Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Nåååh okay, dernæst behøves sproget vist ikke undskyldes, det var ganske sobert Victor, synes jeg 

Verden er smask fuld af hyklere....
Reina - har stået meget meget skidt i denne sæson, og store dele af sidste sæson. SÅdan er det bare. BR må ikke være bange for at skifte målmand, det kan blive nødvendigt. Ja han bør gøre det nu.
Vi mangler stadigvæk en angriber, og løsningen var ikke Carroll, der skal en angriber ind til jan, sådan er det bare. Og det kunne f.eks. være Llorente.
FSG har skuffet os mht. forstærkninger af angrebet.
Vi mangler stadigvæk en angriber, og løsningen var ikke Carroll, der skal en angriber ind til jan, sådan er det bare. Og det kunne f.eks. være Llorente.
FSG har skuffet os mht. forstærkninger af angrebet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- Steven__Gerrard
Ja det afhænger nok at øjnene som ser, men husker det som om Anelka havde sit udgangspunkt på kanten i Chelsea - hvor han ofte kunne udnytte sin hurtighed. Men vi mangler en boksspiller, som vi faktisk ikke har i truppen efter Carroll er smuttet. Vi manglende han f.eks. i dag, hvor intet andet fungerede...der var simpelthen ingen at smide ind til i boksen.Poul E. skrev:Steven__Gerrard skrev:Jeg ser heller ikke Anelka som angriber, men som den inside forward hvor både Borini, Suarez, Downing, Gerrard, Sterling og alternativt Johnson kan spille. Det var i hvert fald hans udgangsposition i Chelsea...og en Owen på pay-as-you-play kontrakt er vel det samme som han spiller gratis?!Poul E. skrev:En Michael Owen på en "pay-as-you-play" kontrakt ville i min verden være en fin idé! Drogba og Anelka kan stadig levere varen, men deres lønninger vil sikkert blive et problem og de vil næppe gå med til en "pay-as-you-play" kontraktSteven__Gerrard skrev:Michael Owen er no-go, medmindre han vil spille gratis. Det har intet at gøre med hans valgt af klubber, men hans skade- og spillehistorik. Han må være nogenlunde lige så skarp som en ske, og har vel ikke spillet på højeste niveau i et par år?
Drogba ville være fantastisk, selvom hans attitude kan være et problem - specielt for modstanderne. Han han ville i høj grad løse vores problem...Anelka-krukken har vi heller ikke brug for, da vi er ok dækket ind på den position.
At du kan mene at vi er ok dækket ind på pladsen som angriber er for mig en gåde. For mig at se har vi 1 angriber (Morgan) i truppen og så en bunke offensive midtbanespillere som kan bruges helt fremme....vi er de nye Arsenal....
Ok....der ser jeg jo så Anelka som en angriber Chelsea har forsøgt at omskole til offensiv midt/hængende angriber. Jeg tror måske uenigheden mellem os skyldes at jeg synes at vi bør have en decideret afsluttertype helt fremme på spids hvor du helst ser 1-2 offensive midt-hængende angriber typer...
Jeg er enormt skuffet over at vi sender Carroll afsted på en lejeaftale og ikke henter en erstatning ind for ham så vi nu kun står med purunge Morgan som er en decideret angriber. Vi har for mig at se 7-8 spillere der kan spille bag ved angriberen og det er den position hvor vi er klart bedst dækket ind, men umiddelbart kommer vi jo nok også til at spille i en 4-2-3-1 opstilling med 3 offensive midt bag ved eneangriberen....
I øvrigt er det absolut ingen satsning at tage Owen ind på en "pay-as-you-play" kontrakt....spiller han ikke så er han jo næsten gratis...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Leon Andreassen, han kan da score mål skal jeg love for 

Rodgers har bekræftet man kigger på Bosman signings, og siger man kigger på alle spillere der kan forstærke truppen. Owen tror jeg ikke på. For det første fordi han ikke længere har niveauet og for det andet pga. hans uheldige valg tidligere i karrieren.
Ivan Klasnic er derimod en spiller jeg synes man skal kigger mere seriøst på. 8 mål og 5 assists på 1500 spilleminutter i PL sidste år, svarende til knap 16 fulde kampe, er altså en fin statistik. Tror han kunne være rigtig god at få ind når vi jagter mål, grundet hans målnæse, ligesom at han vil give en lille smule bredde oppe foran, hvilket vi har brug for med Carling Cup kampe + EL gruppespil i baghovedet. Imo vil han være et skud værd på en kontrakt der løber til næste sommer.
Ivan Klasnic er derimod en spiller jeg synes man skal kigger mere seriøst på. 8 mål og 5 assists på 1500 spilleminutter i PL sidste år, svarende til knap 16 fulde kampe, er altså en fin statistik. Tror han kunne være rigtig god at få ind når vi jagter mål, grundet hans målnæse, ligesom at han vil give en lille smule bredde oppe foran, hvilket vi har brug for med Carling Cup kampe + EL gruppespil i baghovedet. Imo vil han være et skud værd på en kontrakt der løber til næste sommer.
Klar opgradering,så havde vi da een angriberChris R. skrev: Ivan Klasnic
http://www.bold.dk/nyt/Rodgers-afviser-ikke-Owen OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Er anelka mulig siden folk snakker om det?
HVis han er, så siger jeg ja tak. Uden tvivl.
Owen gider jeg ikke se på.
HVis han er, så siger jeg ja tak. Uden tvivl.
Owen gider jeg ikke se på.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Thommo skrev:Klar opgradering,så havde vi da een angriberChris R. skrev: Ivan Klasnic
http://www.bold.dk/nyt/Rodgers-afviser-ikke-Owen OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!

- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Chris R. skrev:Rodgers har bekræftet man kigger på Bosman signings, og siger man kigger på alle spillere der kan forstærke truppen. Owen tror jeg ikke på. For det første fordi han ikke længere har niveauet og for det andet pga. hans uheldige valg tidligere i karrieren.
Findes der en liste over nuværende free agents nogle steder? Har googlet lidt frem og tilbage, men har ikke kunnet finde noget tidssvarende.
Har forsøgt det samme. Kunne være sjovt at se en liste.ThunderZtorm skrev:Chris R. skrev:Rodgers har bekræftet man kigger på Bosman signings, og siger man kigger på alle spillere der kan forstærke truppen. Owen tror jeg ikke på. For det første fordi han ikke længere har niveauet og for det andet pga. hans uheldige valg tidligere i karrieren.
Findes der en liste over nuværende free agents nogle steder? Har googlet lidt frem og tilbage, men har ikke kunnet finde noget tidssvarende.
Men det er vel meget begrænset hvad der er af kvalitet.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Præcis, Jol forstår migNicoen skrev:Thommo skrev:Klar opgradering,så havde vi da een angriberChris R. skrev: Ivan Klasnic
- ThunderZtorm
- Kontakt:
LFC-Aaby skrev:Har forsøgt det samme. Kunne være sjovt at se en liste.ThunderZtorm skrev:Chris R. skrev:Rodgers har bekræftet man kigger på Bosman signings, og siger man kigger på alle spillere der kan forstærke truppen. Owen tror jeg ikke på. For det første fordi han ikke længere har niveauet og for det andet pga. hans uheldige valg tidligere i karrieren.
Men det er vel meget begrænset hvad der er af kvalitet.
Mjarh - hvad jeg ved af er der en Craig Gordon, en Ivan Klasnic og en Michael Owen på fri. Skal man være helt ærlig ville alle tre jo nok godt kunne forstærke truppen som den ser ud lige nu.
Hvis vi indgår en aftale med Owen, så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg gør. Hvis vi synker så lavt, så vil jeg seriøst prøve at distancere mig så meget som overhovet muligt. Det er simpelthen for langt ude

I like my sugar sweet
- ThunderZtorm
- Kontakt:
Hvorfor? Han er en proven målscorer. Han er gratis. Han kan hentes nu, efter at vinduet er lukket. Han kan få en pay-as-you-play kontrakt der enten betyder han er stort set gratis eller at han gør det godt. Under alle omstændigheder må han kunne lære Suarez og Borini noget om hvordan man afslutter så man rammer mål - det lader de til at have nogle vanskeligheder med i øjeblikket.Martin VP skrev:Hvis vi indgår en aftale med Owen, så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg gør. Hvis vi synker så lavt, så vil jeg seriøst prøve at distancere mig så meget som overhovet muligt. Det er simpelthen for langt ude![]()
![]()
For mig at se er det en win-win situation og en no-brainer. At han har spillet for Man Utd er jeg hamrende ligeglad med - beggars can't be choosers, som man siger.
- Alex Brockins