Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » mandag, 03. sep, 2012 20:29

Kelly skrev:Vi vil have King Kenny tilbage.
Nej, det vil vi sørensjaskme ikke. Jeg har alt respekt i verden for ham, og jeg mener helt klart, at man skal finde en funktion i klubben til ham, men træner - det var mildt sagt ingen succes.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Highspeed

Indlæg af Highspeed » mandag, 03. sep, 2012 20:40

Kelly skrev:
Soren123 skrev:Drogba ville give truppen, så meget + Rodgers vil gerne have én eller to mere angriber, som jeg sagtens kan forstå.
Og Rodgers kender både Anelka og Drogba. Men RM og City kunne godt finde på at udnytte det før os. Og PSG det samme.

Det kræver Henry smider boksen i løn.

De kunne også have hentet Benthner på en lejekontrakt. Tænkt at jeg skulle skrive dette.

Eller have smidt boksen efter Llorente en gang for alle.

Gammel BOltonangriber på vej ?. Jeg kender hanm ikke særlig godt.
http://www.footy.dk/2012/09/03/kroat-pa ... liverpool/
Han reducerede til 1-3 for Bolten på Anfield i sidste sæsons 3 kamp. Udnyttede et forsvars kiks af Carra.
I medgang og modgang - Liverpool FC forever!

jphapc

Indlæg af jphapc » mandag, 03. sep, 2012 20:53

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 03. sep, 2012 21:01

Jeg kunne godt tænkte mig at vores næste angriber var en der bare bankede bolden i kassen på nemmeste vis. Jeg er efterhånden træt af angribere der konsekvent skal forsøge det sværreste og smarteste hver eneste gang. Nævner ingen navne.... Han spiller på vores hold...... Han er fra Uruguay...... Okay, han hedder Luis.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 03. sep, 2012 21:08

LFC-Aaby skrev:Jeg kunne godt tænkte mig at vores næste angriber var en der bare bankede bolden i kassen på nemmeste vis. Jeg er efterhånden træt af angribere der konsekvent skal forsøge det sværreste og smarteste hver eneste gang. Nævner ingen navne.... Han spiller på vores hold...... Han er fra Uruguay...... Okay, han hedder Luis.
Det gør han jo heller ikke hver gang. Suarez har haft en lidt vag periode og sådan en gennemgår alle spillere, hellere nu end senere, hvor det hele begynder at spidse til. Suarez skal nok komme igen, han er klasse!

Af og til er han jo den afgørende faktor, med sine svære og smarte moves og aktioner. Når det ikke kører, så lægger man mærke til det, men når det kører for ham, så er han essentiel for succes. Som sagt en afgørende faktor.
Senest rettet af JudgeArdaStudge mandag, 03. sep, 2012 21:10, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 03. sep, 2012 21:10

Arda skrev:
LFC-Aaby skrev:Jeg kunne godt tænkte mig at vores næste angriber var en der bare bankede bolden i kassen på nemmeste vis. Jeg er efterhånden træt af angribere der konsekvent skal forsøge det sværreste og smarteste hver eneste gang. Nævner ingen navne.... Han spiller på vores hold...... Han er fra Uruguay...... Okay, han hedder Luis.
Det gør han jo heller ikke hver gang. Suarez har haft en lidt vag periode og sådan en gennemgår alle spillere, hellere nu end senere, hvor det hele begynder at spidse til. Suarez skal nok komme igen, han er klasse!
Selvfølgelig kommer scoringer i perioder. Men han kunne da gøre det nemmere for sig selv ved at gøre det nemme. Synes virkelig utrolig ofte at Suarez gør det svært for sig selv.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 03. sep, 2012 21:11

Tjek lige mine tilføjelser. De blev vidst skrevet, samtidig med, at du svarede. :)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 03. sep, 2012 21:16

Yes, havde jeg ikke set. Og du har garanteret ret. Synes måske bare det skinnede ekstra meget igennem mod Arsenal. Intet fungerede. Men der kunne det jo være fedt at han kunne se "Okay, det fungerer ikke idag" og så begynde på det nemme. Det ville også gøre ham til en bedre spiller, da man kunne få noget ud af ham i langt flere kampe.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 03. sep, 2012 21:33

Det kan der helt sikkert være noget om, men det ligger jo bare i hans natur og spillestil, på samme måde som Cristiano Ronaldo også kun kan eller snarere gider at foretage sig de svære ting. De er showmen og showmen har x-factor og x-factor kan være forskellen på 0 og 3 point. Måske en pause er, hvad han trænger til. Han skal gerne være i hopla mod Sunderland og fremad.

