Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
KingKenny94
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » lørdag, 07. jan, 2012 15:06

Hr. Drejer skrev:Følgende har jeg fra Scott og TOMMO86 fra RAWK, De to har sendt en PM til RAWK's mods, og fortalt dem deres kilde, og de meget kritiske RAWK mods har accepteret deres kilder:

Scott siger at Maxi og Kuyt er fortid i klubben og de vil blive solgt/frigivet senest til sommer. Måske en af dem allerede vil ryge her i januar.

TOMMO86 siger at vi vil købe Gomis fra Lyon.
(Det var TOMMO86 der breakede Suarez transferen, men tog fejl m.h.t. Mata)

Personligt tror jeg Gomis bliver en meget dyr herre. Lyon sælger altid meget dyrt.
Vi skal ikke have Gomis!!! 25 mål i 80 kampe for Lyon, siger bare lidt om det. NEJ TAK!

KingKenny94

Indlæg af KingKenny94 » lørdag, 07. jan, 2012 15:13

Ser gerne vi henter Hoilett, selvom han er lille er han er rigtig kropsstærk og samtidig har han en kæmpe speed, og han kan ligge nogle fantastiske afleveringer!
http://www.youtube.com/watch?v=ddAvft67RtA

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 07. jan, 2012 15:25

KingKenny94 skrev:
Hr. Drejer skrev:Følgende har jeg fra Scott og TOMMO86 fra RAWK, De to har sendt en PM til RAWK's mods, og fortalt dem deres kilde, og de meget kritiske RAWK mods har accepteret deres kilder:

Scott siger at Maxi og Kuyt er fortid i klubben og de vil blive solgt/frigivet senest til sommer. Måske en af dem allerede vil ryge her i januar.

TOMMO86 siger at vi vil købe Gomis fra Lyon.
(Det var TOMMO86 der breakede Suarez transferen, men tog fejl m.h.t. Mata)

Personligt tror jeg Gomis bliver en meget dyr herre. Lyon sælger altid meget dyrt.
Vi skal ikke have Gomis!!! 25 mål i 80 kampe for Lyon, siger bare lidt om det. NEJ TAK!
Men han er vel ikke decideret angriber, vel? For så kan det vel være pænt nok at score i mere end hver 4. kamp..
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Kriller8

Indlæg af Kriller8 » lørdag, 07. jan, 2012 15:27

Gomis?! Har han ikke en hjertefejl der også har sat ham tilbage i karrieren?

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 36

Indlæg af Nicoen » lørdag, 07. jan, 2012 15:28

Gomis er decideret frontangriber. Jeg synes ikke det giver meget mening at hente ham, minder han ikke meget om Carroll?

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 07. jan, 2012 15:28

Gomis er en stor halvtung spiller og i den grad angriber. At hente ham er i mine øjne det samme som at sige, at vi ikke tror på Andy Carroll.

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » lørdag, 07. jan, 2012 16:09

Alonso skrev:Gomis er en stor halvtung spiller og i den grad angriber. At hente ham er i mine øjne det samme som at sige, at vi ikke tror på Andy Carroll.
Helt enig.

Desuden tror jeg faktisk, at han ville have endnu sværere ved at slå igennem for os, end Carroll har haft indtil videre. Derfor nej tak. Brug pengene på en kreativ og hurtig kantspiller i stedet.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

KingKenny94

Indlæg af KingKenny94 » lørdag, 07. jan, 2012 16:15

Kristoffer skrev:
Alonso skrev:Gomis er en stor halvtung spiller og i den grad angriber. At hente ham er i mine øjne det samme som at sige, at vi ikke tror på Andy Carroll.
Helt enig.

Desuden tror jeg faktisk, at han ville have endnu sværere ved at slå igennem for os, end Carroll har haft indtil videre. Derfor nej tak. Brug pengene på en kreativ og hurtig kantspiller i stedet.
Synes nu vi har kantspillere nok, synes mere vi mangler BA! Hvis han kan hentes til 10mil £ skal vi ikke tvivle i 1 sek!

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 52

Indlæg af Hekkem » lørdag, 07. jan, 2012 16:16

Bafetimbi Gomis virker lidt som en Drogba type. En spiller der sparker godt, fysisk stærk og god hovedspillet. God balance, og
Hørte en kommentator der sammenlignede ham lidt med Nicolas Anelka, men vil mere mene Drogba.

Man kan være lidt betænkelig ved om han scorer nok, men måske mere betænkelig ved at han blot har formået at spille 10 hele kampe i denne sæson, hvor han oftere er blevet skiftet ind eller skiftet ud.
He's been showing during two seasons now, tremendous strengh and ability to hold defenders.
Gomis can sometimes shot screamers, it's a shame he doesn't do it more often.
He improved in mentality, he seems more determinated, even when he has to fight alone against all defenders to get the ball, and he also scores some crucial goals for Lyon in the last minutes.
He also improves his interaction with his teammates, plays better passes and links better.
Finally he's seldom injured and those four last seasons, has played a lot of matches.
Jeg synes Gomis er en smule bedre end Luuk De Jong, og noget bedre end Darren Bent.
Gomis er absolut ikke halvtung - 184 cm og 77 kg
Kriller8 skrev:Gomis?! Har han ikke en hjertefejl der også har sat ham tilbage i karrieren?
Han faldt om engang til en landsholdstræning.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 07. jan, 2012 16:23

Gomis lider af epilepsilignende anfald, hvor han pludselig falder om. Jeg læste en artikel, hvori det stod, at han var faldet om på en træningslejr. Det er vist ikke noget som sker hyppigt, men det er vist alligevel noget, som han er vant til og lever med.

