Hvem ville da så være 2. valg?SørenK skrev:Fred ville helt sikkert være spændende, men spørgsmålet er om han vil finde sig i at være 3. valg? Det var jo netop manglende spilletid, der gjorde, at han forlod Lyon. Han skulle eftersigende være mest interesseret i at vende tilbage til Brasilien og få karrieren på rette vej igen.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
-
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Fritstillet er det ikke bare at han får løn indtil han finder et andet sted at være?
Også har de sat en pris på 40 millioner for at man kan købe ham.
Også har de sat en pris på 40 millioner for at man kan købe ham.
De 40 mio kr er vel sign-on-fee til ham selv og agenten? Og så er der jo ingen der siger at han bliver 3. valg. Lige nu skal der sku ikke meget til at ryge forbi Keane i køen. Jeg er dog sikker på at Rafa ikke kigger seriøst på ham. Kommer der spillere ind her i januar, bliver det sikkert en forsvars- og en midtbanespiller.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Tror simpelthen ikke på at Rafa allerede har mistet tålmodigheden med Keane.AJ skrev:Hvem ville da så være 2. valg?SørenK skrev:Fred ville helt sikkert være spændende, men spørgsmålet er om han vil finde sig i at være 3. valg? Det var jo netop manglende spilletid, der gjorde, at han forlod Lyon. Han skulle eftersigende være mest interesseret i at vende tilbage til Brasilien og få karrieren på rette vej igen.
Men det er nok usandsynligt med Fred, desværre.
Ja desværre. De gange jeg har set ham spille har han været god. Ville da være en klasse joker at smide ind i 0-0 kampeneSørenK skrev:Tror simpelthen ikke på at Rafa allerede har mistet tålmodigheden med Keane.AJ skrev:Hvem ville da så være 2. valg?SørenK skrev:Fred ville helt sikkert være spændende, men spørgsmålet er om han vil finde sig i at være 3. valg? Det var jo netop manglende spilletid, der gjorde, at han forlod Lyon. Han skulle eftersigende være mest interesseret i at vende tilbage til Brasilien og få karrieren på rette vej igen.
Som det ser ud nu, så ville Fred ligge over Keane i hierarkiet i følge min mening.Assjack991 skrev:Ja desværre. De gange jeg har set ham spille har han været god. Ville da være en klasse joker at smide ind i 0-0 kampeneSørenK skrev:Tror simpelthen ikke på at Rafa allerede har mistet tålmodigheden med Keane.AJ skrev:Hvem ville da så være 2. valg?SørenK skrev:Fred ville helt sikkert være spændende, men spørgsmålet er om han vil finde sig i at være 3. valg? Det var jo netop manglende spilletid, der gjorde, at han forlod Lyon. Han skulle eftersigende være mest interesseret i at vende tilbage til Brasilien og få karrieren på rette vej igen.
Pga. uoverensstemmelser med ledelsen blev Fred bedt om at finde en ny klub (fritstillet). Hvis han skifter til en europæisk klub, skal Lyon dog kompenseres med 40 mio. kr. Til gengæld kan han skifte kvit og frit tilbage til Brasilien.
Der er allerede rygter om, at han er på vej til Atl. madrid - men min næse siger mig, at han ryger tilbage til Brasilien. Desværre... Den røde trøje ville ellers klæde ham gevaldigt.
Der er allerede rygter om, at han er på vej til Atl. madrid - men min næse siger mig, at han ryger tilbage til Brasilien. Desværre... Den røde trøje ville ellers klæde ham gevaldigt.
http://www.inter.dk/show_coach_art.php?id=1214
http://www.channel4.com/sport/football_ ... an22e.html
Men ellers helt sikkert en værdifuld spiller at have i truppen. Arbejder hårdt for holdet. Kan spille alle positioner i firbackkæden. Insua og Burdisso til at kæmpe om venstre back, lyder i mine ører ganske godt.
http://www.inter.dk/spillere-burdisso.phpEfter et halvt års fravær fra Inter, vender Burdisso nu tilbage til Inter efter at have været 6 måneder i hjemlandet Argentina for at hjælpe sin datter som lider af leukæmi.
hans seneste kamp for Nerazzurri var 3-0 sejren i Coppa Italia over Atalanta helt tilbage til 17 Februar.
