hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kelly » tirsdag, 01. sep, 2015 21:05

Hjernedød aftale om illori. Tænk de vil sælge ham for en slik om et år. Kæmpetalent
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 01. sep, 2015 21:16

Der er noget helt, helt galt i Liverpool lige nu. Jeg ved ikke hvor skylden/problemerne ligger, men der foregår altså noget mærkeligt.

Medmindre man da mener at det er så meget vigtigere for Markovic, Wisdom og Ilori i det lange løb at spille 100% fast for andre klubber end det er at få en 15-20 kampe for os i denne sæson, så er det helt hul i hovedet at udleje de tre.

Hvordan har både Moreno og Enrique, to naturlige venstre backs, mistet deres plads til en 18-årig midterforsvarer?

Hvorfor henter man TRE angribere i et transfervindue hvis man alligevel kun vil spille med en enkelt mand i front?

Jeg forstår ikke hvad der foregår.

Kelly

Indlæg af Kelly » tirsdag, 01. sep, 2015 21:57

ThunderZtorm skrev:Der er noget helt, helt galt i Liverpool lige nu. Jeg ved ikke hvor skylden/problemerne ligger, men der foregår altså noget mærkeligt.

Medmindre man da mener at det er så meget vigtigere for Markovic, Wisdom og Ilori i det lange løb at spille 100% fast for andre klubber end det er at få en 15-20 kampe for os i denne sæson, så er det helt hul i hovedet at udleje de tre.

Hvordan har både Moreno og Enrique, to naturlige venstre backs, mistet deres plads til en 18-årig midterforsvarer?

Hvorfor henter man TRE angribere i et transfervindue hvis man alligevel kun vil spille med en enkelt mand i front?

Jeg kan ikke være mere enig sidder også hovedrystende.
Hold nu op der er noget galt et eller andet sted.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 01. sep, 2015 22:40

Og hvorfor helvede leje ud til Villa? De har hentet Richards (som tilmed er blevet anfører) og også Lescott. Ligeledes har de Okore, som jeg også ser som værende bedre samt Clark som hidtil har været deres førstevalg. Det virker som om, at man allerede har et salg i tankerne for spilletid får han da ikke meget af.

Set med danske briller er det heller ikke optimalt for Okore med Villas handler.
Senest rettet af AndreasN tirsdag, 01. sep, 2015 22:41, rettet i alt 1 gang.
Liverpool Football Klopp

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 01. sep, 2015 22:41

Kelly skrev:
ThunderZtorm skrev:Der er noget helt, helt galt i Liverpool lige nu. Jeg ved ikke hvor skylden/problemerne ligger, men der foregår altså noget mærkeligt.

Jeg kan ikke være mere enig sidder også hovedrystende.
Hold nu op der er noget galt et eller andet sted.

Måske fordi BR stortset egenrådigt har fået lov til, at bestemme sammensætningen af holdet og hvem der skulle ind og ud. For det utrænede øje, ser det meget mystisk ud imo.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 01. sep, 2015 23:50

AndreasN skrev:Og hvorfor helvede leje ud til Villa? De har hentet Richards (som tilmed er blevet anfører) og også Lescott. Ligeledes har de Okore, som jeg også ser som værende bedre samt Clark som hidtil har været deres førstevalg. Det virker som om, at man allerede har et salg i tankerne for spilletid får han da ikke meget af.

Set med danske briller er det heller ikke optimalt for Okore med Villas handler.
Alle medier fortæller også, at aftalen giver Villa mulighed for at hente ham permanent. James Pearce melder om en indskrevet pris på £6-9m afhængigt af antal optrædener og skriver videre, at vi ikke skal forvente at se Ilori tilbage i klubben.

Han skriver, at Ilori gerne ville blive, men blev overtalt til modvilligt at skifte, fordi han ikke blev stillet noget spilletid i udsigt "due to the competition for the centre-back spots".

Competition - for the centre-back spots?! Jesus fucking Christ. Men i det mindste er den pris, vi har fået aftalt, da ikke helt til hundene. Selvom det mildt sagt er et tyndt plaster på såret.

Kelly

Indlæg af Kelly » onsdag, 02. sep, 2015 07:30

Aarde skrev:
AndreasN skrev:Og hvorfor helvede leje ud til Villa? De har hentet Richards (som tilmed er blevet anfører) og også Lescott. Ligeledes har de Okore, som jeg også ser som værende bedre samt Clark som hidtil har været deres førstevalg. Det virker som om, at man allerede har et salg i tankerne for spilletid får han da ikke meget af.

Alle medier fortæller også, at aftalen giver Villa mulighed for at hente ham permanent. James Pearce melder om en indskrevet pris på £6-9m afhængigt af antal optrædener og skriver videre, at vi ikke skal forvente at se Ilori tilbage i klubben.

Han skriver, at Ilori gerne ville blive, men blev overtalt til modvilligt at skifte, fordi han ikke blev stillet noget spilletid i udsigt "due to the competition for the centre-back spots".

Competition - for the centre-back spots?! Jesus fucking Christ. Men i det mindste er den pris, vi har fået aftalt, da ikke helt til hundene. Selvom det mildt sagt er et tyndt plaster på såret.

De køber Markovic. Borini. Aspas. Alberto. Balotelli. Illori. Og sender dem væk. De køber Moreno bruger ham ikke men en 18 årige. Det er virkelig indlysende noget er galt.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. sep, 2015 09:07

Aarde skrev:

Det virker mærkeligt, at Ilori ikke skulle kunne komme foran Touré i køen, og snart bliver der mange kampe at spille. Jeg havde også store forhåbninger til Ilori.
Der er dog blevet ryddet grundigt op i truppen nu, hvor slag og køb nærmest går lige op økonomisk, så man kan håbe, at der fremadrettet udelukkende kan købes store navne til de pladser, vi har mangler på (def. midt/centralt forsvar/venstre back)

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 02. sep, 2015 09:45

AndreasN skrev:Hvorfor bliver Ilori ratet så højt af så mange? Har jeg misset noget? Vi har vel ret beset nærmest ikke set ham spille, eftersom han var meget skadet i Bordeaux, mens ingen vel kendte til ham, før vi hentede ham.
Man kunne følge ham lidt på dansk tv, da han var udlejet til Granada. Blandt andet var han suveræn i en 0-0-kamp mod Barcelona.

Derudover var han med ved U21 EM for få måneder siden.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » onsdag, 02. sep, 2015 09:57

Men kan det tænkes, at trænerstaben har set noget, der taler imod enkelte gode takter vist under lejeophold og for ungdomslandsholdet, siden han ikke har gjort sig gældende efter to fulde preseasons og en halvsæson? Jeg kan godt forstå frustrationen over manager, transferstrategi og en svingende defensiv, men at gøre Ilori til svaret på vores problemer er at gribe efter et halmstrå.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 02. sep, 2015 10:14

JTN skrev:Men kan det tænkes, at trænerstaben har set noget, der taler imod enkelte gode takter vist under lejeophold og for ungdomslandsholdet, siden han ikke har gjort sig gældende efter to fulde preseasons og en halvsæson? Jeg kan godt forstå frustrationen over manager, transferstrategi og en svingende defensiv, men at gøre Ilori til svaret på vores problemer er at gribe efter et halmstrå.
Her står lidt om indkøb og salg og noget om Ilori også til sidst:

http://www.liverpool.no/Nyheter/Mlscore ... teten.aspx

Brugeravatar
CVLiverpool
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af CVLiverpool » onsdag, 02. sep, 2015 10:31

Der må foregå noget, vi ikke ved.
Dummer Rodgers sig tilstrækkeligt, så ryger han ud - mon ikke han godt ved, at kæden skal holdes stram hele sæsonen?
Jeg er stadig fan af Rodgers.

Opnår Rodgers ikke tilstrækkeligt gode resultater inden december, kunne man så forestille sig, at han bliver fyret og der bliver bragt en ny træner ind inden transfervinduet åbner?
Sendt fra min Samsung Android m. intel processor, Gorilla skærm, touchscreen, opkaldsfunktion, sms-funktion, dataforbindelse og sort cover

Kelly

Indlæg af Kelly » onsdag, 02. sep, 2015 11:03

CVLiverpool skrev:Der må foregå noget, vi ikke ved.
Dummer Rodgers sig tilstrækkeligt, så ryger han ud - mon ikke han godt ved, at kæden skal holdes stram hele sæsonen?
Jeg er stadig fan af Rodgers.

Opnår Rodgers ikke tilstrækkeligt gode resultater inden december, kunne man så forestille sig, at han bliver fyret og der bliver bragt en ny træner ind inden transfervinduet åbner?
Kort svar. JA.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » onsdag, 02. sep, 2015 11:06

JTN skrev:Men kan det tænkes, at trænerstaben har set noget, der taler imod enkelte gode takter vist under lejeophold og for ungdomslandsholdet, siden han ikke har gjort sig gældende efter to fulde preseasons og en halvsæson? Jeg kan godt forstå frustrationen over manager, transferstrategi og en svingende defensiv, men at gøre Ilori til svaret på vores problemer er at gribe efter et halmstrå.
Det kan jo også være, at man allerede i løbet af denne sæson ønsker at afprøve Gomez centralt, hvis man har vurderet ham som bedre end Ilori. Hvis det eventuelt skal ske i Cup-kampe, så bliver der jo ikke meget spilletid til Ilori.

Nu må vi se, hvilket niveau Lovren og Sakho kan finde frem i løbet af denne sæson. Hvis det er højt nok, så vil det jo være fantastisk. Hvis ikke, så sælger vi en eller begge næste sommer og henter Laporte i Athletic Bilbao, som så vil være fremtiden i midterforsvaret sammen med Gomez..... Eller det er i hvert fald mit håb, at vi agere sådan, hvis forsvaret fortsætter med at se håbløst ud.
Kloppite

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 02. sep, 2015 11:07

Jeg forstår ærligt talt ikke alt den brok. Vores nettoforbrug er lille, men det vidste vi vel godt. Vi skiller os af med spillere vi ikke bruger og forsøger at gøre det samme med løntunge spillere. Det vidste vi også godt. Vi er vel økonomisk ansvarlige og det er vores vilkår.
Før vinduet var der mange spekulationer om, at FSG i virkeligheden forsøger at gøre klubben salgsklar.... Mon vi har overbevist de kritikere om, at det ikke er tilfældet?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar