Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Pongolle » søndag, 02. sep, 2012 23:10

No way vi skal signe Owen.

Én kamp hele sidste sæson, tolv den forgange og og 31 kampe i i alt over de sidste tre sæsoner - Han er færdig.

Vi skal ikke synke så dybt at ty til Scums reservelager, pinligt det overhovedet er på tale!
Billede

henrik1
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 45

Indlæg af henrik1 » søndag, 02. sep, 2012 23:41

Så lige en intressant statistik over de sidste 10 år i PL...Liverpool ligger nr 3 over de klubber der har brugt mest, netto, på transfers set over en 10-årig periode. De viste den i Fotbollskanalen Europa på svensk tv4. Hvis det passer er det skræmmende så lidt vi har fået ud af vores transfers!

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 02. sep, 2012 23:41

LFC-Aaby skrev:De snakker om David Suazo og Tuncay er frie. Nogen der kender mere til dem. Tuncay var OK for et par år siden. kender ikke Suazo.

Suazo var lethal i Cagliari - 255 kampe, 94 mål. Desværre skiftede han så til Inter hvor han var reserve i 4 år, fra 2007-2011 - 28 kampe, 8 mål. Sidste sæson fik han 6 kampe for Catania uden at score. Han virker over-the-hill, og har både færre kampe og færre mål end fx Owen i de sidste 3 år.
Til Suazo's fordel har han spillet 4-3-3 før, og har spillet alle tre offensive pladser. Hans storhedstid var 2005-2007 dog.

Tuncay - angriber/kantspiller/offensiv midt, senest spillede han 16 kampe for Bolton i foråret, uden mål. 2009-2011 spillede han i Stoke (44 kampe, 5 mål), og før det Middlesbrough (70 kampe, 16 mål). Ikke umiddelbart en målræv, men han kender engelsk fodbold, og kan spille helt fremme. Han er 30 år.

Det er sådan lidt hvad jeg kan greje ud fra Wikipedia - de virker begge to til at være past their prime, men Tuncay har måske en enkelt nogenlunde sæson i sig endnu. Hvis ikke Drogba/Anelka bliver fritstillet i weekenden, så er han nok bedste bud sammen med Owen (som deler vandene selv i Liverpool/RAWK ser det ud til)

Derudover er der naturligvis Alessandro Del Piero, der stadig er på en fri transfer - skiftet til Australien er IKKE 100% afgjort. Han ville helt klart være en mulighed i ½-1 år.

Hvorom alting er er det jo tydeligt at BR ikke mener Aissadi, Morgan, Yesil og Pacheco er gode nok til at være på bænken lige nu - og måske klubben kunne have godt af en rutineret spiller eller to.

Brugeravatar
zalcos
Geografisk sted: Udlandet
Alder: 35

Indlæg af zalcos » søndag, 02. sep, 2012 23:43

owen :shock: Det må bare ikke ske!! :twisted:

Så så jeg sgu hellere at vi hentede Dalglish og Fowler ind! Det ville sgu rent ud sagt kaste flere mål af sig :gunfire: :gunfire: :gunfire:
Rush ses også tit på Anfield. Han må ha en dragt liggende nede i omklædningsrummet også!
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 03. sep, 2012 00:08

Rodgers interview fra tidligere på aftenen:
Brendan Rodgers har afsløret, at han søger at dykke ned i det fri transfer markedet til at underskrive en ny angriber.

Liverpool er blevet efterladt med en tynd trup, især efter udlåner Andy Carroll til West Ham United, der har skuffet den tidligere Swansea boss som de forbliver winless i Premier League, efter at de tabte 2-0 til Arsenal.

Og han har indrømmet, at han har givet instrukser til sine spejdere og forsøge at finde en spiller uden en klub, der kan gøre en forskel på Anfield, selv om han ikke får sine forhåbninger op.

"Jeg følte, at vi havde brug for mere end én [underskrivelsen]. Jeg har altid troet, at vi skulle sikre, at vi havde en række forstærkninger, fordi vi mistede en masse spillere," Rodgers sagde.

"Jeg kan kun anbefale og foreslå, hvad vi har brug for, men det er naturligvis noget, der ikke skete.

"Vi ser på [bringe i en angriber] er der ingen tvivl om. Gruppen er meget tynd.

"Det er noget vores scouting netværk ser på, at komme med nogle navne, og hvis vi rammer det heldige vi kan få noget.

"Men jeg har ikke tænkt mig at pin mine forhåbninger på den for at være ærlig, fordi der ikke er så mange frie agenter, der kan komme ind og gøre en forskel."

