Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mr.Kop » fredag, 31. aug, 2012 14:53

LR75 skrev:Van der Vaart skulle være i færd med at underskrive kontrakt med Hamborg :o

Hvad vil han dog der? Han har da klart PL-niveau.
Jeg tror at dette skifte skyldes primært Sylvia (hans kone). Hun har et tv-show i Hamburg.
Mr Suarez Is Not A Racist!

Chris R.

Indlæg af Chris R. » fredag, 31. aug, 2012 14:55

Oomph242 skrev:
Sahin er jeg meget glad for. Allen glimrende spiller, men ikke en midtbanespiller der direkte vinder kampe for holdet, Borini kan jeg desværre ikke se meget godt i, håber det kommer, Assaidi kender jeg intet til udover Youtube, gør du?

Dempsey håber jeg holder sig langt væk og Sturridge har jeg det lidt ambivalent med, men han er bedre end vores nuværende på toppen (Borini).

Personligt ville jeg gerne have set indkøb af Jovetic og Ramirez, leje af Sahin. Kuyt og Carroll havde jeg også helst set være her forsat.
Synes du undervurderer Allen rimelig meget. Han har indtil videre været vores bedste spiller med længder imo.
Assaidi kender jeg heller ikke udover youtube videoer, hvilket er hvorfor jeg skriver det er svært at vide om ham og Borini bliver en forstærkning ift. Kuyt og Maxi. Som jeg skriver får de dog mindre løn, ligesom de har en mere langsigtet fremtid i klubben i modsætning til de to andre.
Jeg ser Dempsey som væsentlig bedre end Carroll i BR's system på den korte bane. På den lange bane kan Borini og nysignede Yesil forhåbentligvis overtage frontpladse - forudsat rygter om Damiao bare er varm luft (hvilket jeg desværre tror de er).
Jovetic vil være utrolig dyr, ligesom at det er svært at vide om han ville gide at komme til klubben når nu vi ikke er i CL. Gid Rafa havde fået lov til at hente ham da vi solgt Alonso. Jovetic til at spille bagved en Torres i topform ville være helt utroligt.
Mht. Ramirez hvor godt kender du ham så udover youtube videoer? Det faktum at Southhampton endte med at få ham, betyder nok at de større klubber ikke har fundet ham god nok.

KingKenny94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af KingKenny94 » fredag, 31. aug, 2012 14:58

Håber virkelig vi henter Huntelaar! Han kan om nogen score mål, og han er slet ikke så stationær som LLorente og Carroll.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 31. aug, 2012 15:04

Martin VP skrev:
Alex Brockins skrev:VP >> Henderson og Downing er definitionen af kylling-mentalitet. Utroligt at de blev lukket ind i klubben.
Ja, Downing er skåret af det samme stykke træ. På trods af åbenlyse kvaliteter, kommer det heller aldrig til at fungere med ham. De to køb var klart værre end Andy i min bog, selvom Andy var dyrere.
Enig. Og hvad der gjorde det hele værre var så, at man valgte at købe alle disse ikke-gode-nok-spillere til overpris på ét og samme år.

Hvis købet af Henderson havde stået alene var lidt mere.. "nå.. det kan ske".
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 31. aug, 2012 15:05

Ma Captain skrev:
Alex Brockins skrev:Så vi er ved at købe to offensive spillere, der begge snart nærmer sig de 30 år?
De har 2-3 gode år i sig, og til den tid har vi Samed Yesil, Suso og Sterling til at tage over 8-) Så det fint.
Det handler selvfølgelig og tilgængelighed af de enkelte spillere, men hvorfor nøjes med 2-3 år, hvis man kan få 5-7 år og/eller resale value? Det kan aldrig være den optimale handel.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » fredag, 31. aug, 2012 15:07

Alex Brockins skrev:
Ma Captain skrev:
Alex Brockins skrev:Så vi er ved at købe to offensive spillere, der begge snart nærmer sig de 30 år?
De har 2-3 gode år i sig, og til den tid har vi Samed Yesil, Suso og Sterling til at tage over 8-) Så det fint.
Det handler selvfølgelig og tilgængelighed af de enkelte spillere, men hvorfor nøjes med 2-3 år, hvis man kan få 5-7 år og/eller resale value? Det kan aldrig være den optimale handel.
Nævn spillere vi har mulighed for at købe idag der har resale value og har 5-7 år endnu på toppen? Jeg kan ikke komme i tanke om nogen. Sturridge måske, Damiao tror jeg slet ikke på. Og glem Cavani, hulk, falcao mv.
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
LR75
Geografisk sted: Gylling
Alder: 50

Indlæg af LR75 » fredag, 31. aug, 2012 15:08

Huntelaar skulle angiveligt være i Liverpool nu. Jeg ved ikke, hvor meget sandhed, der er i det;

http://www.liverpool-kop.com/2012/08/ph ... ar-in.html

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 31. aug, 2012 15:09

@ Surf

Det mest interessante er da at lokalisere årsagen til problemerne. Her er det svært at udpege Kennys "final say" som en direkte årsag.

