hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
Med salg af Assaidi (4,75) og Suso (1), samt den kompensation vi har fået for Tom Ince (0,56), har vi hentet +6 mio. pund på salg her i januar.
Det er lidt mere, end hvad vi siges at skulle betale for at få Origi før tid. Regner man samtidig tilbagekaldelsen af Ibe med (der på ingen måde var fast mand i Derby), så kunne der opstå en teori om, at ledelsen i klubben ikke er villige til at støtte Rodgers på transfermarkedet i januar. Det kan være, fordi vinduet er svært at levere i. Men det kan også være, fordi der er en seriøs overvejelse omkring Rodgers fremtid, hvis klubben ikke slutter i top4.
Det er lidt mere, end hvad vi siges at skulle betale for at få Origi før tid. Regner man samtidig tilbagekaldelsen af Ibe med (der på ingen måde var fast mand i Derby), så kunne der opstå en teori om, at ledelsen i klubben ikke er villige til at støtte Rodgers på transfermarkedet i januar. Det kan være, fordi vinduet er svært at levere i. Men det kan også være, fordi der er en seriøs overvejelse omkring Rodgers fremtid, hvis klubben ikke slutter i top4.
Ikke grænsende. Det er useriøst.Surf skrev:Det er grænsende til useriøst at sammenligne Suso og Lallana.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Bellamy_fever
Tror nu nærmere det har noget med den der lille undersøgelse (FFP) at gøre, som vi ligger under.....Alonso skrev:Med salg af Assaidi (4,75) og Suso (1), samt den kompensation vi har fået for Tom Ince (0,56), har vi hentet +6 mio. pund på salg her i januar.
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
"I reject the reality, and substitute it with my own"
Jeg håber derimod at det er fordi de(FSG) har forstået at lutter 18-24 årige ikke skaffer en dyt. Jeg tror det ikke, men håbet er lysegrønt, måske de fattede lidt i slutningen af det sidste vindue....For sent til at skaffe Ste G en ny kontrakt, men det ser jeg trods alt som en mindre ting, og håber dælme han får guldet derovre.thefugle skrev:Fordi Lallana er betydeligt bedre. Det må jo være derfor går jeg ud fra.Oomph242 skrev:Jeg synes det er ærgerligt, at Suso smutter. Tror faktisk han kunne være blevet en ganske hæderlig spiller til første holdet.
Jeg forstår stadig ikke vi brugte 23m pund på Lallana, når vi nu havde Suso+ flere andre af nogenlunde samme type i truppen. Hvorfor ikke bruge det gode vi har, udvikle det og så købe ind til der hvor vi virkelig mangler...
Verden er smask fuld af hyklere....
Efter at Rodgers har været ude at sige, at han ønsker at beholde Lucas og Johnson for at bevare noget rutine i truppen, så må følgende spillere enten være på salgslisten, forlader os efter endt kontrakt, have forladt os eller blive foræret væk:
Jones, Touré, Stevie, Coates, Borini, Aspas, Alberto, Assaidi, Suso og Lambert.
De burde kunne indbringe ca. 35 mio. £, og de udgør en lønudgift tilsammen på 500.000 £ om ugen, efter hvad jeg kan søge mig frem til.
Umiddebart mangler vi en målmand, en til at overtage Stevie's plads og en angriber.
Hvis de 3 spillere i gennemsnit skal have 100.000 £ om ugen, så sparer vi 200.000 £ om ugen i lønudgifter, og spillersalget kan min. dække købet af den ene spiller.
Henderson, Sterling og Coutinho skal dog have nye, forbedrede kontrakter, så de fleste af de 200.000 skal nok anvendes dér, hvilket giver god mening, da de bestemt er blandt fremtidens folk for os.
http://www.liverpool.no/Nyheter/Rodgers ... hnson.aspx
Jones, Touré, Stevie, Coates, Borini, Aspas, Alberto, Assaidi, Suso og Lambert.
De burde kunne indbringe ca. 35 mio. £, og de udgør en lønudgift tilsammen på 500.000 £ om ugen, efter hvad jeg kan søge mig frem til.
Umiddebart mangler vi en målmand, en til at overtage Stevie's plads og en angriber.
Hvis de 3 spillere i gennemsnit skal have 100.000 £ om ugen, så sparer vi 200.000 £ om ugen i lønudgifter, og spillersalget kan min. dække købet af den ene spiller.
Henderson, Sterling og Coutinho skal dog have nye, forbedrede kontrakter, så de fleste af de 200.000 skal nok anvendes dér, hvilket giver god mening, da de bestemt er blandt fremtidens folk for os.
http://www.liverpool.no/Nyheter/Rodgers ... hnson.aspx
- TomViolence
- Alder: 36
der kan kun være 11 på en bane,
hvis du siger at fodbold spiller niveau går fra
1 til 100
så koster det måske 1£ mil at købe en 65'er
det koster nok en 10£ mil at købe en 75'er
og hvis du skal have en 85'er koster det nok 25£ mil
en 90'er koster nok 40 og 95'er koster vel omkring de 80£ mil.
