Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Hvem skal ind?
Det er da muligt, at denne Nicky Powell er et stort talent, og at ManU måske har skudt papegøjen ved at signe ham.
Men jeg ligger nu ikke søvnløs over, at vi ikke fik ham. Og ligefrem beskylde klubben for at have snorksovet er at skyde langt over målet. Det er helt fint at tænke langsigtet og forsøge at finde og udvikle talenter, men vores primære fokus i dette vindue skal imo være at signe førsteholdsspillere, der kan få os længere opad i PL-tabellen allerede i næste sæson.
Der går vel 10-15 stortalenter af Nicky Powell kaliber på én god PL-spiller (hvis det endda kan gøre det), så der er en ikke ubetydelig risiko/chance for, at han, som så mange andre før ham, aldrig bryder igennem for alvor. Og lad os nu se, hvad vores egne unge spillere, Sterling, Adam Morgan fx., udvikler sig til, inden vi begynder at beklage os over, at andre klubber også arbejder på talentfronten.
Er der forresten nogen der ved, hvad der skete med "Chicharito #2", Marco Bueno? Er han startet hos os?
Men jeg ligger nu ikke søvnløs over, at vi ikke fik ham. Og ligefrem beskylde klubben for at have snorksovet er at skyde langt over målet. Det er helt fint at tænke langsigtet og forsøge at finde og udvikle talenter, men vores primære fokus i dette vindue skal imo være at signe førsteholdsspillere, der kan få os længere opad i PL-tabellen allerede i næste sæson.
Der går vel 10-15 stortalenter af Nicky Powell kaliber på én god PL-spiller (hvis det endda kan gøre det), så der er en ikke ubetydelig risiko/chance for, at han, som så mange andre før ham, aldrig bryder igennem for alvor. Og lad os nu se, hvad vores egne unge spillere, Sterling, Adam Morgan fx., udvikler sig til, inden vi begynder at beklage os over, at andre klubber også arbejder på talentfronten.
Er der forresten nogen der ved, hvad der skete med "Chicharito #2", Marco Bueno? Er han startet hos os?
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Maxi er - vel som forventet - på vej væk. På en måde ærgerligt, for manden leverede som regel varen, når han fik en (sjælden) chance, men der har længe været tegn i sol og måne på, at han ikke indgik i planerne for fremtiden.
LFC Transfer Speculations
Breaking: Maxi Rodriguez is on verge of signing a deal with his boyhood club Newells Old Boys
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Taget fra den norskeScouserTommy skrev:Det er da muligt, at denne Nicky Powell er et stort talent, og at ManU måske har skudt papegøjen ved at signe ham.
Manchester United vil kjempe om underskriften til Pachuca-spissen Marco Bueno. Liverpool sies å lede kampen om signere spissen i sommer. Begge klubber er også interessert i kantspilleren Hector Herrara.
- Det er ikke bare Liverpool. Manchester United er også ute etter Marco og Hector, sier Pachuca-eier Jesus Martinez til Raza Deportiva.
Click Manchester
Nick Powell er ikke en fuldstændig ukendt spiller og eftersom Liverpool befinder sig i en omstilling, hvor man ønsker at tiltrække unge talentfulde spillere (og det angiveligt er en fordel, hvis de er fra England og øerne), så forstår jeg godt / er enig i Jans holdning. Det er et meget stort problem, hvis vi ikke er med i kampen om de store lokale talenter.Jan skrev: Psykisk ustabil er nok lige at stramme den lidt vel rigeligt. Men faktum er jo stadig, at et af de store talenter igen er gået vores vej forbi, ovenikøbet et talent kontinentet også var opmærksomme på. Iøvrigt må I sgu da indrømme, at FSG ved at fyre Kenny og ikke have en afløser klar før 2-3 uger senere satte sig selv på bænken i en meget vigtig periode (alle perioder omvendt vigtige).
Men ja Thommo, man kan have vejet ham og fundet ham for let. Hvordan fanden selvsamme klub så har rendt rundt med folk som Ngoo og Amoo m.fl. er en gåde, thi fx førstnævnte er der da ingen bold i overhovedet!
Men jeg medgiver, at det beløb der nævnes er et sats for en så ung knægt, ingen tvivl. Og nej, sur alex vælger ikke rigtigt hver gang. Det eneste vi har ramt plet af den slags i mange år er vel ret beset Lucas og Sterling? Men hvis vi begynder at lave dem af lokale scousere fra Akademiet er jeg også godt tilfreds.
Om vi er det i dette tilfælde kan vi kun gisne om, men umiddelbart tænker jeg, at vi bør gå efter en 18-årig angriber, der har vist noget af sit potentiale for Crewes 1. hold og generelt set bliver set som en kommende klassespiller. Ser man på truppen, vil han (måske) kunne agere fin understudy til 1./2.-valget i angrebet.
