Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
-
Kontakt:
af ThunderZtorm » fredag, 31. aug, 2012 13:33
texnymann skrev:Alex Brockins skrev:De henholdvis 20 og 35 millioner pund, der blev brugt på Downing og Carroll sidste år, kunne man godt have ønsket sig var blevet stående i banken, så vi kunne have brugt dem nu. Sikke et hold, vi så kunne have haft. Puha, 2011 var dog den værste sommer nogensinde - i hvert fald i moderne tid. Godt at de ansvarlige (læs: skyldige) fik sparket, før de kunne nå at ødelægge mere.
Men mon ikke vi hiver et lån hjem af en angriber i aften?
Vi har da stadig samme ejere?
Men ejerne har jo ikke det sportslige ansvar for at hente de spillere - det havde Comolli og Dalglish.
-
texy
- Geografisk sted: København
- Alder: 50
ThunderZtorm skrev:texnymann skrev:Alex Brockins skrev:De henholdvis 20 og 35 millioner pund, der blev brugt på Downing og Carroll sidste år, kunne man godt have ønsket sig var blevet stående i banken, så vi kunne have brugt dem nu. Sikke et hold, vi så kunne have haft. Puha, 2011 var dog den værste sommer nogensinde - i hvert fald i moderne tid. Godt at de ansvarlige (læs: skyldige) fik sparket, før de kunne nå at ødelægge mere.
Men ejerne har jo ikke det sportslige ansvar for at hente de spillere - det havde Comolli og Dalglish.
Ansvaret for virksomheden ligger altid hos ejerne i sidste ende. Vores havde læst samme bog som Comoli, og hyrede franskmanden. Comoli og Kenny fandt spillere der passede til kriterierne i bogen. Det gav ikke øjeblikkelig succes og så tog de konsekvensen og smed bogen væk sammen med de folk, de havde sat til at følge dens instruktioner.
Jaja, jeg overdriver, men de har sgu hverken vist meget forståelse for fodbold eller megen tålmodighed. Håber for BR, at vi får en kanon sæson. Ellers er bliver han sgu' også slagtet, hvilket også vil være en skam og meningsløst.
Kloppite
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » fredag, 31. aug, 2012 13:46
AJ skrev:@ Mambo og Hr. Drejer
Shelvey blev ganske rigtigt signet af Rafa. Sådan var det ikke med Wilson. Rafa prøvede at hente Wilson i januar, men fik angiveligt ikke lov til det, hvorefter han så blev signet af Roy for et beløb der lignede det der tidligere blev nævnt.
Det er nok Jovanovic I tænker på. Han blev hentet af Rafa.
Det var netop min pointe. Scouting arbejdet blev gjort af Rafa, og han blev også overtalt af Rafa, som så blev fyret, inden Wilson blev købt af Hodgson regimet. Hodgson handlede altså på baggrund af de informationer som Rafa regimet havde frembragt.
Liverpool had been tracking Wilson for several months and the teenager was pulled out of the Rangers squad that set off on a pre-season tour of Australia.
Read more:
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... z257hzvp4X
Hvorfor nævne Jova. Mit humør faldt lige med 20 grader.
-
Inferno
texnymann skrev:ThunderZtorm skrev:texnymann skrev:Alex Brockins skrev:De henholdvis 20 og 35 millioner pund, der blev brugt på Downing og Carroll sidste år, kunne man godt have ønsket sig var blevet stående i banken, så vi kunne have brugt dem nu. Sikke et hold, vi så kunne have haft. Puha, 2011 var dog den værste sommer nogensinde - i hvert fald i moderne tid. Godt at de ansvarlige (læs: skyldige) fik sparket, før de kunne nå at ødelægge mere.
Ansvaret for virksomheden ligger altid hos ejerne i sidste ende. Vores havde læst samme bog som Comoli, og hyrede franskmanden. Comoli og Kenny fandt spillere der passede til kriterierne i bogen. Det gav ikke øjeblikkelig succes og så tog de konsekvensen og smed bogen væk sammen med de folk, de havde sat til at følge dens instruktioner.
Jaja, jeg overdriver, men de har sgu hverken vist meget forståelse for fodbold eller megen tålmodighed. Håber for BR, at vi får en kanon sæson. Ellers er bliver han sgu' også slagtet, hvilket også vil være en skam og meningsløst.
Jeg synes din kritik af ejerne er lidt ensidig. Vi snakker altså en 61-årig, hvis formål var at skabe stabilitet i klubben til, at starte med, det formåede han på ingen måde. Dertil hyrede vi en Comolli, som købte forkerte spillere til overpris, i samarbejde med Dalglish, som jeg ser som bagmanden bag de britiske signinger.
At rette en så demonstrativ og unuanceret kritisk af ejerne, pga. en fyring som faktisk bør ses som i orden. Prøv nu at høre, dette er mænd som fik over en milliard at købe ind for, de brugte pengene på spillere, som vi nu desperat prøver at komme af med.
