Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Real er vel også færdige med Saviola, nu har de drillet Bracelona ved at hente en af deres spillere gratis. Mens han ville være en god spiller at bruge i en rotation i angrebet, han er vel god nok til at true Keane(også hvis denne skulle begynde at spille som han gjorde i spurs) et fint tredje valg, hvis man ikke tror på at fysisk styrke er manglen hos angrebsspillerne. Men Saviola vil nok være mere end tredje valg
Maxi Rodriguez er en spiller, der måske kan gøre midtbanen det mere målfarlig, og dermed gøre at 4-5-1 ville kunne bruges noget mere. Hvorfor han også ville være god at hente ind, desværre er Atletico en dyr klub at fange spillere i, måske til sommer.
Luis Garcia var vild nok, men han var mere en spiller for de store kampe end manden, der scorer tre mål i to kampe mod Stoke. Tror mere på at finde en ny mand til højrekanten når pengene er til det, hvis man kan få en stor målskaber kan man spille 4-5-1 i de fleste kampe og have Gerrard i en fri rolle hele tiden, og så skifte ham ud med en angriber når han skal have pauser.
Maxi Rodriguez er en spiller, der måske kan gøre midtbanen det mere målfarlig, og dermed gøre at 4-5-1 ville kunne bruges noget mere. Hvorfor han også ville være god at hente ind, desværre er Atletico en dyr klub at fange spillere i, måske til sommer.
Luis Garcia var vild nok, men han var mere en spiller for de store kampe end manden, der scorer tre mål i to kampe mod Stoke. Tror mere på at finde en ny mand til højrekanten når pengene er til det, hvis man kan få en stor målskaber kan man spille 4-5-1 i de fleste kampe og have Gerrard i en fri rolle hele tiden, og så skifte ham ud med en angriber når han skal have pauser.
Der går (meget løs) snak om Hugo Almeida, blandt andet på det daglige spejl. Vi skulle efter sigende være gået i kamp med Everton om hans underskrift. Hvis vi ser bort fra rygtets manglende troværdighed, ville han så kunne være en interessant signing? Han kunne vel give lidt ekstra slagkraft oppe foran - noget vi i den grad har brug for pt.
Hugo Almeida ville da være et godt våben, der ville give Rafa flere taktiske mulighedder at hygge sig med op til kampe har en god højde, der i sig selv vil udgøre en trussel på dødbolde. Men jeg har egentlig ikke så godt styr på hans optrædender éller styrker og svagheder, det er vel vigtigst at han kan levere mod meget kompakte forsvar, hvilket jeg ikke lige har styr på om han er, højde alene gør det jo ikke.
og så er der spørgsmåle om hvordan han passer til torres, der sidste sæson og til EM satte folk som Villa og Gerrard op mod selv de strammeste forsvar, hvor Hugo Almeida måske ikke lige fanger den, tilgengæld skal man jo heller ikke være afhængige af Torres.
og så er der spørgsmåle om hvordan han passer til torres, der sidste sæson og til EM satte folk som Villa og Gerrard op mod selv de strammeste forsvar, hvor Hugo Almeida måske ikke lige fanger den, tilgengæld skal man jo heller ikke være afhængige af Torres.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hugo Almeida lyder umiddelbart som et godt alternativ. Men der én spiller som jeg gerne ser i den røde dragt; nemlig Renato Augusto. Højreving/angriber/offensiv midtbanespiller fra Leverkusen. Han er 20 år gammel og fra Brasilien. Han er blevet udråbt som en af de bedste unge spillere fra Flamengo. Han er hurtig, driblestærk og lægger nogle gode afleveringer. Han er god til at sætte sine medspillere i scene. Han bliver fremtidens helt store stjerne - er allerede af flere medier i hjemlandet udråbt til den næste Kaka. Jeg tror han kan købes for ca. £15 mill. Jeg mener, at Leverkusen gav £8 mill. for ham i sommers.
Jeg er helt helt enig med Hr. Drejer i, at Augusto i den grad er en spændende spiller. Men 20m£, for de penge tror jeg mere vi skal have en spiller som kan gå direkte ind på holdet og har niveauet med det samme.
Bill Shankly:
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
"At a football club, there's a holy trinity - the players, the manager and the supporters. Directors don't come into it.
Ham Augusto bliver nævnt meget herinde man må næsten hellere til at fange nogle kampe med ham. Det er vel også fornuftigt nok at hente fra bundesligaen den minder meget om premier league mht. tempo og fysik i forhold til de fleste andre ligaer her på kontinentet.zalcos skrev:Jeg er helt helt enig med Hr. Drejer i, at Augusto i den grad er en spændende spiller. Men 20m£, for de penge tror jeg mere vi skal have en spiller som kan gå direkte ind på holdet og har niveauet med det samme.
