Plusser ja, men minusset ved det han har gjort imod os, er større end de plusser du remser op.ThunderZtorm skrev:Han er gratis.Jensen skrev:Pongolle skrev:No way vi skal signe Owen.
Én kamp hele sidste sæson, tolv den forgange og og 31 kampe i i alt over de sidste tre sæsoner - Han er færdig.
Vi skal ikke synke så dybt at ty til Scums reservelager, pinligt det overhovedet er på tale!
SÅ enig som man overhovedet kan være, jeg forstår slet ikke hvorfor folk vil ha' Owen tilbage ?
Han ville, formentlig, være billig.
Han er en proven målscorer.
Han kender engelsk fodbold.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- Ma Captain
drogba vil være en drøm, elsker den mand, han har simpelthen så meget klasse. Men tror sku slet ikke på den.
NEJ TAK til Tuancay han er simpelthen så utrolig ringe.
NEJ TAK til Tuancay han er simpelthen så utrolig ringe.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
- Alex Brockins
Hvis vi lader være med at kigge på Owens handlinger og udtalelser, der har været negative imod os som klub, så er forskellen på Owen og Drogba, at Drogba måske har en tvivlsom attitude inde på banen, men uden for banen er han en person med respekt. Owen har måske en fin attitude inde på banen, men uden for banen er han en forfærdelig person uden respekt.
Best in the world at everything I do.
Helt enig.Alex Brockins skrev:Hvis vi lader være med at kigge på Owens handlinger og udtalelser, der har været negative imod os som klub, så er forskellen på Owen og Drogba, at Drogba måske har en tvivlsom attitude inde på banen, men uden for banen er han en person med respekt. Owen har måske en fin attitude inde på banen, men uden for banen er han en forfærdelig person uden respekt.
Det ville være klasse at få Drogba ind.
Min egen overbevisning, og Henry's fan letter taget in mente er jeg ikke et sekund i tvivl om at Drogba absolut ikke hentes. Hans lønkrav er ikke noet FSG vil matche, så hellere få 10-15 point mindre og synge en sang om next season.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Tror roligt du kan fjerne det måske. Aldrig har jeg oplevet en mere usportslig og svinsk spillende fodboldspiller end Drogba. Jeg glemmer aldrig da han bevidst ruller ind på græsset mod Liverpool og fratager os et godt angreb på den måde. Jeg bryder mig virkelig ikke om den slags teatralsk opførsel for nu at sige det så mildt jeg overhovedet kan, og efter min personlige mening burde det give rødt og lang karantæne øjeblikkeligt.Alex Brockins skrev: at Drogba måske har en tvivlsom attitude inde på banen,
Man kan sige mange ting om Owen, men nogen teatralsk skuespiller på banen har han i det mindste aldrig været. Faktisk er Suarez by far den værste til den slags af alle Liverpool-spillere jeg lige husker.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
På TekstTV står der, at Radamel Falcao forventer at skifte klub i vintervinduet. Chelsea, City og en russisk klub skulle stå parat. Hvor ville jeg gerne se LFC på den liste... 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Alex Brockins
Så du vil hellere have en ækel personlighed uden for banen, der bevidst har svinet klubben til, end en spiller, der har filmet (hvilket en del på vores nuværende hold har).ThunderZtorm skrev:Tror roligt du kan fjerne det måske. Aldrig har jeg oplevet en mere usportslig og svinsk spillende fodboldspiller end Drogba. Jeg glemmer aldrig da han bevidst ruller ind på græsset mod Liverpool og fratager os et godt angreb på den måde. Jeg bryder mig virkelig ikke om den slags teatralsk opførsel for nu at sige det så mildt jeg overhovedet kan, og efter min personlige mening burde det give rødt og lang karantæne øjeblikkeligt.Alex Brockins skrev: at Drogba måske har en tvivlsom attitude inde på banen,
Man kan sige mange ting om Owen, men nogen teatralsk skuespiller på banen har han i det mindste aldrig været. Faktisk er Suarez by far den værste til den slags af alle Liverpool-spillere jeg lige husker.