Man bør hylde Dalglish for hans bedrifter, men ikke være blind for hans fejl heller.
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » fredag, 31. aug, 2012 13:55
Selvfølgelig har ejerne det overordnede ansvar for Liverpool Football Club - det siger sig selv. Men som ejer og leder, er man nødt til at ansætte folk, der kan udføre det daglige arbejde - og det arbejde kan man kun vejlede om, men ikke direkte styre. Det var ikke så meget filosofien bag strategien i 2011, der var problemet, men udførslen. Dalglish og især Comolli viste sig at være uduelige. Ejerne tog konsekvensen og smed dem begge på porten. Forlængelsen af Dalglishs kontrakt om sommeren forinden blev de dog til dels presset til af os fans. Det er selvfølgelig stadigvæk deres ansvar, at de tog sådan en dum beslutning - de kunne jo bare have modstået presset (jeg havde personligt handlet ligesom de gjorde). Men igen - de tog hurtigt konsekvensen af det, da det viste sig at være uholdbart - også selvom det var følelsesladet svært - hvilket måske i virkeligheden viser kvaliteten af deres lederskab.
Vi er kommet optimalt ud af den krise, som Dalglish og Comolli forårsagede. Jeg er super tilfreds. Og lad os nu se, hvem der kommer ind, inden transfervinduet lukker. Der skal ikke meget til, før kvaliteten overstiger Andy Carroll.
Best in the world at everything I do.
-
DaBonks
- Geografisk sted: Århus
- Alder: 34
Under Hodgson og Kenny har vi købt:
Målmænd:
Brad Jones (2.3mio)
Doni (fri)
Forsvarer:
Danny Wilson (2mio)
José Enrique (5mio)
Sebastian Coates (7mio)
Paul Konchesky (3mio)
Midtbane:
Raul Meireles (11.5mio)
Christian Poulsen (4.5mio)
Jordan Henderson (16mio)
Charlie Adam (9mio)
Joe Cole (fri - høj løn)
Stewart Downing (20mio)
Angribere:
Craig Bellamy (fri)
Luis Suarez (22.8mio)
Andy Carroll (35mio)
Det er i alt 138.1mio pund. Pt. er kun 1/3 af spillerne inde omkring holdet, og kun én (EDIT: to) i start-elleveren.
Det er møghamrende ringe købmandsskab. I mine øjne er det ikke så svært at regne ud hvorfor Rodgers er bundet på hænder og fødder på transfermarkedet. Får vi en spiller ind til de forreste rækker, om end det er Dempsey, Sturridge eller Damiao (tror det virkelig ikke, men rygtet vil ikke dø), så ser jeg transfermarkedet som en kæmpe succes.
-
KingKenny94
- Geografisk sted: Skive
af KingKenny94 » fredag, 31. aug, 2012 14:05
Vi skal blive ved med at afvente med Dempsey da Fulham vel er nødsaget til at sælge ham? Og til sidst giver de vil bare et afslag.. Tror han passer rigtig godt ind i systemet, da han er da falske 9'er der både løber dybt og trækker ned i banen.
-
bongfong
af bongfong » fredag, 31. aug, 2012 14:07
For mig at se:
Hvis vi har pengene skal vi købe Llorente. Han burde kunne erhverves for omkring de 150 mio kr med kontraktudløb in mente! Han er for mig den utilmative angriber for os!
Hvis vi ikke har pengene, skal vi forsøge at låne Sturridge. Og gerne med købsoption.
-
Oomph242
af Oomph242 » fredag, 31. aug, 2012 14:08
Vi er kommet optimalt ud af den krise, som Dalglish og Comolli forårsagede. Jeg er super tilfreds. Og lad os nu se, hvem der kommer ind, inden transfervinduet lukker. Der skal ikke meget til, før kvaliteten overstiger Andy Carroll.
Vi ved jo ikke endnu om holdet, er blevet bedre end under KD. Vi ved ikke om BR`s nyankomne er bedre end KD´s. Vi ved ikke om BR`s ensidige spillestil rækker til en topplacering i PL på sigt.
Så jeg synes det er lidt tidligt, at konkludere vi er kommet "optimalt" ud af krisen.
-
Alex Brockins
af Alex Brockins » fredag, 31. aug, 2012 14:17
DaBonks skrev:Under Hodgson og Kenny har vi købt:
Målmænd:
Brad Jones (2.3mio)
Doni (fri)
Forsvarer:
Danny Wilson (2mio)
José Enrique (5mio)
Sebastian Coates (7mio)
Paul Konchesky (3mio)
Midtbane:
Raul Meireles (11.5mio)
Christian Poulsen (4.5mio)
Jordan Henderson (16mio)
Charlie Adam (9mio)
Joe Cole (fri - høj løn)
Stewart Downing (20mio)
Angribere:
Craig Bellamy (fri)
Luis Suarez (22.8mio)
Andy Carroll (35mio)
Det er i alt 138.1mio pund. Pt. er kun 1/3 af spillerne inde omkring holdet, og kun én (EDIT: to) i start-elleveren.
Det er møghamrende ringe købmandsskab. I mine øjne er det ikke så svært at regne ud hvorfor Rodgers er bundet på hænder og fødder på transfermarkedet. Får vi en spiller ind til de forreste rækker, om end det er Dempsey, Sturridge eller Damiao (tror det virkelig ikke, men rygtet vil ikke dø), så ser jeg transfermarkedet som en kæmpe succes.
Det er i sandhed skandaløst. Da Kenny røg, var jeg bange for, hvad der skulle ske med klubben. Sportsligt og omdømme-mæssigt var vi på vej ud over kanten. Jeg synes allerede nu, at der blevet rettet op på en hel del. Og jeg er slet ikke i tvivl om, at hvis en mand som BR havde fået ansvar sidste år, så havde vi ikke stået i den situation i dag. Det er næsten ulideligt at tænke over det potentiale, men okay - sket er sket - og vi skal være glade for at vi er, hvor vi er i dag - selvom man godt lige kunne have brugt de 55 millioner pund på 2-3 klasse spillere p.t.
Best in the world at everything I do.
-
Fribytter
af Fribytter » fredag, 31. aug, 2012 14:18
Citater fra Comolli:
"The main attribute we look for in a player is pace, I like Alonso but as proven the other night he is not quick enough"
"British players are more aggressive, and the main difference in signing a British player than one from abroad. If you take a British player and a non-british player who are both on the same level, then the British player is the one"
"It covers pretty much all of the football side. It's basically a day-to-day relationship with the manager and his coaching staff, it's also medical and sports science, performance analysis, player liaison, team travel, scouting and negotiating transfer contracts. A big part of it is the academy."
Citater fra Henry:
"It's up to Damien and his staff to identify, study and acquire the right players, but Kenny always has the ultimate say. The two of them work very, very well with each other."
"His accomplishments so far - most of them unseen by people outside the club - have been extremely important. He has organised so much so quickly and so well. Stability, clarity and purpose have been established. A philosophy had been re-established."
Jeg tvivler stærkt på, at Dalglish havde meget at skulle have sagt i forhold til spillerindkøb.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
-
Chris R.
af Chris R. » fredag, 31. aug, 2012 14:19
Oomph242 skrev:
Vi ved jo ikke endnu om holdet, er blevet bedre end under KD. Vi ved ikke om BR`s nyankomne er bedre end KD´s. Vi ved ikke om BR`s ensidige spillestil rækker til en topplacering i PL på sigt.
Så jeg synes det er lidt tidligt, at konkludere vi er kommet "optimalt" ud af krisen.
Hvis man kigger udelukkende på spillerhandlerne synes jeg indtil videre det ser positivt ud.
Forsvaret, hvilket var vores stærkeste kæde sidste år er uforandret.
På central midtbane har Allen og Sahin erstattet Spearing og Adam. Kæmpemæssig forskel!
I angrebet har det indtil videre set således ud:
Kuyt --> Borini
Maxi --> Assaidi
Svært at vurdere om vi er styrkede her, men vi har ihvertfald formået at sænke alder + lønniveau. Plus at Sterling også er igang med et gennembrud hvilket også tæller.
Hvis vi så her til sidst formår at erstattet Carroll og Bellamy med Dempsey og Sturridge som rygterne går på, er vi imo kommet klart styrket ud af vinduet, specielt set i lyset af den massive forbedring vores centrale midt har fået.
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
Utroligt at man kan ansætte så inkompetent en mand som Comolli.
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
Fribytter skrev:Jeg tvivler stærkt på, at Dalglish havde meget at skulle have sagt i forhold til spillerindkøb.
Hvordan hænger det lige sammen med:
Henry skrev:"It's up to Damien and his staff to identify, study and acquire the right players, but Kenny always has the ultimate say. The two of them work very, very well with each other."
Dine Comolli citater tyder dog på, at Comolli også havde del i køb-britisk-strategien.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
JimmyR
- Geografisk sted: Aalborg
texnymann skrev:Alex Brockins skrev:De henholdvis 20 og 35 millioner pund, der blev brugt på Downing og Carroll sidste år, kunne man godt have ønsket sig var blevet stående i banken, så vi kunne have brugt dem nu. Sikke et hold, vi så kunne have haft. Puha, 2011 var dog den værste sommer nogensinde - i hvert fald i moderne tid. Godt at de ansvarlige (læs: skyldige) fik sparket, før de kunne nå at ødelægge mere.
Ja det er selvfølgelig også Henry og Werner der har scoutet og valgt spillerne der skulle købes...