Forsvarstalentet som også er med på Mancini's Champions League spillerliste, takker Inter:
"Jeg var bange for de ville annulere min kontrakt. Klubben har været utroligt hjælpsomme.
"Jeg vil være tilbage hurtigst muligt, og vil gøre alt for at sikre Inter's forsvar."
Har du glemt hvem Burdisso er? Tjek hans profil på understående link.
http://www.inter.dk/spillere-burdisso.php
17.9.2005
Tottenham skulle have følerne ude, eftersom Inter - og Mourinho - gerne vil af med ham. Villarreal er også interesseret.Nicolas Andres Burdisso blev født i Altos de Chipion i Argentina's Cordoba province oden 12 April 1981. på trods af sin unge alder, har forsvarsspilleren allerede vundet 2 Argentinske mesterskabstitler (i 2000 og 2003), 3 Copa Libertadores (2000, 2001 og 2003) og 2 Intercontinental Cups (i 2000 og 2003). Bl.a vandt Burdisso sit første "Milan derby" 14 December i Yokohama, da Boca Juniors slog AC Milan på straffespark og blev verdensmestre for klubhold.
Han har vundet respekt hos hans tildligere trænere, via sin arbejdsbyrde og loyalitet.
Burdisso er Psykisk stærk, og en meget alsidig forsvarspiller, f.eks nåede han under sin tidligere træner Carlos Bianchi at spille samtlige pladser i forsvarskæden. Og for en spiller som er god til og forhindre modstanderen i at score, kan han også være farlig foran modstanderens mål.
Burdissos familie har italienske rødder, idet hans forfædre kom fra Italien. Burdisso har derfor også et italiensk pas, og optager derfor ikke en plads for "ikke-EU-borgere".
http://www.channel4.com/sport/football_ ... an22e.html
Men ellers helt sikkert en værdifuld spiller at have i truppen. Arbejder hårdt for holdet. Kan spille alle positioner i firbackkæden. Insua og Burdisso til at kæmpe om venstre back, lyder i mine ører ganske godt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Burdisso er imo blandt de mest usympatiske spillere i fodboldverdenen. En svin uden lige. Kan I huske sidste år da han helt unødvendigt flækkede Lucas i CL?
Derudover er han heller ikke nogen imponerende fodboldspiller. Han kommer altid for sent med sine tacklinger og hans spilforståelse er ligeledes at kimse af.
Derudover er han heller ikke nogen imponerende fodboldspiller. Han kommer altid for sent med sine tacklinger og hans spilforståelse er ligeledes at kimse af.
Ellers kunne vi vel udnytte at Torres er Atl Madrid dreng og så sætte lidt tanker igang hos Maxi Rodriguez han bør da spille i en meget større klub. Hvertfald så jeg ham uhyggeligt gerne på vores højrekant, og jeg vil mene at han også kunne klare at være hængende angriber.
Men mest af alt synes jeg personligt at han er af den type kant som Rafa vil have, stærk, hurtig og målfarlig.
Men mest af alt synes jeg personligt at han er af den type kant som Rafa vil have, stærk, hurtig og målfarlig.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Saviola har bedt om afklaring af hans situation i denne måned. Kunne han være et emne?
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
I think of a man. And then I take away reason and accountability.
Det kunne han bestemt. En målfarlig lille rotte. En lejeaftale for resten af sæsonen ville være fint.jørgen lk skrev:Saviola har bedt om afklaring af hans situation i denne måned. Kunne han være et emne?
"We're not racist, we only hate the mancs"
L. Garcia, hans kreativitet er i den grad savnet 

Verden er smask fuld af hyklere....