Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Hvem skal ind?
1 år med Sahin på lån uden købsoption er under alle omstændigheder bedre end ingen Sahin... 
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Især når det samtidig betyder et år, hvor Sahin ikke er at finde i Arsenal eller Tottenham.ScouserTommy skrev:1 år med Sahin på lån uden købsoption er under alle omstændigheder bedre end ingen Sahin...
Nemlig.ScouserTommy skrev:1 år med Sahin på lån uden købsoption er under alle omstændigheder bedre end ingen Sahin...
De fleste glemmer det faktum at Sahin er en fantastisk fodboldspiller og at vi ikke rigtig har muligheder for at hente en spiller af hans kaliber gennem en permanent transfer i dette vindue. Selvom han kun bidrager i denne enkelte sæson, så løftes niveauet betragteligt i truppen. Næste sæson kan Suso måske steppe op, eller også kan der indkøbes en ny erstatning.
Jeg har selv overvejet hvad det gør ved Shelveys udvikling, men vi skal også passe på med at have de røde briller på. Shelvey har masser af potentiale, men lige nu er der ingen konkurrence mellem de to. Sahin-lånet er en klar forbedring af truppen.

Jeg vil 100 gange hellere tilbage i CL end at udvikle talenterne. Har de talent nok, så spiller de også en rolle i klubben. Sahin er på papiret et fantastisk middel til at nå et mål, og når lejeopholdet stopper, så er vi forhåbentlig i en mere gunstig situation end i år på transfermarkedet. Man kan selvfølgelig ønske, at han forelsker sig i klubben og ønsker at blive. Ellers tager vi bare Alonso tilbage, hvis Sahin ønsker sig tilbage til Real Madrid 
Shelvey kunne måske også gå hen og blive sendt afsted på lån - det er i hvert fald den løsning, jeg ville foretrække. Shelvey tror jeg stadig har for mange og for store mangler til for alvor at kunne løfte holdet, især hvis Sahin også bliver en del af rotationen. Efter et år med fast spilletid på et mindre PL-hold tror jeg dog sagtens, at han kunne være moden til at gøre sin entre i vores midtbane-setup, hvis Sahin skulle ønske at tage hjem til Madrid.DaBonks skrev:Nemlig.ScouserTommy skrev:1 år med Sahin på lån uden købsoption er under alle omstændigheder bedre end ingen Sahin...
De fleste glemmer det faktum at Sahin er en fantastisk fodboldspiller og at vi ikke rigtig har muligheder for at hente en spiller af hans kaliber gennem en permanent transfer i dette vindue. Selvom han kun bidrager i denne enkelte sæson, så løftes niveauet betragteligt i truppen. Næste sæson kan Suso måske steppe op, eller også kan der indkøbes en ny erstatning.
Jeg har selv overvejet hvad det gør ved Shelveys udvikling, men vi skal også passe på med at have de røde briller på. Shelvey har masser af potentiale, men lige nu er der ingen konkurrence mellem de to. Sahin-lånet er en klar forbedring af truppen.
- Sledgehammer
Det er et spørgsmål om at få væltet den første dominobrik og sat gang i den opadgående spiral. Hvis Sahin kan hjælpe os til at forbedre PrL-placeringen et par pladser og gå langt i FA Cuppen og/eller EL, så vil vi måske i næste vindue få lidt lettere ved at tiltrække flere spillere af Sahin-kvalitet, som så igen kan hjælpe os endnu lidt længere opad i hierarkiet, og så kan den ene sæsons lån, med eller uden købsoption, på sigt vise sig at være rigtig meget værd.DaBonks skrev:Nemlig.ScouserTommy skrev:1 år med Sahin på lån uden købsoption er under alle omstændigheder bedre end ingen Sahin...
Nu skal man selvfølgelig ikke gøre Sahin til en supermand, der ene mand kan redde os ud af dødvandet, men truppen vil afgjort være stærkere med ham end uden ham.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ved ikke om den har været postet før, men det lyder rigtigt godt i min ører, permanent eller ej.
kunne jo også være at der sker noget i løbet af 1 år og real madrid køber en anden kæmpe stjerne til den position og sahin bliver overset.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Hvis de får Modric, som rygterne går på, så er de også ret godt besat centralt må man sige.
Det ser ud til, Sahin er vores på et sæson-lån. Jeg kender ikke alverden til gutten, men har vi ikke snart midtbanespillere nok?
http://www.sportingpreview.com/football2012/2012276.php
Vi laver en "Spanien" 6 midtbane spillere på banen fra starten afLR75 skrev:Det ser ud til, Sahin er vores på et sæson-lån. Jeg kender ikke alverden til gutten, men har vi ikke snart midtbanespillere nok?
Verden er smask fuld af hyklere....
Ja, Adam og Spearing må væk. De har ikke niveauet. Og hvis vi vil spille med kun én rigtig angriber, så skal der komme masser af mål fra den midtbane.Thommo skrev:Vi laver en "Spanien" 6 midtbane spillere på banen fra starten afLR75 skrev:Det ser ud til, Sahin er vores på et sæson-lån. Jeg kender ikke alverden til gutten, men har vi ikke snart midtbanespillere nok?
http://www.sportingpreview.com/football2012/2012276.php. Krydser fingre for Adam og Spearing sælges, eller Shelvey udlejes, hvis Sahin hentes.
- Sledgehammer
Ja, det ser unægteligt lovende ud, men der har været så mange ups & downs i denne sag, at jeg gerne vil se det officielt bekræftet, før jeg definitivt tør tro på det.LR75 skrev:Det ser ud til, Sahin er vores på et sæson-lån. Jeg kender ikke alverden til gutten, men har vi ikke snart midtbanespillere nok?
Stor cadeau til BR, hvis det lykkes ham at snuppe en spiller for næsen af Gooners.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Adam Johnson til Sunderland og moses til Chelsea: Øv og øv.
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Der skulle ske noget på den officielle indenfor et kvarters penge går der rygter om...