Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » onsdag, 06. mar, 2013 18:28

LFC_20 skrev:Strootman & De Vrij er begge spændende spillere!

http://onside.dk/primera-division/medie ... ca-stjerne

Hvad tænker folk omkring Alexis?
En skadesfri Alexis gør mig lidt våd..
Scouser by heart.

Siden 2009.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 06. mar, 2013 19:04

@ Alonso

Hvis vi skal have 25 spillere, hvoraf tre er målmænd, så er det jo rent faktisk mere end to mand til hver af de resterende positioner.

Vi er godt nok lagt fra at have en trup med 22 markspilleres af kvalitet. Det kommer til at tage mange transfervinduer.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » onsdag, 06. mar, 2013 19:20

AJ skrev:@ Alonso

Hvis vi skal have 25 spillere, hvoraf tre er målmænd, så er det jo rent faktisk mere end to mand til hver af de resterende positioner.

Vi er godt nok lagt fra at have en trup med 22 markspilleres af kvalitet. Det kommer til at tage mange transfervinduer.
Haha ja :doh1:

Men tak for at du læste mit indlæg :clap:

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » onsdag, 06. mar, 2013 20:18

LFC_20 skrev:Strootman & De Vrij er begge spændende spillere!

http://onside.dk/primera-division/medie ... ca-stjerne

Hvad tænker folk omkring Alexis?
Uden at kende meget til ham, så vil jeg alligevel vove den påstand, at han er 20 gange mere målfarlig end Downing er.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » onsdag, 06. mar, 2013 23:25

Ifht Alexis, så syntes jeg at hver gang Alexis, hans manager eller Barca bliver spurgt, så benægter de alt og melder ud at ingen af dem har planer om at han skal forlade Barca.

Men ser man bort fra det, så ja tak for pokker da. Han er en genial fodboldspiller, og et teknisk geni. De tekniske færdigheder er dog stakket en smule hos Barca, da hans rolle på fløjangrebet gør at der som regel er helt lukket foran ham, og Barcas taktik gør at de hellere venter og finder det rigtige hul at komme igennem, istedet for at udfordre unødigt.
Men han er lynenes hurtig. Har en gude teknik og er vanvittig god til at løbe i hullerne + at det defensive arbejde er skovlet på ham siden han ankom til Barca. Coutinho, Sturridge, Sanchez og Suarez - så er det fanme ikke sjovt at være spiller i Liverpool - hvis man er forsvarsspiller og man er til træning.

Men syntes nu stadig, at det er en defensiv midt, der må være absolut førsteprioritet og herefter en venstre back. Det er to pladser hvor vi reelt ikke har et alternativ til førstevalget (ja, ok Johnson på venstre back, men så ender vi med at være svækket i begge sider.)

AJ

Indlæg af AJ » torsdag, 07. mar, 2013 07:45

Absolut førsteprioritet må være en ny midterforsvarer. Det kan jeg slet forstå hvordan, der kan være to meninger om.

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » torsdag, 07. mar, 2013 08:57

AJ skrev:Absolut førsteprioritet må være en ny midterforsvarer. Det kan jeg slet forstå hvordan, der kan være to meninger om.
+1 - som jeg også skrev et par sider tilbage i tråden, så mener jeg faktisk vi bør se efter 2 til midterforsvaret.

Jamie Carragher stopper. Martin Skrtel og Sebastian Coates er ikke gode nok til konceptet. Et salg af den ene af de to, vil medføre vi kun står med Daniel Agger som partner og ingen andre. Altså skal der hentes mindst 1 og helst 2 til midterforsvaret.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 07. mar, 2013 10:36

Enig. 2 spillere til midterforsvaret. Det er vigtigt at beholde Agger. Han skal ingen steder, som der står i dagens udgave af Mirror (der står han skal til Barca for at erstatte Puyol).

Mit ønske vil være Williams. Han er 28 år, og kender PL, og derudover kender han Rodgers' koncept. Dernæst en ung og upcoming spiller. De vrij er blevet nævnt, og han vil være ideel. Williams og De Vrij ind, og så kan Kelly og/eller Wisdom agerer 4 valg.

Med Carras karriere stop, sparer vi vel £60.000 om ugen, og Skrtel kan vel indbringe omkring £10-12 M. Skrtel koster vel i nærheden af £40.000 om ugen. Coates kan vi vel få £5 M. Han hæver vel £30.000 om ugen. Det giver ca. £15-17 M. som SKAL ryge i puljen til 2 nye midterforsvarer. Så vi har penge til at købe, men nok så vigtig, vi har rum i lønbudgettet.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 07. mar, 2013 10:43

Du skal nok gange Skrtels løn med 2 og Carras med 1,5, hvis du skal have ramme det reelle lønniveau for de to. Skrtel skulle efter sigende have fået en lønforhøjelse i sommers, så han nu tjener ca. £ 70.000. Det har i en årrække forlydt, at Carra ligger på omkring 90.000 pund ugentlig.

Jeg er enig med de tre seneste indlæg. Midterforsvaret må være absolut førsteprioritet - og gerne to nye indkøb. Agger har været forskånet for skader i denne sæson, men vi bliver nødt til at foretage en risikostyring, hvor vi tager højde for, at Agger vil kunne blive ramt af skader fremadrettet. Alt andet vil være naivt. Og så vil Skrtel og specielt Coates ikke være et kvalificeret midterforsvar, hvis vi ønsker at kæmpe med i toppen af rækken.

AJ

Indlæg af AJ » torsdag, 07. mar, 2013 10:54

Jeg har ikke set de Vrij særlig meget, men han lyder da spændende. Til gengæld mener jeg nu at have set nok til Williams til at kunne konkludere, at han ikke er en mand vi bør gå efter. Jeg håber Arsenal får "held" til at hente ham. Jeg tror han kan passe godt ind i deres forsvar, der med Vermaelen i spidsen til tider dummer sig i en sådan grad, at det er helt morsomt.

