Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
http://www.footy.dk/2012/09/03/rodgers- ... liverpool/
DROGBA, DROGBA, DROGBA!
Gid BR kunne høre mig! Han ville være så guld. Er sku pisse ligeglad med hans skuespil. Han laver mål. Så har vi da en skuespiller der kan det i modsætning til Suarez. Alle spillere laver skuespil til tider, selv vores åhhh så store hellige Kaptajn. Elsker kaptajnen, men han gør det os selv.
Case in point: http://www.youtube.com/watch?v=1GKXAKQY-0Y
Desuden er Ronaldo en af de største skuespillere. Hvem ville sige nej til ham på holdet? No one...
DROGBA, DROGBA, DROGBA!
Gid BR kunne høre mig! Han ville være så guld. Er sku pisse ligeglad med hans skuespil. Han laver mål. Så har vi da en skuespiller der kan det i modsætning til Suarez. Alle spillere laver skuespil til tider, selv vores åhhh så store hellige Kaptajn. Elsker kaptajnen, men han gør det os selv.
Case in point: http://www.youtube.com/watch?v=1GKXAKQY-0Y
Desuden er Ronaldo en af de største skuespillere. Hvem ville sige nej til ham på holdet? No one...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Fact #1:
Selv hvis Drogba og Anelka bliver frigivet lige nu, vil vi ikke kunne hente dem. Det er ikke tilladt at hente free agents der tilhørte en klub da transfervinduet smækkede i - kun free agents der IKKE tilhørte en klub før det lukkede kan hentes.
Fact #2:
Premier League registreringsvinduet lukker typisk 24 timer efter transfervinduet smækker. Man kan godt hente free transfers efter, og i særlige tilfælde få dispensation til at registrere dem til PL (men KUN hvis der ikke er registreret 25 spillere), men generelt er reglen at hvis en spiller hentes efter registreringsvinduet er lukket, så kan spilleren ikke spille i Premier League før 1. januar hvor registreringen åbner igen.
Med andre ord SKAL der hentes en spiller i dag hvis vi henter nogle free transfer folk. Hvis vi henter en i morgen kan vedkommende kun spille i pokalturneringerne, og det ville simpelthen ikke være lønnen værd.
Selv hvis Drogba og Anelka bliver frigivet lige nu, vil vi ikke kunne hente dem. Det er ikke tilladt at hente free agents der tilhørte en klub da transfervinduet smækkede i - kun free agents der IKKE tilhørte en klub før det lukkede kan hentes.
Fact #2:
Premier League registreringsvinduet lukker typisk 24 timer efter transfervinduet smækker. Man kan godt hente free transfers efter, og i særlige tilfælde få dispensation til at registrere dem til PL (men KUN hvis der ikke er registreret 25 spillere), men generelt er reglen at hvis en spiller hentes efter registreringsvinduet er lukket, så kan spilleren ikke spille i Premier League før 1. januar hvor registreringen åbner igen.
Med andre ord SKAL der hentes en spiller i dag hvis vi henter nogle free transfer folk. Hvis vi henter en i morgen kan vedkommende kun spille i pokalturneringerne, og det ville simpelthen ikke være lønnen værd.
Der er vel også gået mere end 24 timer efter transfervinduet er lukket. Kan du lige forklare hvorfor det så gør en forskel at hente dem idag frem for imorgen, når der alligevel er gået over de 24 timer?ThunderZtorm skrev:
Fact #2:
Hellere en god trekant end en ond cirkel
- ThunderZtorm
- Kontakt:
Weekend-dagene lørdag og søndag tæller aldrig med. Af samme årsag er transfervinduets lukning også skudt til mandag aften hvis den 31. august falder på en lørdag eller søndag.LFC-Aaby skrev:Der er vel også gået mere end 24 timer efter transfervinduet er lukket. Kan du lige forklare hvorfor det så gør en forskel at hente dem idag frem for imorgen, når der alligevel er gået over de 24 timer?ThunderZtorm skrev:
Fact #2:
Ahaaaa... Så lad os få hentet en striker i aften.ThunderZtorm skrev:Weekend-dagene lørdag og søndag tæller aldrig med. Af samme årsag er transfervinduets lukning også skudt til mandag aften hvis den 31. august falder på en lørdag eller søndag.LFC-Aaby skrev:Der er vel også gået mere end 24 timer efter transfervinduet er lukket. Kan du lige forklare hvorfor det så gør en forskel at hente dem idag frem for imorgen, når der alligevel er gået over de 24 timer?ThunderZtorm skrev:
Fact #2:
- ThunderZtorm
- Kontakt:
Der er en ting jeg ikke er sikker på, og det er om det er midnat GMT eller CET der er skæringspunktet - men spilleren skal være registreret hos FA i dag, så mon ikke faxen til FA skal sendes inden midnat GMT. Det giver os ca 8 timer at arbejde i endnu. Jeg tror dog ikke umiddelbart der sker noget.
