Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 30. apr, 2012 20:05

Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:En Eriksen og Luuk de Jong tror jeg vil økonomisk muligt. Jeg tror bare ikke rigtigt Eriksen er KD's type.
Kreative teknikere som Meireles og Aquilani virkede han ikke synderligt interesseret i at beholde.

En Rasmus Elm minder lidt mere om Adam og Henderson, så en sådan signing er nok mere sandsynlig.
Suarez er stadig i klubben.
Er Luis også det når nu Barcelona byder på ham til sommer. Det tvivler jeg på han siger nej til.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
matty
Geografisk sted: østofte...
Alder: 33

Indlæg af matty » mandag, 30. apr, 2012 20:12

jeg håber vi køber gaston ramirez og younes belhanda, så kommer der lidt kreativitet og skills på holdet (udover suarez) og samtidig kommer aqua tilbage (ser et stort lys i ham) og lucas kommer tilbage fra skade, og forhåbentlig er han hurtigt tilbage i storform igen :D så ser det lidt lysere ud.
cole, adam, maxi og kuyt kan godt skifte klub, så der er penge til at investere i de andre (er stor kuyt fan, men han er desværre færdig)
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 30. apr, 2012 20:15

Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:
Oomph242 skrev:En Eriksen og Luuk de Jong tror jeg vil økonomisk muligt. Jeg tror bare ikke rigtigt Eriksen er KD's type.
Kreative teknikere som Meireles og Aquilani virkede han ikke synderligt interesseret i at beholde.

En Rasmus Elm minder lidt mere om Adam og Henderson, så en sådan signing er nok mere sandsynlig.
Er Luis også det når nu Barcelona byder på ham til sommer. Det tvivler jeg på han siger nej til.
De byder ikke på ham - han er for kontroversiel til dem...heldigvis (håber jeg). Ved heller ikke hvad de skulle med ham med de unge spillere der er på vej frem...der er virkelig nogle spændende imellem. Læste på en eller anden rygteside at vi var linket med Tello, men tror ikke kilden på så troværdig.

Tror ikke på Aquilani - så ham kun i CL, men virkede ikke som hans boldomgang er blevet meget hurtigere. I mine øjne hans helt store problem ift. PL.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 30. apr, 2012 20:16

Kelly skrev:
Hr. Drejer skrev:

Ja, selvfølgelig er han det. Efter hans Evra-stunt, så tror jeg at mange klubber blev skræmt væk - heldigvis. Han er i klubben efter sommerferien. Selv om han er i Liverpool efter sommer, så mangler vi noget kreativitet, fantasi og fodboldintelligens.

edit: Steven_Gerrard slog mig på målstregen.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » tirsdag, 01. maj, 2012 09:25

Belhanda har set utroligt spændende ud de gange jeg har set ham og roserne er da også store i år. Jeg håber vi går benhårdt efter ham og Shinji Kagawa, som desværre virker fristet af ManU. Med to så alsidige spillere tror jeg Luis ville have nogle at lege med som er på samme bølgelængde og det kunne være virkeligt interessant at se!
En angriber ville også være dejlig at få ind, men her håber jeg Kenny kan trække en kanin op af hatten. Muligvis Jackson Martinez som udfra Youtube ser ud til at kunne lave mål og ligner en mand med en god fysik.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 01. maj, 2012 10:52

Er jeg den eneste, der finder det lidt morsomt, at vi nu er blevet linket til samtlige af Montpellier's bedste spillere, fordi Kenny var nede og se en kamp. Det vidner lidt om, hvor let det er at være sportsjournalist. Du behøver absolut ingen insider-viden, dokumentation eller kilder. Du skal bare have et billede af Kenny i Frankrig, og så kan du derfra frit digte, hvilke spillere Liverpool er interesseret i og efterfølgende præsentere det som fakta.

Jeg tror sgu' jeg opretter en blog. Så skal vi nok blive linket til Messi, hvis Kenny tager på druktur til Ibiza. Eller til Gomez og Götze, hvis han flyver over Tyskland på vej til Prag. Hvis jeg er utroværdig nok bliver jeg sikkert ansat på Daily Mail eller Metro....

I min optik burde man kun lave beskrivende artikler, hvis man ikke har noget reel viden.
Kloppite

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » tirsdag, 01. maj, 2012 11:07

texnymann skrev:Er jeg den eneste, der finder det lidt morsomt, at vi nu er blevet linket til samtlige af Montpellier's bedste spillere, fordi Kenny var nede og se en kamp. Det vidner lidt om, hvor let det er at være sportsjournalist. Du behøver absolut ingen insider-viden, dokumentation eller kilder. Du skal bare have et billede af Kenny i Frankrig, og så kan du derfra frit digte, hvilke spillere Liverpool er interesseret i og efterfølgende præsentere det som fakta.

Jeg tror sgu' jeg opretter en blog. Så skal vi nok blive linket til Messi, hvis Kenny tager på druktur til Ibiza. Eller til Gomez og Götze, hvis han flyver over Tyskland på vej til Prag. Hvis jeg er utroværdig nok bliver jeg sikkert ansat på Daily Mail eller Metro....

I min optik burde man kun lave beskrivende artikler, hvis man ikke har noget reel viden.
Mit indlæg kom egentligt mest som et håb om, at det er Belhanda vi er interesseret i. At Kenny selv tager ned og ser fodbold, er for mig et klart tegn på at vi er interesseret i en eller flere på banen - Hvor meget er så en anden sag. Desuden synes jeg det er rart at sportsjournalister stadig "opdigter" os til at være efter stjernerne på de respektive hold Kenny ser. Det viser da at vi stadig ikke er helt glemt rundt om i Europa.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus
Alder: 34

Indlæg af DaBonks » tirsdag, 01. maj, 2012 11:45

"Sportsjournalisme" er nemt ja, men når træneren overværer en kamp i egen person så scoutes der højest sandsynligt. Spørgsmålet er så bare hvilke(n) spiller(e) der er blevet scoutet.

Man kunne jo håbe at der er blevet set på Sissoko, Belhanda og Giroud til en start.
Af andre spillere så kunne Capoué være en lidt billigere løsning end Sissoko til den def. midtbane og M'Biwa i midterforsvaret hos Montpellier er mit allersidste bud.

De 3 første ville alle pynte i vores klub, mens jeg er lidt mere i tvivl om niveauet hos de 2 efterfølgende.
Hvis vi henter Gaston Ramirez, Sissoko og Belhanda så er der kommet spændende talent til truppen i hvert fald.
Billede

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 01. maj, 2012 13:34

@DaBonks og Kristoffer

Jeg er ikke ude efter nogle af mine med-debattører. Jeg har intet problem med at der linkes til højst usandsynlige spillere herinde og vi debatterer mulige drømme-indkøb.

Jeg morede mig blot over at Metro nu tre dage i streg har kørt med en ny historie hver dag, hvor vi hver dag linkes til en ny Montpellier-spiller. Jeg drømmer og debatterer gerne om disse forskellige spillere, men det er doven og useriøs journalistik. Kenny's besøg til kampen burde maksimalt kunne udmønte sig i en enkelt artikel, hvor man beskrev, at han overværede kampen og gættede på, hvilker spilleremner det var, han havde en interesse for. Nu bliver vi præsenteret for tre artikler, hvor overskriften hver dag er noget i stil; "Liverpool target Giroud", som om de ved noget som helst om det...

Den mere seriøse beskrivende artikel (og dermed mindre sensationistiske) kunne debatteres lige så meget herinde og læses med samme interesse, som de andre artikler. Men den sælger naturligvis ikke aviser tre dage i streg...
Kloppite

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 01. maj, 2012 16:22

texnymann skrev:Er jeg den eneste, der finder det lidt morsomt, at vi nu er blevet linket til samtlige af Montpellier's bedste spillere, fordi Kenny var nede og se en kamp. Det vidner lidt om, hvor let det er at være sportsjournalist. Du behøver absolut ingen insider-viden, dokumentation eller kilder. Du skal bare have et billede af Kenny i Frankrig, og så kan du derfra frit digte, hvilke spillere Liverpool er interesseret i og efterfølgende præsentere det som fakta.

Jaaa nemlig ja ;)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » tirsdag, 01. maj, 2012 16:41

http://www.liverpool-kop.com/2012/05/ag ... s-40m.html

Den ovennævnte artikel er der noget kommentarer fra Lucas Mouras agent der siger at VI, Chelsea og Inter bød på Lucas Moura.
Jeg kan ikke finde ud af hvor seriøst det er, og hvor kilden kommer fra.
Han er en spændende spiller men koster jo helt vildt meget.
Billede

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 01. maj, 2012 19:38

"Silly season" så store forventninger man har, tror nu som det ender som det plejer 3-4 lidt uforståelige indkøb. Husker kun en gang hvor jeg virkelig var tilfreds og det var da Torres og Babel kun i hus. Babel indfriede dog desværre ikke rigtigt mine forventninger. Kun i kampene mod Chelsea.

Brugeravatar
jørgen lk
Geografisk sted: silkeborg

Indlæg af jørgen lk » tirsdag, 01. maj, 2012 19:46

Xenne skrev:http://www.liverpool-kop.com/2012/05/ag ... s-40m.html

Den ovennævnte artikel er der noget kommentarer fra Lucas Mouras agent der siger at VI, Chelsea og Inter bød på Lucas Moura.
Jeg kan ikke finde ud af hvor seriøst det er, og hvor kilden kommer fra.
Han er en spændende spiller men koster jo helt vildt meget.
Han koster helt vildt meget, men jeg tror også han er pengene værd.
Største/næststørste talent i Sydamerika.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

steffanp

Indlæg af steffanp » onsdag, 02. maj, 2012 05:58

Steffanp's teori

Vores signs:
Luuk De Jong
Gaston Ramiez
Younès Belhanda

Generalt: Hvis vi vinder FA cuppen, kan vi byde på Europa League.

Twente ( ikke sikkert de får EL bold. (dvs. Luuk De Jong går ikke glip af noget, hvis liverpool vinder)
Bologna ( De kommer ikke til noget værken ( EL eller CL )
Montpellier ( Younes har noget og spille for næste år i Montpellier, medmindre liverpool hiver en fin kontrakt frem til den fine wing. )

Starter med Luuk De Jong:

Jeg tror King D har spurgt suarez efter spiller som han kunne foreslår i Eresdivsionen. Måske er det Luuk De Jong et tilfælde, derudover syntes jeg os det vil passe fint ang kommunikation med suarez, da han kan hollandsk.

Luuk De Jong agent har været ude at der er bekræftet interesse fra liverpool. Men jeg Tror vi

http://fanatik.dk/2012/05/01/de-jong-ag ... -interesse

Gaston Ramirez:

Tror liverpool har gået med loopen og kigget på ramirez, i det tilfælde spiller han os på Uruguay's landshold. Så det kan være suarez har snakket foreslået ham, ( som jeg os tror han gjorde ved coates ).

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ielder-bid ( ved ikke om kilden er god/dårlig )

Men tror det er en mulighed.

Younès Belhanda:

Teorien: Vi alle ved at Kenny Daglish har overværet kampen mellem Montpellier og Toulouse. Der var så 3 muligheder og se på(går jeg ud fra). han så på Oliver Grioud, Younès Belhanda, samt Moussa Sissoko. Jeg tror ikke det er Oliver Grioud, fordi han bliver nappet af en rig stor klub, samt han er 1.92, ( kan være daglish har brændt han finger ved og købe en stor angriber, vi har nok i Carroll og han passer ikke ind i systemet.

Så jeg ser Younès Belhanda som en mulighed han er wing, og vi har kun 1 reelt wing stewart downing, som er rigtig wing.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -with-reds

Dog går rygterne os på Rasmus Elm, men kan ikke finde en begrundelse, ( måske at han er Kenny Daglish type midtbane spiller han leder efter, dvs at en bedre udgave af Charlie adam. )

-----------------------
Tror det er nogle af vores signs, hverken store eller små, men jeg tror de kan hjælpe liverpool fremad :)

min ønske tænkning: Kuyt, Maxi, Joe cole, Aurelio, adam. ( ud med jer ) !! Vi kan tjene lidt på dem som vi kan bruge på transferen som vi kan bruge.

Joe cole løn er høj, og han kommer tilbage fra lille, som ikke har råd til og betale hans løn.

Forbehold for de mange stave fejl :) Det hele er et gæt, men tror faktisk det er realistisk og måske os flere signs.

SeanJohn

Indlæg af SeanJohn » onsdag, 02. maj, 2012 08:20

steffanp skrev:Steffanp's teori

Vores signs:
Luuk De Jong
Gaston Ramiez
Younès Belhanda

Generalt: Hvis vi vinder FA cuppen, kan vi byde på Europa League.

Twente ( ikke sikkert de får EL bold. (dvs. Luuk De Jong går ikke glip af noget, hvis liverpool vinder)
Bologna ( De kommer ikke til noget værken ( EL eller CL )
Montpellier ( Younes har noget og spille for næste år i Montpellier, medmindre liverpool hiver en fin kontrakt frem til den fine wing. )

Starter med Luuk De Jong:

Jeg tror King D har spurgt suarez efter spiller som han kunne foreslår i Eresdivsionen. Måske er det Luuk De Jong et tilfælde, derudover syntes jeg os det vil passe fint ang kommunikation med suarez, da han kan hollandsk.

Luuk De Jong agent har været ude at der er bekræftet interesse fra liverpool. Men jeg Tror vi

http://fanatik.dk/2012/05/01/de-jong-ag ... -interesse

Gaston Ramirez:

Tror liverpool har gået med loopen og kigget på ramirez, i det tilfælde spiller han os på Uruguay's landshold. Så det kan være suarez har snakket foreslået ham, ( som jeg os tror han gjorde ved coates ).

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... ielder-bid ( ved ikke om kilden er god/dårlig )

Men tror det er en mulighed.

Younès Belhanda:

Teorien: Vi alle ved at Kenny Daglish har overværet kampen mellem Montpellier og Toulouse. Der var så 3 muligheder og se på(går jeg ud fra). han så på Oliver Grioud, Younès Belhanda, samt Moussa Sissoko. Jeg tror ikke det er Oliver Grioud, fordi han bliver nappet af en rig stor klub, samt han er 1.92, ( kan være daglish har brændt han finger ved og købe en stor angriber, vi har nok i Carroll og han passer ikke ind i systemet.

Så jeg ser Younès Belhanda som en mulighed han er wing, og vi har kun 1 reelt wing stewart downing, som er rigtig wing.

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... -with-reds

Dog går rygterne os på Rasmus Elm, men kan ikke finde en begrundelse, ( måske at han er Kenny Daglish type midtbane spiller han leder efter, dvs at en bedre udgave af Charlie adam. )

-----------------------
Tror det er nogle af vores signs, hverken store eller små, men jeg tror de kan hjælpe liverpool fremad :)

min ønske tænkning: Kuyt, Maxi, Joe cole, Aurelio, adam. ( ud med jer ) !! Vi kan tjene lidt på dem som vi kan bruge på transferen som vi kan bruge.

Joe cole løn er høj, og han kommer tilbage fra lille, som ikke har råd til og betale hans løn.

Forbehold for de mange stave fejl :) Det hele er et gæt, men tror faktisk det er realistisk og måske os flere signs.
Vi vandt CC, vi er allerede i europa league.

Besvar