine øjne ikke god nok til nogensinde at være starter for Liverpool. Men han er en fantastisk trup-spiller og et forbillede for alle i forhold til arbejdsindsats og respekt for sin arbejdsgiver/klub og manager. Jeg har længe været fortaler for et salg af Allen, og mener stadig også, at det vil være det rigtige. Men når han forlader os, så gør han det med min store respekt for ham som fodboldspiller. Og skulle han ende med at blive endnu en sæson, så vil vi bestemt sagtens kunne ende med, at få noget positivt ud af det også.
Kloppite

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » onsdag, 01. jun, 2016 08:43

Iflg. BT er Mario Balotelli ikke udtaget til den Italienske trup, så der kan han ikke vise sig frem.


Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: hvem skal ud

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 01. jun, 2016 09:05

ilusio skrev:
Oomph242 skrev:
ilusio skrev:Giv nu lige manden 3 dages træning i pre-season med Klopp og så skal han nok selv arbejde hårdt for at finde en klub der vil betale :)

Jeg tror nu ikke Klopp er hårdere, end Mourinho og Mancini. Kan nu heller ikke forestille mig hårdhed mod Balotelli er vejen frem, det er jo allerede prøvet af utallige managers ud held. Måske skulle der prøves med opmuntring og anerkendelse, som et sidste forsøg.
Jeg tror faktisk det var hvad BR brugte primært med ham.

Og det var heller ikke for at overtale ham til at blive men til at søge væk af ham selv.

Hvis du bliver ved med, at være hård mod mennesker bliver de vant tilbage det. Balotelli må i den grad være vænnet til nultolerance og at managers er hårde mod ham. Om Klopp er hård eller ej, ændre nok ikke meget i Balotelli's beslutning om, at blive eller ej. Jeg tror mentalt, selv han er et andet sted allerede.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » onsdag, 01. jun, 2016 15:47

I forhold til Balotelli, så tror jeg, at bling og $$ vægter højere end sportslige ambitioner. Så jeg forventer, at han vælger at have kontrakt (vil ikke skrive spille, da der ikke er nogen sikkerhed for, at han overhovedet kommer til at spille) der, hvor han bliver bedst betalt.

Derfor udelukker jeg heldigvis ikke en klub i Kina. Det kræver blot, at der findes en kinesisk klubejer, som ikke rigtigt har fulgt så meget med i Balotellis karriere, men blot kan huske navnet og hypen.

Jeg tror ikke, at man finder en europæisk klub, som vi være villig til at tilbyde Balotelli en kontrakt med en værdi af £80.000 om ugen.
Kloppite

Besvar