ThunderZtorm skrev:Der er en ting jeg ikke er sikker på, og det er om det er midnat GMT eller CET der er skæringspunktet - men spilleren skal være registreret hos FA i dag, så mon ikke faxen til FA skal sendes inden midnat GMT. Det giver os ca 8 timer at arbejde i endnu. Jeg tror dog ikke umiddelbart der sker noget.
Der SKAL ske noget. Ellers kan vi kysse farvel til mål i det her halvår
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Altså som jeg ser det vil ingen af de transferfrie spillere forstærke os på nogen måde. Vil hellere satse på Morgan eller andre unge. Der er en spiller der vil kunne forstærke os, og det er Drogba. Men ingen ved rigtig om han er fri, og det ville alligevel aldrig komme til at ske.thefugle skrev:ThunderZtorm skrev:Der er en ting jeg ikke er sikker på, og det er om det er midnat GMT eller CET der er skæringspunktet - men spilleren skal være registreret hos FA i dag, så mon ikke faxen til FA skal sendes inden midnat GMT. Det giver os ca 8 timer at arbejde i endnu. Jeg tror dog ikke umiddelbart der sker noget.
- ThunderZtorm
- Kontakt:
thefugle skrev:ThunderZtorm skrev:Der er en ting jeg ikke er sikker på, og det er om det er midnat GMT eller CET der er skæringspunktet - men spilleren skal være registreret hos FA i dag, så mon ikke faxen til FA skal sendes inden midnat GMT. Det giver os ca 8 timer at arbejde i endnu. Jeg tror dog ikke umiddelbart der sker noget.
Jeg vælger at tro at Henrys brev signalerer at vi ikke henter en kortsigtet quick-fix nu, men venter til januar.
Hvis der så, mod min forventning, skulle ske noget kan jeg kun blive positivt overrasket

Jeg kan slet ikke se, hvem der skal kunne tilføre holdet noget. Drogba og Anelka er ikke realistiske. Owen? For at citere en gut på RAWK: "I'd rather play with 10 men the rest of the season".
Der kommer ikke til at ske noget somhelst - det er jeg slet ikke i tvivl om. Rodgers skal tænke tingene grundigt igennem og regne ud, hvordan vi løser vores scoringsproblemer med den nuværende trup.
Der kommer ikke til at ske noget somhelst - det er jeg slet ikke i tvivl om. Rodgers skal tænke tingene grundigt igennem og regne ud, hvordan vi løser vores scoringsproblemer med den nuværende trup.
Liverpool Football Klopp
Drogba ville give truppen, så meget + Rodgers vil gerne have én eller to mere angriber, som jeg sagtens kan forstå.
You'r Never Walk Alone. ///
Jeg har det også på samme måde. Det gør de bare ikke.Hekkem skrev:Har det nøjagtigt på samme måde. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg gør.Martin VP skrev:Hvis vi indgår en aftale med Owen, så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg gør. Hvis vi synker så lavt, så vil jeg seriøst prøve at distancere mig så meget som overhovet muligt. Det er simpelthen for langt ude![]()
![]()
Nej det er ren logik lav en 1 årige kontrakt med Drogba hurtigt, gerne i morgen. Og træk Carroll tilbage til januar, som er en mulighed. Så har vi et giftigt angreb.
Der er ikke balance i truppen pt. Der mangler tyngde i angrebet og der mangler en målmand der ikke dropper konstant. Og tynde er ikke Owen. Han tog til scum, det er utilgiveligt.
Jeg er dybt dybt rystet over at de lod Carroll rejse væk, efter at have givet så mange penge for ham, og efter at han endeligt er blev god, og uden at have en erstatning på plads.
Det kan siges kort og godt, det er total armatøragtigt. Vi vil have King Kenny tilbage.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Og Rodgers kender både Anelka og Drogba. Men RM og City kunne godt finde på at udnytte det før os. Og PSG det samme.Soren123 skrev:Drogba ville give truppen, så meget + Rodgers vil gerne have én eller to mere angriber, som jeg sagtens kan forstå.
Det kræver Henry smider boksen i løn.
De kunne også have hentet Benthner på en lejekontrakt. Tænkt at jeg skulle skrive dette.
Eller have smidt boksen efter Llorente en gang for alle.
Gammel BOltonangriber på vej ?. Jeg kender hanm ikke særlig godt.
http://www.footy.dk/2012/09/03/kroat-pa ... liverpool/
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Tror sku ikke vi køber hverken den ene eller den anden.
Men jeg føler mig overbevist om at vi er hurtigt ude i januar og får købt os en ægte angriber, eller 2.
Der er fanme langt tid til januar.
Men jeg føler mig overbevist om at vi er hurtigt ude i januar og får købt os en ægte angriber, eller 2.
Der er fanme langt tid til januar.

Jeg vil ikke have noget problem i at hente Ivan K., Heskey, Anelka eller Drogba. De har langt størrre erfaring end Morgan. Ivan K. ved hvor målet står. Han er god i luftsspillet og fin afslutter. Det eneste der trækker ned er hans alder og hurtighed. Jeg vil virkelig gerne have en angriber til klubben - alle bortset fra Owen. Har skiftet mening mht. til ham.