hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Re: hvem skal ud

Indlæg af tue69 » onsdag, 29. jul, 2015 13:42

Aggerdoo skrev:
Thommo skrev:Synes ofte det er sådan i topklubber, og nu har vi ikke uanede mængder af penge, så man som Barca har Pedro, eller Bayern med 5 bedre end Allen på bænken. Jeg vil hellere have at de 15 bedste er til et mesterskab, og så spillere som Allen som fyld, end 23 som kun kan bruges i WBA i 1. holdstruppen. Det er ren og skær børnehave matematik, LFC har/vil ikke give vilde lønninger, og det er fint med mig, derfor er Allen fin at have. I den ideelle verden var Cou, på bænken da Messi og Ronaldo var foran i køen i LFC, men ak og ve, det er ikke tilfældet. Synes det er FM spillet i går ud fra, istedet for den reele verden
Ha ha, selvfølgelig har vi pengene til det. Vi pissede en milliard væk i det seneste vindue, og nu har vi igen brugt en stor sum penge. Vi har penge - vi bruger dem bare helt forkert. Og selvfølgelig har vi råd til at have mere end to gode 8'ere i truppen. Og nydeligt, at du lige nåede at trække FM-kortet. Så ved man, du har styr på dit shit.
Kunne det tænkes, at kvalitetsspillere ikke har voldsomt meget lyst til at spille for os? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvem du har i tankerne, men jeg synes da at specielt sidste års transfervindue viste, at gode spillere ikke synes at Liverpool er voldsomt attraktivt.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » onsdag, 29. jul, 2015 17:12

tue69 skrev:
Aggerdoo skrev:
Thommo skrev:Synes ofte det er sådan i topklubber, og nu har vi ikke uanede mængder af penge, så man som Barca har Pedro, eller Bayern med 5 bedre end Allen på bænken. Jeg vil hellere have at de 15 bedste er til et mesterskab, og så spillere som Allen som fyld, end 23 som kun kan bruges i WBA i 1. holdstruppen. Det er ren og skær børnehave matematik, LFC har/vil ikke give vilde lønninger, og det er fint med mig, derfor er Allen fin at have. I den ideelle verden var Cou, på bænken da Messi og Ronaldo var foran i køen i LFC, men ak og ve, det er ikke tilfældet. Synes det er FM spillet i går ud fra, istedet for den reele verden
Ha ha, selvfølgelig har vi pengene til det. Vi pissede en milliard væk i det seneste vindue, og nu har vi igen brugt en stor sum penge. Vi har penge - vi bruger dem bare helt forkert. Og selvfølgelig har vi råd til at have mere end to gode 8'ere i truppen. Og nydeligt, at du lige nåede at trække FM-kortet. Så ved man, du har styr på dit shit.
Kunne det tænkes, at kvalitetsspillere ikke har voldsomt meget lyst til at spille for os? Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvem du har i tankerne, men jeg synes da at specielt sidste års transfervindue viste, at gode spillere ikke synes at Liverpool er voldsomt attraktivt.

Det har de nemlig ikke.

Det så vi jo med Alexis Sanchez sidste sommer, som vi endda tilbød mere i løn end Arsenal.

Måske vi skal til at tvinge spillerne til at skrive kontrakt med vores klub ? :hello1:

Jeg er helt sikker på hvis BR kunne hente hvem han ville, så var Dejan Lovren aldrig endt i Liverpool, no offence.

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » onsdag, 29. jul, 2015 18:30

Jensen skrev: Jeg er helt sikker på hvis BR kunne hente hvem han ville, så var Dejan Lovren aldrig endt i Liverpool, no offence.
Dejan Lovren havde nu en rigtig god sæson i Southampton inden han kom til os, så det er jeg nu ikke sikker på.

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 40

Indlæg af tue69 » torsdag, 30. jul, 2015 10:20

Mads T. skrev:
Jensen skrev: Jeg er helt sikker på hvis BR kunne hente hvem han ville, så var Dejan Lovren aldrig endt i Liverpool, no offence.
Dejan Lovren havde nu en rigtig god sæson i Southampton inden han kom til os, så det er jeg nu ikke sikker på.
Lovren tror jeg også var endt hos os uanset hvad. Hans deroute sidste år var noget af et knæk på en ellers opadgående formkurve.

Markovic kunne jeg derimod godt være i tvivl om. Lallana måske endda også, om end han havde et rigtigt flot 13/14.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Jeppe
Geografisk sted: Odense
Alder: 41

Indlæg af Jeppe » fredag, 31. jul, 2015 12:41

Det ser ud til at det nærmer sig et skifte for Lambert.

http://thebaggiesway.com/2015/07/31/str ... s-medical/?
"Take that bandage off. And what do you mean about YOUR knee? It's Liverpool's knee!" Bill Shankly

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 31. jul, 2015 20:16

Købt:

Milner - Free
Ings - Free (indtil videre - ender nok på £6m)
Bogdan - Free
Gomes - £3,5m
Clyne - £12,5m
Firmino - £29m
Benteke - £32,5m

Total: £77,5m (plus nok £6m for Ings)

Solgt:

Assaidi - £4,7m (fra januar)
Suso - £0,9m (fra januar)
Gerrard - Released
Johnson - Released
Aspas - £4,4m
Coates - £4m
Sterling - £49m
Lambert - £3m
Wisdom - £1,25m (loan fee)
Alberto - Loan fee unknown

Total: £67,25m

Hvis vi ender med at få solgt Borini og Balotelli, så ser vores transfer-regnskab 2015 sgu' ret imponerende ud, hvis det handler om at have en stærk økonomi. Også selvom sign-on fees ikke er medtaget i ovenstående. Håber virkelig, at vi får solgt de to. Også for deres egne muligheder rent sportsligt.

