Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alex Brockins

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 31. aug, 2012 23:20

Fribytter skrev:
Alex Brockins skrev:
Fribytter skrev:Hvis det er et spørgsmål om, at Rodgers har fedtspillet, så har han jo bare dummet sig.
Så du er mere fan af Comollis strategi om at overbyde indtil sælger ikke kan andet end at grine hen i banken? Hov, vent. Det var på grund af den strategi, at vi ikke har mange mønter tilbage i kassen.
Du opstiller et scenarie, hvor LFC byder det samme som Spurs, men hvor Dempsey vælger Spurs. Det kan være, at det er tilfældet, men så påpeger jeg jo bare diskret, at Villa fik et lignende tilbud accepteret nogle få timer inden. LFC har forhandlet sig frem til lige præcis ingenting ved at fedtspille et par timer på vinduets sidste dag. Hvis LFC havde pengene, kunne de have lukket et handel, hvis de bare bød, hvad Villa bød tidligere på dagen.
Måske. Måske ikke. Villa og Spurs er dog langt fra hinanden. Måske Dempsey ventede på os, da Villa var interesserede. Men så dukkede Spurs op. Jeg tror 8/10 havde skiftet mening og valgt Spurs (hvis de ikke har noget forhold til Liverpool).

Jeg siger ikke, du ikke har ret. Men når du så samtidig begynder at lave en connection mellem slaget af Bellamy, Maxi og Kuyt i starten af sæsonen og det, der er sket i dag. Så pådutter du BR nogle strategiske overvejelser og hensigter, du næppe ved noget om.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 31. aug, 2012 23:20

Mon Falcao kan nå til Melwood på 40 min?

Noget helt andet er at Dempsey til Spurs kom ud af det blå. Så hvorfor ikke LFC også gør det samme, men en bedre spiller? Og er det ikke korrekt at medical GODT må gøres EFTER kl 24 dansk tid?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 31. aug, 2012 23:21

Skovdal skrev:https://twitter.com/Robbie9Fowler/statu ... 84/photo/1

Fowler er klar, skulle det gå helt galt! :lol:
Det er sgu lige før... :love3:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 31. aug, 2012 23:21

Man behøver vist slet ikke lave en medical. Så jo.

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » fredag, 31. aug, 2012 23:21

AJ skrev:
Martin VP skrev:
Wormie skrev:syntes egentlig også det er vigtigt at sende det signal at vi ikke byder hvad som helst for at få vores vilje (som vi har gjort de sidste par år) så priserne ikke bliver skruet absurt højt op i fremtiden.
Det virker jo bare ikke rigtigt, når man er den eneste, der gør det.
Det kan da gøre, at en klub i fremtiden ikke tør at hardballe fordi de ved Liverpool alligevel ikke giver sig. Hvis der så er en anden køber i situationen, ja, så har du selvfølgelig ret i, at vi ikke kan bruge strategien til noget.
Det er jo ikke forkert, det du siger. Man kan så også vende det om og sige, at hvis der kun er en køber til en spiller, så er det nok fordi, at den pågældende spiller ikke er noget særligt.

Hvis det her transfervindue ender, som det ser ud nu, vil jeg bestemt betegne det som en fiasko. Det er muligt, folk ikke er enige i det. Men jeg tror, de fleste kan blive enige om, at de signaler klubben sender til sine fans med det her ikke er heldige.
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 31. aug, 2012 23:23

Martin VP skrev:
AJ skrev:
Martin VP skrev:
Wormie skrev:syntes egentlig også det er vigtigt at sende det signal at vi ikke byder hvad som helst for at få vores vilje (som vi har gjort de sidste par år) så priserne ikke bliver skruet absurt højt op i fremtiden.
Det virker jo bare ikke rigtigt, når man er den eneste, der gør det.
Det kan da gøre, at en klub i fremtiden ikke tør at hardballe fordi de ved Liverpool alligevel ikke giver sig. Hvis der så er en anden køber i situationen, ja, så har du selvfølgelig ret i, at vi ikke kan bruge strategien til noget.
Det er jo ikke forkert, det du siger. Man kan så også vende det om og sige, at hvis der kun er en køber til en spiller, så er det nok fordi, at den pågældende spiller ikke er noget særligt.

Hvis det her transfervindue ender, som det ser ud nu, vil jeg bestemt betegne det som en fiasko. Det er muligt, folk ikke er enige i det. Men jeg tror, de fleste kan blive enige om, at de signaler klubben sender til sine fans med det her ikke er heldige.
60 % af folk herinde havde stadig været i meltdown, hvis Dempsey var kommet, da han ikke hedder Sturridge, Falcao, Damiao eller Llorrente.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 31. aug, 2012 23:23

AJ skrev:Man behøver vist slet ikke lave en medical. Så jo.
Vi laver jo alligevel aldrig en medical. To ben: tjek. En puls: tjek. Han er klar.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 31. aug, 2012 23:25

Hr. Drejer skrev:
AJ skrev:Man behøver vist slet ikke lave en medical. Så jo.
Vi laver jo alligevel aldrig en medical. To ben: tjek. En puls: tjek. Han er klar.
Og i Coles tilfælde: "Har han en pung"? Fint. Show him the money.

AJ

Indlæg af AJ » fredag, 31. aug, 2012 23:25

Martin VP skrev:Man kan så også vende det om og sige, at hvis der kun er en køber til en spiller, så er det nok fordi, at den pågældende spiller ikke er noget særligt.
Det ved jeg nu ikke om man kan sige så entydigt. Jeg synes da tit man hører om, at der kun bliver forhandlet med en klub også i forbindelse med dygtige spillere. Det kan skyldes flere ting såsom at andre eventuelle købere er godt besat på spillerens position, eller har udset sig en anden dygtig spiller end lige ham vi er ude efter.

