Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 17. jan, 2012 21:56

Moussa Sow vil være godt nok for mig.

Hvad angår de to Swansea spillere, så synes jeg slet ikke Scott Sinclair har holdt niveau. Senest imod Arsenal var han jo usynlig og svag i sine udfordringer, selvom han stod overfor en midterforsvarer.

Joe Allen imponerer mig derimod meget. Han er en fremragende presspiller, med et godt drive.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 17. jan, 2012 22:06

Alonso skrev:Moussa Sow vil være godt nok for mig.

Hvad angår de to Swansea spillere, så synes jeg slet ikke Scott Sinclair har holdt niveau. Senest imod Arsenal var han jo usynlig og svag i sine udfordringer, selvom han stod overfor en midterforsvarer.

Joe Allen imponerer mig derimod meget. Han er en fremragende presspiller, med et godt drive.
Det samme kan man så argumentere for med Sow, der trods alt kun har lavet 6 mål i 18 kampe i denne sæson.
Man kan så håbe at lidt luftforandring vil få Sow op på samme niveau som sidste sæson.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » tirsdag, 17. jan, 2012 22:25

Jeg synes hverken Sow eller Sinclair er gode nok. Selvom vi er er dårlige i angrebet, så må vi for Guds skyld ikke lave endnu et panikkøb som i januar sidste år. Så hellere vente til sommerpausen.
Best in the world at everything I do.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 17. jan, 2012 22:38

Nu kan de kampe jeg har set med Sow tælles på en hånd, hvorfor det sagtens kan være, at jeg skyder helt forbi her. Men af hvad jeg har set virker han ikke som nogen klassespiller. Ud fra de kampe jeg har set er han ikke videre hurtig, ikke noget teknisk unikum, har en middelmådig sparketeknik, men med en rimelig næse for at stå på det rette sted i boksen. Er det sådan en type vi søger? For som jeg ser det, så er det kun Downing som i perioder i denne sæson har formået at levere tilfredsstillende indlæg (tæller ikke Gerrards 2-3 kampe med) til vores angribere.

Jeg håber i højere grad, at vi formår at hente en målfarlig type, som er i stand til at kunne skabe chancer på egen hånd, men som også står og triller bolden ind over stregen. Disse typer er selvfølgelig dyre. Som Alex Brockins siger bør vi efter min mening ikke købe en average joe, men i stedet vente med at finde en langsigtet løsning til sommer. Kan vi hente et stort talent eller to (18-20 år) her i januar vinduet til en billig mønt vil det dog ikke være skidt.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 17. jan, 2012 22:45

Alex Brockins skrev:Jeg synes hverken Sow eller Sinclair er gode nok. Selvom vi er er dårlige i angrebet, så må vi for Guds skyld ikke lave endnu et panikkøb som i januar sidste år. Så hellere vente til sommerpausen.
Vi kunne også risikere at lave en Suarez-handel som i januar sidste år.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 17. jan, 2012 23:19

Hr. Drejer skrev: Vi kunne også risikere at lave en Suarez-handel som i januar sidste år.
Her kan jeg da huske, at jeg syntes, at prisen var i overkanten... Men det viste sig jo så ikke at være tilfældet.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » tirsdag, 17. jan, 2012 23:27

Hr. Drejer skrev:
Alex Brockins skrev:Jeg synes hverken Sow eller Sinclair er gode nok. Selvom vi er er dårlige i angrebet, så må vi for Guds skyld ikke lave endnu et panikkøb som i januar sidste år. Så hellere vente til sommerpausen.
Vi kunne også risikere at lave en Suarez-handel som i januar sidste år.
Med mindre du anser panikkøb = Suarez-køb, så er vi ikke uenige.
Best in the world at everything I do.

LiverDude

Indlæg af LiverDude » onsdag, 18. jan, 2012 08:48

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » onsdag, 18. jan, 2012 09:31

Det ser sådan ud. Jeg er fuldstændig blank på hvem Liverpool forsøger at hente ind. Defore tror jeg ikke. Bent ej heller. Sow nej. Demba Ba tror jeg heller ikke på.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 18. jan, 2012 10:06

http://www1.skysports.com/football/news/11669/7435939/

"Liverpool, well, that is a dream club. Anyone would be happy, scoring goals in front of the Kop can be the highlight of a career."

Sow kan da lide klubben. Men vi er tavse på transfermarkedet. Tingene foregår bag lukkede døre.
Senest rettet af Hr. Drejer onsdag, 18. jan, 2012 11:42, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » onsdag, 18. jan, 2012 10:08

Det ser ud til, at Sow, Papiss, Reus, og Roux nok ikke bliver LFC-spillere i denne omgang. Det er dog alle fire spillere, som LFC tidligere er blevet rygtet til.

Der er dog stadig en stor gruppe af angribere eller offensive spillere med en god målnæse, som jeg ikke anser for urealistiske emner, selvom alle nok ikke er realistiske her i januarvinduet.

Bent, Ba, Fletcher, Llorente, Negredo, Soldado, Jovetic, Podolski, Lewandowski, Giroud, Remy, de Jong, Matavz og Wolfswinkel tror jeg alle ville have en interesse i at spille for LFC, men der er selvfølgelig nogle navne, der er langt mere interessante end andre.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 57

Indlæg af Kelly » onsdag, 18. jan, 2012 10:10

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... a-Sow.html

Der har gået mange rygter om Sow. Jeg tror ikke han lander i Liverpool.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Tom_J
Alder: 38

Indlæg af Tom_J » onsdag, 18. jan, 2012 11:39

Reus er desværre taget til Dortmund, så ham får vi i hvert fald ikke. En skam, for han har et ledt potentiale, men tyskere foretrækker ofte at blive i Bundesligaen desværre. Er også lidt overrasket over, Liverpool ikke har rykket mere på transfermarkedet. Adam Johnson-interessen virker helt død, han ville bare være så genial at få ind.

Indlæg af » onsdag, 18. jan, 2012 13:26

Er der nogle, som har en liste på, hvilke helt unge spillere liverpool har hentet siden de nye ejere og Kenny er kommet til?

Brugeravatar
Lemmiwinks
Geografisk sted: Randers
Alder: 35

Indlæg af Lemmiwinks » onsdag, 18. jan, 2012 14:19

Ser ud som om denne handel er så godt som done.
19-årige João Carlos fra Sporting Lissabon. Hmm, spændende handel.. Man må da så sandelig sige de formår at udvikle top-spillere dernede!

http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... ?fb=optOut

Besvar