YNWA Brendan Rodgers
Senest rettet af DAGGER! mandag, 03. sep, 2012 00:14, rettet i alt 2 gange.
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » mandag, 03. sep, 2012 00:09

Hvis Klasnic kan erhverves, så er der intet tvivl IMO at han skal hentes. Vi kan glemme alt om Drogba, han er umulig.
Anelka er dog en mulighed og jeg synes vi skal prøve ham også.
Del Piero er stadig fri som jeg skrev igår, ham kunne vi også forhøre, men han er hellere ikke den poacher som vi står og mangler.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » mandag, 03. sep, 2012 08:59

Pongolle skrev:No way vi skal signe Owen.

Én kamp hele sidste sæson, tolv den forgange og og 31 kampe i i alt over de sidste tre sæsoner - Han er færdig.

Vi skal ikke synke så dybt at ty til Scums reservelager, pinligt det overhovedet er på tale!

SÅ enig som man overhovedet kan være, jeg forstår slet ikke hvorfor folk vil ha' Owen tilbage ?

1. Han valgte scum

2. Han er skadet 90% af tiden

3. Er det mig der ikke forstår ironi ? :dontknow:

Brugeravatar
ThunderZtorm
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 03. sep, 2012 10:50

Jensen skrev:

SÅ enig som man overhovedet kan være, jeg forstår slet ikke hvorfor folk vil ha' Owen tilbage ?
Han er gratis.
Han ville, formentlig, være billig.
Han er en proven målscorer.
Han kender engelsk fodbold.

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » mandag, 03. sep, 2012 10:54

fri spillere: Tuncay Sanli, Sinama-Pongolle, Eidur Gudjohnsen, Owen, John Carew, Del Piero, David Suazo
Rodgers vil gerne have Drogba, som jeg ser som en stærk signing. :dance: Men kan vi matche hans 1,8 mil om ugen?
You'r Never Walk Alone. ///

KingKenny94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af KingKenny94 » mandag, 03. sep, 2012 10:55

Drogba viste sidste sæson at han stadig er en af verdens bedste angriber, han kan skabe den tyngde vi mangler i angrebet!

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 03. sep, 2012 11:06

ThunderZtorm skrev:
Jensen skrev:

Han er gratis.
Proven målscorer? Han har ikke vist sig fra den side i otte år. Er Fowler også stadig en proven målscorer i din optik?

Brugeravatar
ThunderZtorm
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 03. sep, 2012 11:08

Aarde skrev:
ThunderZtorm skrev:
Jensen skrev:

Han er gratis.
Proven målscorer? Han har ikke vist sig fra den side i otte år. Er Fowler også stadig en proven målscorer i din optik?
7 kampe 5 mål sidste sæson, det er da ikke et helt skidt gennemsnit. Markant bedre end de andre mulige emner, selv om jeg hellere ser Flo Pongolle eller Tuncay på short-term kontrakter.

Drogba, på trods af de ubestridte evner, er både urealistisk og i mine øjne markant værre end Owen. Jeg hader virkelig den mand og hans beskidte spillestil som pesten. Så ser jeg hellere en lille lejesoldat som Owen.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » mandag, 03. sep, 2012 11:10

Drogba > Owen. Nuff said.
Best in the world at everything I do.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 03. sep, 2012 11:15

ThunderZtorm skrev:
Aarde skrev:
ThunderZtorm skrev:
Jensen skrev:

Han er gratis.
7 kampe 5 mål sidste sæson, det er da ikke et helt skidt gennemsnit. Markant bedre end de andre mulige emner, selv om jeg hellere ser Flo Pongolle eller Tuncay på short-term kontrakter.

Drogba, på trods af de ubestridte evner, er både urealistisk og i mine øjne markant værre end Owen. Jeg hader virkelig den mand og hans beskidte spillestil som pesten. Så ser jeg hellere en lille lejesoldat som Owen.
Sorry; han har over de sidste otte år ikke vist sig som en kompetent målscorer i perioder, hvor han har spillet regelmæssigt. De perioder har der så heller ikke været ret mange af grundet hans evindelige skadesproblemer, men det er jo blot endnu et argument for ikke at hente ham.

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » mandag, 03. sep, 2012 11:17

ThunderZtorm skrev:
Jensen skrev:

Han er gratis.
Det samme kan man vel også sige om Shearer og Fowler. Ingen af dem kan begå sig idag. Owen ligeså.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Besvar