Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Repsej » mandag, 23. jan, 2012 17:32

Synes ikke der skal hentes noget til de bagerste geleder, der er vi imo godt nok besat, ikke mindst nu hvor det ser ud til at Agger - næsten - kan holde over en rigtig lang periode.

Fremad banen er jeg næsten ligeglad med hvem der bliver hentet, de kan vel knap gøre det ringere end de nuværende så alt vil vel næsten være en forstærkning for holdet.

Og så kunne jeg også godt tænke mig at vi prøvede at hente lidt etablerede spillere til klubben. De må stadig godt være forholdsvis unge, men vi har efter min mening brug for spillere som kan gøre en forskel nu, ikke om 2-5 år for så kan det være at det hele er ligemeget og vi er helt sat i topstriden.

Og jo længere tid vi er væk fra toppen jo sværer bliver det at hente de bedre spillere, så det skal være nu hvis vi skal hænge på vognen.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 23. jan, 2012 21:10

Nøj hvor gad jeg godt snart have et par "Velkommen til ......." tråde!!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » mandag, 23. jan, 2012 21:28

Emmy skrev:Nøj hvor gad jeg godt snart have et par "Velkommen til ......." tråde!!
Det er forfærdeligt så stille der er. Vi vil se en reaktion fra ledelsen på alle de dårlige resultater og det dårlige spil(specielt i de sidste par kampe).

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. jan, 2012 21:36

Nicoen skrev:
Emmy skrev:Nøj hvor gad jeg godt snart have et par "Velkommen til ......." tråde!!
Det er forfærdeligt så stille der er. Vi vil se en reaktion fra ledelsen på alle de dårlige resultater og det dårlige spil(specielt i de sidste par kampe).
Sidste år ved denne tid, var der heller ikke megen aktivitet. Det eneste der var sket inden sidste weekend, var salget af Babel.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » mandag, 23. jan, 2012 21:41

Hr. Drejer skrev:
Nicoen skrev:
Sidste år ved denne tid, var der heller ikke megen aktivitet. Det eneste der var sket inden sidste weekend, var salget af Babel.
Vi blev vel linket en del til Luis Suarez?

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. jan, 2012 21:51

Yes, vi var linket til Suarez siden slut december. Det var Scott der breakede den historie.

Han skriver på RAWK:

Junior Hoilett: We don't want to pay what Blackburn want

David Texeira: I think he'll sign this window

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » mandag, 23. jan, 2012 21:55

Hr. Drejer skrev:Yes, vi var linket til Suarez siden slut december. Det var Scott der breakede den historie.

Han skriver på RAWK:

Hoilett er en rigtig spændende spiller! Det er ikke fordi, at jeg har set så mange kampe med ham men han virker som en spændende type og så er han ung med fremtiden foran sig. Nogen der ved hvad Blackburn angiveligt skulle forlange for ham?
Billede

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 41

Indlæg af Mads T. » mandag, 23. jan, 2012 22:01

Hr. Drejer skrev:Yes, vi var linket til Suarez siden slut december. Det var Scott der breakede den historie.

Han skriver på RAWK:

David Texeira ser jeg absolut ikke som en løsning på vores nuværende striker-problem, men mere som en fremtidens mand, selv om jeg ikke synes han har bevist det store på papiret.

Ville dælme være dejligt at komme et smut bag de lukke døre på Anfield (også) i denne tid.

Bondo

Indlæg af Bondo » mandag, 23. jan, 2012 22:04

Mads T. skrev:

Han skriver på RAWK:

David Texeira ser jeg absolut ikke som en løsning på vores nuværende striker-problem, men mere som en fremtidens mand, selv om jeg ikke synes han har bevist det store på papiret.

Ville dælme være dejligt at komme et smut bag de lukke døre på Anfield (også) i denne tid.
som type minder David Texeira utroligt meget om Andy Carroll.. efter min mening har vi ikke brug for flere store tunge angribere.. de hører fortidens fodbold til.. i moderne fodbold er det små hurtige og teknisk stærke spillere der skal være i angrebet!

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 23. jan, 2012 22:21

Texeira skulle nu være sikret i følge flere medier. Der nævnes et beløb på £7 M.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » mandag, 23. jan, 2012 22:48

Bondo skrev: som type minder David Texeira utroligt meget om Andy Carroll.. efter min mening har vi ikke brug for flere store tunge angribere.. de hører fortidens fodbold til.. i moderne fodbold er det små hurtige og teknisk stærke spillere der skal være i angrebet!
Nu kender jeg intet til Texeira, men ifølge wiki er han 1.81 m høj, dvs 10 cm lavere end Carroll
og sågar lavere end Torres. Så kan ikke helt se sammenligningen?

JimmyR
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af JimmyR » mandag, 23. jan, 2012 23:09

Pede skrev:
Bondo skrev: som type minder David Texeira utroligt meget om Andy Carroll.. efter min mening har vi ikke brug for flere store tunge angribere.. de hører fortidens fodbold til.. i moderne fodbold er det små hurtige og teknisk stærke spillere der skal være i angrebet!
Nu kender jeg intet til Texeira, men ifølge wiki er han 1.81 m høj, dvs 10 cm lavere end Carroll
og sågar lavere end Torres. Så kan ikke helt se sammenligningen?
Ja og udfra diverse klip med ham, ser det ud til han tager en del dybdeløb og er temmelig meget i bevægelse, så den sammenligning har jeg meget svær ved at se?

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » mandag, 23. jan, 2012 23:31

Hr. Drejer skrev:Texeira skulle nu være sikret i følge flere medier. Der nævnes et beløb på £7 M.
Hvilke medier?

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » tirsdag, 24. jan, 2012 00:10

César David Texeira Torres er hans fulde navn. Om ikke andet minder det sidste af navnene da om et tidligere, meget succesfuldt køb.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 24. jan, 2012 00:21

Ifølge Jen Chang, redaktør for SI, bekræfter tre uafhængige kilder - bl.a. en af dem fra TAW - at LFC forhandler med FC Groningen. Han aner ikke noget om prisen, men hans gæt er på €7-9 mio.

En bruger inde på RAWK har skrevet, at hollandsk TV også beretter om forhandlinger mellem de to klubber.

Jeg læste i øvrigt lige et meget løst rygte om, at M. Isla fra Udinese blev rygtet til LFC for €15 mio.. I sommers var han en spiller, som jeg meget gerne så tage over efter Kuyt, når Kuyt engang var færdig i klubben. Men jeg må indrømme, at jeg ikke tror, at han har de spidskompetencer, som holdet pt. sukker efter.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Besvar