Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
Hvis vi skal malke lidt penge på Kuyt vil jeg mene det er i år han skal væk,
Så også gerne at Benna smuttede så vi kunne høste penge på ham
Kuyt
Benna
Dossena
Pennant
Voro
Også ind med nogle nye drenge
N'zogbia?
Valencia?
Ben Arfa

?
Joaquin?
-
SørenK
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 32
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... -21037292/
Ved ikke hvor meget man skal ligge i rygtet. Men ved at miste tålmodigheden med Bale, det forstår jeg ikke. De gange jeg har set ham inklusiv kampen mod os i PL, har han været fremragende. Ham så jeg gerne konkurrere med Insua om venstrebacken.
-
xman
Jeg så også meget gerne Bale i klubben, især hvis han er vurderet til 5 mio pund, hvilket et salg af Dossena burde kunne indbringe.
Og vi kunne tage Bent med for den sags skyld, hvis han også er tilgængelig for billige penge som det antydes i artiklen. Ham ser jeg mere perspektiv i end f.eks. Heskey, hvis vi skal ud at hente en "tung" angriber.
-
Styf
- Alder: 33
Hvis det med Bale passer hvilket jeg simpelthen ikke kan tro er det bare at få fingeren ud og få ham signet. Han er ekstremt lovende og samtidig britisk. Jeg troede han kostede tre gange så meget og derfor var urealistisk men som sagt hvis dette er sandt er det bare med at komme i gang og få ham signet. Et salg af Dossena må næsten kunne financiere Bale købet hvis dette rygte passer men tror desværre næppe det er troværdigt.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
-
SørenK
Darren Bent kunne helt klart være spændende, men vil nu ikke sammenligne ham med Heskey. Selvom han er uønsket tror jeg nu heller ikke, at han bliver solgt for håndører. De gav trods alt (mener jeg) omkring 17 mio. pund for ham.
Når vi nu er på rov i Tottenham, kan vi lige så godt tage Lennon med hjem til Merseyside sammen med de to førnævnte.
---------------Reina---------------
Arbeloa-Carra-Agger/Skrtel-Insua/Bale
Lennon/NY?-Xabi/Masch-Gerrard-Riera/Babel
---------Torres/Kuyt-Keane/Bent-------
Ja tak.
Det er ikke de optimale spillerindkøb, men taget vores økonomiske situation i betragtning, synes jeg det er ganske udmærket.
-
SørenK
Styf skrev:Hvis det med Bale passer hvilket jeg simpelthen ikke kan tro er det bare at få fingeren ud og få ham signet. Han er ekstremt lovende og samtidig britisk. Jeg troede han kostede tre gange så meget og derfor var urealistisk men som sagt hvis dette er sandt er det bare med at komme i gang og få ham signet. Et salg af Dossena må næsten kunne financiere Bale købet hvis dette rygte passer men tror desværre næppe det er troværdigt.
Tvivler også stærkt på det, det ville være sæsonens køb.
-
Xenne
- Geografisk sted: Roskilde (:
- Alder: 36
Hvis Bale kan fås til de penge syntes jeg det er værd at overveje, han kan også rykke pladsen længere op som Venstre midt, hvilket jeg tror ville falde i smag hos Benitez. Men Bent og Lennon ved jeg ikke helt med.
-
SørenK
Xenne skrev:Hvis Bale kan fås til de penge syntes jeg det er værd at overveje, han kan også rykke pladsen længere op som Venstre midt, hvilket jeg tror ville falde i smag hos Benitez. Men Bent og Lennon ved jeg ikke helt med.
Præcis, alsidighed er noget der kan give Hr. Benitez våde drømme!
-
Hekkem
- Alder: 51
Ham her skal vi da bare ha'
http://tv2sport.dk/node/24821
Wow en kasse.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Mikkel
- Geografisk sted: Rødovre
- Alder: 52
Helt suverænt.
Han ligger også i toppen i ligaen mht. rating gennemsnit.
Køb ham! Eller Heskey.
Just the fax ma'am. Just the fax.
-
Hekkem
- Alder: 51
Mikkel skrev:
Han ligger også i toppen i ligaen mht. rating gennemsnit.
Køb ham! Eller Heskey.
Han har kørt med klatten i denne sæson, og været en af de bedste i Ligue 1, efter det jeg har set. Minder meget om en tidligere fransk verdenstjerne, der også fik sit gennembrud i selvsamme klub.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
Marky
Ja hvis vi kan få Gourcuff er det bar med at sign'e ham med det samme!
-
Kofoed
- Geografisk sted: Hillerød
Styf skrev:Hvis det med Bale passer hvilket jeg simpelthen ikke kan tro er det bare at få fingeren ud og få ham signet. Han er ekstremt lovende og samtidig britisk. Jeg troede han kostede tre gange så meget og derfor var urealistisk men som sagt hvis dette er sandt er det bare med at komme i gang og få ham signet. Et salg af Dossena må næsten kunne financiere Bale købet hvis dette rygte passer men tror desværre næppe det er troværdigt.
Han er fra Wales, så det tæller vel egentlig ikke som britisk.? Eller hvad?
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever
-
Styf
- Alder: 33
93'Kofoed skrev:Styf skrev:Hvis det med Bale passer hvilket jeg simpelthen ikke kan tro er det bare at få fingeren ud og få ham signet. Han er ekstremt lovende og samtidig britisk. Jeg troede han kostede tre gange så meget og derfor var urealistisk men som sagt hvis dette er sandt er det bare med at komme i gang og få ham signet. Et salg af Dossena må næsten kunne financiere Bale købet hvis dette rygte passer men tror desværre næppe det er troværdigt.
Han er fra Wales, så det tæller vel egentlig ikke som britisk.? Eller hvad?
Wales, England, Skotland og Nordirland = Storbritannien
En mand fra Storbrtannien = En britte
Bale = En britte

BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere
-
Jejes
Det der er simpelthen bare ren klasse!! - WOW
KØB KØB KØB KØB