Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » mandag, 25. feb, 2013 13:21

Jesper skrev:Hvis man vurderer spillertruppen ud fra følgende pointsystem:
5 - Kan det ekstraordinære ift til positionen og ville være given starter på et hold, der ville vinde PL
4 - Er en rigtig god spiller og kan indgå på et top 4 hold, eller som lige mangler det sidste stjernestøv eller eks har en vis fejlmargen i sit spil
3 - En spiller, der kan indgå på et top 5-8 hold. Det kunne også være en aldrende spiller eller et ungt talent
2 - En spiller til en midterklub, som givetvis ikke opnår det helt vilde med karrieren. Det kunne også være en udviklingsspiller eller en given reserve
1 - En spiller der egentlig ikke helt har klassen til PL

Min vurdering er baseret på systemet 4-2-3-1, som jeg vurderer er det system Rodgers aller helst ville spille, hvis han havde de givne, kvalitetsmæssige spillere til positionerne.

Reina - 4
Jones - 2
Enrique - 3
Johnson - 5
Agger - 4
Skrtl - 3
Kelly - 3
Wisdom - 3
Coates - 2
Robinson - 2
Flanagan - 2
Carragher - 3
Henderson - 3
Lucas - 5
Gerrard - 4
Allen - 3
Coutinho - 3
Downing - 3
Borini - 3
Sturrige - 4
Suarez - 5
Sosu - 2
Sterling - 3
Assaidi - 2
Shelvey - 2

Vi har et par unge gutter, der også indgår i truppen, som jeg ikke har et kendskab til og derfor ikke vurderer.

Husk det er et øjebliksbillede og ikke ift hvordan deres karriere kan komme til at udfolde sig. Og når jeg vurderer Lucas højere end Gerrard handler det om, at jeg pt vurderer Lucas som havende et højere niveau ift til netop deres respektive positioner.

Pointen er, at jeg syntes vi skal have fyldt på ift kvalitet og bredde. Et mesterhold består ikke kun af 5ere, men overvejende af spillere fra øverste hylde. Og hvis vi skal i top 4, så kan vi ikke kun have unge spillere, men også have spillere der spiller på et stabilt højt niveau i ALLE kampe, hvilket lidt mere rutinerede kræfter som regel gør.
Vores start 11er kunne være sådan her så:

Reina-4
Enrique - 3
Johnson - 5
Agger - 4
Skrtl - 3
Lucas - 5
Henderson - 3
Gerrard - 4
Downing - 3
Sturrige - 4
Suarez - 5

Hvilket giver 43 delt med 11 = 3,9 = lige udenfor top 4 - Hmmm passer nok meget godt

Dine tal er nok meget realistiske, selvom jeg har enkelte spillere højre (Skrtel, Gerrard +1, Agger 4½)
Men det ændre ikke ved det at vi har en tæt på top 4 start 11er, men en bænk der er lidt tynd til top4

Isæt midt banen kræver en klasse mand når gerrard holder, Coutinho er dog ukendt

thefugle

Indlæg af thefugle » mandag, 25. feb, 2013 16:22

@Jesper

Tvivler sku på du kan vurdere Coutinho ud fra noget youtube og hans ene kamp, og de få minutter han fik i en kamp os.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 25. feb, 2013 17:04

thefugle skrev:@Jesper

Tvivler sku på du kan vurdere Coutinho ud fra noget youtube og hans ene kamp, og de få minutter han fik i en kamp os.
Nu har jeg også set ham lidt i Intertrøjen. Skrev også at et 3 tal kunne være et ungt talent. Men du har ret i at han er et ret ubeskrevet blad
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 25. feb, 2013 17:27

Jensen skrev:
TomViolence skrev:De Vriij virker meget seriøst.

http://www1.skysports.com/football/news/11095/8523271/?

Yep, læste den osse lige.

Det er fandme godt, Rodgers!

Time to get serious, glæder mig sku allerede til vinduet åbner igen til sommer :)
Hvilket slags spiller er Stefan de Vrij? :-)

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » mandag, 25. feb, 2013 18:39

LFC_20 skrev:
Jensen skrev:

Time to get serious, glæder mig sku allerede til vinduet åbner igen til sommer :)
Fodboldspiller.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 25. feb, 2013 18:52

Jeg håber Kevin Strootmann spillede en god kamp igår, nu hvor BR var på lægterne til kampen!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 25. feb, 2013 18:55

mig_der skrev:
LFC_20 skrev:
Jensen skrev:

Fodboldspiller.
Sjove?

- Håber der er nogle der konstruktivt kan fortælle hvilken spillestil, de Vrij har. :army7:

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » mandag, 25. feb, 2013 19:37

LFC_20 skrev: - Håber der er nogle der konstruktivt kan fortælle hvilken spillestil, de Vrij har. :army7:
Here you go:
Stefan de Vrij
Date of Birth: 5th February 1992 (Age 20)
Place of Birth: Ouderkerk aan den IJssel, Netherlands
Club: Feyenoord
Position: Centre Back
Height: 6ft 2

Stefan de Vrij is a highly rated Dutch defender who plays his trade for Feyenoord Rotterdam. He is considered by many as the best defensive talent that has come out the Dutch football in a long time and the answer to the national team’s defensive woes.

