Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
yojonas

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af yojonas » tirsdag, 31. jan, 2012 14:19

Nu vi alligevel snakker ikke-lfc-relaterede transfers, vil jeg lige smide denne ind:

Rooney til Barca
Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana!

Brugeravatar
Irish_kop
Geografisk sted: Göteborg
Alder: 44

Indlæg af Irish_kop » tirsdag, 31. jan, 2012 14:50

Shit der er gang i rygte möllen på RAWK!! Tevez rygtet er brand varmt lige pt... :dontknow:

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 31. jan, 2012 14:56

Irish_kop skrev:Shit der er gang i rygte möllen på RAWK!! Tevez rygtet er brand varmt lige pt... :dontknow:
Jeg kan bare se deres evindelige vrøvl. Ingen egentlige rygter. Læser jeg det forkerte RAWK forum?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 31. jan, 2012 15:04

Arda skrev:
Irish_kop skrev:Shit der er gang i rygte möllen på RAWK!! Tevez rygtet er brand varmt lige pt... :dontknow:
Jeg kan bare se deres evindelige vrøvl. Ingen egentlige rygter. Læser jeg det forkerte RAWK forum?
Der er en bruger derinde, som hævder, at hans far arbejder for LFC. Faren har registreret en transaktion mellem LFC og Man. City. Det er vist det.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 31. jan, 2012 15:07

Arda skrev:
Ok, det er fedt du orienterer. Spændende mand :)
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 31. jan, 2012 15:22

Spurs har forsøgt at hente Loic Remy:

The Times journalist Ben Smith on Twitter: "Marseilles chairman claims #Spurs made an £18mi offer for Loic Remy. It was rejected."
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 31. jan, 2012 15:32

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 31. jan, 2012 15:36

Kelly skrev:http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=31756&zone=1

Tevec - nej.

Demba Ba måske.
Nu skal jeg ikke sige om det er rigtigt eller ej, men synes ikke jeg har den store fidus til Guillem. Ved han virkelig så meget som han siger, eller gætter han på de ting han ikke ved, og så stadig får det til at lyde som værende facts??

EgK

Indlæg af EgK » tirsdag, 31. jan, 2012 15:40

Belloni skrev:
Kelly skrev:http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=31756&zone=1

Tevec - nej.

Demba Ba måske.
Nu skal jeg ikke sige om det er rigtigt eller ej, men synes ikke jeg har den store fidus til Guillem. Ved han virkelig så meget som han siger, eller gætter han på de ting han ikke ved, og så stadig får det til at lyde som værende facts??
følger ham på Twitter (måske ikke længe) fordi han var en af dem der snakkede Mata til Liverpool... Den havde han ikke rigtig.

rikkelfc

Indlæg af rikkelfc » tirsdag, 31. jan, 2012 15:57

jeg mener helt klart at Liverpool har brug for en my målbomber:-). nu hvor Luis har karantæne.
men jeg ved ikke helt hvem det skulle være, men hvert fald en med mål i støvlen.. ;)
Måske en bale, men han er nok for dyr..

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » tirsdag, 31. jan, 2012 15:58

rikkelfc skrev:jeg mener helt klart at Liverpool har brug for en my målbomber:-). nu hvor Luis har karantæne.
men jeg ved ikke helt hvem det skulle være, men hvert fald en med mål i støvlen.. ;)
Egentlig sjovt argument at bruge, da det er sidste kamp i aften at han har karantæne
:aliboronz5:

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » tirsdag, 31. jan, 2012 16:06

rikkelfc skrev:jeg mener helt klart at Liverpool har brug for en my målbomber:-). nu hvor Luis har karantæne.
Bale er vel nok det mest urealistiske navn jeg nogensinde har hørt nævnt herinde..
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 31. jan, 2012 16:19

bbcsport_david David Ornstein
Word from Liverpool is no significant deals in or out before window shuts, senior source tells me "nothing happening here" #bbcfootball #lfc

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 31. jan, 2012 16:19

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 31. jan, 2012 16:20

Lad nu vær med det der forbandede skybet link...

Besvar