Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
footy.dk - hvorfor?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Arh, hva'? Faktum ligefrem.Alonso skrev:Faktum er at der ikke findes bedre kandidater, så der har du problemet.
-
Hvorfor ikke Williams?Arda skrev:Kan vi ikke godt finde en anden end Williams. Så i det mindste også Sakho.
Nu har jeg ikke set ret mange kampe med Sakho, nok fordi jeg ikke ser fransk fodbold, og så har han ikke spillet fast i Champions League, hvor han har fået 3 kampe (ved ikke, om det er fra start), så jeg kender ikke det store til ham (andet end fra FM

Langt fra enig med Alonso.AJ skrev:Arh, hva'? Faktum ligefrem.Alonso skrev:Faktum er at der ikke findes bedre kandidater, så der har du problemet.
Williams har meget lidt erfaring med fodbold på topniveau. Og selvom han er anfører og leder i Swansea, forestiller jeg mig ikke, at det samme vil blive tilfældet i Liverpool. Uanset hvem vi henter til midterforsvaret, vil Agger blive den naturlige leder, hvilket jeg i mange tilfælde allerede synes, at han er.
Jeg håber, at man sigter lidt højere end Williams, som er god, men ikke god nok. Hvorfor ikke prøve at gå efter Badstuber eksempelvis. Han er røget ud på bænken i denne sæson, men har et hav af erfaring fra Bundesliga, CL og landsholdet. Han er måske ikke den elegante spiller, som nogle folk drømmer om, men han er bedre end Williams. Og til sommer har han kun et år tilbage af sin kontrakt i Bayern München, så måske han kan købes fri. Badstuber er dog venstrebenet, hvilket måske ikke er hvad man ønsker, når Agger også er venstrebenet.
Uanset hvemder hentes ind som makker til Agger, så hent lige Okore som backup. De 10-15m danske kroner, som han sikkert koster, er billigt i det overordnede billede, og knægten er fantastisk. Fysisk stærk og så hurtig, at man kan rykke bagekæden et par meter længere frem. Jeg er overbevist om, at Okore vil kunne slå hvem som helst vi måtte købe af holdet indenfor et år eller to.
Blot min beskedne mening.
Kloppite
http://www.bold.dk/nyt/Brasiliansk-stop ... mod-Europa måske? Nogen der kender noget til ham?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Lederegenskaber, venner! Kom nu med nogle ordentlige bud, der matcher beskrivelsen. Jeg har endnu ikke set nogle fremføre ordentlig argumentation for at der findes en bedre spiller der matcher Williams profil. Derfor har jeg ophøjet det til et faktum. I kan anfægte mig så meget I vil, men så længe I ikke kommer på banen med noget seriøst taler I for døve ører.
Rodgers kender hans personlighed. Har I set ham spille live? Han kæfter op hele tiden og er meget pågående overfor både med og modspillere. Vil han blive benovet over at spille i Liverpool? Aner det ikke, men jeg satser på at Rodgers, der kender manden og har arbejdet med ham, vurderer det bedre end texy hjemme i sofaen (no offence). Men han var da bestemt ikke benovet over at spille overfor van Persie
Rodgers kender hans personlighed. Har I set ham spille live? Han kæfter op hele tiden og er meget pågående overfor både med og modspillere. Vil han blive benovet over at spille i Liverpool? Aner det ikke, men jeg satser på at Rodgers, der kender manden og har arbejdet med ham, vurderer det bedre end texy hjemme i sofaen (no offence). Men han var da bestemt ikke benovet over at spille overfor van Persie

Lederegenskaber? Hvorfor? Når vi har Reina, Gerrard og ikke mndst Agger (som er langt mere leder på banen end Williams). Lad os dog hente en dygtig spiller i stedet for at fokusere på evner til at råbe højt.Alonso skrev:Lederegenskaber, venner! Kom nu med nogle ordentlige bud, der matcher beskrivelsen. Jeg har endnu ikke set nogle fremføre ordentlig argumentation for at der findes en bedre spiller der matcher Williams profil. Derfor har jeg ophøjet det til et faktum. I kan anfægte mig så meget I vil, men så længe I ikke kommer på banen med noget seriøst taler I for døve ører.
Og al ære og respekt for Rodgers, men at bruge mandens kendskab til spillerne fra hans tid i Swansea er vel nærmeste det ringeste argument overhovedet. Ikke flere gamle venner fra Swansea tak!
Jeg tror også jeg vil vende det døve øre til argumentationen om at kvalitet skal vægte mindre end det difuse begreb lederegenskaber. Smedegaard er vel ikke et emne?
Kloppite
@Texy
Hvorfor sejlede defensiven i lørdags?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Alonso skrev:@Texy

Med al respekt for jeres viden, så mon ikke feltet af kandidater er MEGET større end dem der bliver diskuteret. Scouting netværket er vel world wide, så det bliver næsten lidt omsonst at diskutere for og imod Williams, hvis det er et spørgsmål om der findes bedte kandidater
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jeg håber ikke, at du har samme tilgang i andre henseender. Altså at ophøje ting til fakta på baggrund af, at du ikke har set et modeksempel. Som Jesper skriver ovenfor, så har vores scouts, forhåbentlig, kendskab til langt flere spillere end vi har. Det kan ikke afvises, at der i blandt dem findes bedre kandidater end Williams. Men jeg ved det selvfølgelig ikke.Alonso skrev:Jeg har endnu ikke set nogle fremføre ordentlig argumentation for at der findes en bedre spiller der matcher Williams profil. Derfor har jeg ophøjet det til et faktum. I kan anfægte mig så meget I vil, men så længe I ikke kommer på banen med noget seriøst taler I for døve ører.
Jeg synes i øvrigt, at I er lidt hurtige med at slutte, at defensiven sejlede fordi forsvaret manglede en leder. Måske havde folk bare en off-day, som selv en leder ikke kunne have forhindret? Måske var det den svage centrale midtbane Allen-Gerrard, der gjorde, at forsvaret blev udsat? Måske gør Jones forsvaret usikkert? Det er i øvrigt ikke i alle kampe uden Carragher, at vi har sejlet. Ligesom det heller ikke er i alle kampe med Carragher, at vi ikke har sejlet. Der kan være flere forklaringer.
@ Texy
Tænkte også på Badstuber tidligere i dag. Jeg tror dog ikke han vil forlade Bayern på trods af hård konkurrence. Han ville ellers også kunne begå sig uden problemer på venstre back, hvor vi også har problemer. Det med, at han er venstrebenet må da for pokker kunne lade sig gøre, selvom man ikke ser det så tit. Jeg kan bl.a. huske, at Inter tidligere har haft Samuel og Materazzi, og nu Chivu og Juan Jesus. Der er også et andet eksempel, som jeg desværre har glemt.
Det var dejligt at Rodgers fokuserede på Carraghers lederegenskaber da han satte ham tilbage på holdet, og det er dejligt at pålidelige Echo melder at vi satser på Williams. Det fortæller mig at Rodgers deler mine tanker omkring forsvaret, hvilket giver ro i sindet.
Selvfølgelig har vi scouts ude og kigge på flere spillere end dem vi diskuterer, men det er et fåtal der har den rette kvalitet og endnu færre der også møder den profil vi søger. Jeg har aldrig påstået Ashley Williams var en toptopspiller, men for mig er han den bedste kandidat.
Selvfølgelig har vi scouts ude og kigge på flere spillere end dem vi diskuterer, men det er et fåtal der har den rette kvalitet og endnu færre der også møder den profil vi søger. Jeg har aldrig påstået Ashley Williams var en toptopspiller, men for mig er han den bedste kandidat.
-
Min vurdering er ikke kun baseret på den ene kamp mod Southampton. Jeg har det sidste år - efter at Carra røg på bænken - efterlyst en commanding defender. Det er korrekt, at der muligvis findes andre forklaringer på, hvorfor vi slap 3 mål ind i weekenden. Men når vi stiller med Agger, Skrtel, Enrique og Johnson, og på mål havde vi Jones, som er stille som graven, tja, så synes jeg den ligger lige for. Carra og Hamann er begge spillere, hvis betydning tydeliggøres, når de ikke er med.AJ skrev:Jeg synes i øvrigt, at I er lidt hurtige med at slutte, at defensiven sejlede fordi forsvaret manglede en leder. Måske havde folk bare en off-day, som selv en leder ikke kunne have forhindret? Måske var det den svage centrale midtbane Allen-Gerrard, der gjorde, at forsvaret blev udsat? Måske gør Jones forsvaret usikkert? Det er i øvrigt ikke i alle kampe uden Carragher, at vi har sejlet. Ligesom det heller ikke er i alle kampe med Carragher, at vi ikke har sejlet. Der kan være flere forklaringer.
Der har tit været et argument oppe i debatten, om at Williams' spillemæssige kvaliteter ikke er i top. Ja, han er ikke et teknisk vidunder. Han laver også fejl, siges det. Men hvorfor er Liverpool, Man U og Arsenal ude efter ham? De har scouts ansat, som har fulgt ham tæt. Hvorfor er disse klubber interesseret, når han nu laver så mange fejl? Fordi han er en commanding defender (mit bud). Og de er i højkurs. Hvorfor skilte verdens bedste klubhold, Barca sig ikke af med Puyol? Hans spillemæssige kvaliteter ligger langt under resten af holdets. Ligesom Carras ellers Williams for den sags skyld. Hvordan kan det være at Carra kunne spille så mange kampe for os, når nu han ikke er den bedste spiller? Nogle gange skal man løfte blikket fra den enkelte spiller, og over på holdet som helhed. Hvilke anvendelige kvaliteter bidrage den enkelte spiller til helhden.
Jeg tror Williams rygtes til store klubber, fordi han har haft en god periode henover vinteren. Det er vist også noget tid siden, at han har decideret fejlet. I sådanne situationer synes jeg tit, at man ser folk fra mindre klubber rygtet væk. Men det er jo bare gætterier.
Jeg forstår ikke dit argument med Puyol og Carragher. Jeg er jo ikke skeptisk over for Williams pga. manglende teknik alene, men netop fordi jeg ikke tror han vil gavne holdet. Ja, han har været anfører, og dirigerer, og jeg skal komme efter dig, men jeg er enig med Texy i, at det nok alligevel vil være Agger, der ville blive opfattet som lederen i et Williams-Agger makkerskab. Og i så fald ryger leder-argumentet. Jeg er simpelthen i tvivl om, at han har formatet til Liverpool. (Ligesom jeg var med Torres
)
Jeg forstår ikke dit argument med Puyol og Carragher. Jeg er jo ikke skeptisk over for Williams pga. manglende teknik alene, men netop fordi jeg ikke tror han vil gavne holdet. Ja, han har været anfører, og dirigerer, og jeg skal komme efter dig, men jeg er enig med Texy i, at det nok alligevel vil være Agger, der ville blive opfattet som lederen i et Williams-Agger makkerskab. Og i så fald ryger leder-argumentet. Jeg er simpelthen i tvivl om, at han har formatet til Liverpool. (Ligesom jeg var med Torres

-
aaahhh, AJ, 200 M DK vil alligevel være i overkanten for Williams