#Respect
- Ma Captain
Haha alle har vel lov at drømmeScouserTommy skrev:På TekstTV står der, at Radamel Falcao forventer at skifte klub i vintervinduet. Chelsea, City og en russisk klub skulle stå parat. Hvor ville jeg gerne se LFC på den liste...

Der skal bare sendes en blank check afsted efter Falcao.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
- ThunderZtorm
- Kontakt:
Faktisk, ja. Film, især af den slags Drogba (og Suarez desværre) laver, er noget af det værste jeg ved i fodbold. Jeg vil langt hellere acceptere voldsomme tacklinger a la Roy Keane, "Guds Hånd" momenter eller deciderede slagsmål end jeg vil se på grandvoksne mænd der ligger og tuder som var de blevet skudt. Det er en skændsel at se på når man sammenligner med alle andre sportsgrene, og der burde slås langt, langt hårdere ned på det end der gør.Alex Brockins skrev:Så du vil hellere have en ækel personlighed uden for banen, der bevidst har svinet klubben til, end en spiller, der har filmet (hvilket en del på vores nuværende hold har).ThunderZtorm skrev:Tror roligt du kan fjerne det måske. Aldrig har jeg oplevet en mere usportslig og svinsk spillende fodboldspiller end Drogba. Jeg glemmer aldrig da han bevidst ruller ind på græsset mod Liverpool og fratager os et godt angreb på den måde. Jeg bryder mig virkelig ikke om den slags teatralsk opførsel for nu at sige det så mildt jeg overhovedet kan, og efter min personlige mening burde det give rødt og lang karantæne øjeblikkeligt.Alex Brockins skrev: at Drogba måske har en tvivlsom attitude inde på banen,
#Respect
Hvad Owen gør og siger udenfor banen er jeg i den sammenhæng lidt ligeglad med - nøjagtig som det betyder mindre for mig hvad alle andre fodboldspillere gør og siger udenfor banen. Jeg er ikke interesseret i deres personer, deres byture, kærester, slagsmål på diskoteker, utroskab, twitterier og hvad har vi. Jeg er interesseret i hvad de gør på banen.
- Alex Brockins
Selvrespekt definerer denne klub. Jeg kan godt tilgive Drogba for at filme imod os for tre år siden. Jeg kan ikke tilgive Owens skifte til United eller hans efterfølgende spydige kommentarer om os på Twitter. Nuff said.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvilke kommentarer? Dem har jeg ikke set/læst.Alex Brockins skrev:Selvrespekt definerer denne klub. Jeg kan godt tilgive Drogba for at filme imod os for tre år siden. Jeg kan ikke tilgive Owens skifte til United eller hans efterfølgende spydige kommentarer om os på Twitter. Nuff said.
Sjov folk er sure på drogba over en gammel situation, men suarez er helt okay med hans teater
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Alex Brockins
Find hans Twitter og gå tilbage til dengang han fik sin elskede PL-medalje. Går ud fra, han ikke har slettet dem.Hr. Drejer skrev:Hvilke kommentarer? Dem har jeg ikke set/læst.Alex Brockins skrev:Selvrespekt definerer denne klub. Jeg kan godt tilgive Drogba for at filme imod os for tre år siden. Jeg kan ikke tilgive Owens skifte til United eller hans efterfølgende spydige kommentarer om os på Twitter. Nuff said.
- ThunderZtorm
- Kontakt:
Hvis du havde læst mine indlæg ville du have bemærket kommentarer der skælder Suarez ud for netop det. Faktisk en hel del af slagsen. Jeg bryder mig på ingen måde om Suarez' attitude med hans brok og hans teatralske falderi - efter min mening er det direkte skyld i at vi ikke scorer/får straffespark i går.thefugle skrev:Sjov folk er sure på drogba over en gammel situation, men suarez er helt okay med hans teater
Derudover er det jo ikke kun EN situation med Drogba. Det er hele tiden, i hver eneste kamp han gør det. Og det er specielt en joke fordi Drogba jo netop er en sindssyg fysisk stærk spiller der uden problemer ville kunne tage en fair duel med en hvilken som helst forsvarsspiller i verden. Han gider bare ikke spille fair fordi han får mere ud af at filme.