Så kunne vi da lige så godt hente Spearing ind igen.jacob-vig skrev:Syntes vi mangler en defensiv midt tre muligheder kunne være følgende.
1. Mulumbu fra West bromich
2. Yacob fra West bromich
3. Anderson fra Manchester United
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
I hope you're kidding.RedRedRed skrev:Så kunne vi da lige så godt hente Spearing ind igen.jacob-vig skrev:Syntes vi mangler en defensiv midt tre muligheder kunne være følgende.
Det er sagt med et glimt i øjet, ja. Jeg kunne godt have tilføjet enAarde skrev:I hope you're kidding.RedRedRed skrev:Så kunne vi da lige så godt hente Spearing ind igen.jacob-vig skrev:Syntes vi mangler en defensiv midt tre muligheder kunne være følgende.

Når det er sagt, synes jeg dog ikke Anderson bør være et emne. Og det er ikke kun pga. han er United-spiller.
Re: Sv: Hvem skal ind?
Så er vi helt enige. Jeg ville selvsagt heller aldrig overveje Anderson som et seriøst emne, både grundet hans klubforhold, og fordi jeg ikke mener, han er god nok til for alvor at gøre en forskel i truppen. Når det er sagt, er han dog stadig uendeligt meget bedre end Spearing.RedRedRed skrev:Det er sagt med et glimt i øjet, ja. Jeg kunne godt have tilføjet enAarde skrev:I hope you're kidding.RedRedRed skrev:Så kunne vi da lige så godt hente Spearing ind igen.jacob-vig skrev:Syntes vi mangler en defensiv midt tre muligheder kunne være følgende.
Når det er sagt, synes jeg dog ikke Anderson bør være et emne. Og det er ikke kun pga. han er United-spiller.
Jeg vil da ti gange hellere have en ægte scouser, end en ussel manc til at rende rundt i vores klub.
Ingen af dem er dog gode nok, hvorfor det ikke er aktuelt, men aldrig om jeg vil acceptere en manc i vores klub. Så er jeg sådan set ligeglad med, hvem det er.
Ingen af dem er dog gode nok, hvorfor det ikke er aktuelt, men aldrig om jeg vil acceptere en manc i vores klub. Så er jeg sådan set ligeglad med, hvem det er.
Liverpool Football Klopp
Det ændrer ikke på, at Anderson er en langt bedre spiller end Spearing. Men du har ret i, at det er en ret ligegyldig diskussion, da ingen af dem (gudskelov) kommer til at være en del af vores fremtidige midtbanerotation.AndreasN skrev:Jeg vil da ti gange hellere have en ægte scouser, end en ussel manc til at rende rundt i vores klub.
Keisunke Honda på fri transfer florerer på twitter. Nogen der kender meget til ham? Jeg ved ikke andet end at han var meget hypet for et par år siden.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Han er delt topscorer for CSKA i den russiske liga med 7 mål. Han sparker desuden rigtig godt til bolden, især ved frispark, hvor hans sparketeknik er ala C. Ronaldos. Og med sine 26 år må man vel sige, at han er tæt på sin bedste fodboldalder.Keisunke Honda på fri transfer florerer på twitter. Nogen der kender meget til ham? Jeg ved ikke andet end at han var meget hypet for et par år siden.

"X florerer på Twitter" er ikke en kildeangivelse, ligesom "en avis siger, at vi vil købe x" heller ikke er det.Mugge skrev:Forumregler:
"HUSK: Angiv venligst kildeangivelse på alle rygter mm. man måtte poste her på forum."
Hvilken/hvilke tweet'er(e) er det, der snakker om Honda på en fri transfer?
Her er i hvert fald to kilder:"X florerer på Twitter" er ikke en kildeangivelse, ligesom "en avis siger, at vi vil købe x" heller ikke er det.
http://www.clubcall.com/liverpool/rodge ... 55695.html
http://metro.co.uk/2013/03/02/liverpool ... a-3523033/
Flueknepperi...Aarde skrev:"X florerer på Twitter" er ikke en kildeangivelse, ligesom "en avis siger, at vi vil købe x" heller ikke er det.Mugge skrev:Forumregler:
"HUSK: Angiv venligst kildeangivelse på alle rygter mm. man måtte poste her på forum."
Jeg stiller det nu mest om som et spørgsmål om spilleren Honda. Det er jo ikke noget konkret jeg henviser til. Siger bare der snakkes om ham på twitter og vil derpå høre hvad folk ved om ham.
Flueknepperi? Jeg vil nu bare gerne vide, hvem der bringer de historier, der bliver refereret til herinde - så er det lettere at vurdere deres troværdighed.LFC-Aaby skrev:Flueknepperi...Aarde skrev:"X florerer på Twitter" er ikke en kildeangivelse, ligesom "en avis siger, at vi vil købe x" heller ikke er det.Mugge skrev:Forumregler:
Jeg stiller det nu mest om som et spørgsmål om spilleren Honda. Det er jo ikke noget konkret jeg henviser til. Siger bare der snakkes om ham på twitter og vil derpå høre hvad folk ved om ham.
Som udgangspunkt er twitter vel ikke en troværdig kilde? Havde læst historien på nettet, men valge at bruge twitter da det som udgangspunkt ikke var selve rygtet jeg ville debatere men derimod spilleren.Aarde skrev:Flueknepperi? Jeg vil nu bare gerne vide, hvem der bringer de historier, der bliver refereret til herinde - så er det lettere at vurdere deres troværdighed.LFC-Aaby skrev:Flueknepperi...Aarde skrev:"X florerer på Twitter" er ikke en kildeangivelse, ligesom "en avis siger, at vi vil købe x" heller ikke er det.Mugge skrev:Forumregler:
Fair nok 

- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.