Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 19. nov, 2012 10:55

Vi har jo Carroll og Spearing som kan generere penge til vores transferkasse. Der ligger måske £15-20 M og venter. Om de bliver solgt til januar eller til sommer, må tiden vise. Men der skal en målscorer ind.

Selvom sæsonen ikke har forløbet som ønsket og selvom vi sikkert ikke køber Falcao eller Cavani, så husk hvor vi var for blot 2 år siden. Hicks & Gillett styrede klubben og Hodgson styrede holdet. Det var en mørk tid. Nu tegner fremtiden trods alt mere lys.

AndersF
Geografisk sted: Århus
Alder: 31

Indlæg af AndersF » mandag, 19. nov, 2012 11:03

Tom_Jorsal skrev:Wow, Thomas Ince har alligevel scoret 10 mål i Championship allerede i denne sæson. Har ikke helt fulgt med i hypen om ham. Har vi en tilbagekøbsklausul?!
Jeg har ikke læst noget om en tilbagekøbsklausul, men synes at have læst noget med at vi er berretiget til 30 % af et eventuelt videresalg, eventuelt 30 % af overskuddet i et videresalg. Det kan måske resultere i at han Blackpool vil have mere for ham, end han reelt er værd, hvis vi vil byde på ham? Jeg kan ikke huske kilden, men skal nok prøve at finde den

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » mandag, 19. nov, 2012 11:52

Jeg håber, vi signer Sturridge til januar. Han vil passe godt ind i angrebet, hvor han kan spille flere pladser og han er også mere direkte i sit spil end vores nuværende frontløbere med undtagelse af Suárez selvfølgelig. Vi skulle have sagt ja til ham den gang, vi handlede Torres, men det var ikke til at sige på det tidspunkt.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 19. nov, 2012 11:57

Hr. Drejer skrev: Selvom sæsonen ikke har forløbet som ønsket og selvom vi sikkert ikke køber Falcao eller Cavani, så husk hvor vi var for blot 2 år siden. Hicks & Gillett styrede klubben og Hodgson styrede holdet. Det var en mørk tid. Nu tegner fremtiden trods alt mere lys.
:army7: true dat

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 19. nov, 2012 14:25

@Tom_Jorsal

..Nu skal det vel også lige med i ligningen at Andy Carroll har været skadet i en stor procentdel af sæsonen indtil videre, og er kun lige kommet tilbage her for en 14 dages tid siden. Han har ikke scoret mål, men vist gjordt det udemærket på holdet. Synes han ser mere fit ud i hans bevægelser end han nogensinde har været for os.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » mandag, 19. nov, 2012 14:31

Cavani ryger vel først til sommer, hvis han ryger afsted fra Napoli. Medmindre City/Chelsea/Arsenal kommer og smider boksen for ham til vinter. Jeg tror, at vi skal sætte næsen op efter Schalke eller Arsenal, der vælger at cashe ind på Huntelaar eller Walcott, fremfor at se dem smutte gratis til sommer. Jeg vil nu personligt også være fint tilfreds med én af de to - hvis Rodgers er sej, henter han dem begge. Yderst potent angreb vil jeg sige, såfremt de rent faktisk finder formen sammen.

Og så læser jeg noget om Rossi på forsiden. Rodgers må hjertens gerne lade være med at hente spillere, med en skadeshistorik som hans!
Badooo siger, hvad han mener!

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 19. nov, 2012 14:55

Badooo skrev:Cavani ryger vel først til sommer, hvis han ryger afsted fra Napoli. Medmindre City/Chelsea/Arsenal kommer og smider boksen for ham til vinter. Jeg tror, at vi skal sætte næsen op efter Schalke eller Arsenal, der vælger at cashe ind på Huntelaar eller Walcott, fremfor at se dem smutte gratis til sommer. Jeg vil nu personligt også være fint tilfreds med én af de to - hvis Rodgers er sej, henter han dem begge. Yderst potent angreb vil jeg sige, såfremt de rent faktisk finder formen sammen.

Og så læser jeg noget om Rossi på forsiden. Rodgers må hjertens gerne lade være med at hente spillere, med en skadeshistorik som hans!
Vi kan jo eventuelt satse på Llorente, som også har kontraktudløb til sommer.

http://www.ibtimes.co.uk/articles/40238 ... ventus.htm
Kloppite

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » mandag, 19. nov, 2012 15:18

Liverdrengen skrev:@Tom_Jorsal

..Nu skal det vel også lige med i ligningen at Andy Carroll har været skadet i en stor procentdel af sæsonen indtil videre, og er kun lige kommet tilbage her for en 14 dages tid siden. Han har ikke scoret mål, men vist gjordt det udemærket på holdet. Synes han ser mere fit ud i hans bevægelser end han nogensinde har været for os.
??? Jeg mindes ikke at have nævnt Carroll for nyligt? Jeg har faktisk støttet ham, lige siden han kom og ser ham gerne tilbage i klubben, men det er altså (tror jeg nok) nogle måneder siden, jeg har nævnt ham.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 19. nov, 2012 15:37

Tom_Jorsal skrev:

??? Jeg mindes ikke at have nævnt Carroll for nyligt? Jeg har faktisk støttet ham, lige siden han kom og ser ham gerne tilbage i klubben, men det er altså (tror jeg nok) nogle måneder siden, jeg har nævnt ham.
Mon ikke det indlæg var ment til LFC-Aaby?