Kriller8

Indlæg af Kriller8 » mandag, 03. sep, 2012 21:47

Er jeg den eneste der undrer mig over at Rodgers tilsyneladende kun ville leje Sturridge og ikke købe ham for 15 mill£ som visse rygter går på?

Og hvis rygtet er sandt, hvorfor fanden havde han ikke et alternativ i ærmet når han havde penge?

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 03. sep, 2012 21:56

Kriller8 skrev:Er jeg den eneste der undrer mig over at Rodgers tilsyneladende kun ville leje Sturridge og ikke købe ham for 15 mill£ som visse rygter går på?

Og hvis rygtet er sandt, hvorfor fanden havde han ikke et alternativ i ærmet når han havde penge?
Der var jo ingen penge at købe for - i hvert fald meget små beløb. Derfor måtte vi ty til alternative lejeaftaler. Det er helt skævt at klandre Rodgers for, at vi fejlede med at købe en angriber, da det hverken er ham, der bestyrer pengene eller forhandler aftaler på plads. Vi lider under, at vi brugte latterlige beløb sidste år, og derfor kan vi ikke spendere store penge i dette transfervindue, men vi har i stedet kommet af med dyre lønninger og fået klart billigere ind. Vores trup er stærkere end sidste sæson, hvorfor jeg betragter transfervinduet som accepteret. Ikke perfekt, men acceptabelt.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » mandag, 03. sep, 2012 21:57

Kriller8 skrev:Er jeg den eneste der undrer mig over at Rodgers tilsyneladende kun ville leje Sturridge og ikke købe ham for 15 mill£ som visse rygter går på?

FSG. Har da simpelthen ikke ville bruge nogen penge, truppen skulle slankes og der var ikke mange penge at købe for.
Havde der været penge havde BR da helt sikkert også fået Dempsy som han jo åbenlyst ønskede.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 03. sep, 2012 22:03

Der går nu rygter om, at FSG ikke gad give mere end £4 mio. for Dempsey, fordi han var relativt gammel, men at de derimod gerne så et køb af Sturridge. Rodgers er dog åbenbart ikke Sturridges største fan og gad kun et lån, hvilket Sturridge ikke selv gad - igen ifølge rygter.

Hvorfor et udlån af Carroll ikke var på betingelse af, at det lykkedes Rodgers at hente en erstatning, forstår jeg personligt ikke.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kriller8

Indlæg af Kriller8 » mandag, 03. sep, 2012 22:05

Fribytter skrev:Der går nu rygter om, at FSG ikke gad give mere end £4 mio. for Dempsey, fordi han var relativt gammel, men at de derimod gerne så et køb af Sturridge. Rodgers er dog åbenbart ikke Sturridges største fan og gad kun et lån, hvilket Sturridge ikke selv gad - igen ifølge rygter.

Hvorfor et udlån af Carroll ikke var på betingelse af, at det lykkedes Rodgers at hente en erstatning, forstår jeg personligt ikke.
Det er de rygter jeg forholder mig til i første indlæg, SÅFREMT de er sande er det mærkeligt man ikke havde et alternativ til Sturridge.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 03. sep, 2012 22:06

AndreasN skrev:

Der var jo ingen penge at købe for - i hvert fald meget små beløb. Derfor måtte vi ty til alternative lejeaftaler. Det er helt skævt at klandre Rodgers for, at vi fejlede med at købe en angriber, da det hverken er ham, der bestyrer pengene eller forhandler aftaler på plads. Vi lider under, at vi brugte latterlige beløb sidste år, og derfor kan vi ikke spendere store penge i dette transfervindue, men vi har i stedet kommet af med dyre lønninger og fået klart billigere ind. Vores trup er stærkere end sidste sæson, hvorfor jeg betragter transfervinduet som accepteret. Ikke perfekt, men acceptabelt.
Ifølge Times, så var der penge at handle for - FSG var bare ikke villige til at hive store beløb frem for ældre spillere der med "kort holdbarhed". Blandt andet skriver de, at Rodgers havde £15m til rådighed til at gå på jagt efter Sturridge - Rodgers foretrak ifølge artiklen dog en lejeaftale, og det var Chelsea (eller Sturridge) åbenabart ikke med på.

EDIT: Der var jeg godt nok sent på den. Meget sent.

Besvar