Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Jensen
- Geografisk sted: Frankrig
- Alder: 38
Alonso skrev:- Jeg tror, historien er opdigtet. Balotelli har gjort det godt under mig, men han er Liverpool-spiller og ikke aktuel for Juventus, siger Juve-træneren til Rai.
http://www.bold.dk/nyt/allegri-opdigtet ... i-historie
Men man ved aldrig. Juventus har engang lejet Nicklas Bendtner.

-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Kelly skrev:Hvad siger i til at sende ballotelli til Juventus
Han skal bare blive hos os
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
OBI-WAN
Vores krise sluttede nærmest det øjeblik, Lucas blev starter igen. De kampe Lucas er startet i, siden han kom fast på holdet igen har udfoldet sig således: WLWWWDDWWDW. Han var ikke med mod United, så den er ikke medregnet, og den tabte vi som bekendt.
Med Lucas på holdet har vi i øvrigt lukket 1,0 mål ind pr. kamp - mod 1,6 uden Lucas.
Delph er mere offensivt orienteret en Lucas, og vi er stadig for svage defensivt. Lucas har været helt fantastisk i flere kampe nu, og er ud over det klubmand, og super vellidt person i truppen. Al snak om at udskifte den ene med den anden er vanvid i mine øjne.
-
ilusio
- Geografisk sted: Midtjylland
- Alder: 46
OBI-WAN skrev:Vores krise sluttede nærmest det øjeblik, Lucas blev starter igen. De kampe Lucas er startet i, siden han kom fast på holdet igen har udfoldet sig således: WLWWWDDWWDW. Han var ikke med mod United, så den er ikke medregnet, og den tabte vi som bekendt.
Med Lucas på holdet har vi i øvrigt lukket 1,0 mål ind pr. kamp - mod 1,6 uden Lucas.
Delph er mere offensivt orienteret en Lucas, og vi er stadig for svage defensivt. Lucas har været helt fantastisk i flere kampe nu, og er ud over det klubmand, og super vellidt person i truppen. Al snak om at udskifte den ene med den anden er vanvid i mine øjne.
Lucas har været blandt vores vigtigste folk i mange år. Men lige som med Alonso så er der ikke altid tillid til de spillere der gør resten af holdet bedre og selv holder sig i baggrunden.
Alonso var der mange de gerne ville skifted med Gareth Berry.....

I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
JTN
- Geografisk sted: Kbh
- Alder: 39
ilusio skrev:OBI-WAN skrev:Vores krise sluttede nærmest det øjeblik, Lucas blev starter igen. De kampe Lucas er startet i, siden han kom fast på holdet igen har udfoldet sig således: WLWWWDDWWDW. Han var ikke med mod United, så den er ikke medregnet, og den tabte vi som bekendt.
Lucas har været blandt vores vigtigste folk i mange år. Men lige som med Alonso så er der ikke altid tillid til de spillere der gør resten af holdet bedre og selv holder sig i baggrunden.
Alonso var der mange de gerne ville skifted med Gareth Berry.....

At sammenligne Lucas med Alonso er måske lige at stramme den. Det niveau har Lucas kun holdt i månederne op til korsbåndsskaden. Desuden havde Alonso ikke haft sine bedste to sæsoner, da man overvejede at skifte ham ud med en aldeles velspillende Barry. Uagtet at Alonso havde en verdensklassesæson efter transfersagaen med Barry, synes jeg det giver og gav god mening med den transfer. Hvem ved måske havde vi ikke haft vores tvivl om Gerrards erstatning og Allens niveau, havde vi købt Barry.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Mener du, at Barry skulle være Gerrards erstatning? Han er kun et år yngre.
-
JTN
- Geografisk sted: Kbh
- Alder: 39
AJ skrev:Mener du, at Barry skulle være Gerrards erstatning? Han er kun et år yngre.
Nej selvfølgelig ikke en-til-en, men Gerrards afgang havde måske føltes mindre risikofyldt, havde vi haft flere rutinerede kræfter i truppen som fx Barry. Det var det min hypotetiske bemærkning gik på.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail
-
ilusio
- Geografisk sted: Midtjylland
- Alder: 46
Alonso var i alle sine sæsoner en af de absolut vigtigste spillere. Det var han også i RM.
Jeg sammenligner ikke Lucas med Alonso som spillere, men i deres vigtighed for holdet. Dog er Lucas god hvor Alonso var verdensklasse.
Uagtet er det utaknemmeligt job at gøre andre gode.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
Emmy
- Geografisk sted: Gjessø
- Alder: 47
Det er fint at trimme truppen. Han mangler stadig rigtig meget, måske kan spilletid i Milan give ham det sidste skub. Jeg tror ikke på nogen stor karriere til ham. Han havner hjemme i Spanien på et midterhold om et par sæsoner.
"We're not racist, we only hate the mancs"
-
Oomph242
af Oomph242 » lørdag, 17. jan, 2015 12:40
Jeg synes det er ærgerligt, at Suso smutter. Tror faktisk han kunne være blevet en ganske hæderlig spiller til første holdet.
Jeg forstår stadig ikke vi brugte 23m pund på Lallana, når vi nu havde Suso+ flere andre af nogenlunde samme type i truppen. Hvorfor ikke bruge det gode vi har, udvikle det og så købe ind til der hvor vi virkelig mangler...
-
thefugle
af thefugle » lørdag, 17. jan, 2015 12:55
Oomph242 skrev:Jeg synes det er ærgerligt, at Suso smutter. Tror faktisk han kunne være blevet en ganske hæderlig spiller til første holdet.
Jeg forstår stadig ikke vi brugte 23m pund på Lallana, når vi nu havde Suso+ flere andre af nogenlunde samme type i truppen. Hvorfor ikke bruge det gode vi har, udvikle det og så købe ind til der hvor vi virkelig mangler...
Fordi Lallana er betydeligt bedre. Det må jo være derfor går jeg ud fra.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
OBI-WAN
Oomph242 skrev:Jeg synes det er ærgerligt, at Suso smutter. Tror faktisk han kunne være blevet en ganske hæderlig spiller til første holdet.
Jeg synes 9 mål og 8 assist i PL og en helt igennem fantastisk sæson for en mand der end ikke har nået den bedste fodboldalder taler for. Suarez skulle erstattes med folk der kunne score mål, og al respekt for Suso, men det niveau, er han ikke på endnu. Ikke desto mindre er Susos potentiale stort, og jeg synes, det er ærgerligt, vi slipper ham nu og så tilmed stort set gratis.
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
Det er grænsende til useriøst at sammenligne Suso og Lallana.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Niels K
- Geografisk sted: Nordsjælland
Surf skrev:Det er grænsende til useriøst at sammenligne Suso og Lallana.
Enig