Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 31. aug, 2012 21:47

Samed Yesil er lige fyldt 18 år. Hvis man er god nok, er man også gammel nok
Hvis ingen køb holder vand, SKAL han være god nok, kort og godt. Og hvem ved, bare han er mere klar i hovedet end ham der owen, du skriver om, skal det nok gå alligevel.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 31. aug, 2012 21:49

Der skal ikke så meget til, før han er bedre end Carroll. Vi taler Ngog-niveau. He can do it!
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 31. aug, 2012 21:50

@tue69, mig og vindues lukningen er ikke venner, blow´ede det også igår. Skriver fra nu af, når vinduet lukker, uden minutter,klokkeslet eller noget ;)

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » fredag, 31. aug, 2012 21:51

Thommo skrev:
Samed Yesil er lige fyldt 18 år. Hvis man er god nok, er man også gammel nok
Hvis ingen køb holder vand, SKAL han være god nok, kort og godt. Og hvem ved, bare han er mere klar i hovedet end ham der owen, du skriver om, skal det nok gå alligevel.
Owen troede bare ikke, at ham der Benitez der kom som træner, havde noget forstand på fodbold. Det var starten på en hel række af dumme beslutninger.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
tue69
Geografisk sted: Århus
Alder: 41

Indlæg af tue69 » fredag, 31. aug, 2012 21:51

Thommo skrev:@tue69, mig og vindues lukningen er ikke venner, blow´ede det også igår. Skriver fra nu af, når vinduet lukker, uden minutter,klokkeslet eller noget ;)
;)
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 31. aug, 2012 21:53

@Mambo & Robbie_God_Fowler:

Jeg synes folks reaktion på udlejningen af Carroll er ved at tage overhånd. Det er ikke Gerrard der er røget! Det er Carroll som har været en stor fiasko i vores angreb.

Jeg er enig med AJ i de forskellige muligheder vi har. Gerrard kan spille 'falsk 9'er, Morgan har også fået spilletid. Den ubekendte er Yesil: Hvordan står han ift. 1. holdet? Kan han indgå i truppen?

Dernæst som Alex Brockins skriver, så kan det jo blot være taktik fra vores side. Rodgers følte måske at blev presset af Fulham, så nu spiller han bolden tilbage på deres banehalvel. Dernæst har vi Suarez (som er uskarp foran mål) og Borini, som jeg synes laver nogle intelligente løb.

Jeg håber lidt på at denne sæson er sæsonen, hvor Liverpool præsenterer en målscorende midtbane.

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » fredag, 31. aug, 2012 21:54

Cynwal skrev:Det var starten på en hel række af dumme beslutninger.
En endeløs række, se hvordan det er gået siden LFC exit´en, det er lige før jeg har ondt af judas, men så tænker jeg på man-u skiftet, og fryder mig, må jeg indrømme.

Brugeravatar
Martin VP
Geografisk sted: Helsingør

Indlæg af Martin VP » fredag, 31. aug, 2012 22:00

Hr. Drejer skrev:@Mambo & Robbie_God_Fowler:

Jeg synes folks reaktion på udlejningen af Carroll er ved at tage overhånd. Det er ikke Gerrard der er røget! Det er Carroll som har været en stor fiasko i vores angreb.

Jeg er enig med AJ i de forskellige muligheder vi har. Gerrard kan spille 'falsk 9'er, Morgan har også fået spilletid. Den ubekendte er Yesil: Hvordan står han ift. 1. holdet? Kan han indgå i truppen?

Dernæst som Alex Brockins skriver, så kan det jo blot være taktik fra vores side. Rodgers følte måske at blev presset af Fulham, så nu spiller han bolden tilbage på deres banehalvel. Dernæst har vi Suarez (som er uskarp foran mål) og Borini, som jeg synes laver nogle intelligente løb.

Jeg håber lidt på at denne sæson er sæsonen, hvor Liverpool præsenterer en målscorende midtbane.
Uanset hvad, så har Rodgers sagt gentagne gange, at han gerne vil operere med 3 angribere i sin trup. Og selvom det da faktisk var sjovt, det du skrev tidligere, så havde alle vel regnet med, at vi skulle have en erstatning for Carrol? Jeg håber, Alex har ret og det er rent bluff. Ellers synes jeg godt nok også, det virker meget uambitiøst fra klubbens side.
I like my sugar sweet

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 31. aug, 2012 22:02

Martin VP skrev:

Uanset hvad, så har Rodgers sagt gentagne gange, at han gerne vil operere med 3 angribere i sin trup. Og selvom det da faktisk var sjovt, det du skrev tidligere, så havde alle vel regnet med, at vi skulle have en erstatning for Carrol? Jeg håber, Alex har ret og det er rent bluff. Ellers synes jeg godt nok også, det virker meget uambitiøst fra klubbens side.
Selvfølgelig havde jeg regnet med en erstatning. Men Rodgers må vel have kalkuleret med risikoen for at vi ikke får en erstatning, og hvad er hans hensigter så?