Så er spørgsmålet selvfølgelig, om vi rykker os fremad? Det må tiden vise, men man (jeg) sidder med en eller anden fornemmelse af, at vi vel ikke kan spille en så forfærdelig sæson igen, som vi oplevede i 2014/15.
Kloppite

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » fredag, 31. jul, 2015 22:03

Sterling får vi kun 40 for.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » lørdag, 01. aug, 2015 07:13

ilusio skrev:Sterling får vi kun 40 for.
44
"We're not racist, we only hate the mancs"

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » lørdag, 01. aug, 2015 08:27

Emmy skrev:
44
51
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 01. aug, 2015 09:04

BANKO!

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 01. aug, 2015 09:28

Kelly skrev:
Emmy skrev:
44
51
Nej prisen er 44 mio£ og det er et faktum. Den kan stige til 49 mio£ men med klausuler der ligger til grund for det så kommer prisen næppe derop.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » lørdag, 01. aug, 2015 09:31

Emmy skrev:
Kelly skrev:
Emmy skrev:
44
51
Nej prisen er 44 mio£ og det er et faktum. Den kan stige til 49 mio£ men med klausuler der ligger til grund for det så kommer prisen næppe derop.
Men uanset hvad prisen er og kan ende på, så har ilusio jo ret i, at vi skal give 20% til QPR. Så de £49m som jeg skrev er i hvert fald ikke korrekt. Og i omegnen af et maksimalt udbytte til os på £40m er nok mere sandsynligt.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 01. aug, 2015 09:51

texy skrev:Købt:

Milner - Free
Ings - Free (indtil videre - ender nok på £6m)
Bogdan - Free
Gomes - £3,5m
Clyne - £12,5m
Firmino - £29m
Benteke - £32,5m

Total: £77,5m (plus nok £6m for Ings)

Solgt:

Assaidi - £4,7m (fra januar)
Suso - £0,9m (fra januar)
Gerrard - Released
Johnson - Released
Aspas - £4,4m
Coates - £4m
Sterling - £49m
Lambert - £3m
Wisdom - £1,25m (loan fee)
Alberto - Loan fee unknown

Total: £67,25m

Hvis vi ender med at få solgt Borini og Balotelli, så ser vores transfer-regnskab 2015 sgu' ret imponerende ud, hvis det handler om at have en stærk økonomi. Også selvom sign-on fees ikke er medtaget i ovenstående. Håber virkelig, at vi får solgt de to. Også for deres egne muligheder rent sportsligt.

Så er spørgsmålet selvfølgelig, om vi rykker os fremad? Det må tiden vise, men man (jeg) sidder med en eller anden fornemmelse af, at vi vel ikke kan spille en så forfærdelig sæson igen, som vi oplevede i 2014/15.
Enig - for mig at se, så forsærkes vores start 11 markant, når man sætter Clyne ind for Johnson, Milner ind for Stevie (anno 14/15), Firmino for Sterling og Benteke for f.eks. Lambert.
Får vi glæde af både Lallana og Sturridge i denne sæson, så er det 2 virkelig gode spillere enten i starteren eller på bænken.
Det eneste som jeg er usikker på, og som jeg virkelig håber, at der arbejdes med, er den defensive organisation, som kan koste os dyrt, hvis den sejler.
En Mignolet i topform hele sæsonen vil også løfte os ift sidste sæson.

Et markant sportsligt løft som nærmest bliver udgiftsneutralt, hvis vi lige får solgt de sidste spillere. Det er stærkt arbejde af alle involverede.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » lørdag, 01. aug, 2015 10:04

texy skrev:
Emmy skrev:
Kelly skrev:
Emmy skrev:
44
51
Men uanset hvad prisen er og kan ende på, så har ilusio jo ret i, at vi skal give 20% til QPR. Så de £49m som jeg skrev er i hvert fald ikke korrekt. Og i omegnen af et maksimalt udbytte til os på £40m er nok mere sandsynligt.
Uha da beklager at jeg ikke havde tænkt på at QPR skulle have deres andel. Jeg tænkte kun på den direkte salgspris mellem os og dem. Iøvrigt er der lidt forskellige ideer om hvor meget QPR egentlig skal have. Flere steder nævnes det at det ikke er 20% af det fulde beløb men kun af forskellen mellem det vi gav for ham i sin tid og vores salgspris.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 01. aug, 2015 13:18

Emmy skrev:
texy skrev:
Emmy skrev:
Kelly skrev:
Emmy skrev:
44
51
Uha da beklager at jeg ikke havde tænkt på at QPR skulle have deres andel. Jeg tænkte kun på den direkte salgspris mellem os og dem. Iøvrigt er der lidt forskellige ideer om hvor meget QPR egentlig skal have. Flere steder nævnes det at det ikke er 20% af det fulde beløb men kun af forskellen mellem det vi gav for ham i sin tid og vores salgspris.
Hvilket ikke vil gøre den store forskel, skulle det være sandt. Vi betalte i omegnen af £500.000 for Sterling i sin tid. Så vi vil stadigvæk skulle sende £8-10 millioner mod QPR alt afhængig af, hvordan klausulen er strukket sammen.

Besvar