Rafa måske?Kelly skrev:Hvis de kan finde en stor personlighed og god læremester. En person der kan se talent og finde de bedste talenter i verden. Ja tak. Og en som BR kan vende sine tanker med. En person der kan tilføre 10 - 15 point ekstra til holdet.Mads T. skrev:Mon ikke det er mere ala Steve Clarke under Kenny?mig_der skrev:Ala Houlier i sin tid?YNWA! skrev:@Jay82_LFC: LFC have interest in De Vrij, but despite the rumours we have no interest in Ogbonna
Also told that FSG are keen to bring someone in to help out Rodgers - no names mentioned so far.
Nogen der ved hvor pålidelig han er?
Eller også er de ude efter en sportsdirektør alligevel.
Men hvem kunne det være.
Det skal være et sikkert valg.
Det behøver være en ex toptræner eller ex¨topspiller.
Men en der virkelig kan finde talent og er god mentalt. Rødtud har en hollænder, Laudrup en dansker.
Jeg syntes der er en god ide.
For mig at se ville det oplagte være en hollænder eller en spanier.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Jeg har selv lige tænkt det samme - men det der taler imod Rafa og BR er at begge gutterne helst vil styre hele showet selv. Vil de kunne fordele opgaverne fornuftigt og bruge hinanden som sparringspartnere ville det være et drømmescenarie uden lige.YNWA! skrev:Rafa måske?Kelly skrev:Hvis de kan finde en stor personlighed og god læremester. En person der kan se talent og finde de bedste talenter i verden. Ja tak. Og en som BR kan vende sine tanker med. En person der kan tilføre 10 - 15 point ekstra til holdet.Mads T. skrev:Mon ikke det er mere ala Steve Clarke under Kenny?mig_der skrev:Ala Houlier i sin tid?YNWA! skrev:@Jay82_LFC: LFC have interest in De Vrij, but despite the rumours we have no interest in Ogbonna
Also told that FSG are keen to bring someone in to help out Rodgers - no names mentioned so far.
Men hvem kunne det være.
Men en der virkelig kan finde talent og er god mentalt. Rødtud har en hollænder, Laudrup en dansker.
John Faxe Jensen.Also told that FSG are keen to bring someone in to help out Rodgers - no names mentioned so far.
Uanset, hvad man mener om Benitez, så må de fleste (forhåbentlig også FSG) kunne se, at det ville være en ren katastrofe.YNWA! skrev:Rafa måske?Kelly skrev:Hvis de kan finde en stor personlighed og god læremester. En person der kan se talent og finde de bedste talenter i verden. Ja tak. Og en som BR kan vende sine tanker med. En person der kan tilføre 10 - 15 point ekstra til holdet.Mads T. skrev:Mon ikke det er mere ala Steve Clarke under Kenny?mig_der skrev:Ala Houlier i sin tid?YNWA! skrev:@Jay82_LFC: LFC have interest in De Vrij, but despite the rumours we have no interest in Ogbonna
Men hvem kunne det være.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Burde Colin Pascoe og Mike Marsh ikke være de to personer? Måske er problemet ved de to og Brendan, at de tænker for ens.
Nogle personer er egnet til at være assistenter, andre til at være chefen. Rafael Benitez og Brendan Rodgers vil begge være chefer, så det er udelukket at de to kan arbejde sammen. Brendan skal finde sin egen mand med hjælp fra ledelsen. Ledelsen skal så afgjort ikke underminere deres egen manager ved at hente en anden mand ind udenom ham - så kan de lige så godt skille sig af med Brendan.
Jeg ved for lidt om hvad der findes af assistentkandidater til at ville komme med navne, men jeg ville være på udkig efter en organisator, der især kan arbejde med de defensive elementer. Som jeg har anført flere gange er vores presspil det sted hvor jeg mener vi mangler mest udvikling, så en assistent der tror på højt presspil og kan forbedre spillernes evne til at udføre det.
Nogle personer er egnet til at være assistenter, andre til at være chefen. Rafael Benitez og Brendan Rodgers vil begge være chefer, så det er udelukket at de to kan arbejde sammen. Brendan skal finde sin egen mand med hjælp fra ledelsen. Ledelsen skal så afgjort ikke underminere deres egen manager ved at hente en anden mand ind udenom ham - så kan de lige så godt skille sig af med Brendan.
Jeg ved for lidt om hvad der findes af assistentkandidater til at ville komme med navne, men jeg ville være på udkig efter en organisator, der især kan arbejde med de defensive elementer. Som jeg har anført flere gange er vores presspil det sted hvor jeg mener vi mangler mest udvikling, så en assistent der tror på højt presspil og kan forbedre spillernes evne til at udføre det.
Netop jeg tror også de tænker meget ens. Liverpool har en klar stil, indholdet skal forbedres og der skal tilføres kynisme til holdet. Alle kampe skal vindes, og lukkes. Jeg har tænkt på en holænder der hedder JohanAlonso skrev:Burde Colin Pascoe og Mike Marsh ikke være de to personer? Måske er problemet ved de to og Brendan, at de tænker for ens.

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Mon Chelsea ville kunne finde på at sælge ham der Lukaku til os? Jeg synes, han ser rimelig frygtindgydende ud - og det synes Agger vist også..!
WBA har vel ikke råd til at købe ham.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Det var faktisk et kanon godt forslag. Og jeg er helt med på den ide. Han har noget af den tynde vi mangler i boksen. Og i øvrigt mener jeg Chelsea i Alt. Madird har en ung klassemålmand stående, på udleje. Han er virkelig stærk. kunne de ligge ham oveni, perfekt.LarsU skrev:Mon Chelsea ville kunne finde på at sælge ham der Lukaku til os? Jeg synes, han ser rimelig frygtindgydende ud - og det synes Agger vist også..!
Mht.midterforsvarer er jeg blank pt. Bortset fra der i Dortmund er et par stykker der ville kunne forstærke vores midterforsvarer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Dem tror jeg du vil gøre dig selv en tjeneste ved at glemme alt om, Kelly. Dem kommer vi ikke i nærheden af at kunne tiltrække.
- TomViolence
- Alder: 36
Hvad med Southamptons Gaston Ramirez, som vi allerede har prøvet at købe før? Er han et urealistisk sommertarget?
Tror han ville passe godt ind i BRs system, han virker til at have en del flair også scorer han mål. What say you?
Tror han ville passe godt ind i BRs system, han virker til at have en del flair også scorer han mål. What say you?
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- TomViolence
- Alder: 36
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Ønsker til sommer
Hvis jeg skal vælge udfra det er indenfor rækkevidde (hvilket ikke er Falco, Cavani osv.)
Så tror jeg nedenstående kunne være en mulighed:
Kant/midtbane:
Ben Arfa fra Newcastle , let benet dribler, 25 år , mangler dog stadig at bevise lige det sidste - men har potientiale til det. Er nok ikke på de helt stores ønskeliste derfor har vi en chance, selvom Tottenham vil byde ind. Vores fordel er at vi kan smide Andy ind i handlen.
Forsvar (kan spille midtbane):
de Vrij fra Feyennoord virker spænende, 20 år, anføre, og med landskampe for holland. Har set en enkelt kamp med ham hvor han var ret solid
Angreb:
Dernæst syntes jeg vi mangler endnu en angriber, så kampen om pladserne bliver lidt hårde. Er lidt i tvivl hvem vi skal/kan hente, men de helt store navne går jo til andre - så vi skal have fat i en af de bedste opkomlinge.
Hvis jeg skal vælge udfra det er indenfor rækkevidde (hvilket ikke er Falco, Cavani osv.)
Så tror jeg nedenstående kunne være en mulighed:
Kant/midtbane:
Ben Arfa fra Newcastle , let benet dribler, 25 år , mangler dog stadig at bevise lige det sidste - men har potientiale til det. Er nok ikke på de helt stores ønskeliste derfor har vi en chance, selvom Tottenham vil byde ind. Vores fordel er at vi kan smide Andy ind i handlen.
Forsvar (kan spille midtbane):
de Vrij fra Feyennoord virker spænende, 20 år, anføre, og med landskampe for holland. Har set en enkelt kamp med ham hvor han var ret solid
Angreb:
Dernæst syntes jeg vi mangler endnu en angriber, så kampen om pladserne bliver lidt hårde. Er lidt i tvivl hvem vi skal/kan hente, men de helt store navne går jo til andre - så vi skal have fat i en af de bedste opkomlinge.
TomViolence skrev:De Vriij virker meget seriøst.
http://www1.skysports.com/football/news/11095/8523271/?
Yep, læste den osse lige.
Det er fandme godt, Rodgers!
Time to get serious, glæder mig sku allerede til vinduet åbner igen til sommer

Hvis man vurderer spillertruppen ud fra følgende pointsystem:
5 - Kan det ekstraordinære ift til positionen og ville være given starter på et hold, der ville vinde PL
4 - Er en rigtig god spiller og kan indgå på et top 4 hold, eller som lige mangler det sidste stjernestøv eller eks har en vis fejlmargen i sit spil
3 - En spiller, der kan indgå på et top 5-8 hold. Det kunne også være en aldrende spiller eller et ungt talent
2 - En spiller til en midterklub, som givetvis ikke opnår det helt vilde med karrieren. Det kunne også være en udviklingsspiller eller en given reserve
1 - En spiller der egentlig ikke helt har klassen til PL
Min vurdering er baseret på systemet 4-2-3-1, som jeg vurderer er det system Rodgers aller helst ville spille, hvis han havde de givne, kvalitetsmæssige spillere til positionerne.
Reina - 4
Jones - 2
Enrique - 3
Johnson - 5
Agger - 4
Skrtl - 3
Kelly - 3
Wisdom - 3
Coates - 2
Robinson - 2
Flanagan - 2
Carragher - 3
Henderson - 3
Lucas - 5
Gerrard - 4
Allen - 3
Coutinho - 3
Downing - 3
Borini - 3
Sturrige - 4
Suarez - 5
Sosu - 2
Sterling - 3
Assaidi - 2
Shelvey - 2
Vi har et par unge gutter, der også indgår i truppen, som jeg ikke har et kendskab til og derfor ikke vurderer.
Husk det er et øjebliksbillede og ikke ift hvordan deres karriere kan komme til at udfolde sig. Og når jeg vurderer Lucas højere end Gerrard handler det om, at jeg pt vurderer Lucas som havende et højere niveau ift til netop deres respektive positioner.
Pointen er, at jeg syntes vi skal have fyldt på ift kvalitet og bredde. Et mesterhold består ikke kun af 5ere, men overvejende af spillere fra øverste hylde. Og hvis vi skal i top 4, så kan vi ikke kun have unge spillere, men også have spillere der spiller på et stabilt højt niveau i ALLE kampe, hvilket lidt mere rutinerede kræfter som regel gør.
5 - Kan det ekstraordinære ift til positionen og ville være given starter på et hold, der ville vinde PL
4 - Er en rigtig god spiller og kan indgå på et top 4 hold, eller som lige mangler det sidste stjernestøv eller eks har en vis fejlmargen i sit spil
3 - En spiller, der kan indgå på et top 5-8 hold. Det kunne også være en aldrende spiller eller et ungt talent
2 - En spiller til en midterklub, som givetvis ikke opnår det helt vilde med karrieren. Det kunne også være en udviklingsspiller eller en given reserve
1 - En spiller der egentlig ikke helt har klassen til PL
Min vurdering er baseret på systemet 4-2-3-1, som jeg vurderer er det system Rodgers aller helst ville spille, hvis han havde de givne, kvalitetsmæssige spillere til positionerne.
Reina - 4
Jones - 2
Enrique - 3
Johnson - 5
Agger - 4
Skrtl - 3
Kelly - 3
Wisdom - 3
Coates - 2
Robinson - 2
Flanagan - 2
Carragher - 3
Henderson - 3
Lucas - 5
Gerrard - 4
Allen - 3
Coutinho - 3
Downing - 3
Borini - 3
Sturrige - 4
Suarez - 5
Sosu - 2
Sterling - 3
Assaidi - 2
Shelvey - 2
Vi har et par unge gutter, der også indgår i truppen, som jeg ikke har et kendskab til og derfor ikke vurderer.
Husk det er et øjebliksbillede og ikke ift hvordan deres karriere kan komme til at udfolde sig. Og når jeg vurderer Lucas højere end Gerrard handler det om, at jeg pt vurderer Lucas som havende et højere niveau ift til netop deres respektive positioner.
Pointen er, at jeg syntes vi skal have fyldt på ift kvalitet og bredde. Et mesterhold består ikke kun af 5ere, men overvejende af spillere fra øverste hylde. Og hvis vi skal i top 4, så kan vi ikke kun have unge spillere, men også have spillere der spiller på et stabilt højt niveau i ALLE kampe, hvilket lidt mere rutinerede kræfter som regel gør.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!