Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » fredag, 10. aug, 2012 13:31

Det undrer mig meget at vi ikke er blevet linket til nogen venstrebacks? Vargas, jo, men det var vist bare gamle rygter der genopstod pga. Aquilani-salget. Lige nu har vi vel kun Enrique, og så står Johnson og Robinson for backup-tjansen. Med deres skadesrate in mente og Enriques nedgang i form sidste sæson, så ville jeg være lidt mere tryg ved en mand mere.

Der er dog tid endnu.
Billede

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 10. aug, 2012 14:23

Gid det vindue ville lukke. Jeg foretrækker status quo i forhold til den nuværende trup, fremfor den omstrukturering, der lægges op til i medierne.
Kloppite

RasmusAgger

Indlæg af RasmusAgger » fredag, 10. aug, 2012 15:44

Nu er Bellamy desværre røget til Cardiff!
http://www.liverpool.no/nyheter/bekreft ... rdiff.aspx

Mener bestemt at vi mangler noget kreativt på fløjene nu! Vores bredde er ikke god nok.

Downing
Borini
Joe Cole
Sterling
(Suarez og Suso)

Der mangler virkelig alternativer imø.

Ville være lækkert med Dempsey eller en anden. (gerne 2)

Vi må vel antage at Allen kommer en af de nærmeste dage ;)

Meeeen.....det vigtigste lige nu er en kantspiller imø.!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 10. aug, 2012 16:12

Jeg overvejer kraftigt at få det dårligt, hvis vores næste signing (Efter Allen) bliver Dempsey. Han er bare ikke LFC materiale... Og gammel. For at være ærlig vil jeg hellere være helt fri for nye køb. Orker simpelthen ikke endnu engang høre på mine kammerater: Typisk Liverpool køb.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Tom_Jorsal
Alder: 37

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 10. aug, 2012 16:49

Vi skal virkelig til at have nogle offensive kræfter ind nu. Bellamy, Maxi og Kuyt er smuttet og vi har kun fået Borini ind. Vi skal minimum have én til angriber og en kant. Håber på spillere som Jovetic, Adam Johnson, Damiao, Gameiro, Huntelaar, Dzeko, Sturridge, Tello eller Afellay, men det er måske liiige lovlig optimistisk.

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » fredag, 10. aug, 2012 17:40

Sturridge kunne være super og hvorfor ikke. ?

Indlæg af » fredag, 10. aug, 2012 18:10

LFC-Aaby skrev:Jeg overvejer kraftigt at få det dårligt, hvis vores næste signing (Efter Allen) bliver Dempsey. Han er bare ikke LFC materiale... Og gammel. For at være ærlig vil jeg hellere være helt fri for nye køb. Orker simpelthen ikke endnu engang høre på mine kammerater: Typisk Liverpool køb.
Jeg er helt enig! Dempsey har ingenting med Liverpool at gøre. Han spiller på nuværende tidspunkt, på det niveau han er god nok til.

Adam Johnson eller Sturridge ville virkelig pynte!

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » fredag, 10. aug, 2012 20:27

Jen Chang ‏@JenChang88
Some player-related news to appear on the LFC website in the next 10-15 minutes
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 10. aug, 2012 20:29

Det er jo ikke nogen overraskelse at det er Joe Allen. Men hvor kunne det være fedt at de tog røven på os allesammen og præsenterede flere spillere idag!

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 10. aug, 2012 22:14

Hvis man drømmer lidt, så ville det være fedt at sælge Adam og Spearing og hente Sahin ind. Hvilken midtbanekonstellation vi vil have, hvis den består af Lucas, Allen, Gerrard, Sahin, Henderon og Shelvey.

Jeg mener ikke, Adam eller Spearing har niveauet eller evnerne til førsteholdet. Spearing passer dog bedre ind i vores nye spillestil end Adam, men det skyldes, at han er langt mere mobil end Adam.

texy

Indlæg af texy » fredag, 10. aug, 2012 22:22

Tom_Jorsal skrev:Vi skal virkelig til at have nogle offensive kræfter ind nu. Bellamy, Maxi og Kuyt er smuttet og vi har kun fået Borini ind. Vi skal minimum have én til angriber og en kant. Håber på spillere som Jovetic, Adam Johnson, Damiao, Gameiro, Huntelaar, Dzeko, Sturridge, Tello eller Afellay, men det er måske liiige lovlig optimistisk.
Nu vi er ved interessante navne, så har der været meget stille i forhold til Soldado, som jeg personligt synes kunne være spændende for os. Ellers er der Tevez, hvis Man City har brug for at skære ned. Loic Remy kunne også være et emne.

Jeg forventer dog ikke flere, med mindre Carroll sælges. Vi har sendt de tre du nævner afsted, hentet Borini, men også hentet Cole tilbage. Og så er Sterling i perifirien nu. Og det er Morgan måske også.
Kloppite

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 10. aug, 2012 22:33

Jeg mener bestemt, at Soldado lige har forlænget med Valencia, så han er nok ude af billedet.

texy

Indlæg af texy » fredag, 10. aug, 2012 22:43

Aarhus skrev:Jeg mener bestemt, at Soldado lige har forlænget med Valencia, så han er nok ude af billedet.
Ok, det vidste jeg ikke. Håbede på, at Valencia som så ofte før, havde brug for at sælge en spiller eller to. Vil alligevel også hellere have Falcao ;)
Kloppite

Brugeravatar
LFC-Aaby

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 10. aug, 2012 22:54

Der er stadig snak om Sahin på leje. Det vil jeg så ikke fatte noget som helst af. Brug nu de sidste uger på at hente offensive kræfter. Drop alt andet.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » fredag, 10. aug, 2012 23:09

LFC-Aaby skrev:Der er stadig snak om Sahin på leje. Det vil jeg så ikke fatte noget som helst af. Brug nu de sidste uger på at hente offensive kræfter. Drop alt andet.
Sahin er i den grad en offensiv forstærkning og vil helt uden tvivl være en klar forstærkning af truppen.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar