Er sakho stærk i luften? for det hvad vi har pt. med agger, skrtel og carragher er langt fra godt nok.YNWA! skrev:pommelfeen skrev:Alonso bliver igen igen rygtes til os.
Læste dog at han må tage et skridt ned lønmæssig. han tjener pt. 80.000£ i ugen.
men tænkt på hvor god en midtbane vi kan få hvis vi bruger 4-3-3 som vi ofte gør.
-------------------------Reina/ny------------------------
---------------------------------------------------------
Johnson--------ny------------------Agger------Enrique/ny
------------Gerrard-------Lucas-------Alonso-------------
------------Suarez------Sturridge------Coutinho-----------
Det ville være genialt.. suarez og sturridge kan væksle når de vil, så det er lidt frie roller..
Kunne godt tænke mig en ny venstre back. ikke fordi Enrique er dårlig. han gør det fint defensivt, men synes han er
meget begrænset offensivt.
Dede er efter hvad jeg har kunne finde en stor og hovedstødsstærk spiller. det er lige det vi mangler.
så hvis muligt - ind:
X.Alonso
Dede
Ny v.back
Ny Målmand (kun hvis pepe vil videre)
evt. ny wing (alt efter om vi lejer nogen ud. Ince er oplagt).
evt. ny angriber (hvis vi sælger Borini)
En Sakho istedet for Dede måske?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
Re: Hvem skal ind?
Det egentlig ikke offensiven som bør blive styrket. det jo reelt set defensiven som 100% har svigtet.
hvis vi havde vores offensiv fra i år. og defensiven fra sidste år (op til kampen hvor lucas blev skadet mod chelsea) så havde vi haft 15-18 point mere på konto'en.
hvis vi havde vores offensiv fra i år. og defensiven fra sidste år (op til kampen hvor lucas blev skadet mod chelsea) så havde vi haft 15-18 point mere på konto'en.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
pommelfeen skrev:Er sakho stærk i luften? for det hvad vi har pt. med agger, skrtel og carragher er langt fra godt nok.YNWA! skrev:pommelfeen skrev:Alonso bliver igen igen rygtes til os.
Læste dog at han må tage et skridt ned lønmæssig. han tjener pt. 80.000£ i ugen.
men tænkt på hvor god en midtbane vi kan få hvis vi bruger 4-3-3 som vi ofte gør.
-------------------------Reina/ny------------------------
Johnson--------ny------------------Agger------Enrique/ny
------------Gerrard-------Lucas-------Alonso-------------
------------Suarez------Sturridge------Coutinho-----------
Det ville være genialt.. suarez og sturridge kan væksle når de vil, så det er lidt frie roller..
Kunne godt tænke mig en ny venstre back. ikke fordi Enrique er dårlig. han gør det fint defensivt, men synes han er
meget begrænset offensivt.
Dede er efter hvad jeg har kunne finde en stor og hovedstødsstærk spiller. det er lige det vi mangler.
så hvis muligt - ind:
X.Alonso
Dede
Ny v.back
Ny Målmand (kun hvis pepe vil videre)
evt. ny wing (alt efter om vi lejer nogen ud. Ince er oplagt).
evt. ny angriber (hvis vi sælger Borini)
En Sakho istedet for Dede måske?
Det kan jeg desværre ikke svare dig på.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
-
- Geografisk sted: nordborg
- Alder: 39
Wormie skrev:Det egentlig ikke offensiven som bør blive styrket. det jo reelt set defensiven som 100% har svigtet.
Derfor vil alonso også passe godt ind. han er en af de bedste i verden til og kontrollere spillet og tempoet. og hvis folk kan huske hvor god ham og gerrard var sammen sidst, så kan det vist ikke gå helt galt.
pommelfeen skrev:Wormie skrev:Det egentlig ikke offensiven som bør blive styrket. det jo reelt set defensiven som 100% har svigtet.
Derfor vil alonso også passe godt ind. han er en af de bedste i verden til og kontrollere spillet og tempoet. og hvis folk kan huske hvor god ham og gerrard var sammen sidst, så kan det vist ikke gå helt galt.
Med Alonso tilbage giver det langt bedre mening at købe unge spillere. Gerrard og Alonso er 2 af verdens bedste midtbanespillere. De kan være med til at udvikle de unge for vildt.
Agger må tage ansvaret i forsvaret efter sommerferien.
Luis tror jeg bliver svær at holde på. Alternativet kan være Gomez og kanten i Barcelona fra Chile tilsammen ville de faktisk kunne forstærke holdet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Gomez og Sanchez er urealistisk. Derudover passer Gomez bedst ind i en mere direkte spillestil, hvor han ikke skal indgå alt for meget i opspillet. Det er ikke just den type Rodgers søger til at spille i front.
Desuden er CORNER meget bedre!Robbie_God_Fowler skrev:Gomez og Sanchez er urealistisk. Derudover passer Gomez bedst ind i en mere direkte spillestil, hvor han ikke skal indgå alt for meget i opspillet. Det er ikke just den type Rodgers søger til at spille i front.
Robbie_God_Fowler skrev:Gomez og Sanchez er urealistisk. Derudover passer Gomez bedst ind i en mere direkte spillestil, hvor han ikke skal indgå alt for meget i opspillet. Det er ikke just den type Rodgers søger til at spille i front.
Enig. Men personligt syntes jeg stadig vi mangler tynde i angrebet. Og så dårlig er Gomez altså ikke med fødderne og han er rent faktisk og hurtig. Jeg ser ham som en Zlatantype dog med lidt dårligere teknik. Og Gomez sparker dem bare i kassen. Problemer er vel mere om han er kommet sig helt over hans skade. Jeg vil se Gomez som en klar forstærkning.
Hvis vi snakker angribere, så er Wilfried Bony fra Vitesse også en mulighed.
En rigtig dygtig angriber, som kan det meste.
@Liddellpool: Liverpool, Newcastle, Arsenal, Chelsea, Stoke City & Everton are all very interested in Wilfried Bony, VI (reliable) report. via @ybthebest
Hvis vi ser bort fra en tvivlsom kilde og rygterne om at Bonys agent skal snakke med følgende klubber og går direkte til 'hvis' nu vi får fat i Bony, hvad tænker folk omkring ham i Liverpool-trøjen?

@Liddellpool: Liverpool, Newcastle, Arsenal, Chelsea, Stoke City & Everton are all very interested in Wilfried Bony, VI (reliable) report. via @ybthebest
Hvis vi ser bort fra en tvivlsom kilde og rygterne om at Bonys agent skal snakke med følgende klubber og går direkte til 'hvis' nu vi får fat i Bony, hvad tænker folk omkring ham i Liverpool-trøjen?

Alene bedømt ud fra Youtube, så er der jo tydelige spidskompetencer i kropsstyrke, kølighed, men også power i afslutninger, samt en god evne til at være det rigtige sted.
Jeg er dog bange for at han ikke er lige så god når han skal ud og løbe i nogle større rum. Der virker ikke til at nogen af hans mål er skabt af et træk eller en dribling af ham selv, og heller ikke hvor han løber fra en modstander. Der udover har jeg ikke rigtig kunne finde noget der viser hans evner til at indgå i det opbyggende spil.
Personligt tror jeg Bonys potentiale i PL er at være en smule mere bevægelig udgave af Benteke. Det er ikke skidt, men jeg er ikke sikker på det er hvad vi leder efter. Han vil højest sandsynligt ikke kunne rotere med Sturridge, Suarez, Coutinho m.fl. på de 4 forreste pladser, som Rodgers ellers har vist eksempler på han gerne vil.
Det må være en YouTube-bedømmelse, der siger nej. Er der nogen der rent faktisk har set flere hele kampe med ham, der kan be-/afkræfte mine observationer?
Jeg er dog bange for at han ikke er lige så god når han skal ud og løbe i nogle større rum. Der virker ikke til at nogen af hans mål er skabt af et træk eller en dribling af ham selv, og heller ikke hvor han løber fra en modstander. Der udover har jeg ikke rigtig kunne finde noget der viser hans evner til at indgå i det opbyggende spil.
Personligt tror jeg Bonys potentiale i PL er at være en smule mere bevægelig udgave af Benteke. Det er ikke skidt, men jeg er ikke sikker på det er hvad vi leder efter. Han vil højest sandsynligt ikke kunne rotere med Sturridge, Suarez, Coutinho m.fl. på de 4 forreste pladser, som Rodgers ellers har vist eksempler på han gerne vil.
Det må være en YouTube-bedømmelse, der siger nej. Er der nogen der rent faktisk har set flere hele kampe med ham, der kan be-/afkræfte mine observationer?

Jackel skrev:Hvis vi snakker angribere, så er Wilfried Bony fra Vitesse også en mulighed.
Jeg kender ham ikke. Det er lidt en lottokupon, det er Gomez ikke.
I øvrigt forstår jeg intet af at Henderson i ikke bliver brugt mere end han gør.
Jeg er enig med dig; Henderson er dygtig og bidrager med noget hver gang.Kelly skrev:Jackel skrev:Hvis vi snakker angribere, så er Wilfried Bony fra Vitesse også en mulighed.
I øvrigt forstår jeg intet af at Henderson i ikke bliver brugt mere end han gør.
Men, jeg synes at Rodgers har været ualmindelig skarp i denne sæson hvad angår at give spillerne de fornødne og uomtvistelige nødvendige pauser de nu skulle have brug for. Han ser spillerne træne hver eneste dag, kender deres fysik til punkt og prikke. Jeg er sikker på at Rodgers, Pascoe og resten af staben har styr på det.
Lur mig om ikke Henderson kommer til at spille en solid rolle i den resterende del af sæsonen.
Bare min mening ?

Jackel skrev:Jeg er enig med dig; Henderson er dygtig og bidrager med noget hver gang.Kelly skrev:Jackel skrev:Hvis vi snakker angribere, så er Wilfried Bony fra Vitesse også en mulighed.
Men, jeg synes at Rodgers har været ualmindelig skarp i denne sæson hvad angår at give spillerne de fornødne og uomtvistelige nødvendige pauser de nu skulle have brug for. Han ser spillerne træne hver eneste dag, kender deres fysik til punkt og prikke. Jeg er sikker på at Rodgers, Pascoe og resten af staben har styr på det.
Lur mig om ikke Henderson kommer til at spille en solid rolle i den resterende del af sæsonen.
Bare min mening ?
Jo det er rigtig. Han har været rigtig skarp til at holde profiler kørende. Jeg håber Henderson får de sidste kampe. Han er god.
- Kristian M
Kelly skrev:pommelfeen skrev:Wormie skrev:Det egentlig ikke offensiven som bør blive styrket. det jo reelt set defensiven som 100% har svigtet.
Med Alonso tilbage giver det langt bedre mening at købe unge spillere. Gerrard og Alonso er 2 af verdens bedste midtbanespillere. De kan være med til at udvikle de unge for vildt.
Agger må tage ansvaret i forsvaret efter sommerferien.
Luis tror jeg bliver svær at holde på. Alternativet kan være Gomez og kanten i Barcelona fra Chile tilsammen ville de faktisk kunne forstærke holdet.
Alonso ville helt klart være en kæmpe forstærkning til truppen. Han kan komme med en masse viden og erfaring, som de unge spillere kan lære af. Nu kan man jo bare se, hvordan Suarez har forbedret sin frispark teknik ved bl.a. at have set den måde Gerrard tager frispark på.
Der skulle da også være rygter om, at Alonso ikke ønsker at forlænge hos Madrid, og at Liverpool skulle være interesseret i at give et bud på ham. Ved dog ikke hvor troværdig kilden er. Er der nogen, der ved mere om sagen?
Kilde: http://www.express.co.uk/sport/football ... abi-Alonso

Jeg er enig - minimalt antal skader denne sæson.Kelly skrev:Jackel skrev:Jeg er enig med dig; Henderson er dygtig og bidrager med noget hver gang.Kelly skrev:Jackel skrev:Hvis vi snakker angribere, så er Wilfried Bony fra Vitesse også en mulighed.
Bare min mening ?
Jo det er rigtig. Han har været rigtig skarp til at holde profiler kørende. Jeg håber Henderson får de sidste kampe. Han er god.
Borinis brækkede fod og skulderskade er fx ikke til at gardere sig imod.
Men det som har vakt mest glæde i mit sind har næsten været en skadesfri sæson for Agger - inden denne sæson var der jo større sandsynlighed for at Hitler rejste sig fra graven og sagde: 'undskyld gutter, jeg skylder squ en kvaje-bajer' end at Daniel Agger gik igennem en hel sæson uden at være skadet.