Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Jezzman (CH)
af Jezzman (CH) » lørdag, 07. jul, 2012 14:03
Arda skrev:Jezzman (CH) skrev:
Jeg har ladet mig fortaelle, at vi skulle have indledt forhandlinger omkring Borini og at Rodgers vil have baade Borini OG Sturridge.... og saa har i oevrigt udtalt at han meget gerne vil have at Bellamy bliver. Jeg har lidt svaert ved at faa mit hoved viklet omkring det. Borini, Sturridge, Bellamy, Suzrez og Carroll.... men det er maaske ikke for mange angribere, eller?
No offence, men stort set alle de ting, du har ladet dig fortælle, kan man læse om på nettet. Så spørgsmålet er vel om, du bare har søgt lidt på nettet, eller om din ITK bare har søgt lidt nettet, i hvertfald i dette tilfælde.
Ikke for at smide malurt i bægeret, men så kan man jo lige så godt angive sine kilder:
Borini:
http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... gning.html
Sturridge:
http://www.goal.com/en/news/596/exclusi ... -unsettled
Bellamy:
http://www.goal.com/en/news/9/england/2 ... -liverpool
Og velkommen tilbage forresten!

Tak, tak....

jeg kunne sikkert godt have fundet de links selv, hvis jeg havde soegt efter dem. Men eftersom jeg fik det at vide over Skype, ville det saa ikke vaere lidt maerkeligt at sige noget andet?
-
Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
- Alder: 37
af Guffi182 » lørdag, 07. jul, 2012 14:47
Det er da også forfærdeligt at Jezzman, kommer og deler sin viden.
Du kan læse alle ITK'erns historier på nettet. Spørgsmålet handler om hvornår de kommer med tingene. Før eller efter det står i avisen.
Beklager.
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Mr. wright skrev:Serie A er kendt for at være den mest fysiske af de store ligaer.
Det er, så første gang jeg høre det udsagn. Jeg vil nu tillade mig at tvivle på om det nu også er sandt.
Det er den brede opfattelse, at den italienske liga er den hårdeste, at den spanske er den mest tekniske, og at den engelske er den hurtigste.
-
Skovdal
- Geografisk sted: Esbjerg
Synes simpelthen det ville være intet mindre end fantastisk skulle vi gå hen og sikre os Sturridge, jeg krydser virkelig fingre!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » lørdag, 07. jul, 2012 14:59
@ Jezzman: Men er spørgsmålet så ikke, hvor meget, din Skype-ven egentlig er
In the Know,
hvis det altså er ham, der er din leverandør af de slibrige rygter?
Jeg tænkte bare tanken, fordi jeg, som sagt, selv havde fundet de samme rygter på nettet.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
Tom_Jorsal
af Tom_Jorsal » lørdag, 07. jul, 2012 15:08
Skovdal skrev:Synes simpelthen det ville være intet mindre end fantastisk skulle vi gå hen og sikre os Sturridge, jeg krydser virkelig fingre!
Fuldstændig enig. Igen et bevis på, hvor slukkede de er oven i i Chelsea, hvis de henter Marko Marin for at sælge Sturridge. Jeg ser Sturridge som bedre - også på fløjen, hvor han blev brugt en del i Chelsea. Nogen gange virker det bare som om Chelsea handler for handlens skyld.
-
Guffi182
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
af Guffi182 » lørdag, 07. jul, 2012 15:47
"@BenSmithBBC: For those asking, no truth in reports #LFC are currently in talks with Bologna over a deal for Gaston Ramirez."
-
Aarde
- Geografisk sted: København Ø
Guffi182 skrev:"@BenSmithBBC: For those asking, no truth in reports #LFC are currently in talks with Bologna over a deal for Gaston Ramirez."
Silly season at its best...
-
Skøtt
- Geografisk sted: København Ø
- Alder: 31
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
-
JudgeArdaStudge
af JudgeArdaStudge » lørdag, 07. jul, 2012 18:32
Jeg mener, at Romano var ham, der i sin tid, breakede nyhederne om Sebastian Coates' skifte.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
-
sjampen
Der er i hvert fald en af de 2 tilsyneladende velinformerede og velansete journalister som må tage fejlen på sit CV. Om det bliver Ben Smith eller Romano må tiden jo vise.
Imod moderne fodbold.
-
LR75
- Geografisk sted: Gylling
- Alder: 50
Tom_Jorsal skrev:Skovdal skrev:Synes simpelthen det ville være intet mindre end fantastisk skulle vi gå hen og sikre os Sturridge, jeg krydser virkelig fingre!
Fuldstændig enig. Igen et bevis på, hvor slukkede de er oven i i Chelsea, hvis de henter Marko Marin for at sælge Sturridge. Jeg ser Sturridge som bedre - også på fløjen, hvor han blev brugt en del i Chelsea. Nogen gange virker det bare som om Chelsea handler for handlens skyld.
Der er forlydender om Sturridge til LFC for 90 mio. Godt nok skal hans (for høje) løn fra Chelsea så matches, men jeg mener stadig, det er et scoop, hvis det lykkes. Jeg er vild med Sturridge. Og i alt for mange år, har vi set de mindre holds (ofte) mørke spillere, give os alt for mange problemer. Oftest på grund af den pågående og aggressive stil, som de nu gør bedst. Og Sturridge har hele pakken. Kropsstyrke, fart og målfarlighed. Han ligner en ung Drogba. Det kan kun gå for langsomt med at få signet en laaaaang kontrakt. Han kan spilles på kanten, men jeg synes, han er allerbedst som en rigtig angriber. Ham og Suarez... uha, uha.
-
Søren B
- Geografisk sted: Odense C
- Alder: 43
Hvis vi skulle lykkedes i at hente Sturridge, ville jeg mene det var et kæmpe scoop fra vores side og en ligeså stor blunder
fra Chelsea's. Jeg var meget imponeret af ham, specielt i sidste sæsons begyndelse, hvor han virkede ustoppelig.
Han er bestemt en af mine ønske signings i dette vindue, ligesom Adam Johnson ville være det. Begge ville få mig
helt op at ringe, men jeg ved ikke om jeg tør hverken håbe eller regne med nogen af dem.
Derimod håber jeg endnu mere på at vi kan hente Jovetic fra Fiorentina i dette vindue, det ville næsten føles som at
vinde et trofæ at få ham i truppen!
Kom nu med et STORT vindue for Liverpool!
Selv mit skæg er rødt!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Ja og denne handel tror jeg faktisk på. Med spillerens evner, tænk hvad han ville have kostet, hvis han var fra England. 250 mill eller deromkring. Får de ham til 120.140 mill, er det en god handel.
Jeg håber også rigtig meget på Daniel fra Chelsea.Jeg har set ham live 3 gange, han er en super spændende type, lynhurtig, god teknik og så laver han mål. Jeg mener han scorede 11 mål i sidste sæson, eller tager jeg fejl ?.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Badooo
11 mål i 28 kampe for Chelsea, og 8 mål i 12 kampe for Bolton sæsonen før. Udmærket. Ikke Torres-i-sine-yngre-dage-agtigt, men udmærket.
Badooo siger, hvad han mener!