Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Jezzman (CH)
Re: Hvem skal ind?
Hvis vi kan faa dem skudt afsted, er folgende spillere til salg.....
Charlie Adam
Stewart Downing
Jay Spearing
Maxi Rodriguez
Alberto Aquilani
Joe Cole
Daniel Pacheco
... og Doni.... det er lidt en overraskelse, for saa maa vi ogsaa vaere paa udkig efter en keeper?
Charlie Adam
Stewart Downing
Jay Spearing
Maxi Rodriguez
Alberto Aquilani
Joe Cole
Daniel Pacheco
... og Doni.... det er lidt en overraskelse, for saa maa vi ogsaa vaere paa udkig efter en keeper?
Det er sgu godt at have dig og dine allestedsnærværende kilder tilbage - I har været savnet!Jezzman (CH) skrev:Hvis vi kan faa dem skudt afsted, er folgende spillere til salg.....
Charlie Adam
Stewart Downing
Jay Spearing
Maxi Rodriguez
Alberto Aquilani
Joe Cole
Daniel Pacheco
Jeg tror ikke på at Joe Cole skulle være på listen - der er simpelthen blevet givet for mange hints om, at han får en rolle at spille næste sæson. Desuden lader det ikke til at der er den store interesse for ham, hvilket vores udmeldninger om, at vi har i sinde selv at bruge ham, ikke just hjælper på.
Resten lyder dog som både plausible og fornuftige salgsemner - omend jeg ikke tror vi kan få nok for Downing til at det kan betale sig at miste ham som breddespiller. Maxi drømmer jeg også stadig lidt om bliver, selvom det længe har virket usandsynligt - jeg tror Rodgers stil vil være guf for en klog, pasningsstærk spiller som ham.
Doni har du ret i ville være en overraskelse af de større. Måske han er blevet så skuffet over ikke engang at få minutter i cup-kampene sidste år, at han ikke gider os mere..?
Senest rettet af Aarde fredag, 06. jul, 2012 21:12, rettet i alt 1 gang.
- Jezzman (CH)
Med hensyn til Cole, kan det vaere at man forsoger at presse prisen lidt op og tale ham op til noget han ikke helt er....?Aarde skrev:Jeg tror ikke på Joe Cole - der er simpelthen blevet givet for mange hints om, at han får en rolle at spille næste sæson. Desuden lader det ikke til at der er den store interesse for ham, hvilket vores udmeldninger om, at vi har i sinde selv at bruge ham, ikke just hjælper på.
Resten lyder dog som både plausible og fornuftige salgsemner. Omend jeg ikke tror vi kan få nok for Downing til at det kan betale sig at miste ham som breddespiller. Maxi drømmer jeg også stadig lidt om bliver, selvom det længe har virket usandsynligt - jeg tror Rodgers stil er guf for en klog, pasningsstærk spiller som ham.
Doni har du ret i ville være en overraskelse af de større. Måske han er blevet så skuffet over ikke engang at få minutter i cup-kampene sidste år, at han ikke gider os mere..?
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det tager jeg som et tegn på at Rodgers har lidt forstand på fodboldJezzman (CH) skrev:Hvis vi kan faa dem skudt afsted, er folgende spillere til salg.....
Charlie Adam
Stewart Downing
Jay Spearing
Maxi Rodriguez
Alberto Aquilani
Joe Cole
Daniel Pacheco

Jeg har hørt et rygte om at Fenerbache er ude efter Aquilani. Pacheco fik aldrig en rigtig chance. Er der nogen som ved, hvad historien er til at han er på listen? Han blev beskrevet som et stort talent osv. Maxi ville vel gerne tilbage til Argentina. Han fortjener en fri transfer, han har gjort det godt hos os. Spearing har slet ikke klasen. Downing og Adam er også på listen. Det bliver interessant at følge.
-
Jeg vil gå så langt som til at sige, at for hver spiller vi sælger skal vi hente en erstatning. Ellers risikerer vi, at vi igen står med en smal trup, hvor vores indskiftere hedder El Zhar & Degen version 2.Jezzman (CH) skrev:Hvis vi kan faa dem skudt afsted, er folgende spillere til salg.....
Charlie Adam
Stewart Downing
Jay Spearing
Maxi Rodriguez
Alberto Aquilani
Joe Cole
Daniel Pacheco
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Nu skal vi så også lige tage det med et gran salt. Den liste med navne der, er ikke nødvendigvis mere troværdig, end de mange Twitter rygter, som mange er så kritiske overfor - med mindre der kan henvises til nogle troværdige kilder.Aarde skrev:Det er sgu godt at have dig og dine allestedsnærværende kilder tilbage - I har været savnet!Jezzman (CH) skrev:Hvis vi kan faa dem skudt afsted, er folgende spillere til salg.....
Charlie Adam
Stewart Downing
Jay Spearing
Maxi Rodriguez
Alberto Aquilani
Joe Cole
Daniel Pacheco
Det er nu engang kun ganske få journalister der egentlig ved en smule om hvad der foregår, plus måske nogle enkelte ITK'ere på diverse fora mm.
-
- Geografisk sted: Frederiksberg
Jeg har hørt at BR ville hente. Walcott fra Arsenal, Ramírez fra Bolonga, Jovetic fra Fiorentina og Allen fra Swansea.
Syntes selv det ser godt ud
BR skulle have £120.000 til spillere og trænere