Hvis det handler om ansvar, så pressede forventningen om topfire jo også Comolli til at satse mere på etablerede spillere fremfor talenter. Ville Adam, Downing, Bellamy og Enrique have været emner, hvis forventningerne havde været blot at stabilisere klubben yderligere?

Jeg tror ikke, at forventningspresset var den grundlæggende årsag til problemerne, men de har da haft betydning for, at man handlede, som man gjorde.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Aurvandil
Geografisk sted: Vejle
Alder: 45

Indlæg af Aurvandil » fredag, 31. aug, 2012 15:11

LR75 skrev:Huntelaar skulle angiveligt være i Liverpool nu. Jeg ved ikke, hvor meget sandhed, der er i det;

Ingen sandhed. Billedet er fra da han gæstede Manchster i Champions League.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 31. aug, 2012 15:12

LR75 skrev:Huntelaar skulle angiveligt være i Liverpool nu. Jeg ved ikke, hvor meget sandhed, der er i det;

Med et Schalke-farvet slips? Nemli' ja.

Brugeravatar
LR75

Indlæg af LR75 » fredag, 31. aug, 2012 15:13

Aurvandil skrev:

Ingen sandhed. Billedet er fra da han gæstede Manchster i Champions League.
Jeg synes godt, det så lidt suspekt ud...

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 31. aug, 2012 15:14

* 48 goals and 10 assists last season
* 194 goals over the last 7 seasons
* Averages 28 goals a season
* Last season: Goal every 96 mins (league)
* Last season: Gial or assist every 76 minutes (league)
* 58 % conversion rate

At Ajax Between 2007 and 2009, Huntelaar and Luis Suarez grabbed over 125 goals/assists between them
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » fredag, 31. aug, 2012 15:15

@Fribytter
Jeg kan ikke være uenig i, at problemet har ligget "dybere" inde i organisationen end Dalglish.

Du skrev bare:
Fribytter skrev:Jeg tvivler stærkt på, at Dalglish havde meget at skulle have sagt i forhold til spillerindkøb.
.. hvilket får det til at lyde som om, at Dalglish er nærmest er fritaget fra ansvaret for de miserable handler. Der har jo f.eks. også været rygter om, at det var Dalglish der virkelig gerne ville have Carroll. Og han har endda selv sagt, at alle indkøb var hans ønsker. Det kan man selvfølgelig feje væk som ren man-management, idet han sagde det lige efter at Comolli blev fyret. Ikke desto mindre må vi jo forholde os til det, der bliver udmeldt - er det ikke det, du selv siger? ;)

Anyway, lad os bare læne os tilbage og nyde de sidste timer af vinduet i stedet for at diskutere historiske begivenheder.
Senest rettet af Surf fredag, 31. aug, 2012 15:15, rettet i alt 1 gang.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 31. aug, 2012 15:15

Synes du undervurderer Allen rimelig meget. Han har indtil videre været vores bedste spiller med længder imo.
Assaidi kender jeg heller ikke udover youtube videoer, hvilket er hvorfor jeg skriver det er svært at vide om ham og Borini bliver en forstærkning ift. Kuyt og Maxi. Som jeg skriver får de dog mindre løn, ligesom de har en mere langsigtet fremtid i klubben i modsætning til de to andre.
Jeg ser Dempsey som væsentlig bedre end Carroll i BR's system på den korte bane. På den lange bane kan Borini og nysignede Yesil forhåbentligvis overtage frontpladse - forudsat rygter om Damiao bare er varm luft (hvilket jeg desværre tror de er).
Jovetic vil være utrolig dyr, ligesom at det er svært at vide om han ville gide at komme til klubben når nu vi ikke er i CL. Gid Rafa havde fået lov til at hente ham da vi solgt Alonso. Jovetic til at spille bagved en Torres i topform ville være helt utroligt.
Mht. Ramirez hvor godt kender du ham så udover youtube videoer? Det faktum at Southhampton endte med at få ham, betyder nok at de større klubber ikke har fundet ham god nok.
Faktum og faktum Ramirez er ikke købt af Southhampton og bliver det heller ikke. Jeg har nu set han spille en del gange dog ikke over 10-15 (bet365 live streaming).
Jeg skriver heller ikke Allen er dårlig, han er bare ikke en midtbanemand der kan afgøre kampe hverken med afleveringer eller med mål.

Brugeravatar
LR75

Indlæg af LR75 » fredag, 31. aug, 2012 15:18

Oomph242 skrev:
Faktum og faktum Ramirez er ikke købt af Southhampton og bliver det heller ikke. Jeg har nu set han spille en del gange dog ikke over 10-15 (bet365 live streaming).
Jeg skriver heller ikke Allen er dårlig, han er bare ikke en midtbanemand der kan afgøre kampe hverken med afleveringer eller med mål.
Men han er en mand, der kan gøre et hold komplet. Og i særdeleshed nu, hvor Lucas igen er ude med skade. Hvis Allen kan fortsætte på det niveau, han er startet, så er han en klar forstærkning IMO.

Besvar