Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 24. aug, 2012 16:46

1 år med Sahin på lån uden købsoption er under alle omstændigheder bedre end ingen Sahin... ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 24. aug, 2012 16:58

ScouserTommy skrev:1 år med Sahin på lån uden købsoption er under alle omstændigheder bedre end ingen Sahin... ;)
Især når det samtidig betyder et år, hvor Sahin ikke er at finde i Arsenal eller Tottenham.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 35

Indlæg af DaBonks » fredag, 24. aug, 2012 17:02

ScouserTommy skrev:1 år med Sahin på lån uden købsoption er under alle omstændigheder bedre end ingen Sahin... ;)
Nemlig.
De fleste glemmer det faktum at Sahin er en fantastisk fodboldspiller og at vi ikke rigtig har muligheder for at hente en spiller af hans kaliber gennem en permanent transfer i dette vindue. Selvom han kun bidrager i denne enkelte sæson, så løftes niveauet betragteligt i truppen. Næste sæson kan Suso måske steppe op, eller også kan der indkøbes en ny erstatning.

Jeg har selv overvejet hvad det gør ved Shelveys udvikling, men vi skal også passe på med at have de røde briller på. Shelvey har masser af potentiale, men lige nu er der ingen konkurrence mellem de to. Sahin-lånet er en klar forbedring af truppen.
Billede

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 110

Indlæg af Aarhus » fredag, 24. aug, 2012 17:07

Jeg vil 100 gange hellere tilbage i CL end at udvikle talenterne. Har de talent nok, så spiller de også en rolle i klubben. Sahin er på papiret et fantastisk middel til at nå et mål, og når lejeopholdet stopper, så er vi forhåbentlig i en mere gunstig situation end i år på transfermarkedet. Man kan selvfølgelig ønske, at han forelsker sig i klubben og ønsker at blive. Ellers tager vi bare Alonso tilbage, hvis Sahin ønsker sig tilbage til Real Madrid ;)

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 24. aug, 2012 17:08

DaBonks skrev:
Nemlig.
De fleste glemmer det faktum at Sahin er en fantastisk fodboldspiller og at vi ikke rigtig har muligheder for at hente en spiller af hans kaliber gennem en permanent transfer i dette vindue. Selvom han kun bidrager i denne enkelte sæson, så løftes niveauet betragteligt i truppen. Næste sæson kan Suso måske steppe op, eller også kan der indkøbes en ny erstatning.

Jeg har selv overvejet hvad det gør ved Shelveys udvikling, men vi skal også passe på med at have de røde briller på. Shelvey har masser af potentiale, men lige nu er der ingen konkurrence mellem de to. Sahin-lånet er en klar forbedring af truppen.
Shelvey kunne måske også gå hen og blive sendt afsted på lån - det er i hvert fald den løsning, jeg ville foretrække. Shelvey tror jeg stadig har for mange og for store mangler til for alvor at kunne løfte holdet, især hvis Sahin også bliver en del af rotationen. Efter et år med fast spilletid på et mindre PL-hold tror jeg dog sagtens, at han kunne være moden til at gøre sin entre i vores midtbane-setup, hvis Sahin skulle ønske at tage hjem til Madrid.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 24. aug, 2012 17:16

DaBonks skrev:
Nemlig.

Det er et spørgsmål om at få væltet den første dominobrik og sat gang i den opadgående spiral. Hvis Sahin kan hjælpe os til at forbedre PrL-placeringen et par pladser og gå langt i FA Cuppen og/eller EL, så vil vi måske i næste vindue få lidt lettere ved at tiltrække flere spillere af Sahin-kvalitet, som så igen kan hjælpe os endnu lidt længere opad i hierarkiet, og så kan den ene sæsons lån, med eller uden købsoption, på sigt vise sig at være rigtig meget værd.

Nu skal man selvfølgelig ikke gøre Sahin til en supermand, der ene mand kan redde os ud af dødvandet, men truppen vil afgjort være stærkere med ham end uden ham.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 39

Indlæg af Jensen » fredag, 24. aug, 2012 17:17

Ved ikke om den har været postet før, men det lyder rigtigt godt i min ører, permanent eller ej.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » fredag, 24. aug, 2012 17:58

kunne jo også være at der sker noget i løbet af 1 år og real madrid køber en anden kæmpe stjerne til den position og sahin bliver overset.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 110

Indlæg af Aarhus » fredag, 24. aug, 2012 18:31

Hvis de får Modric, som rygterne går på, så er de også ret godt besat centralt må man sige.

Brugeravatar
LR75
Geografisk sted: Gylling
Alder: 51

Indlæg af LR75 » fredag, 24. aug, 2012 19:27

Det ser ud til, Sahin er vores på et sæson-lån. Jeg kender ikke alverden til gutten, men har vi ikke snart midtbanespillere nok?

http://www.sportingpreview.com/football2012/2012276.php

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 50

Indlæg af Thommo » fredag, 24. aug, 2012 19:33

LR75 skrev:Det ser ud til, Sahin er vores på et sæson-lån. Jeg kender ikke alverden til gutten, men har vi ikke snart midtbanespillere nok?

Vi laver en "Spanien" 6 midtbane spillere på banen fra starten af ;) . Krydser fingre for Adam og Spearing sælges, eller Shelvey udlejes, hvis Sahin hentes.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LR75
Geografisk sted: Gylling
Alder: 51

Indlæg af LR75 » fredag, 24. aug, 2012 19:41

Thommo skrev:
LR75 skrev:Det ser ud til, Sahin er vores på et sæson-lån. Jeg kender ikke alverden til gutten, men har vi ikke snart midtbanespillere nok?

Vi laver en "Spanien" 6 midtbane spillere på banen fra starten af ;) . Krydser fingre for Adam og Spearing sælges, eller Shelvey udlejes, hvis Sahin hentes.
Ja, Adam og Spearing må væk. De har ikke niveauet. Og hvis vi vil spille med kun én rigtig angriber, så skal der komme masser af mål fra den midtbane.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » fredag, 24. aug, 2012 19:59

Ja, det ser unægteligt lovende ud, men der har været så mange ups & downs i denne sag, at jeg gerne vil se det officielt bekræftet, før jeg definitivt tør tro på det.

Stor cadeau til BR, hvis det lykkes ham at snuppe en spiller for næsen af Gooners.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » lørdag, 25. aug, 2012 09:29

Adam Johnson til Sunderland og moses til Chelsea: Øv og øv.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Indlæg af Callesen » lørdag, 25. aug, 2012 09:54

Der skulle ske noget på den officielle indenfor et kvarters penge går der rygter om...

Besvar