Jeg synes ikke vi skal sælge Skrtel. Han er i hvert fald god nok til at være tredjevalg. Vi skal som sagt hente en ny midterforsvarer, der skal have et højt niveau. Hvis Coates bliver udlejet skal vi have yderligere en mand ind. Det ville være alt for stor en udskiftning hvis også Skrtel sælges. Efter min mening skal besætningen næste sæson hedde: Agger, Skrtel, Ny Mand 1 og Ny Mand 2.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 07. mar, 2013 11:03

AJ skrev:Han er i hvert fald god nok til at være tredjevalg
1. Jeg tror ikke Skrtel ville være tilfreds med at være tredjevalg.
2. Jeg tror at styret vil betragte ham som en meget dyr herre at have siddende på bænken
AJ skrev:Agger, Skrtel, Ny Mand 1 og Ny Mand 2.
Eller mener du at Skrtel skal være 2. valg?
AJ skrev:Til gengæld mener jeg nu at have set nok til Williams til at kunne konkludere, at han ikke er en mand vi bør gå efter.
Williams er kaptajn for Wales. Og han kommanderer meget under kampene. På det punkt minder han meget om Carra. Når Carra stopper, mister vi vores bedste 'commanding defender'. Williams kan måske dække noget at dette tab. Dernæst er begge to kompromisløse forsvarsspillere. Carra stopper, og hvis Skrtel sælges, så mangler vi også lidt stål i midterforsvaret. Det kan Williams leverer.

Men enig i at hvis det ender med at Carra stopper, Skrtel og Coates sælges, så er det en kæmpe omvæltning i midterforsvaret, og lidt af et sats. Derfor ville Willams være god at få ind, da han kender Rodgers' stil.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 07. mar, 2013 11:22

AJ skrev:Jeg har ikke set de Vrij særlig meget, men han lyder da spændende. Til gengæld mener jeg nu at have set nok til Williams til at kunne konkludere, at han ikke er en mand vi bør gå efter. Jeg håber Arsenal får "held" til at hente ham. Jeg tror han kan passe godt ind i deres forsvar, der med Vermaelen i spidsen til tider dummer sig i en sådan grad, at det er helt morsomt.

Jeg synes ikke vi skal sælge Skrtel. Han er i hvert fald god nok til at være tredjevalg. Vi skal som sagt hente en ny midterforsvarer, der skal have et højt niveau. Hvis Coates bliver udlejet skal vi have yderligere en mand ind. Det ville være alt for stor en udskiftning hvis også Skrtel sælges. Efter min mening skal besætningen næste sæson hedde: Agger, Skrtel, Ny Mand 1 og Ny Mand 2.
Enig. Jeg er heller ikke fortaler for, at vi henter Williams. Hans lederegenskaber opvejer ikke det faktum, at han mangler den fornødne kvalitet til at kunne indgå i startopstillingen. Derudover er han tilbøjelig til at have mareridtskampe, hvor han laver store personlige fejl.

Williams er den nye flavour of the month. Jeg tror, at vi risikere at "begå" en ny Charlie Adam ved at købe Williams - en spiller der gør det hæderligt for et mindre hold, men som ikke har kvaliteterne til at begå sig på højeste niveau. Lad endelig Arsenal snuppe ham. Der må være bedre og yngre alternativer til den pris som nævnes (£ 8-10 millioner).

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » torsdag, 07. mar, 2013 11:40

Problemet er bare at vi har brug for en spiller der dirigerer de andre i forsvaret. Vi kan sagtens blive enige om at Ashley Williams ikke er den dygtigste forsvarsspiller der findes, men han er måske den dygtigste der har de nødvendige lederegenskaber. Agger siger jo ikke et kvæk.

AJ

Indlæg af AJ » torsdag, 07. mar, 2013 12:37

For at præcisere: Jeg mener vi skal hente en spiller som minimum er på niveau med Agger og Skrtel, og altså kan konkurrere på lige fod med dem om pladserne. Så må dagsformen og eventuelt modstanderen afgøre hvem der spiller. Hvis Coates udlejes/sælges skal vi desuden have et habilt fjerdevalg ind, som dog ikke kan kræve at spille regelmæssigt.

Jeg synes nu nok Agger kan råbe op, og fysikken har han da også. Problemet med ham i år har mere været at placere sig rigtigt.

Jeg er ikke overraskende enig i RGF's syn på Williams. Det kan godt være der er nogle ting, der taler for ham, men hans manglende klasse vejer tungere for mig, hvorfor det bliver et nej tak herfra.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » torsdag, 07. mar, 2013 12:55

AJ skrev:For at præcisere: Jeg mener vi skal hente en spiller som minimum er på niveau med Agger og Skrtel, og altså kan konkurrere på lige fod med dem om pladserne. Så må dagsformen og eventuelt modstanderen afgøre hvem der spiller. Hvis Coates udlejes/sælges skal vi desuden have et habilt fjerdevalg ind, som dog ikke kan kræve at spille regelmæssigt.

Jeg synes nu nok Agger kan råbe op, og fysikken har han da også. Problemet med ham i år har mere været at placere sig rigtigt.

Jeg er ikke overraskende enig i RGF's syn på Williams. Det kan godt være der er nogle ting, der taler for ham, men hans manglende klasse vejer tungere for mig, hvorfor det bliver et nej tak herfra.
Så Rodgers kunne bare ikke lide Skrtel da han satte ham på bænken? Hans forklaring var jo at vi manglede lederegenskaber i forsvaret, ikke at Skrtel manglede lederegenskaber.

Besvar