Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
sjampen
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » tirsdag, 10. jul, 2012 01:27

Billede

Screenshot af hjemmesiden. Læg mærke til det sidste navn på listen over spillere.
Imod moderne fodbold.

J1

Indlæg af J1 » tirsdag, 10. jul, 2012 01:30

Hm enten har du fundet/lavet et eller andet snyde screenshot ellers har de skrevet det på ved en fejl og fjernet det med det samme for da jeg kiggede (1:29) var det væk..

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » tirsdag, 10. jul, 2012 01:32

Har du selv taget det screenshot?

sjampen

Indlæg af sjampen » tirsdag, 10. jul, 2012 01:42

Jeg har ikke selv hverken taget eller lavet det. Jeg fandt det ved at søge efter Liverpool på twitter. Jeg skal ikke kunne garantere for autenciteten, men det er vel heller ikke lige trådens styrke.

https://twitter.com/Football_Portal - Det seneste tweet.
Imod moderne fodbold.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg

Indlæg af Skovdal » tirsdag, 10. jul, 2012 02:03

Think its bull :)
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 10. jul, 2012 08:03

AndreasN skrev:BBC skriver også nu, at Borini er tæt på. Hvis vi får Borini, Affelay og Gaston Ramirez, så er vinduet for mit vedkommende mere end godkendt.
Spændende unge navne, men jeg er ikke sikker på, at de kan gøre den forskel, der sender os i top 4.

Man City har allerede et verdensklassehold. Man Utd har hentet Kagawa og rygtes voldsomt til Lucas Moura i øjeblikket. Chelsea har allerede hentet Hazard, Marin og er pbenbart også tæt på Oscar nu. Bliver vi bedre end Spurs og Arsenal (der har hentet Podolski og Giroud)? Jeg er lidt skeptisk. Men vi har Suarez og Lucas kommer tilbage, så alt kan ske.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » tirsdag, 10. jul, 2012 08:24

Taget fra den norske:

Liverpool håper å få kjøpt Fabio Borini fra Roma denne uken. Overgangssummen skal være på £11m. Carroll lånes ikke ut, men kan komme til å forsvinne tror velinformert journalist.

BBC meldte tidligere i kveld at Fabio Borini trolig kom til å bli Brendan Rodgers sitt første kjøp som Liverpool-manager. Etter at Roma vant kampen med Parma om rettighetene for spilleren tidligere i sommer har ryktene bare økt om at Rodgers vil hente sin tidligere elev til Anfield.

I følge Tony Barrett i The Times skal overgangssummen Liverpool håper skal lokke Roma til å selge være på £11 millioner.

Barrett skriver videre at Andy Carroll kjemper for sin Liverpool-fremtid, og at han må vise at han kan fungere i 4-3-3 formasjonen Rodgers ønsker å bruke. Spissen har ikke blitt gjort tilgjengelig for salg, men det ryktes at man vil ønske å få igjen noe av de £35 millionene som ble betalt for han i januar i fjor.

Det har også vært rykter om at han skal være på vei til AC Milan på utlån, men Liverpool har ikke mottatt noen henvendelse fra italienerene, og det å låne han ut blir sett på som uaktuelt.

Borini lyder da spændende nok men at give 11 mio £ synes jeg ikke helt falder i tråd med at det skal have en ende med at betale overpris.
Og med 20 mio £ i tegnebogen giver det endnu mindre mening. Jeg er alvorligt bange for at Carroll ryger til højest bydende og det vil ærge mig enormt. Der er en kæmpe fremtid i den knægt.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » tirsdag, 10. jul, 2012 09:47

Der står inde på Daily Post:

"Liverpool to secure first signing, two more to follow."

Et seriøst bud kunne være Borini fra Roma, Dempsey fra Fulham og så går der en del rygter i øjeblikket, på Afellay fra Barcelona.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 10. jul, 2012 11:30

Jen Chang‏@JenChang88

The Twitter images being circulated of the Clint Dempsey player profile on the LFC website are fake. Disregard them.

Jen Chang er såkaldt Director of Communitcations hos os.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » tirsdag, 10. jul, 2012 11:47

Men det skal han vel også sige?

Vi har set det før, med Johnson, og sidste år var der billederne med Downing og Carroll sammen. Der sagde Aston Villa også de var fake.
Billede

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Indlæg af Guffi182 » tirsdag, 10. jul, 2012 12:00

Dave Usher, skriver at Rodgers rigtig gerne vil have Joe Allen, men det er noget kompliceret pågrund af de aftaler med Swansea.
Billede

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » tirsdag, 10. jul, 2012 12:48

Jeg har længe håbet på og drømt om Joe Allen. Han er en spiller der virkelig evner at tilføre flow til spillet. Meget bevægelig og pasningssikker. Har kvaliteterne til at slå den afgørende bold og har ligeledes et godt spark fra distancen. Sidst er det vigtigt at notere sig, at han er en dygtig presspiller.

Folk har snakket meget om Leon Britton pga. hans høje pasningssikkerhed, men i mine øjne var deres klart bedste performer på midtbanen Joe Allen. Han er ganske enkelt langt mere progressiv i sine aktioner.

Joe Allen har potentialet til at blive en af de bedste på sin position de næste 10-15 år.

Brugeravatar
Mr.Kop
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af Mr.Kop » tirsdag, 10. jul, 2012 13:05

Guffi182 skrev:Dave Usher, skriver at Rodgers rigtig gerne vil have Joe Allen, men det er noget kompliceret pågrund af de aftaler med Swansea.
Af det hvad jeg har forstået, så "må" vi ikke byde på spilleren. Men hvis selve spilleren anmoder om, at komme på transfer listen. Så kan jeg ikke se, det forkerte at lægge et bud ind. Selvom der er en gentlemen-aftale.
Mr Suarez Is Not A Racist!

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » tirsdag, 10. jul, 2012 13:22

Jeg kender ikke meget til Borini, men de YouTube-compilations, jeg har set af ham, overbeviser mig godt nok slet ikke - og det plejer de ellers at gøre! Synes slet ikke, han ser ud til at være noget særligt, og jeg tror umiddelbart ikke, han har det der skal til for at klare sig i PL.

Men som sagt, så kender jeg ikke meget til ham, og nogle af I andre virker til at være begejstrede for ham. Så jeg må jo være parat til at blive modbevist ift min modvilje...
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Indlæg af Repsej » tirsdag, 10. jul, 2012 13:53

Jeg kender stort set intet til Borini.

Hvilken slags type er han som spiller? Ligner han en Torres, Suarez, Carroll eller noget helt fjerde?

Og som andre herinde nævner er det nu heller ikke ligefrem en spiller jeg falder i svime over.
Tværtimod har jeg det lidt sådan at det er meget få italienere der slår igennem i PL. Men han har selvfølgelig prøvet at spille i England så han skal ihf have chancen hvis det er ham det drejer sig om.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Besvar