Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 24. jan, 2012 21:45

Enig med Fribytter omkring Adam.

Jeg har selv været en stor kritiker af Adam i denne sæson, specielt i hans seneste kampe. Man skal dog se hans seneste præstationer i det lys, at han pt. skal udfylde en defensiv rolle, som han på ingen måde har kompetencer til. Charlie Adam befinder sig bedst i en fri rolle som offensiv midt/playmaker, hvor han ikke skal fokusere alt for meget på den defensive organisation. Kampene mod Chelsea og City viste da også, at Charlie Adam mod de bedste mandskaber i PL kan levere gode præstationer, så længe at der er en defensiv orienteret midtbane, som giver ham frihed til at fokusere på det fremadrettede spil.

I min verden bliver Adam dog aldrig en spiller med international klasse, dertil er han simpelthen for langsom, og mangler lige lidt boldsikkerhed og kreativitet. Men vi skal også huske på, at vi hentede ham ind for lidt over 50 mio. kr, og at det må betegnes forholdsvist billigt for en mand med hans kvaliteter.

Jeg ser også et større potentiale i Henderson qua hans mere dynamiske spillestil og alsidighed. Han mangler dog en vis portion mod og erfaring, hvilket er naturligt grundet hans alder. Men potentialet er åbenlyst, og jeg ser ingen grund til, at vi henter en ACM, når vi har Gerrard, Henderson og Adam, der alle tre har den offensive midtbane som naturlig position. Læg dertil Shelvey.

I mine øjne har vi i højere grad behov for kreative og hurtige folk på kanterne, eller hvis det er enten eller en Torres type oppe i front. Hvis Lucas kommer frisk tilbage fra sin skade og Spearing fortsætter de lovende takter er det heller ikke i mine øjne nødvendigt med en DM - men som sagt afhænger det meget af Lucas genoptræningsforløb. Skrækscenariet er Essien, som i mine øjne aldrig rigtig blev den samme spiller efter han havde været udsat for en lignende skade.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 24. jan, 2012 22:33

Måske skulle vi ha beholdt Leto istedet for at skippe ham til Panathinaikos, 15 mål i 17 kampe.. ;)
Billede

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 24. jan, 2012 22:37

John Barnes skrev:Måske skulle vi ha beholdt Leto istedet for at skippe ham til Panathinaikos, 15 mål i 17 kampe.. ;)
Der var problemer med arbejdstilladelsen...
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » tirsdag, 24. jan, 2012 22:37

John Barnes skrev:Måske skulle vi ha beholdt Leto istedet for at skippe ham til Panathinaikos, 15 mål i 17 kampe.. ;)
Det kan du vist også roligt regne med vi gerne ville. Han kunne bare ikke få arbejdstilladelse, hvilket Rafa var meget utilfreds med.
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 24. jan, 2012 22:44

Fribytter skrev:
Det da os rigtigt! :wall:
Men han gør det virkelig godt for dem, han deltager i rigtig meget af spillet og han sparker os straffe, frispark etc.
Billede

EgK

Indlæg af EgK » tirsdag, 24. jan, 2012 23:08

Kunne ikke lige finde den andre steder, men ifølge sky sports på Twitter skulle vi være efter Marko Marin fra Werder Bremen....

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 24. jan, 2012 23:12

EgK skrev:Kunne ikke lige finde den andre steder, men ifølge sky sports på Twitter skulle vi være efter Marko Marin fra Werder Bremen....
Er det for, at Downing ikke skal føle sig alene, som værende "winger with no end product"?
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » tirsdag, 24. jan, 2012 23:37

Cynwal skrev:
EgK skrev:Kunne ikke lige finde den andre steder, men ifølge sky sports på Twitter skulle vi være efter Marko Marin fra Werder Bremen....
Er det for, at Downing ikke skal føle sig alene, som værende "winger with no end product"?
Du er har en skarp pen i aften Cynwal ;-)
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » onsdag, 25. jan, 2012 00:19

Janse skrev:
Cynwal skrev:
Du er har en skarp pen i aften Cynwal ;-)
Det hænder jo, at sværdet er ude af skeden ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Guffi182
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Alder: 37

Indlæg af Guffi182 » onsdag, 25. jan, 2012 09:31

Cynwal skrev:
Her kan vi nævner Obertan og Gutierez som andre alternativer.
Billede

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » onsdag, 25. jan, 2012 10:50

Fribytter skrev:
Jeg så han live 2 gange i sidste sæson. Og kan kun sige stort NEJ TAK. Han har intet Liverpool kan bruge til noget. I øvrigt har han nogle meget frastødende attituder.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » onsdag, 25. jan, 2012 15:52

Leto har heller ikke været noget specielt i de kampe jeg har set.

Jeg så hellere vi hentede en som Shaqiri.
Billede

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 25. jan, 2012 17:27

Magath: "[Helmes'] strong points are scoring & converting his chances. These are not the qualities that we [need right now]."

Hehe. Jeg skal ikke kunne sige, om han er god nok til PL, men meget ironisk alt taget i betragtning.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 25. jan, 2012 18:20

Kelly skrev:
Fribytter skrev:
Jeg så han live 2 gange i sidste sæson. Og kan kun sige stort NEJ TAK. Han har intet Liverpool kan bruge til noget. I øvrigt har han nogle meget frastødende attituder.
Jeg kan ikke umiddelbart genkende den frastødende attitude. Hvordan virker han frastødende?

Jeg kan bare mindes, at han næsten hver gang har været den bedste for Panathinaikos, når jeg har set dem i tv.

Benitez mente også, at han havde et stort potentiale, hvis det ikke havde været for arbejdsrettighederne.

Sagt af Benitez (om Leto) efter Benitez' fyring i Liverpool:
Benitez om Leto skrev:"When he was with us, and this is what we noticed most of all, he was a player with enormous potential, quite quick, with ability in attacking 1v1 situations,good technique and a good shot. Above all, what stood out was that he was a player who could unbalance a defence and also with good vision.

We thought that he had the necessary potential to mature a lot in a competition like the Premier League which requires special qualities. Mostly due to the physical qualities that he had. He was a player who was really interesting with regard to the future.

He played several games for us and he did well. The basic problem was his work permit and the rules they have in England. Let’s just say he wasn’t allowed to stay after the first few months in England and we had no option but to sell him abroad. It wasn’t what we wanted for him but we had to accept the decision as it stood."
...
Senest rettet af JudgeArdaStudge onsdag, 25. jan, 2012 19:10, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Hyppia
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 54

Indlæg af Hyppia » onsdag, 25. jan, 2012 18:58

6 dage tilbage :violin: vi får sku ingen super player

Besvar