Gomis er faktisk ikke så stor igen, han måler 184 cm. Men jeg vil tilslutte mig ovenstående kommentarer - han er en smule tung, dog ikke så tung som Carroll og han har en noget bedre teknik end Andy Carroll. I de kampe jeg har set med ham (St. Etienne + Lyon) brænder han for mange chancer. Han er ikke en decideret goal getter, men er mere uortodoks og kan komme ud af ingenting og score en kasse.

Han har haft rimelig tur i den i år, hvor han har scoret 13 mål i 24 kampe (7 i ligaen og 6 i CL, hvoraf 4 var i den famøse Zagreb kamp). Gomis har dog ikke i nogen sæson vist sig som en 20 + målscorer, hvorfor jeg ikke tror det er ham vi skal kigge efter, hvis vi ønsker en bomber. Dette siger jeg også med henblik på hans alder, da manden trods alt er 26 år.

Jeg er lidt ambivalent vedrørende TOMMO og alt hans ITK snak. Han virkede meget skråsikker i sommers, men blev noget så fornærmet, da folk stillede spørgsmålstegn ved, hvor handler som Mata og Aguero blev af. Den eneste RAWK bruger jeg har 100 % tillid til angående insider viden er DjPhal, der altid har den korrekte startopstilling og også meddelte Lucas skadessituation en halv dag før det officielt kom frem.

Jeg holder mig stadigvæk til en spiller som Soldado, og drømmer om Edison Cavani ;)

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 52

Indlæg af Hekkem » lørdag, 07. jan, 2012 16:26

Robbie_God_Fowler skrev:Gomis lider af epilepsilignende anfald, hvor han pludselig falder om. Jeg læste en artikel, hvori det en gang stod, at han var faldet om på en træningslejr.

Gomis er faktisk ikke så stor igen, han måler 184 cm. Men jeg vil tilslutte mig ovenstående kommentarer - han er relativ tung, dog med en noget bedre teknik end Andy Carroll. I de kampe jeg har set med ham (St. Etienne + Lyon) brænder han for mange chancer. Han er ikke en decideret goal getter, men er mere uortodoks og kan komme ud af ingenting og score en kasse.
Gomis er med sine 77 kg, altså ikke tung på nogen måde. Han flytter sig også pænt hurtigt, og ganske fin kontraspiller, hvor der kan spilles i dybden til ham og han løber fra forsvaret. Det gør man ikke hvis man er relativ tung.

Han er omtrængt ligeså hurtig som Gonzalo Higuain, Robin Van Persie, Luuk De Jong og Demba Ba. Men væsentlig hurtigere end Drogba og Llorente.
Robbie_God_Fowler skrev: Han har haft rimelig tur i den i år, hvor han har scoret 13 mål i 24 kampe (7 i ligaen og 6 i CL, hvoraf 4 var i den famøse Zagreb kamp). Gomis har dog ikke i nogen sæson vist sig som en 20 + målscorer, hvorfor jeg ikke tror det er ham vi skal kigge efter, hvis vi ønsker en bomber. Dette siger jeg også med henblik på hans alder, da manden trods alt er 26 år.

Jeg er lidt ambivalent vedrørende TOMMO og alt hans ITK snak. Han virkede meget skråsikker i sommers, men blev noget så fornærmet, da folk stillede spørgsmålstegn ved, hvor handler som Mata og Aguero blev af. Den eneste RAWK bruger jeg har 100 % tillid til angående insider viden er DjPhal, der altid har den korrekte startopstilling og også meddelte Lucas skadessituation en halv dag før det officielt kom frem.

Jeg holder mig stadigvæk til en spiller som Soldado, og drømmer om Edison Cavani ;)
Jeg er også mere til en Edison Cavani.
Senest rettet af Hekkem lørdag, 07. jan, 2012 16:29, rettet i alt 1 gang.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 07. jan, 2012 16:29

KingKenny94 skrev:Ser gerne vi henter Hoilett, selvom han er lille er han er rigtig kropsstærk og samtidig har han en kæmpe speed, og han kan ligge nogle fantastiske afleveringer!
I følge rygter på diverse sites, forhørte vi os igår om Hoilett - for anden gang.

Glem Cavani. Han vil koste over £50 M. Vi har vist 'kun' £20-22 M, hvoraf pengene fra salget af Meireles indgår med £12 M.

KingKenny94

Indlæg af KingKenny94 » lørdag, 07. jan, 2012 16:32

Hr. Drejer skrev:
KingKenny94 skrev:Ser gerne vi henter Hoilett, selvom han er lille er han er rigtig kropsstærk og samtidig har han en kæmpe speed, og han kan ligge nogle fantastiske afleveringer!
I følge rygter på diverse sites, forhørte vi os igår om Hoilett - for anden gang.

Glem Cavani. Han vil koste over £50 M. Vi har vist 'kun' £20-22 M, hvoraf pengene fra salget af Meireles indgår med £12 M.
Krydser fingre.. Ved du hvad prisen skulle ligge på?

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 07. jan, 2012 16:34

Ja Cavani er urealistisk, desværre.

Hoilett har jeg ikke set nok til, men af det jeg har set virker han som en væver og kreativ kantspiller.

Det er vel også på tide, at vi rammer en "chicharito" handel, hvor vi tilfører en rigtig god men mindre kendt offensiv spiller for et mindre beløb. Det er i hvert fald vejen frem, som jeg ser det. For når det kommer til stjernespillere kan vi ikke matche købsprisen og de ekstremt høje lønninger, som Real, Barca, City og Chelsea tilbyder.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 07. jan, 2012 16:37

KingKenny94 skrev:
Hr. Drejer skrev:

Krydser fingre.. Ved du hvad prisen skulle ligge på?
Jeg prøver at finde ud af det. Jeg har sendt en pm afsted.

Besvar