Og jeg vil da gerne tilføje, at i mange af de kampe, hvor Carroll HAR været med for Hammers, der har han været involveret i flere af målene, selvom det ikke er ham der scorer dem. Nolan nyder i den grad godt af Carroll's tilstedeværelse.
Kloppite

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 19. nov, 2012 16:44

texy skrev:
Tom_Jorsal skrev:

Mon ikke det indlæg var ment til LFC-Aaby?

Og jeg vil da gerne tilføje, at i mange af de kampe, hvor Carroll HAR været med for Hammers, der har han været involveret i flere af målene, selvom det ikke er ham der scorer dem. Nolan nyder i den grad godt af Carroll's tilstedeværelse.
Jeg er fuldstændig enig i at Carroll spiller langt bedre for Hammers. Og som jeg skrev tidligere passer spillestilen også langt bedre til ham. Men det vi/JEG efterlyser er en målscorer, og det kan man altså bare ikke kalde Carroll. Desværre, for jeg har siden hans ankomst til LFC været fan af ham.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » mandag, 19. nov, 2012 18:46

Liverdrengen skrev:..Nu skal det vel også lige med i ligningen at Andy Carroll har været skadet i en stor procentdel af sæsonen indtil videre, og er kun lige kommet tilbage her for en 14 dages tid siden. Han har ikke scoret mål, men vist gjordt det udemærket på holdet. Synes han ser mere fit ud i hans bevægelser end han nogensinde har været for os.
En stor procentdel som svarer til, at han spillet 9 ud af 11 kampe indtil nu. 0 mål og 0 assist.

Jeg håber virkelig han snart får tur i den, om ikke andet, så for at det bliver nemmere at få penge for ham til sommer.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » mandag, 19. nov, 2012 19:45

Mads T. skrev:
Liverdrengen skrev:..Nu skal det vel også lige med i ligningen at Andy Carroll har været skadet i en stor procentdel af sæsonen indtil videre, og er kun lige kommet tilbage her for en 14 dages tid siden. Han har ikke scoret mål, men vist gjordt det udemærket på holdet. Synes han ser mere fit ud i hans bevægelser end han nogensinde har været for os.
En stor procentdel som svarer til, at han spillet 9 ud af 11 kampe indtil nu. 0 mål og 0 assist.

Jeg håber virkelig han snart får tur i den, om ikke andet, så for at det bliver nemmere at få penge for ham til sommer.
Men på den anden side, hvis han ligefrem får tur i den, kunne det så ikke være en idé at beholde ham? Ikke at jeg tror det sker.

Brugeravatar
Hyppia
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 54

Indlæg af Hyppia » mandag, 19. nov, 2012 20:24

E. Cavani "For 30m", Also His Agent Claudio Annelluccie said: "Liverpool and Arsenal are the first clubs that Cavani agreed to talk to" - "Fat Salaries Have Never attracted Him"

KØB KØB KØB

Vest
Alder: 28

Indlæg af Vest » mandag, 19. nov, 2012 20:39

JTN skrev:Jeg håber, vi signer Sturridge til januar. Han vil passe godt ind i angrebet, hvor han kan spille flere pladser og han er også mere direkte i sit spil end vores nuværende frontløbere med undtagelse af Suárez selvfølgelig. Vi skulle have sagt ja til ham den gang, vi handlede Torres, men det var ikke til at sige på det tidspunkt.
Jeg tror ikke, at Sturridge er tilfreds med spilletiden i Chelsea, især ikke nu hvor de nok henter en angriber til januar - den skulle være 100 %.

Dermed åbnes muligheden for et skifte til Pool. Umiddelbart et køb jeg ville have det fint med. 120 mio. - eller er det for meget?

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » mandag, 19. nov, 2012 20:48

Hyppia skrev:E. Cavani "For 30m", Also His Agent Claudio Annelluccie said: "Liverpool and Arsenal are the first clubs that Cavani agreed to talk to" - "Fat Salaries Have Never attracted Him"

KØB KØB KØB
Sælg Downing og Carroll og hent Cavani og Daniel S. Uha vi er kørende i mange år så.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar