Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Burak Yilmaz 21 landskampe som 27 årig, jamen det vidner da om klasse.Så hellere Bendtner! Eller endnu bedre Cornelius!!!!
Og tilsammen koster de under det Burak gør, hvis 13 mill holder vand. Godnat mand økseskaft. Jeg holder pause fra LFC, hvis jeg magter det, hvis vi betaler giga overpris for en eller anden ukendt angriber IGEN!
Muligvis overdrevet brug af !, men synes faktisk der er for få!!!!!!!!!!!!!!
Og tilsammen koster de under det Burak gør, hvis 13 mill holder vand. Godnat mand økseskaft. Jeg holder pause fra LFC, hvis jeg magter det, hvis vi betaler giga overpris for en eller anden ukendt angriber IGEN!
Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg har en kammerat, der er født og opvokset i Malaga, og som spillede på hold med Isco i ungdomsårene. Ikke at det har den store relevans i forhold til en eventuel Liverpool-transfer, men jeg følte alligevel, at det var værd at udnytte muligheden for at name-droppe.LFC_20 skrev:Ham Isco, er god, rigtig god![]()
go get him!

On topic: Han er bestemt en spændende spiller, men han er stadig meget uprøvet. Han er ikke typen, vi skal hente ind og forvente instant impact fra - jo naturligvis kan han bidrage fra start, men nogen stor gamechanger er han ikke endnu. Ligesom Borini vil han skulle bruge tid til at vokse både som spiller og i vores system under Rodgers. På sigt kunne han dog være en fremragende signing.
- Ma Captain
Rodrigo... Han kan score mål, han scorede 4 i dag, mere har jeg ikke at sige, da jeg ikke kender ham. Men lad os bare hente ham 

There is only one Captain...... Ma Captain!!
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Thommo skrev:Burak Yilmaz 21 landskampe som 27 årig, jamen det vidner da om klasse.Så hellere Bendtner! Eller endnu bedre Cornelius!!!!
Køl nu lidt ned altså - det lyder jo som om du tager den slags rygter alvorligt. Jeg har kun set det på footy.dk, en side der i min verden har absolut minimal troværdighed. Ingen seriøse fodboldsites har nævnt det rygte, så det er jo så ganske simpelt at sige "rap rap".
Er relativt rolig TZ, men frygter det værste. Og nu har jeg nævnt Cornelius, og gør det gerne igen, han bør være et emne. Hvis teenager revolotionen altså skal forblive i LFC. Han er åbenbart klasser bedre end Suarez!!!!!!!! For han rammer målet. Men det sagt er jeg imod endnu en knægt i LFC, vi har nok ! Men hvis en eller anden ukendt 27 årig til 13 mill pund er alternativet, håbet jeg på intet, eller Cornelius
Verden er smask fuld af hyklere....
Den er jeg helt med på, og jeg tror, at prisen vil være overkommelig, da han har tjent siy og alderen taget i betragtning. Det er helt fint med en mand, der kan tjene i 2-3 år, og så har vi spændende young guns i Yesil og Morgan, og Borini er heller ikke afskrevet i min bog.texnymann skrev:Erfaring og garanti for mål. Det kan vi vidst godt bruge på vores hold lige nu. Ja tak til David Villa, uanset pris...
http://www.footy.dk/2012/10/10/medier-l ... a-stjerne/
En midterforsvarer kommer vel først på tale, når Carra lægger støvlerne på hylden efter sæsonen, men skulle et godt tilbud dukke op i januar, så er det jo bare at slå til.
En winger af høj klasse og Downing til en anden klub ville være ok med mig.
Ud: Carra, Wilson, Spearing, Downing, Cole, Carroll
Ind: MF, Sahin, Winger, David Villa
Yilmaz B - Har virkelig mange kvaliteter. Men hvis folk vurdere ud fra om de har Landsholdskampe i hånden(26 kampe for Tyrkiet), men Yilmaz er vel god nok til Klubfodbold; 4 mål i 5 kampe for Galatasaray! - 55 mål i 74 kampe i Trabzonspor.
Kan virkelig ikke se hvorfor ikke han er god nok?
Den anden mulighed er: Demba Ba(41 kampe, 22 mål), som har bevist -> At han kan scorer mål! + han har en klausul i sin kontrakt, som siger han kan købes for £7,5 mil til Januar.(http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ba-Ba.html)
Kan virkelig ikke se hvorfor ikke han er god nok?

Den anden mulighed er: Demba Ba(41 kampe, 22 mål), som har bevist -> At han kan scorer mål! + han har en klausul i sin kontrakt, som siger han kan købes for £7,5 mil til Januar.(http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... ba-Ba.html)
You'r Never Walk Alone. ///
Solgt. For at bevare det danske islæt (og dermed de danske TV-kanalers interesse for Liverpool) i klubben, så kunne vi jo passende hente Okore som MF. Så har vi Agger og Skrtel til at repræsentere erfaringen, og Coates og Okore til at repræsentere ungdommen.Niels K skrev:Den er jeg helt med på, og jeg tror, at prisen vil være overkommelig, da han har tjent siy og alderen taget i betragtning. Det er helt fint med en mand, der kan tjene i 2-3 år, og så har vi spændende young guns i Yesil og Morgan, og Borini er heller ikke afskrevet i min bog.texnymann skrev:Erfaring og garanti for mål. Det kan vi vidst godt bruge på vores hold lige nu. Ja tak til David Villa, uanset pris...
En midterforsvarer kommer vel først på tale, når Carra lægger støvlerne på hylden efter sæsonen, men skulle et godt tilbud dukke op i januar, så er det jo bare at slå til.
Kloppite
Ham har jeg også tænkt på. Han er godt nok stærk og hurtig, og helt sikker ikke specielt dyr.texnymann skrev:Solgt. For at bevare det danske islæt (og dermed de danske TV-kanalers interesse for Liverpool) i klubben, så kunne vi jo passende hente Okore som MF. Så har vi Agger og Skrtel til at repræsentere erfaringen, og Coates og Okore til at repræsentere ungdommen.Niels K skrev:Den er jeg helt med på, og jeg tror, at prisen vil være overkommelig, da han har tjent siy og alderen taget i betragtning. Det er helt fint med en mand, der kan tjene i 2-3 år, og så har vi spændende young guns i Yesil og Morgan, og Borini er heller ikke afskrevet i min bog.texnymann skrev:Erfaring og garanti for mål. Det kan vi vidst godt bruge på vores hold lige nu. Ja tak til David Villa, uanset pris...
Vi er på det seneste blevet linket med to britiske offensivspillere. Der er tale om Gary Hooper fra Celtic og Wilfried Zaha fra Crystal Palace.
Ikke to navne der skriger ambitioner, hvilket bestemt ikke bliver bedre af at de kommer fra den bedste skotske og den næstbedste engelske række. Alligevel er det dog to spillere der interesserer mig meget.
Wilfried Zaha er naturligvis det mest oplagte bud. En spiller der hele tiden ser ud til at blive bedre. Han er en hurtig og målsøgende spiller, der har et godt teknisk niveau. Han er kun 19 år (bliver 20 i november) og mangler derfor en del finpudsning. Han er lige nu typisk placeret på kanten, men jeg ser ham kunne udvikle sig til en udpræget spidsangriber. Han virker nemlig til at have det fysiske potentiale til på sigt at kunne tage de slåskampe spidsangribere bliver nødt til. Det vil nok kræve 2-3 års tålmodig skoling før man har en effektiv spiller i rollen, men udbyttet kan til gengæld blive meget stort.
Gary Hooper kom til Celtic fra Scunthorpe i 2010 efter en flot debutsæson i Championship, hvor han scorede 19 mål i 35 kampe. Hooper har siden skiftet lavet 46 mål i 70 kampe for Celtic, hvis man skal tro wikipedia. Dette fortæller historien om en rigtig dygtig afslutter, der har det famøse målslugergen. Han er eminent til at stå de steder hvor afslutningerne falder.
Når jeg har set ham har jeg dog været imponeret over hans arbejdsindsats, men i særdeleshed hans evner uden bold. Han bevæger sig hele tiden for sine medspillere. Det er med til at skabe åbninger for ham selv, men så sandelig også medspillerne. Ikke noget vidunderligt boldtalent, men en intelligent og dedikeret fodboldspiller.
Normalt er jeg ikke meget for spillere fra den skotske liga, da fodboldstilen er underudviklet og spillerne derfor ofte savner de tekniske kompetencer til Premier League. Gary Hooper vil være et fint gamble til den rette pris. Jeg kan godt lide de ting han bringer, ligesom han uden tvivl vil være sulten efter at bevise sit værd på allerhøjeste niveau. Med en kontrakt der udløber om lidt over halvandet år kan en god pris nok forhandles hjem.
http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... ootball%29
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... arget.html
Ikke to navne der skriger ambitioner, hvilket bestemt ikke bliver bedre af at de kommer fra den bedste skotske og den næstbedste engelske række. Alligevel er det dog to spillere der interesserer mig meget.
Wilfried Zaha er naturligvis det mest oplagte bud. En spiller der hele tiden ser ud til at blive bedre. Han er en hurtig og målsøgende spiller, der har et godt teknisk niveau. Han er kun 19 år (bliver 20 i november) og mangler derfor en del finpudsning. Han er lige nu typisk placeret på kanten, men jeg ser ham kunne udvikle sig til en udpræget spidsangriber. Han virker nemlig til at have det fysiske potentiale til på sigt at kunne tage de slåskampe spidsangribere bliver nødt til. Det vil nok kræve 2-3 års tålmodig skoling før man har en effektiv spiller i rollen, men udbyttet kan til gengæld blive meget stort.
Gary Hooper kom til Celtic fra Scunthorpe i 2010 efter en flot debutsæson i Championship, hvor han scorede 19 mål i 35 kampe. Hooper har siden skiftet lavet 46 mål i 70 kampe for Celtic, hvis man skal tro wikipedia. Dette fortæller historien om en rigtig dygtig afslutter, der har det famøse målslugergen. Han er eminent til at stå de steder hvor afslutningerne falder.
Når jeg har set ham har jeg dog været imponeret over hans arbejdsindsats, men i særdeleshed hans evner uden bold. Han bevæger sig hele tiden for sine medspillere. Det er med til at skabe åbninger for ham selv, men så sandelig også medspillerne. Ikke noget vidunderligt boldtalent, men en intelligent og dedikeret fodboldspiller.
Normalt er jeg ikke meget for spillere fra den skotske liga, da fodboldstilen er underudviklet og spillerne derfor ofte savner de tekniske kompetencer til Premier League. Gary Hooper vil være et fint gamble til den rette pris. Jeg kan godt lide de ting han bringer, ligesom han uden tvivl vil være sulten efter at bevise sit værd på allerhøjeste niveau. Med en kontrakt der udløber om lidt over halvandet år kan en god pris nok forhandles hjem.
http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... ootball%29
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... arget.html
-
Hvad med at ringe til Hyypia og forhør os om André Schürrle
Thailand - A Dream Come True
- Hyppia
- Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
- Alder: 54
Rodgers said: ‘There are still areas we want to reinforce — and we have to reinforce as soon as we can.
‘Our best team are comparable to any team in the Premier League. But we’re a very thin squad and we are having to challenge on a lot of fronts.
‘I’ve had good conversations with the owners and they understand where we are at as a team.’
Kop
SHOW ME THE MONEY !!!!!!!
‘Our best team are comparable to any team in the Premier League. But we’re a very thin squad and we are having to challenge on a lot of fronts.
‘I’ve had good conversations with the owners and they understand where we are at as a team.’
Kop

Hyppia skrev:Rodgers said: ‘There are still areas we want to reinforce — and we have to reinforce as soon as we can.
Kop
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Så den osse lige, hvad/hvem er første prioritet, tror i ?
-
En angriber og måske en yderangriber står nok øverst på listen. Derudover vil jeg heller ikke blive overrasket, hvis vi henter en venstre back. Med tanke på vores få muligheder oppe i front og Assaidi's deltagelse i de afrikanske mesterskaber er jeg sikker på, at vi vil være på markedet efter en angriber.
Det er en lidt uheldig situation for Rodgers og co. Vi står åbenlyst og mangler en angriber/offensive profiler. Denne situation kan formentlig betyde, at det bliver sælgers marked, når til januar indgår i forhandlinger med en klub. Da vi nærmest er tvunget til at skulle hente forstærkninger oppe i front vil klubberne kunne bruge vores situation til at presse prisen unødvendigt i vejret. Carroll-Dempsey episoden kan altså se ud til at kunne forårsage mere skade end den allerede har gjort.
Men nok negativ attitude herfra. Vi henter Ba/Llorrente, Sturridge/Munain plus ukendt venstre back, som tager fodboldverden med storm
.
Det er en lidt uheldig situation for Rodgers og co. Vi står åbenlyst og mangler en angriber/offensive profiler. Denne situation kan formentlig betyde, at det bliver sælgers marked, når til januar indgår i forhandlinger med en klub. Da vi nærmest er tvunget til at skulle hente forstærkninger oppe i front vil klubberne kunne bruge vores situation til at presse prisen unødvendigt i vejret. Carroll-Dempsey episoden kan altså se ud til at kunne forårsage mere skade end den allerede har gjort.
Men nok negativ attitude herfra. Vi henter Ba/Llorrente, Sturridge/Munain plus ukendt venstre back, som tager fodboldverden med storm

Sturridge er et rigtig godt bud, hvis vi har penge 
Hans værdi kan kun være faldet, han har næsten ikke spillet.
Han kan spille angriber og spiller venstre angriber, hvor vi er tynd besat.
Muniain kunne også være en spændende spiller at få, eller Konolopyanka
Vi kunne i hvertfald godt bruge noget speed og teknik til begge kanter.
Kan man erhverve Williain fra Shaktar for en fornuftig sum?

Hans værdi kan kun være faldet, han har næsten ikke spillet.
Han kan spille angriber og spiller venstre angriber, hvor vi er tynd besat.
Muniain kunne også være en spændende spiller at få, eller Konolopyanka

Vi kunne i hvertfald godt bruge noget speed og teknik til begge kanter.
Kan man erhverve Williain fra Shaktar for en fornuftig sum?