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 31. aug, 2012 22:03

Det kan sagtens være spil for galleriet, hvilket ikke vil være første gang man ser en lignende situation.

Morgan bliver råbt op til at være LANGT mere end han er herinde. Han har i sine optrædender vist, at han helt klart har mod og vilje, men at han i den grad mangler erfaring og mere basale aspekter i sit spil så som tekniske færdigheder og spilforståelse. Morgan bøvler dog på, så med tiden vil han måske vise sig at kunne udvikle sig til at være god nok. Men at regne med ham nu er forrykt.

En målscorende midtbane? Du mener Lucas, Allen, Henderson, Downing, Joe Cole m.fl som ikke en gang har kunnet komme op på 10 mål tilsammen i seneste sæson. Jeg tvivler stærkt på, at disse spillere vil bidrage med en stor andel af de mål, som vi skal bruge for at kunne begå os i PL. Borini er jeg enig i har utroligt intelligente løb. Han virker spændende, men man skal også huske, at han kun er 21 år.

Brugeravatar
Martin VP

Indlæg af Martin VP » fredag, 31. aug, 2012 22:04

Alex Brockins skrev:
Oomph242 skrev:
Du havde næppe købt en Morten Andersen-trøje, hvis han havde spillet i NAFL. Og det er sådan cirka forskellen på Fulham og Liverpool - i hvert fald i det amerikanske.
Forhåbentlig ved de bare lidt fodbold interesserede Amerikanere lidt bedre. Fulham og LFC spiller jo dog i samme række.
Tror du amerikanerne følger ligaer eller hold? Gæt selv, når de omtaler klubber som 'franchises'. Hvorfor skulle de i øvrigt vælge en grim, hvid Fulham-trøje med Dempsey på, når de bare kan tage den amerikanske landsholdstrøje? Det er da kun, hvis der kommer et flot, rødt alternativ i form af en Liverpool-trøje - der faktisk er en storklub i verden - at de kommer på andre tanker.
Jeg tror, du tager fejl, Alex. Dempsey vil helt sikkert kunne sælge en del trøjer i USA, hvor han er den største fodbold-stjerne. Jeg har selv amerikanske venner, som følger Dempsey tæt, og de er helt oppe at køre ved tanken om han skal tage et skridt op ad stigen og spille for os, men det betyder ikke, de ikke har fulgt Dempsey nøje i Fulham. Faktisk har de været i London og se dem flere gange.
I like my sugar sweet

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 31. aug, 2012 22:05

Jeg havde da ikke regnet med en "erstatning". Ikke når vi først lejer ham ud dagen før vinduet lukker. Det ville lugte af panikkøb (ironisk nok som da vi købte Carroll i sin tid), og et sådant er jeg meget glad for at undgå.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 62

Indlæg af Cynwal » fredag, 31. aug, 2012 22:08

Meget tyder på, at Brendan Rodgers har evnen og viljen til at ville tro på unge spillere, og turde give dem en chanche for at blive spillet ind på et hold. Jeg tror i den grad på, at Yesil er købt for forholdvis hurtigt at blive givet tillid i form af mere end bare 10 minutters chance i ny og næ for at vise hvad man kan.
Jeg bliver ikke overrasket, hvis vi 19 maj kan konstatere, at Yesil er noteret for i omegnen af 15 kasser i Premier League (omegen = 12-18)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Martin VP

Indlæg af Martin VP » fredag, 31. aug, 2012 22:09

Hr. Drejer skrev:
Martin VP skrev:

Selvfølgelig havde jeg regnet med en erstatning. Men Rodgers må vel have kalkuleret med risikoen for at vi ikke får en erstatning, og hvad er hans hensigter så?
Ja, det må han jo have gjort. Det er jo under alle omstændigheder risikabelt, at sælge Carroll før vi havde noget parat. Det er jo også derfor Fulham spiller hardball. De skal jo af med Dempsey under alle omstændigheder - og derfor er det også pisseirriterende at Spurs har vist interesse.
I like my sugar sweet

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 31. aug, 2012 22:10

Robbie_God_Fowler skrev:
Hr. Drejer skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Hvis det er sandt virker udlejningen af Carroll højest besynderlig og en kende amatøragtigt. Tror de fleste formodede, at udlejningen af Carroll var ensbetydende med, at man allerede havde linet en erstatning op, og at der som minimum kom en angriber den anden vej.
Ja, helt amatøragtigt. Hvordan erstatter vi de 4 mål som Carroll scorede?
Fandt du helt selv på den? Eller skulle du bruge inspiration fra de talrige der har skrevet ordret det samme på RAWK ;)
Kun plagiatrien sætter grænser, som man siger.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar