Derfor kan man jo sagtens være en god person.Fribytter skrev: er en lurendrejer.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Re: Hvem skal ind?
BestemtHr. Drejer skrev:Derfor kan man jo sagtens være en god person.Fribytter skrev: er en lurendrejer.

Og med mindre mandens ærinde konsekvent er at sige det modsatte af sandheden, så kan det jo rent faktisk godt være, at han har ramt plet med et vildskud.
Og Lavezzi kan jo ligegyldigt hvad godt diskuteres. Jeg tror, han vil forstærke holdet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
- JudgeArdaStudge
Nu vil jeg hellere sammenligne Javi Garcia med Lucas og Spearing da han hovedsageligt er defensiv midtbane og der vil han efter min mening være en forstærkning, så top 3'en ville se sådan her ud:Tom_Jorsal skrev:Javi Garcia er en dygtig box-til-box midtbanespiller, der gik op gennem rækkerne i Real Madrid, men ikke var god nok til førsteholdet.
Lidt ligesom Granero, dog mere hårdfør i stil. Vil dog ikke mene, han er særligt meget bedre end Adam eller Henderson, hvis overhovedet.
1. Lucas
2. Garcia
3. Spearing
Han er bedre end Spearing og fylder efter min overbevisning også markant mere, hvilket Spearing fik bevist mod Man Utd, at det er en mangelvare hos ham. Garcia kan også spille i forsvaret, hvis påkrævet, men 7-9-13, så bliver det ikke nødvendigt. Han er dog også kendt for, til tider at være lidt af et svin på banen.
Ezequiel Lavezzi...øhh...SAVL! Hvor er savle-smiley'en. Manden er forgudet i Napoli og en rigtig fan-favorit, som de vil begræde et tab af. Jeg har altid kaldt ham en fattigmands-Messi, men for pokker, han er blevet god. Lavezzi, Hamsik og Cavani er trekløveret, der har ført Napoli til succes, selvom man selvfølgelig ikke skal tage noget fra: Inler, Maggio og The Doss

Det er vidst ved at være fast kutyme, at vi bliver linket med Lavezzi.
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 15. feb, 2012 19:35, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Lavezzi ja tak, scorer måske ikke så meget men hvilken spiller, teknik, fart og et super overblik. Han ville også passe godt ind i en 4-3-3 eller på kanten.
At købe!
At købe!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Lavezzi er vi blevet linket til de sidste 4 transfervinduer. Jeg har lidt på fornemmelsen at han bliver en 'Silva', forstået således at vi altid linkes til ham, uden at det materialiserer sig i noget konkret.
Hvorefter han skifter til en anden engelsk klub og gør det fabelagtigt...Hr. Drejer skrev:Lavezzi er vi blevet linket til de sidste 4 transfervinduer. Jeg har lidt på fornemmelsen at han bliver en 'Silva', forstået således at vi altid linkes til ham, uden at det materialiserer sig i noget konkret.
On this train faith will be rewarded
Hvorefter vi køber en britisk spiller til det dobbelte af Lavezzi's pris.........Gary skrev:Hvorefter han skifter til en anden engelsk klub og gør det fabelagtigt...Hr. Drejer skrev:Lavezzi er vi blevet linket til de sidste 4 transfervinduer. Jeg har lidt på fornemmelsen at han bliver en 'Silva', forstået således at vi altid linkes til ham, uden at det materialiserer sig i noget konkret.
Jeg har ikke set ret mange kampe med Cavani. Hvordan vil i bedømme hans hurtighed? Kan han sætte sin direkte modstander på kanten?
Jeg kan ikke forstå dem der mener vi skal købe en frontangriber mere. Vores spil er i forvejen alt for sammenklemt ind over midten. Vi skal sætte alt ind på to nye kantspiller, som kan åbne bane dvs. hele vores spil. Det vil også gøre vores midtbanespillere bedre og Carroll vil sikkert også juble!
Jeg mener, at det alene er det der gør, at vi har så svært ved, at lave chancer.
Vi laver mange chancer, vores problem er at konvertere dem til mål, og der har vores angribere simpelthen været for dårlige til at udnytte chancerne.JØ skrev:Hvorefter vi køber en britisk spiller til det dobbelte af Lavezzi's pris.........Gary skrev:Hvorefter han skifter til en anden engelsk klub og gør det fabelagtigt...Hr. Drejer skrev:Lavezzi er vi blevet linket til de sidste 4 transfervinduer. Jeg har lidt på fornemmelsen at han bliver en 'Silva', forstået således at vi altid linkes til ham, uden at det materialiserer sig i noget konkret.
Jeg har ikke set ret mange kampe med Cavani. Hvordan vil i bedømme hans hurtighed? Kan han sætte sin direkte modstander på kanten?
Jeg kan ikke forstå dem der mener vi skal købe en frontangriber mere. Vores spil er i forvejen alt for sammenklemt ind over midten. Vi skal sætte alt ind på to nye kantspiller, som kan åbne bane dvs. hele vores spil. Det vil også gøre vores midtbanespillere bedre og Carroll vil sikkert også juble!
Jeg mener, at det alene er det der gør, at vi har så svært ved, at lave chancer.
Vil dog samtidig sige at vi også har et problem på kanterne, så mindst 1 klasse-kantspiller og 1 klasse-angriber.
Gad dog også godt se Raheem Sterling prøve at få en 30min. Måske mod Brighton?
Jeg synes nu ikke, at vores problem er, at vi ikke skaber chancer - vores problem er, at vi ikke har nogle til at omsætte de chancer, vi får. I mange af vores hjemmekampe har vi jo vadet i chancer, men på grund af mirakelmålmænd og inkompetente afslutninger har vi ikke puttet dem i kassen, hvorfor så mange skriger på en ny angriber.JØ skrev:Hvorefter vi køber en britisk spiller til det dobbelte af Lavezzi's pris.........Gary skrev:Hvorefter han skifter til en anden engelsk klub og gør det fabelagtigt...Hr. Drejer skrev:Lavezzi er vi blevet linket til de sidste 4 transfervinduer. Jeg har lidt på fornemmelsen at han bliver en 'Silva', forstået således at vi altid linkes til ham, uden at det materialiserer sig i noget konkret.
Edit: Ponzac var hurtigere med samme pointe.
Liverpool Football Klopp
http://www.liverpool-kop.com/2012/02/ex ... -sign.html
I dette link siger en ekspert, at Lavezzi vil skifte til os til sommer. Han lyder ret overbevist. Det kunne være vildt fedt!
I dette link siger en ekspert, at Lavezzi vil skifte til os til sommer. Han lyder ret overbevist. Det kunne være vildt fedt!
Ja vi har heller ikke været gode til udnytte vores chance, men vores spil ser heller ikke Barcelona agtigt ud. United, Chelsea, Tottenham, Arsenal og City har man set spille flot og hurtigt kombinationsfodbold i denne sæson. Har man set Liverpool gøre det? Jeg har ikke........AndreasN skrev:Jeg synes nu ikke, at vores problem er, at vi ikke skaber chancer - vores problem er, at vi ikke har nogle til at omsætte de chancer, vi får. I mange af vores hjemmekampe har vi jo vadet i chancer, men på grund af mirakelmålmænd og inkompetente afslutninger har vi ikke puttet dem i kassen, hvorfor så mange skriger på en ny angriber.JØ skrev:Hvorefter vi køber en britisk spiller til det dobbelte af Lavezzi's pris.........Gary skrev:Hvorefter han skifter til en anden engelsk klub og gør det fabelagtigt...Hr. Drejer skrev:Lavezzi er vi blevet linket til de sidste 4 transfervinduer. Jeg har lidt på fornemmelsen at han bliver en 'Silva', forstået således at vi altid linkes til ham, uden at det materialiserer sig i noget konkret.
Edit: Ponzac var hurtigere med samme pointe.
Jeg synes, at to klasse kanter må være over alt andet til sommer. Dog ikke hvis Javi Martinez kan købes til en rimelig pris

Har været oppe at vende på sidste side - og er også blevet skudt ned igen. To af de første google-hits på "Jose Alberti" er disse:Aarhus skrev:http://www.liverpool-kop.com/2012/02/ex ... -sign.html
http://westhamfc.blogspot.com/2009/08/w ... berti.html
http://www.rossoneriblog.com/tag/jose-alberti/
- JudgeArdaStudge
Lavezzi er hverken brite eller bosman, så det lyder usandsynligt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Har svært ved at se Lavezzi skifte til os.
Medmindre vi kommer i CL og Napoli ikke gør, så er vi på nuværende tidspunkt ikke mere attraktive end Napoli.
Medmindre vi kommer i CL og Napoli ikke gør, så er vi på nuværende tidspunkt ikke mere attraktive end Napoli.
En midterforsvarer.
Jeg sad og tænkte på det ifm med Brighton-tråden. Dér skrev jeg, at jeg hellere ville ryge ud af af FA Cup'en end gå videre mod en skade til Agger. Og det mener jeg stadig, for bliver Agger skadet har vi absolut ingen chance for at slutte på 4. pladsen. Nej, hvor jeg bare ikke synes om at skulle spille med Skrtel-Carra eller Skrtel-Coates resten af sæsonen. Det er bare ikke godt nok.
Så vi skal til sommer have en der som minimum kan gå ind og erstatte Skrtel eller Agger (det kan jo blive nødvendigt) uden man tænker "neeej".
Jeg sad og tænkte på det ifm med Brighton-tråden. Dér skrev jeg, at jeg hellere ville ryge ud af af FA Cup'en end gå videre mod en skade til Agger. Og det mener jeg stadig, for bliver Agger skadet har vi absolut ingen chance for at slutte på 4. pladsen. Nej, hvor jeg bare ikke synes om at skulle spille med Skrtel-Carra eller Skrtel-Coates resten af sæsonen. Det er bare ikke godt nok.
Så vi skal til sommer have en der som minimum kan gå ind og erstatte Skrtel eller Agger (det kan jo blive nødvendigt) uden man tænker "neeej".