hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Re: hvem skal ud

Indlæg af ThunderZtorm » lørdag, 14. feb, 2015 20:46

ilusio skrev:Aspas gør det fint i Sevilla. Hvad mon vi kan få for ham til sommer?
Hvis vi er heldige taber vi kun en lille smule på ham, men tror ikke vi får over de £7M vi betalte. Omkring £5M er velsagtens realistisk, han er trods alt 27 eller så.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 14. feb, 2015 21:46

ThunderZtorm skrev:
ilusio skrev:Aspas gør det fint i Sevilla. Hvad mon vi kan få for ham til sommer?
Hvis vi er heldige taber vi kun en lille smule på ham, men tror ikke vi får over de £7M vi betalte. Omkring £5M er velsagtens realistisk, han er trods alt 27 eller så.
Jeg gætter på 3 store £, den der kommer tættest skylder får en kold af taberen ved lejlighed. Deal TZ?
Verden er smask fuld af hyklere....

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 15. feb, 2015 13:53

Jeg mener at have læst, at Sevilla var forpligtet til at købe Aspas til sommer. Jeg kan dog ikke finde kilden. Er dette sandt?

Brugeravatar
Hendo
Geografisk sted: Tæt på en bar, København

Indlæg af Hendo » onsdag, 04. mar, 2015 17:53

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg mener at have læst, at Sevilla var forpligtet til at købe Aspas til sommer. Jeg kan dog ikke finde kilden. Er dette sandt?
Var det ikke en forpligtelse der blev udløst hvis han spillede et vist antal kampe for Sevilla? Det ser jo ud til at den forpligtelse indfries sådan som han spiller for dem. Men he, dog samme mht. et link. Nogen der kan finde det/huske det mere præcist?

Altid noget han ikke kostede mere og burde kunne begrænses til et 2-3 mio. pund tab, and he will be known for them shite corners on that one. Men et spøjst køb, eller måske særligt, et spøjst forløb, lidt som med Luis Alberto.
"My idea was to build Liverpool into a bastion of invincibility. My idea was to build Liverpool up and up."

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 04. mar, 2015 19:17

Hendo skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Jeg mener at have læst, at Sevilla var forpligtet til at købe Aspas til sommer. Jeg kan dog ikke finde kilden. Er dette sandt?
Var det ikke en forpligtelse der blev udløst hvis han spillede et vist antal kampe for Sevilla? Det ser jo ud til at den forpligtelse indfries sådan som han spiller for dem. Men he, dog samme mht. et link. Nogen der kan finde det/huske det mere præcist?

Altid noget han ikke kostede mere og burde kunne begrænses til et 2-3 mio. pund tab, and he will be known for them shite corners on that one. Men et spøjst køb, eller måske særligt, et spøjst forløb, lidt som med Luis Alberto.
De har mulighed for det:

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... n-buy.html

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 20. apr, 2015 19:52

Ud til sommer:
Borini
Balotelli
Lambert
Gerrard - obviously
Aspas
Luis Alberto
Johnson
Toure
Enrique
Manquillo
Jones

... Og så kan vi ellers bruge en milliard på middelmådig igen og starte forfra.

L4

Indlæg af L4 » mandag, 27. apr, 2015 13:13

Vi skal vel egentlig også af med Sturridge....

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 27. apr, 2015 14:17

L4 skrev:Vi skal vel egentlig også af med Sturridge....
Aaaahh...

Jeg kan godt se, hvor du får idéen fra. Han har sandt for dyden ikke bidraget i denne sæson på grund af hans skader. Men da han er den eneste angriber i vores trup, der kan score mål, hvis han ikke er skadet, så synes jeg, at det vil være et kæmpe gamble at sælge ham.

Et gamble fordi, han muligvis ikke vil være skadet i næste sæson.

Og et endnu større gamble, når man kigger på den nuværende transferkomites og managers held med at hente angribere.

Sturridge har trods alt formået at lægge 4 bolde i nettet i hans 6 kampe fra start og 5 som indskifter. Til sammenligning har Balotelli fået en enkelt bold i nettet i 9 kampe fra start og 6 som indskifter. Så selv inklusiv skader repræsenterer Sturridge et bedre output end Balotelli og vores andre angribere.

Jeg vil hellere beholde en dygtig spiller, som man ikke forventer vil kunne spille alle sæsonens kampe, end jeg vi sælge ham og risikere at købe en spiller, som man ikke ønsker skal spille alle sæsonens kampe.

Men helt generelt står vi i en lorte position i forhold til angribere.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 27. apr, 2015 15:37

For mig at se er det ganske klart, at vi skal af med Balotelli, Lambert, Borini og Aspas (hvis han ikke allerede mere eller mindre blev afsat?). Jeg ville egentlig gerne have Balotelli i truppen, men når han kun bliver brugt så sporadisk, som han gør, så når han aldrig at finde en i stime - derudover er han vel også kun blevet brugt, når holdet har været dårligt. I vores gode periode spillede han stort set ikke, såvidt jeg husker - så kan vi sgu ligeså godt få lidt penge for ham.

Lambert, Borini og Aspas er ganske enkelt for dårlige. Alt for dårlige.

Nu får vi Origi til sommer (der tilsyneladende heller ikke kan lave mål), men han repræsenterer nogle af de egenskaber, som vi søger i en angriber. Han er hurtigt, god fysik og teknisk god, men han skal selvfølgelig også kunne lave mål. De få gange jeg har set ham spille, der synes jeg faktisk, at han har set rigtig god ud - han er stadig ung, så der kan bygges meget på hans spil.