Udover det så tror jeg også snart at Real skal rydde op i offensiven, Van der Vaart især bliver hurtigt en overskuds vare når Guti og Nistelrooy er klar igen. Men om han er god nok til at kunne overbevise på en forkert plads eller er det værd at skifte system for, det kan der jo snakkes længe om.
Guti og Nistelrooy er altså også ældrende herre.Peter From skrev:Ham Augusto bliver nævnt meget herinde man må næsten hellere til at fange nogle kampe med ham. Det er vel også fornuftigt nok at hente fra bundesligaen den minder meget om premier league mht. tempo og fysik i forhold til de fleste andre ligaer her på kontinentet.zalcos skrev:Jeg er helt helt enig med Hr. Drejer i, at Augusto i den grad er en spændende spiller. Men 20m£, for de penge tror jeg mere vi skal have en spiller som kan gå direkte ind på holdet og har niveauet med det samme.
Udover det så tror jeg også snart at Real skal rydde op i offensiven, Van der Vaart især bliver hurtigt en overskuds vare når Guti og Nistelrooy er klar igen. Men om han er god nok til at kunne overbevise på en forkert plads eller er det værd at skifte system for, det kan der jo snakkes længe om.

Men det er Arjen Robben, Wesley Sneijder, Drenthe og Huntelaar ikke (til dels Saviola)! Alle spillere som mere eller mindre vil kunne spille samme plads som Van Der Vaart...Xenne skrev:Guti og Nistelrooy er altså også ældrende herre.Peter From skrev:Ham Augusto bliver nævnt meget herinde man må næsten hellere til at fange nogle kampe med ham. Det er vel også fornuftigt nok at hente fra bundesligaen den minder meget om premier league mht. tempo og fysik i forhold til de fleste andre ligaer her på kontinentet.zalcos skrev:Jeg er helt helt enig med Hr. Drejer i, at Augusto i den grad er en spændende spiller. Men 20m£, for de penge tror jeg mere vi skal have en spiller som kan gå direkte ind på holdet og har niveauet med det samme.
Men jeg tvivler nu på at Real vælger at sælge Van Der Vaart! Dog er jeg helt enig med Peter F i at det sagtens kunne tænkes at de vælger at "rydde op" i deres offensive spillere...
Hvis de gør det, så vil jeg gerne have fat i Drenthe, de gange jeg har set ham spille har jeg været mere imponerende end Babels præstation i år.Jejes skrev:Men det er Arjen Robben, Wesley Sneijder, Drenthe og Huntelaar ikke (til dels Saviola)! Alle spillere som mere eller mindre vil kunne spille samme plads som Van Der Vaart...Xenne skrev:Guti og Nistelrooy er altså også ældrende herre.Peter From skrev:Ham Augusto bliver nævnt meget herinde man må næsten hellere til at fange nogle kampe med ham. Det er vel også fornuftigt nok at hente fra bundesligaen den minder meget om premier league mht. tempo og fysik i forhold til de fleste andre ligaer her på kontinentet.zalcos skrev:Jeg er helt helt enig med Hr. Drejer i, at Augusto i den grad er en spændende spiller. Men 20m£, for de penge tror jeg mere vi skal have en spiller som kan gå direkte ind på holdet og har niveauet med det samme.
Men jeg tvivler nu på at Real vælger at sælge Van Der Vaart! Dog er jeg helt enig med Peter F i at det sagtens kunne tænkes at de vælger at "rydde op" i deres offensive spillere...

Jaja det var nok ønske tænkning at Vaart er manden der ryger først, men han har været manden på bænken mere end et par gange. Men med et præsidentvalg til sommer kommer der til at ske ting og sager og der skal man være klar til at købe en god spiller, hvis de får en af dem i overskud, der kan bruges, eller overbevise dem om at Babel er manden de manglerXenne skrev:Hvis de gør det, så vil jeg gerne have fat i Drenthe, de gange jeg har set ham spille har jeg været mere imponerende end Babels præstation i år.Jejes skrev:Men det er Arjen Robben, Wesley Sneijder, Drenthe og Huntelaar ikke (til dels Saviola)! Alle spillere som mere eller mindre vil kunne spille samme plads som Van Der Vaart...Xenne skrev:Guti og Nistelrooy er altså også ældrende herre.Peter From skrev:Ham Augusto bliver nævnt meget herinde man må næsten hellere til at fange nogle kampe med ham. Det er vel også fornuftigt nok at hente fra bundesligaen den minder meget om premier league mht. tempo og fysik i forhold til de fleste andre ligaer her på kontinentet.zalcos skrev:Jeg er helt helt enig med Hr. Drejer i, at Augusto i den grad er en spændende spiller. Men 20m£, for de penge tror jeg mere vi skal have en spiller som kan gå direkte ind på holdet og har niveauet med det samme.