BR skulle have £120.000 til spillere og trænere
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Hej, og velkommen til!Victor1605 skrev:Jeg har hørt at BR ville hente. Walcott fra Arsenal, Ramírez fra Bolonga, Jovetic fra Fiorentina og Allen fra Swansea.
For at gøre rygter så troværdige som muligt - hvis det da kan lade sig gøre, så husk altid kileangivelser på rygter o.l.
- Jezzman (CH)
Se, nu mangler jeg den der 'like' knap igen Mugge....Mugge skrev: Nu skal vi så også lige tage det med et gran salt. Den liste med navne der, er ikke nødvendigvis mere troværdig, end de mange Twitter rygter, som mange er så kritiske overfor - med mindre der kan henvises til nogle troværdige kilder.
Det er nu engang kun ganske få journalister der egentlig ved en smule om hvad der foregår, plus måske nogle enkelte ITK'ere på diverse fora mm.

-
- Geografisk sted: Frederiksberg
Ok tak men det står b.l.a på caughtoffside.com
- Jezzman (CH)
Gad vide om vi naar 1.000 sider paa denne traad, foer vi faar en signing i hus?
-
Så bliver det i hvert fald en frustrerende sommer for jerJezzman (CH) skrev:Gad vide om vi naar 1.000 sider paa denne traad, foer vi faar en signing i hus?

Fan af Manchester United
- JudgeArdaStudge
LFCtransferspeculations skrev:Breaking News: Liverpool to sign Ramirez
Tonight it has been revealed from a very reliable source that Liverpool are going to secure the services of Uruguayan winger, Gaston Ramirez, from Bologna for a fee in the region of €20million over the weekend.
Rodrigo Romano tweeted:
"Por la info que tengo en el fin de semana se cerrará la transferencia de Gaston Ramirez al Liverpool por 20 millones de Euros #LFC"
When translated this means:
"The info I have on the weekend will close the transfer of Gaston Ramirez at Liverpool for 20 million Euros # LFC"
Romano is a highly trustworthy source, with links to Uruguayan footballers because of his work on Gol TV, and being a sports journalist since 1994.
Ramirez has been coveted by Liverpool for some time and, if the deal does go ahead, will be a huge sign of intent from Brendan Rodgers to the rest of the league. Ramirez is a skilful, pacy winger who bagged eight goals and four assists over the duration of last season. Ramirez currently has two of his fellow countrymen playing for the famous red of Liverpool in Coates and Suarez. Hopefully this is the start of a busy period within the transfer window, as Rodgers scours high and wide for suitable acquisitions that will mould with his beliefs and playing style.
If you are yet to see Ramirez in action, a short YouTube clip can be found below.
http://lfctransferspeculations.com/brea ... n-ramirez/
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hvem skal ind?
Det gør vi helt sikkert ikke men det er da ikke utænkeligt at vi når i nærheden af de 700 inden første handel bliver bekræftet.Jezzman (CH) skrev:Gad vide om vi naar 1.000 sider paa denne traad, foer vi faar en signing i hus?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Spændende. Napoli forsøger også at hente ham. City syntes også at følge ham.Arda skrev:LFCtransferspeculations skrev:Breaking News: Liverpool to sign Ramirez
Tonight it has been revealed from a very reliable source that Liverpool are going to secure the services of Uruguayan winger, Gaston Ramirez, from Bologna for a fee in the region of €20million over the weekend.
Rodrigo Romano tweeted:
"Por la info que tengo en el fin de semana se cerrará la transferencia de Gaston Ramirez al Liverpool por 20 millones de Euros #LFC"
When translated this means:
"The info I have on the weekend will close the transfer of Gaston Ramirez at Liverpool for 20 million Euros # LFC"
Romano is a highly trustworthy source, with links to Uruguayan footballers because of his work on Gol TV, and being a sports journalist since 1994.
Ramirez has been coveted by Liverpool for some time and, if the deal does go ahead, will be a huge sign of intent from Brendan Rodgers to the rest of the league. Ramirez is a skilful, pacy winger who bagged eight goals and four assists over the duration of last season. Ramirez currently has two of his fellow countrymen playing for the famous red of Liverpool in Coates and Suarez. Hopefully this is the start of a busy period within the transfer window, as Rodgers scours high and wide for suitable acquisitions that will mould with his beliefs and playing style.
If you are yet to see Ramirez in action, a short YouTube clip can be found below.
http://lfctransferspeculations.com/brea ... n-ramirez/
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.