On this train faith will be rewarded
Ja, og ville også have slettet det i mit citat, men så glemte jeg det i skyndingenJan skrev:
Psykisk ustabil er nok lige at stramme den lidt vel rigeligt. Men faktum er jo stadig, at et af de store talenter igen er gået vores vej forbi, ovenikøbet et talent kontinentet også var opmærksomme på. Iøvrigt må I sgu da indrømme, at FSG ved at fyre Kenny og ikke have en afløser klar før 2-3 uger senere satte sig selv på bænken i en meget vigtig periode (alle perioder omvendt vigtige).
Men ja Thommo, man kan have vejet ham og fundet ham for let. Hvordan fanden selvsamme klub så har rendt rundt med folk som Ngoo og Amoo m.fl. er en gåde, thi fx førstnævnte er der da ingen bold i overhovedet!
Men jeg medgiver, at det beløb der nævnes er et sats for en så ung knægt, ingen tvivl. Og nej, sur alex vælger ikke rigtigt hver gang. Det eneste vi har ramt plet af den slags i mange år er vel ret beset Lucas og Sterling? Men hvis vi begynder at lave dem af lokale scousere fra Akademiet er jeg også godt tilfreds.

Verden er smask fuld af hyklere....
At jeg glemte Jonjo viser et øjebliks ustabilitet... Jeg ligger heller ikke søvnløs, slet ikke. Faktisk dagdrømmer jeg LFC flere timer på jobbet hver dag...
Vi kan selvsagt ikke bringe alle talenter. Nogle ligger mere ligetil end andre. Powell i min verden, men lad den nu ligge.
Vi fik ham (nok) ikke, og det kan vi så begræde eller være græsk-katolske overfor om 3-4 år når drengen er blevet voksen. Videre i teksten.
Jeg tror desværre vi kommer til at hente fra 3. eller 4. hylde - det er som regel dyrt ift. hvad man kan få af kvalitet. Hvis vi er smarte indkøbere og har set nogle rigtig gode udviklings-spillere er det fint. Ellers tror jeg fremgangen skal komme indefra.
Vi kan selvsagt ikke bringe alle talenter. Nogle ligger mere ligetil end andre. Powell i min verden, men lad den nu ligge.
Vi fik ham (nok) ikke, og det kan vi så begræde eller være græsk-katolske overfor om 3-4 år når drengen er blevet voksen. Videre i teksten.
Jeg tror desværre vi kommer til at hente fra 3. eller 4. hylde - det er som regel dyrt ift. hvad man kan få af kvalitet. Hvis vi er smarte indkøbere og har set nogle rigtig gode udviklings-spillere er det fint. Ellers tror jeg fremgangen skal komme indefra.
Up The RedMen... we go again!
- JudgeArdaStudge
Ifølge manden selv, er han ikke på vej væk:ScouserTommy skrev:Maxi er - vel som forventet - på vej væk. På en måde ærgerligt, for manden leverede som regel varen, når han fik en (sjælden) chance, men der har længe været tegn i sol og måne på, at han ikke indgik i planerne for fremtiden.
LFC Transfer Speculations
Breaking: Maxi Rodriguez is on verge of signing a deal with his boyhood club Newells Old Boys
Skysports skrev:Maxi still at Liverpool
Argentine surprised by reports of move to Newell's
Maxi Rodriguez has dismissed reports he has left Liverpool following rumours he had joined Newell's Old Boys in his native Argentina.
The attack-minded midfielder was expected to leave Liverpool at the end of this season after making just 21 appearances, largely as a substitute, in the 2011/12 campaign.
Maxi has 12 months left on his contract, but appeared to wave goodbye to fans when he made his most recent Anfield appearance in the thrashing of Chelsea at the beginning of May.
After he was spotted in Rosario, it has been reported he had agreed a move to Newell's, but he insist this is not the case.
Fans' favourite Maxi told Ole newspaper: "I do not know where these things come from. I have one year left on my contract at Liverpool and did not talk to anybody."
The departure of former boss Kenny Dalglish and following appointment of Brendan Rodgers has given all fringe players at Liverpool a fresh chance.
http://www1.skysports.com/football/news/11669/7799758/
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hvordan kan det lade sig gøre? Troede at han havde skrevet med os?LFC_20 skrev:Taget fra den norskeScouserTommy skrev:Det er da muligt, at denne Nicky Powell er et stort talent, og at ManU måske har skudt papegøjen ved at signe ham.
Manchester United vil kjempe om underskriften til Pachuca-spissen Marco Bueno. Liverpool sies å lede kampen om signere spissen i sommer. Begge klubber er også interessert i kantspilleren Hector Herrara.
- Det er ikke bare Liverpool. Manchester United er også ute etter Marco og Hector, sier Pachuca-eier Jesus Martinez til Raza Deportiva.
Click Manchester
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Diame vil give bredden et løft i forhold til Spearing. Vi får en fysisk stærk spiller ind, som kan agere backup for Lucas, som vi helt sikkert ikke kan sætte vores lid til endnu - det kommer forhåbentlig.
Ja, Diame vil ganske givet være en bedre backup til Lucas, end dem vi har til rådighed i øjeblikket. Men jeg undres til stadighed over, at vi kontinuerligt linkes til spillere på de pladser (central midt), hvor vi numerisk er klart bedst besat.
Det forstærker min tro på, at Cole får en ny chance på kanten i stedet for Kuyt. Håber dog ikke, at dette bliver den eneste offensive (kant/angriber) justering. Maxi smutter vel også, så mon ikke vi får en ny i stedet for ham. Gerne en med noget fart, teknik og nogle mål i støvlerne.
Det forstærker min tro på, at Cole får en ny chance på kanten i stedet for Kuyt. Håber dog ikke, at dette bliver den eneste offensive (kant/angriber) justering. Maxi smutter vel også, så mon ikke vi får en ny i stedet for ham. Gerne en med noget fart, teknik og nogle mål i støvlerne.
Kloppite
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Og jeg undres over at vi konstant linkes til marginalspillere. Vi risikerer at ende som Aston Villa, hvis hold består af spillere, som er 'meget gode' at have i truppen. De har et hold, hvor halvdelen ikke er gode nok til at starte inde. Hvis vi forsætter denne tankegang, så ender vi som dem! Vi skal bruge indstarter materiale, hvis vi skal forbedre sidste sæsons latterlig dårlige placering, Vi skal købe ind til start-11. Basta! Ikke flere spillere som er gode at have i 'baghånden', som er gode af have som nr. 12-15 i truppen, som kan aflaste andre spillere. Vi skal købe spillere, som kan skubbe sidste sæsons indstartere ud på bænken. Det er sådan, vi forbedrer sidste års dårlige ligaplacering.
Men du er vel enig i, vi netop så hvor sårbare vi er, hvis en spiller som Lucas bliver skadet? Der er sikkert mange der mener, vores sæson havde set helt anderledes ud - mig selv inklusiv - hvis han ikke havde været skadet.Hr. Drejer skrev:Og jeg undres over at vi konstant linkes til marginalspillere. Vi risikerer at ende som Aston Villa, hvis hold består af spillere, som er 'meget gode' at have i truppen. De har et hold, hvor halvdelen ikke er gode nok til at starte inde. Hvis vi forsætter denne tankegang, så ender vi som dem! Vi skal bruge indstarter materiale, hvis vi skal forbedre sidste sæsons latterlig dårlige placering, Vi skal købe ind til start-11. Basta! Ikke flere spillere som er gode at have i 'baghånden', som er gode af have som nr. 12-15 i truppen, som kan aflaste andre spillere. Vi skal købe spillere, som kan skubbe sidste sæsons indstartere ud på bænken. Det er sådan, vi forbedrer sidste års dårlige ligaplacering.
Den defensive midtbane er simpelthen en position, man skal være stærk på både i første og anden kæden, hvis man vil spille med, hvor det er rigtig sjovt. Snakker vi en anden position på banen, så er jeg helt enig med dig i, at vi skal handle klare forstærkninger til start-11.
Jojo, det har du da ret i. Men for at følge op på Drejers budskab, så tror jeg også, at det var gået langt bedre, hvis vi eksempelvis havde hentet Mata i stedet for Henderson. Også selvom Lucas var blevet skadet. Alle positioner er vigtige.Aarhus skrev:Men du er vel enig i, vi netop så hvor sårbare vi er, hvis en spiller som Lucas bliver skadet? Der er sikkert mange der mener, vores sæson havde set helt anderledes ud - mig selv inklusiv - hvis han ikke havde været skadet.Hr. Drejer skrev:Og jeg undres over at vi konstant linkes til marginalspillere. Vi risikerer at ende som Aston Villa, hvis hold består af spillere, som er 'meget gode' at have i truppen. De har et hold, hvor halvdelen ikke er gode nok til at starte inde. Hvis vi forsætter denne tankegang, så ender vi som dem! Vi skal bruge indstarter materiale, hvis vi skal forbedre sidste sæsons latterlig dårlige placering, Vi skal købe ind til start-11. Basta! Ikke flere spillere som er gode at have i 'baghånden', som er gode af have som nr. 12-15 i truppen, som kan aflaste andre spillere. Vi skal købe spillere, som kan skubbe sidste sæsons indstartere ud på bænken. Det er sådan, vi forbedrer sidste års dårlige ligaplacering.
Den defensive midtbane er simpelthen en position, man skal være stærk på både i første og anden kæden, hvis man vil spille med, hvor det er rigtig sjovt. Snakker vi en anden position på banen, så er jeg helt enig med dig i, at vi skal handle klare forstærkninger til start-11.
EDIT: Drejer ønsker vel, at vi henter en spiller, der er bedre end Lucas (svært), hvis vi absolut skal hente en defensiv midt.
Kloppite