Det er bare dyrt at købe "små forbedringer" men det er nødvendigt da man kun kan stille med 11 mand. ¨
Suso er nok en 70'er og lallana en 80'er
1 til 100
Det er bare dyrt at købe "små forbedringer" men det er nødvendigt da man kun kan stille med 11 mand. ¨
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Det kommer vel an på om man spiller PES eller FIFAWormie skrev:der kan kun være 11 på en bane,
1 til 100

Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Ved ikke helt, om jeg er enig i den pointmæssige kvalitets og prisinddeling, men jeg kan da godt være enig i, at Lallana lige nu repræsenterer en højere umiddelbar kvalitet end Suso.Wormie skrev:der kan kun være 11 på en bane,
1 til 100
Til Suso's forsvar skal det så siges, at han gjorde det fremragende i den ene optræden han fik for os i denne sæson. Det samme kan man vel overvejende sige om hans over-all præstationer hos Almeria og i de 14 andre optrædener, som han nåede hos os i 2012/13. Måske fremragende er lidt for flot et ord, udmærket så. Og i Suso's favør tæller det vel også, at han har en alder, hvor det først rigtigt er nu, han skal til at kunne levere stabilt.
Og imod Lallana tæller det vel, at han ikke startede synderligt imponerende hos os, selvom han har en alder, hvor han burde være i nærheden af sit peak i et par sæsoner.
Men det er en lang hvis og hvis debat, da de to spillere befinder sig på forskellige tidspunkter af deres fodboldkarrierer. Jeg har altid været imponeret af Suso's talent, og tror at vi har smidt guld på gaden. Om han kunne have matchet Lallana i denne sæson? Sikkert ikke. Men med spilletid nok, så tror jeg, at han meget snart vil overhale ham. Jeg ser dog ikke Suso som en spiller med udgangspunkt på kanten, selvom vi brugte ham der i 2012/13. For mig skal han være 8er som Fabregas (med en stærk og mere defensivt orienteret makker) eller 10er. Så måske sammenligningen med Lallana ikke er den rigtige. I mine øjne skulle han bruges i stedet for Stevie/Hendo eller Coutinho. Det er hårde odds.
Jeg glæder mig til at se, hvordan han udvikler sig i Milan.
Kloppite
Jep, det indgår i regnestykket til sommerens indkøb, da der nok ikke kommer nogle ind her i januar - lige som Suso er solgt, og dermed er de første ca. 6 mio. £ i kassen.TomViolence skrev:Assaidi er blevet solgt.
Så skal du nok til at følge deres træninger, for jeg tror ikke, at han kommer til at spille meget. Cerci, Honda, Menez, El Shaarawy og Bonaventura er vel alle foran i køen. De har sikkert kun hentet ham for at fylde pladsen ud efter Niang, mens denne er udlejet til Genoa.texy skrev:Jeg glæder mig til at se, hvordan han udvikler sig i Milan.
Gazzetta regner dog med, at Suso er med på bænken i aftenens udekamp mod Lazio. Kunne være spændende, hvis han kom ind.
Edit: De har hentet Suso nu, fordi Saponara er udlejet til Empoli.
Med det jeg har set fra El Shaarawy og Bonaventura, så tror jeg godt, at han kan komme i nærheden af spilletid, men det er selvfølgelig også svært at vide, hvilket niveau Suso reelt er på. Jeg tror ikke rigtigt på, at han slå igennem i Milan - for det første er klubben sportsligt rigtig langt fra tidligere tiders storhed, og for det andet er deres ledelse et stort cirkus med Berlusconi i spidsen. Jeg har virkelig svært ved at se hans ophold blive en succes, men skulle det modsatte se, så bliver det spændende at følge hans udvikling - talentet er der ikke tvivl om i hvert fald.
Liverpool Football Klopp
Virkeligt, eller er det floskel glosen? LFC´ere der har spillet længe på A holdet har jeg et "forhold" til. Suso nul og niks, bortset fra jeg ikke håber han bliver en stjerne(bedre end Cou), og vi har forpasset chancen.texy skrev: Jeg glæder mig til at se, hvordan han udvikler sig i Milan.
Verden er smask fuld af hyklere....
Re: Sv: hvem skal ud
Jeg er da også spændt på at se, hvordan han udvikler sig. Han har været anset som et af verdens største talenter gennem hele sin ungdomskarriere, så Liverpool-fan eller ej, finder jeg det da spændende at følge hans videre færd. Præcis som det er tilfældet med så mange andre lovende unge spillere rundt omkring i verden.Thommo skrev:Virkeligt, eller er det floskel glosen? LFC´ere der har spillet længe på A holdet har jeg et "forhold" til. Suso nul og niks, bortset fra jeg ikke håber han bliver en stjerne(bedre end Cou), og vi har forpasset chancen.texy skrev: Jeg glæder mig til at se, hvordan han udvikler sig i Milan.
Jeg følger alle spændende talenter, som jeg er blevet opmærksom på af den ene eller den anden årsag med interesse. Således også Suso.Thommo skrev:Virkeligt, eller er det floskel glosen? LFC´ere der har spillet længe på A holdet har jeg et "forhold" til. Suso nul og niks, bortset fra jeg ikke håber han bliver en stjerne(bedre end Cou), og vi har forpasset chancen.texy skrev: Jeg glæder mig til at se, hvordan han udvikler sig i Milan.
Nu har Suso så spillet i Liverpool, hvorfor jeg nok vil forsøge at følge ham lidt mere for at se, om han udvikler sig til den superspiller, som jeg altid troede at hans talent rakte til.
Hvorfor man skulle ønske, at han ikke får succes, ved jeg ikke. Han har da intet ondt gjort os eller LFC.
Kloppite