Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Tom_Jorsal
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 03. okt, 2012 13:03

Kelly skrev:
Fribytter skrev:Jeg tror, blikket igen vendes imod Spanien. Dels fordi Rodgers er meget inspireret af spansk fodbold, og dels fordi man i Spanien fjerner Beckham-skatten, hvilket betyder, at spillere i La Liga nu skal til at betale 55-56% i skat frem for 26% i skat. I PL betaler spillerne vist 50% i skat så fra have haft en klar skattemæssig ulempe i forhold til at lokke spanske spillere til PL, har engelske klubber nu en lille fordel.

Sahin vil selvfølgelig blive ramt af den nye skat, men der er jo mange andre spændende spillere, og man frygter ligefrem for en mindre stjerneflugt fra La Liga.
Helt enig. Jeg tror de forsøger at hente 2 til januar. Måske fra Malaga og A Bilbao.
Hmm, interessant information, Fribytter. Llorente ville være en drøm. Hans kontrakt løber jo også ud til sommer, jeg er bare bange for, Juve og andre klubber går på jagt efter ham også. Monreal i Malaga, kunne også være fræk til venstrebacken.

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » onsdag, 03. okt, 2012 14:42

Tom_Jorsal skrev:
Kelly skrev:
Fribytter skrev:Jeg tror, blikket igen vendes imod Spanien. Dels fordi Rodgers er meget inspireret af spansk fodbold, og dels fordi man i Spanien fjerner Beckham-skatten, hvilket betyder, at spillere i La Liga nu skal til at betale 55-56% i skat frem for 26% i skat. I PL betaler spillerne vist 50% i skat så fra have haft en klar skattemæssig ulempe i forhold til at lokke spanske spillere til PL, har engelske klubber nu en lille fordel.

Sahin vil selvfølgelig blive ramt af den nye skat, men der er jo mange andre spændende spillere, og man frygter ligefrem for en mindre stjerneflugt fra La Liga.
Helt enig. Jeg tror de forsøger at hente 2 til januar. Måske fra Malaga og A Bilbao.
Hmm, interessant information, Fribytter. Llorente ville være en drøm. Hans kontrakt løber jo også ud til sommer, jeg er bare bange for, Juve og andre klubber går på jagt efter ham også. Monreal i Malaga, kunne også være fræk til venstrebacken.
Der er ikke engang en lille chance for at Llorente kommer til Liverpool. Ja, han er også min våde drøm, men tror desværre ikke engang han tænker på Liverpool som en mulighed. Så hellere Bilbao. :/
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 06. okt, 2012 22:43

Meget løst rygte, men han lyder nu ganske spændende, denne Wilfried Zaha fra Crystal Palace, som åbenbart os selv og Tottenham sku' være interesserede i. Men som London-dreng ku' det jo desværre være, at han foretrak at blive i nabolaget. Han lyder ellers til at ville kunne passe fint ind hos os.

http://www.london24.com/sport/champions ... _1_1573951
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Rasmus
Geografisk sted: Århus
Alder: 43

Indlæg af Rasmus » lørdag, 06. okt, 2012 23:39

Sterling og Shelvey har vist vejen!
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Gary

Indlæg af Gary » søndag, 07. okt, 2012 09:42

Spørgsmålet er vel om han har reelle ambitioner eller om han ville spille i en hvid trøje.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » søndag, 07. okt, 2012 15:22

LarsU skrev:Meget løst rygte, men han lyder nu ganske spændende, denne Wilfried Zaha fra Crystal Palace, som åbenbart os selv og Tottenham sku' være interesserede i. Men som London-dreng ku' det jo desværre være, at han foretrak at blive i nabolaget. Han lyder ellers til at ville kunne passe fint ind hos os.

http://www.london24.com/sport/champions ... _1_1573951
Kender intet til ham udover at jeg kan genkende hans navn fra FM! ;) Hvis han er så talentfuld og de større klubber virkelig er ude efter ham, deriblandt os, så kan han jo se at han i Liverpool kan få chancen. BR er jo lidt ligeglad med hvor gammel en spiller er, hvis han er god nok så får han spilletid. Tror ikke at han ville få de samme muligheder hos Spurs.
Billede

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » mandag, 08. okt, 2012 15:17

Er der ingen der synes at Dzeko eller Hernandez kunne være interesse?...
Scouser by heart.

Siden 2009.

APLFC
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af APLFC » mandag, 08. okt, 2012 16:00

TomViolence skrev:Er der ingen der synes at Dzeko eller Hernandez kunne være interesse?...
Hvis du mener ham fra Man United så nej tak men Dzeko kunne være interessant.

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » mandag, 08. okt, 2012 18:51

APLFC skrev:
TomViolence skrev:Er der ingen der synes at Dzeko eller Hernandez kunne være interesse?...
Ser ikke Hernandez som en inkarneret United-spiller. Jeg ville i hvert fald ikke have nogle problemer med det, hvis man kunne få fingrene i ham. :)
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
matty
Geografisk sted: østofte...
Alder: 33

Indlæg af matty » mandag, 08. okt, 2012 18:56

er jeg den eneste der tror at en Lucas Barrios kunne være en god investering? han spiller i kina nu (næppe drømmedestinationen for en fodboldspiller) han er 27 og har et pænt scoringsgennemsnit. 164 kampe/102 mål. syntes han var rigtig god da han spillede i Dortmund. lynhurtig og direkte i sin spillestil. burde ikke koste alverden. hva syntes i?

fra 09-12 (fatter hat af at indsætte youtube videoer, så i får bare linket)
http://www.youtube.com/watch?v=VUqMi7bufhA

ellers så jeg også gerne Welliton fra spartak moskva, igen en lynhurtig og teknisk stærk angriber. koster dog nok mere end Barrios. 176 kampe/83 mål.
link til Welliton: http://www.youtube.com/watch?v=pWMja9S0kTk
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 08. okt, 2012 20:47

TomViolence skrev:
APLFC skrev:
Ser ikke Hernandez som en inkarneret United-spiller. Jeg ville i hvert fald ikke have nogle problemer med det, hvis man kunne få fingrene i ham. :)
Troede aldrig, jeg sku' sige noget i denne stil, men lige her vil jeg foretrække ManU-manden (Hernandez) fremfor City-manden (Dzeko), som jeg aldrig har set det helt store lys i.

At det så begge er totalt urealistiske handler, som det ærlig talt ikke er værd at spilde sin tid på, er noget andet.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 08. okt, 2012 21:03

matty skrev:er jeg den eneste der tror at en Lucas Barrios kunne være en god investering? han spiller i kina nu (næppe drømmedestinationen for en fodboldspiller) han er 27 og har et pænt scoringsgennemsnit.
Nævnte ham for 1-2 år side, og ham ser jeg meget gerne i LFC. Dog mener jeg at han er løst fra kontrakten i Kina, på trods af han står som værende på kontrakt, på wiki.

Men måske det var rygter (med kontrakten) som med drogba?
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. okt, 2012 02:10

Og Jakub Blaszczykowski, fra Dortmund ville også pynte gevaldigt, hvis han da vil til LFC, hvad der er tvivlsomt, hvis ikke han får en ordentlig løn(Agger området)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 09. okt, 2012 07:20

LarsU skrev:
TomViolence skrev:
APLFC skrev:
Troede aldrig, jeg sku' sige noget i denne stil, men lige her vil jeg foretrække ManU-manden (Hernandez) fremfor City-manden (Dzeko), som jeg aldrig har set det helt store lys i.

At det så begge er totalt urealistiske handler, som det ærlig talt ikke er værd at spilde sin tid på, er noget andet.
Er de så urealistiske? Tænker på at de ikke får nok spilletid i deres klubber. Og i øjeblikket er der rygter om et Hernandez-exit, mens Dzeko exit-rygter har været i omløb i et års tid nu.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » tirsdag, 09. okt, 2012 08:28

Vi skal købe en person i kernen af FA, hvis vi skal have en chance.

Besvar