Der går rygter om, at Micah Richards er på vej væk fra Man City. Arsenal skulle være blandt bejlerne.
Rygter siger 5-6 mio pund.
Hvis det er sandt så jeg gerne vi også gik efter ham, i hvert fald til den pris. Han er i mine øjne et kæmpe talent og kun 20 år. Han har allerede været på landsholdet og har vist at han kan begå sig på højt niveau i P.L. Jeg er ikke sikker på hvorfor han skulle forlade city, men han har vist været inde i et formdyk og det har delt vandene i de, der mener han er en kvalitetsspiller og kommende stjerne, der bare har en mindre formnedgang of de, der mener han har været overvurderet fra start og i virkeligheden slet ikke er noget specielt. Jeg vil ikke lægge skjul på at jeg tilhører førstnævnte gruppe.
Jeg er klar over, at hans naturlige position som midterforsvarer ikke er der vi mangler mest, men jeg tænker, at hvis vi går ud fra at Hyppen snart stopper (og såfremt Hobbs aldrig slår igennem), så ville det ikke gøre noget med en ekstra midterforsvarer og så kan han også dække højrebacken, så vi slipper for at sætte Carragher derud, der er Richards i mine øjne en væsentligt bedre back. Al usikkerheden omkring Aggers situation gør ham heller ikke mindre interessant.
Hvis det er sandt så jeg gerne vi også gik efter ham, i hvert fald til den pris. Han er i mine øjne et kæmpe talent og kun 20 år. Han har allerede været på landsholdet og har vist at han kan begå sig på højt niveau i P.L. Jeg er ikke sikker på hvorfor han skulle forlade city, men han har vist været inde i et formdyk og det har delt vandene i de, der mener han er en kvalitetsspiller og kommende stjerne, der bare har en mindre formnedgang of de, der mener han har været overvurderet fra start og i virkeligheden slet ikke er noget specielt. Jeg vil ikke lægge skjul på at jeg tilhører førstnævnte gruppe.
Jeg er klar over, at hans naturlige position som midterforsvarer ikke er der vi mangler mest, men jeg tænker, at hvis vi går ud fra at Hyppen snart stopper (og såfremt Hobbs aldrig slår igennem), så ville det ikke gøre noget med en ekstra midterforsvarer og så kan han også dække højrebacken, så vi slipper for at sætte Carragher derud, der er Richards i mine øjne en væsentligt bedre back. Al usikkerheden omkring Aggers situation gør ham heller ikke mindre interessant.
- Steven__Gerrard
Det ville være intet mindre end fantastisk hvis vi fik ham...så ham også gerne som højre kant, da han bestemt også gerne vil fremad. Kan heller ikke forstår hvorfor han skulle forlade City...xman skrev:Der går rygter om, at Micah Richards er på vej væk fra Man City. Arsenal skulle være blandt bejlerne.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Det giver heller ingen mening i min verden, han er et stort talent og mener før der har været store klubber efter ham, og der snakkede man om støre summer end 5-6 Mio Pund.Steven__Gerrard skrev:Det ville være intet mindre end fantastisk hvis vi fik ham...så ham også gerne som højre kant, da han bestemt også gerne vil fremad. Kan heller ikke forstår hvorfor han skulle forlade City...xman skrev:Der går rygter om, at Micah Richards er på vej væk fra Man City. Arsenal skulle være blandt bejlerne.

så skulle det bunde i en uoverensstemmelse af den store slags. Men det lyder helt vanvittigt, det er så indlysende logisk at han er en af de få spillere, de nyrige ikke vil forsøge at erstatte.Xenne skrev:Det giver heller ingen mening i min verden, han er et stort talent og mener før der har været store klubber efter ham, og der snakkede man om støre summer end 5-6 Mio Pund.Steven__Gerrard skrev:Det ville være intet mindre end fantastisk hvis vi fik ham...så ham også gerne som højre kant, da han bestemt også gerne vil fremad. Kan heller ikke forstår hvorfor han skulle forlade City...xman skrev:Der går rygter om, at Micah Richards er på vej væk fra Man City. Arsenal skulle være blandt bejlerne.
Nu vil jeg så gerne vide: hvor har du læst eller hørt, at Liverpool er meldt ind i kampen om Hugo Almeida, stik lige os andre den kilde????aarde skrev:Der går (meget løs) snak om Hugo Almeida, blandt andet på det daglige spejl. Vi skulle efter sigende være gået i kamp med Everton om hans underskrift. Hvis vi ser bort fra rygtets manglende troværdighed, ville han så kunne være en interessant signing? Han kunne vel give lidt ekstra slagkraft oppe foran - noget vi i den grad har brug for pt.