Taking over the captains armband from Ron Vlaar, who left for Aston Villa, de Vrij has been nothing short of a revelation, putting in strong and dominant displays from the back. He is quick and physical in defending, good in the air and the ground, composed on the ball very much typifies the talent we should be after. G

ood at marking and tracking players, what strikes me most about de Vrij’s game is timing of the tackle. He reads the opposition well and chooses his time to produce a tackle. Another pleasing aspect of his game is that he more often than not tries to play his way out of trouble. He active takes part in the build-up play and is adept at recycling possession.

He started off as a midfielder and is very comfortable and patient on the ball. He has also played a couple of seasons as right back, so he brings with him versatility too. Similar to Pearce, he can push up from defence and play the ball maintaining a high line. Composed beyond his age and with an impressive reading of the game, I very much expect him to develop in to a very good player. However he still suffers from those lapses of concentration and the occasional poor touch that are characteristic of a young defender but those should get weeded out with time and experience. He also needs to develop a little more patience on the ball to pick his passes. He has constantly kept improving since making his debut 3 seasons ago, and if he continues at the same rate the he will definitely become a good premier league level player.

His contract is set to run out at the end of the 2014 season, and would cost us a reported 8 million to get him. I can’t really see us going after him at that price but rumours are rife that Feyenoord sporting director Martin Van Geel has advised the owners to sell de Vrij if they are not able to reach an agreement regarding his contract soon. So while it would surprise me to see him make a move to Liverpool this season, he could very well be a realistic prospect in the summer transfer window. From the players perspective too it will be better for his devolvement too if he stays at de Kuip and gains some valuable experience.
http://www.thisisanfield.com/2012/12/lf ... n-de-vrij/
Billede

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » tirsdag, 26. feb, 2013 20:23

LFC_20 skrev:
Jensen skrev:

Ja jeg må da ærligt indrømme, jeg kender ikke særligt meget til ham.

Kun ting hvad jeg har læst på nettet, men en spiller der "muligvis" er svaret på Hollands forsvarsproblemer og som er anfører for sin klub i en alder af, var det 19 eller 20 år ?

Han lyder helt sikkert som en spiller vi kan bruge i Liverpool, og så har Rodgers jo i forvejen hentet spillere ind i form af Sturridge og Coutinho, som man må sige virker til at passe lige ind i systemet.

Mon ikke osse De Vrij kommer til det ?

In Rodgers, i trust :music:

jacob-vig

Indlæg af jacob-vig » tirsdag, 26. feb, 2013 20:58

Syntes vi mangler en defensiv midt tre muligheder kunne være følgende.
1. Mulumbu fra West bromich
2. Yacob fra West bromich
3. Anderson fra Manchester United

AllanShore

Indlæg af AllanShore » tirsdag, 26. feb, 2013 21:00

jacob-vig skrev:Syntes vi mangler en defensiv midt tre muligheder kunne være følgende.
Træk nu lige i håndbremsen.
Senest rettet af AllanShore tirsdag, 26. feb, 2013 21:03, rettet i alt 1 gang.
Fan af Manchester United

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 26. feb, 2013 21:01

Jensen skrev:
Kun ting hvad jeg har læst på nettet, men en spiller der "muligvis" er svaret på Hollands forsvarsproblemer og som er anfører for sin klub i en alder af, var det 19 eller 20 år ?
Hvis det forholder sig sådan, ville det ikke være så ringe endda. Synes holdet mangler ledere, specielt da Carra muligvis holder(intet er sikkert tror jeg ;) ).Var ikke pro Rafa, men filosofien med at samle på anførere var noget jeg i den grad kunne lide, Holdet har leder i form af Steven, Carra, Agger og.......Ingen derudover som jeg ser det, Downing har jeg tidligere bragt som vice anfører emne, og står ved det, men det er kun i mangel af bedre. Henderson er jeg overbevist om at han bliver anfører inden for 4-5 år, men han mangler noget endnu
Verden er smask fuld af hyklere....

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » tirsdag, 26. feb, 2013 21:33

AllanShore skrev:
jacob-vig skrev:Syntes vi mangler en defensiv midt tre muligheder kunne være følgende.
Jeg tror de fleste ville stryge Anderson fra den liste. We don't buy scum players.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 27. feb, 2013 10:39

kristiank skrev:
AllanShore skrev:
Jeg tror de fleste ville stryge Anderson fra den liste. We don't buy scum players.
Nej og da slet ikke en der er under niveau.

Brugeravatar
Scouzer
Geografisk sted: Skive
Alder: 39

Indlæg af Scouzer » onsdag, 27. feb, 2013 12:04

kristiank skrev:
AllanShore skrev:
Jeg kunne nu godt leve med en spiller som Hernandez

Besvar