Tja tjo, men han er under alle omstændigheder ikke fundet god nok til næste sæsons trup ifølge mig.Hr. Drejer skrev:@Alonso:
Shelvey hører vel med til temposættende midt.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Nogen der har set mere til Fabian Delph i denne sæson? Jeg har kun set 2-3 kampe med ham, men han har imponeret mig meget med sit løbearbejde, forudseenhed og evne til at starte angreb fra midten af banen.
Kan han løfte sit niveau, så kunne han være et frækt bud på en backup til Lucas.
Kan han løfte sit niveau, så kunne han være et frækt bud på en backup til Lucas.

Han gjorde det rigtig godt i går for Aston Villa. Han mistede dog hovedet i tredje minuts overtid, hvor han fik et gult for usportslig optræden. Det medfører hans tiende gule kort i denne sæson, der så bevirker han har karantæne i de to næste kampe. Aston Villa skal spille mod Reading og QPR. Rigtig nedrykningsræs. Så ekstra dumt af Delph.DaBonks skrev:Nogen der har set mere til Fabian Delph i denne sæson? Jeg har kun set 2-3 kampe med ham, men han har imponeret mig meget med sit løbearbejde, forudseenhed og evne til at starte angreb fra midten af banen.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Spiller han ikke venstre back? Synes bestemt han ser lovende ud, men såfremt han spiller venstre back, synes jeg han ville være en okay backup for EnriqueDaBonks skrev:Nogen der har set mere til Fabian Delph i denne sæson? Jeg har kun set 2-3 kampe med ham, men han har imponeret mig meget med sit løbearbejde, forudseenhed og evne til at starte angreb fra midten af banen.
Oh Liverpool Lou lovely Liverpool Lou - Why must my poor heart keep following you
Han er venstre benet, men har altid spillet på midten. Enten som central midtbane eller som venstre midtbane. Han har oftere spillet central midtbane, hvilket er ca. 3/4 del af kampene.Negrito skrev:Spiller han ikke venstre back? Synes bestemt han ser lovende ud, men såfremt han spiller venstre back, synes jeg han ville være en okay backup for EnriqueDaBonks skrev:Nogen der har set mere til Fabian Delph i denne sæson? Jeg har kun set 2-3 kampe med ham, men han har imponeret mig meget med sit løbearbejde, forudseenhed og evne til at starte angreb fra midten af banen.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
DET gør du i hvertfald herfra!!! Én ting er Strootmans evner på fodboldbanen. Noget andet, og mindst ligeså vigtigt er hans udstråling, hvor jeg tror på, at han kan være den de facto styrmand, som trækker medspillerne op ved hårrødderne, på de dage hvor spillet IKKE kører. Carra forsvinder til sommer, og Kaptajnen skal selv have en god dag, før han rigtig kan! Så lad os få en boldbegavet og selvsikker hollænder! .... og lad os bare købe ham til sommer, inden hans pris rammer Man City/Che£$ki priser (hvis det ikke allerede er for sent)Hekkem skrev: Holding midtbane:
Hører jeg navnet Kevin Strootman?
Vi SMADRER det PIShold !
Cynwal skrev:DET gør du i hvertfald herfra!!! Én ting er Strootmans evner på fodboldbanen. Noget andet, og mindst ligeså vigtigt er hans udstråling, hvor jeg tror på, at han kan være den de facto styrmand, som trækker medspillerne op ved hårrødderne, på de dage hvor spillet IKKE kører. Carra forsvinder til sommer, og Kaptajnen skal selv have en god dag, før han rigtig kan! Så lad os få en boldbegavet og selvsikker hollænder! .... og lad os bare købe ham til sommer, inden hans pris rammer Man City/Che£$ki priser (hvis det ikke allerede er for sent)Hekkem skrev: Holding midtbane:
Hører jeg navnet Kevin Strootman?

Samme kamp jeg så. Dén og så kampen mod Stoke hvor han blev MoM, så vidt jeg husker.Hekkem skrev:Han gjorde det rigtig godt i går for Aston Villa. Han mistede dog hovedet i tredje minuts overtid, hvor han fik et gult for usportslig optræden. Det medfører hans tiende gule kort i denne sæson, der så bevirker han har karantæne i de to næste kampe. Aston Villa skal spille mod Reading og QPR. Rigtig nedrykningsræs. Så ekstra dumt af Delph.DaBonks skrev:Nogen der har set mere til Fabian Delph i denne sæson? Jeg har kun set 2-3 kampe med ham, men han har imponeret mig meget med sit løbearbejde, forudseenhed og evne til at starte angreb fra midten af banen.
Kunne vi lave en hurtig aftale med ASTON VILLA, evt. hvor vi sender Spearing den anden vej, så kunne det nok gøres rigtig billigt.
Senest rettet af DaBonks tirsdag, 05. mar, 2013 23:12, rettet i alt 1 gang.

Så skal du vel lige have overtalt West Ham, til at købe ham først?DaBonks skrev:Samme kamp jeg så. Dén og så kampen mod Stoke hvor han blev MoM, så vidt jeg husker.Hekkem skrev:Han gjorde det rigtig godt i går for Aston Villa. Han mistede dog hovedet i tredje minuts overtid, hvor han fik et gult for usportslig optræden. Det medfører hans tiende gule kort i denne sæson, der så bevirker han har karantæne i de to næste kampe. Aston Villa skal spille mod Reading og QPR. Rigtig nedrykningsræs. Så ekstra dumt af Delph.DaBonks skrev:Nogen der har set mere til Fabian Delph i denne sæson? Jeg har kun set 2-3 kampe med ham, men han har imponeret mig meget med sit løbearbejde, forudseenhed og evne til at starte angreb fra midten af banen.
Kunne vi lave en hurtig aftale med West Ham, evt. hvor vi sender Spearing den anden vej, så kunne det nok gøres rigtig billigt.

Samme farver, du vedRedRedRed skrev:Så skal du vel lige have overtalt West Ham, til at købe ham først?DaBonks skrev:Samme kamp jeg så. Dén og så kampen mod Stoke hvor han blev MoM, så vidt jeg husker.Hekkem skrev:Han gjorde det rigtig godt i går for Aston Villa. Han mistede dog hovedet i tredje minuts overtid, hvor han fik et gult for usportslig optræden. Det medfører hans tiende gule kort i denne sæson, der så bevirker han har karantæne i de to næste kampe. Aston Villa skal spille mod Reading og QPR. Rigtig nedrykningsræs. Så ekstra dumt af Delph.DaBonks skrev:Nogen der har set mere til Fabian Delph i denne sæson? Jeg har kun set 2-3 kampe med ham, men han har imponeret mig meget med sit løbearbejde, forudseenhed og evne til at starte angreb fra midten af banen.
Kunne vi lave en hurtig aftale med West Ham, evt. hvor vi sender Spearing den anden vej, så kunne det nok gøres rigtig billigt.

Ja, tænkte nok det var der den lå.DaBonks skrev:Samme farver, du vedRedRedRed skrev:Så skal du vel lige have overtalt West Ham, til at købe ham først?DaBonks skrev:Samme kamp jeg så. Dén og så kampen mod Stoke hvor han blev MoM, så vidt jeg husker.Hekkem skrev:Han gjorde det rigtig godt i går for Aston Villa. Han mistede dog hovedet i tredje minuts overtid, hvor han fik et gult for usportslig optræden. Det medfører hans tiende gule kort i denne sæson, der så bevirker han har karantæne i de to næste kampe. Aston Villa skal spille mod Reading og QPR. Rigtig nedrykningsræs. Så ekstra dumt af Delph.DaBonks skrev:Nogen der har set mere til Fabian Delph i denne sæson? Jeg har kun set 2-3 kampe med ham, men han har imponeret mig meget med sit løbearbejde, forudseenhed og evne til at starte angreb fra midten af banen.

-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Er vi på noget tidspunkt sat i forbindelse med Kevin Strootman?
Hvis du skriver "Kevin Strootman Liverpool" i google, så kommer der en del historier frem. Om kilderne er seriøse ved ikke, men nogle har da rygtet ham til os.Hr. Drejer skrev:Er vi på noget tidspunkt sat i forbindelse med Kevin Strootman?
- TomViolence
- Alder: 36
Han er jo højere grad blevet sat i forbindelse med United, så vidt jeg har lagt mærke til det.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Strootman & De Vrij er begge spændende spillere!
http://onside.dk/primera-division/medie ... ca-stjerne
Hvad tænker folk omkring Alexis?
http://onside.dk/primera-division/medie ... ca-stjerne
Hvad tænker folk omkring Alexis?