Men så er det altså også et krav, at vi henter en angriber på niveau med en Sturridge i topform. Det er for mig at se det mest essentielle ved sommerens vindue. Jeg synes ikke, at Benteke er løsningen, selvom han er en sindssyg dygtig angriber med det niveau, han viser i øjeblikket. Vi har i denne sæson vist, at vi ikke evner at spille med en stor angriber - det har været ualmindeligt småt med bidrag fra Lambert og Balotelli, når de er startet inde. Derfor ser jeg hellere, at vi henter en type, der minder om Sturridge - og jeg synes langt fra, at Danny Ings er svaret. Jeg kan ikke forestille mig andet end en ny Borini, hvis han bliver hentet. Hvem det så lige skulle være, ved jeg desværre ikke, men Lacazette er min drømmesigning. Det sker bare ikke.
Liverpool Football Klopp

L4

Indlæg af L4 » mandag, 27. apr, 2015 16:18

AndreasN skrev:For mig at se er det ganske klart, at vi skal af med Balotelli, Lambert, Borini og Aspas (hvis han ikke allerede mere eller mindre blev afsat?). Jeg ville egentlig gerne have Balotelli i truppen, men når han kun bliver brugt så sporadisk, som han gør, så når han aldrig at finde en i stime - derudover er han vel også kun blevet brugt, når holdet har været dårligt. I vores gode periode spillede han stort set ikke, såvidt jeg husker - så kan vi sgu ligeså godt få lidt penge for ham.

Lambert, Borini og Aspas er ganske enkelt for dårlige. Alt for dårlige.

Nu får vi Origi til sommer (der tilsyneladende heller ikke kan lave mål), men han repræsenterer nogle af de egenskaber, som vi søger i en angriber. Han er hurtigt, god fysik og teknisk god, men han skal selvfølgelig også kunne lave mål. De få gange jeg har set ham spille, der synes jeg faktisk, at han har set rigtig god ud - han er stadig ung, så der kan bygges meget på hans spil.

Men så er det altså også et krav, at vi henter en angriber på niveau med en Sturridge i topform. Det er for mig at se det mest essentielle ved sommerens vindue. - det har været ualmindeligt småt med bidrag fra Lambert og Balotelli, når de er startet inde. DJeg synes ikke, at Benteke er løsningen, selvom han er en sindssyg dygtig angriber med det niveau, han viser i øjeblikket. Vi har i denne sæson vist, at vi ikke evner at spille med en stor angribererfor ser jeg hellere, at vi henter en type, der minder om Sturridge - og jeg synes langt fra, at Danny Ings er svaret. Jeg kan ikke forestille mig andet end en ny Borini, hvis han bliver hentet. Hvem det så lige skulle være, ved jeg desværre ikke, men Lacazette er min drømmesigning. Det sker bare ikke.
...Måske misforstår jeg dig, men jeg mener langt fra at Lambert og Balotelli er beviser for at vi ikke kan spille med store angribere, begge er marginalspillere som ikke hører hjemme på et top 6-hold i PL. Benteke ville være fantastisk sammen med Lacazette (og Origi)hvis vi kunne skille os af med Sturridge.
Sturridge var et forslag i forlængelse med de spillere Aggerdoo forslog, spillere jeg er enig i burde sælges.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 27. apr, 2015 18:22

Det er ikke så meget, at de ikke er gode nok - det er mere måden, vi spiller på, når de er med. Vi spiller ikke som et hold, der er interesseret i at udnytte en stor angribers styrker. Vi spiller på et hold, der prøver at mase en stor spiller ind på holdet og matche ham med vores styrker. Derfor ser jeg hellere en angriber, der passer til den måde, vi gerne spille fodbold på.
Liverpool Football Klopp

pommelfeen
Geografisk sted: nordborg
Alder: 39

Indlæg af pommelfeen » mandag, 27. apr, 2015 20:57

Aggerdoo skrev:Ud til sommer:
Borini
Balotelli
Lambert
Gerrard - obviously
Aspas
Luis Alberto
Johnson
Toure
Enrique
Manquillo
Jones

... Og så kan vi ellers bruge en milliard på middelmådig igen og starte forfra.
Tilføjer lige Allen. og en Lovren er i min verden også komplet fejlcastet. han er dårlig til at placere sig, han er for langsom,
hans tacklinger er dårlige, han er middel i luften, ja jeg er alt andet end fan.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » mandag, 27. apr, 2015 23:39

Jeg er ikke enig i den specifikke kritik af Lovren. Som jeg ser det, har hans problem været dårlige placeringer hele vejen igennem. Det virker som om, han bliver forvirret, lige så snart han skal forholde sig til mere end en spiller. Mod WBA spillede han stort set kun overfor en modspiller og var fremragende.

Jeg ville ikke kassere Lovren. Han bliver trods alt ikke dårligere fra kamp til kamp, men viser undervejs nogle perspektiver. Når man ser på, at Toure formentlig forlader os, så har vi heller ikke godt af at skifte ham ud, hvis vi skal have lidt kontinuitet. Nuvel, hvis man er for dårlig, så er det ikke et argument for at overleve. Men det mener jeg ikke, Lovren er, selv om han har skuffet mig meget.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 28. apr, 2015 07:10

Der ryger mange spillere.
http://touch.liverpool.no/Nyheter/Echo- ... selge.aspx
Hvad med de udlejede spillere dem har vi en del af.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

bjarnereds

Indlæg af bjarnereds » tirsdag, 28. apr, 2015 07:55

L4 skrev:Vi skal vel egentlig også af med Sturridge....
Enig med dig L4, hans skade historik vokser jo voldsomt, hvis vi kan find en rigtigt angriber, jeg har jo ingen imod med af med ham. Vi har jo brug for ham rigtigt meget denne her sæson, men han er jo skadet hele Sæsonnen. Nogen gange når nyhederne kommer omkring ham, man tror de er bare en joke. Han bliver alt for meget

Besvar