Melo19

Indlæg af Melo19 » fredag, 31. aug, 2012 23:27

Hr. Drejer skrev:Jeg synes Rodgers har gjort det over forventning. Ifølge flere medier har han haft ca. £25 M, og han har fået mere kvalitet for pengene end det foregående regime. Derudover er vi kommet af med løntunge spillere omkring de 30 år, og som ikke ville komme til at byde ind med særligt meget i Rodgers system (med undtagelse af Maxi).

Rodgers har bevist at han ikke går i panik, han bevarer roen, og hvis han ikke når det nu, så når han det i næste vindue. Tænk hvis King Kenny og Comolli tænkte sådan, så ville vi ikke havde betalt latterlige £35 M for Carroll.

Bevar fatningen, vi har en smal trup, men en trup med langt mere kvalitet end for blot 2 måneder siden.
Spot on - velskrevet og velformuleret indlæg.

Medical er jo bare en service til klubberne, og så vidt jeg ved ikke et krav. Og vores medical checks bliver udført at polske langturschauffører, eller det kunne man i hvert fald nemt fristes til at tro.

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » fredag, 31. aug, 2012 23:27

AJ skrev:
Martin VP skrev:Man kan så også vende det om og sige, at hvis der kun er en køber til en spiller, så er det nok fordi, at den pågældende spiller ikke er noget særligt.
Det ved jeg nu ikke om man kan sige så entydigt. Jeg synes da tit man hører om, at der kun bliver forhandlet med en klub også i forbindelse med dygtige spillere. Det kan skyldes flere ting såsom at andre eventuelle købere er godt besat på spillerens position, eller har udset sig en anden dygtig spiller end lige ham vi er ude efter.
Okay
I like my sugar sweet

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 31. aug, 2012 23:30

Melo19 skrev: Medical er jo bare en service til klubberne, og så vidt jeg ved ikke et krav. Og vores medical checks bliver udført at polske langturschauffører, eller det kunne man i hvert fald nemt fristes til at tro.
Det er et rygte, de er fra Nepals bjerge, min far mødte for et par år siden i under en Nepal vandring, en der var deltids læge i LFC, den anden tid solgte han vand i bjergene i Nepal.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » fredag, 31. aug, 2012 23:30

Robbie-Lad viser ægte scouse-humor - og er samtidig hamrende seriøs.

:laughin:
Up The RedMen... we go again!

AJ

Indlæg af AJ » fredag, 31. aug, 2012 23:30

Martin VP skrev:Okay
Haha. Nice svar. :lol:

Jeg er også træt nu.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 31. aug, 2012 23:36

Alex Brockins skrev:
Fribytter skrev:
Alex Brockins skrev:
Fribytter skrev:Hvis det er et spørgsmål om, at Rodgers har fedtspillet, så har han jo bare dummet sig.
Så du er mere fan af Comollis strategi om at overbyde indtil sælger ikke kan andet end at grine hen i banken? Hov, vent. Det var på grund af den strategi, at vi ikke har mange mønter tilbage i kassen.
Du opstiller et scenarie, hvor LFC byder det samme som Spurs, men hvor Dempsey vælger Spurs. Det kan være, at det er tilfældet, men så påpeger jeg jo bare diskret, at Villa fik et lignende tilbud accepteret nogle få timer inden. LFC har forhandlet sig frem til lige præcis ingenting ved at fedtspille et par timer på vinduets sidste dag. Hvis LFC havde pengene, kunne de have lukket et handel, hvis de bare bød, hvad Villa bød tidligere på dagen.
Måske. Måske ikke. Villa og Spurs er dog langt fra hinanden. Måske Dempsey ventede på os, da Villa var interesserede. Men så dukkede Spurs op. Jeg tror 8/10 havde skiftet mening og valgt Spurs (hvis de ikke har noget forhold til Liverpool).

Jeg siger ikke, du ikke har ret. Men når du så samtidig begynder at lave en connection mellem slaget af Bellamy, Maxi og Kuyt i starten af sæsonen og det, der er sket i dag. Så pådutter du BR nogle strategiske overvejelser og hensigter, du næppe ved noget om.
Jeg pådutter ham lige præcis den strategiske overvejelse, at han ikke prioriterede målscorere særlig højt. Det harmonerer dårligt med, hvad han har udtalt om sit koncept, og det harmonerer dårligt med, hvad vi så på banen i sidste sæson.

Jeg synes da isoleret set, at handlerne indtil nu har været fine. Faktisk tror jeg, at Allen var skiftet til Spurs for £10 mio., hvis LFC havde forsøgt at fedtspille her og ventet til, Modric var blevet solgt.

Men jeg forstår ikke, at (endnu) en målscorer ikke har haft højere prioritering. Købet af Assaidi ligner jo ikke længere en billig lottokupon.

Jeg tror, det i bund og grund skyldes, at Rodgers har manglet muligheder. Kun Assaidi-handlen lugter af noget feltarbejde fra nogle talentspejdere (og måske det feltarbejde blev foretaget af Swanseas talentspejdere). Resten lader til at være handler, der er kommet i stand via gode forbindelser. Borini og Allen kendte Rodgers fra tidligere. Sahin er et så åbenlyst talent, at han formentlig ikke behøver at spejdes, og Mourinho kender Rodgers desuden fra tidligere. Yesil har samme agent som Sahin, og så er Sami jo i Leverkusen.

jeg ser frem til næste sommer, hvor talentspejderne fra Man. City er skiftet til LFC og har fundet interessante spillere ud fra Rodgers dessiner. Jeg tror dog ikke, at Sahin bliver overbevist om, at LFC er fremtiden i løbet af denne sæson. Truppen er for ubalanceret til at skabe overraskende resultater.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar