Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. jan, 2009 10:00

Behøver vi at købe ind i januar? Så vidt jeg har forstået Rafa så er truppen stærk nok som den er nu (måske er det bare spil for galleriet?).

Men i dag går forsvarslegenden over dem alle, Allan Hansen, ud og siger at Rafa skal forstærke truppen her i januar, hvis vi skal kunne holde trit med scum og chelski på den lange bane. Hansen siger bl.a., at det ikke er et spørgsmål om de første 11 eller 13 spillere er gode nok, men et spørgsmål om hele truppen er god nok? (fundet på den norske)

Er truppen god nok til at konkurrere i ligaen, Champions League og F.A. cuppen?

Brugeravatar
mig_der
Geografisk sted: 8340

Indlæg af mig_der » fredag, 09. jan, 2009 10:10

Hr. Drejer skrev:Behøver vi at købe ind i januar? Så vidt jeg har forstået Rafa så er truppen stærk nok som den er nu (måske er det bare spil for galleriet?).

Men i dag går forsvarslegenden over dem alle, Allan Hansen, ud og siger at Rafa skal forstærke truppen her i januar, hvis vi skal kunne holde trit med scum og chelski på den lange bane. Hansen siger bl.a., at det ikke er et spørgsmål om de første 11 eller 13 spillere er gode nok, men et spørgsmål om hele truppen er god nok? (fundet på den norske)

Er truppen god nok til at konkurrere i ligaen, Champions League og F.A. cuppen?
Nej. medmindre mange overrasker.
Ellers har vi ingen højrebackup der er prøvet, vores backup på venstreback eksistere ikke hvad angår kvalitet (Dossena), hvis Riera bliver skadet er vi tvunget til at spille med Babel, en skade til Kuyt giver også enten plads til Babel eller her heldigvis måske Pennant, Pennant er dog ikke målfarlig nok.

I angrebet har vi Keane som backup, indtil videre vil jeg helst være fri for det. Gerrard er dog så stærk for tiden at han overstråler Keanes mangler, men det kan han ikke i en halv sæson mere.

Kort sagt, vi har et godt hold, men for at holde den hjem, så skal en del spillere hive i egen barm eller vi skal forstærkes. (Dog ville at en fyr som Babel blev bedre være et kæmpe løft)
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » fredag, 09. jan, 2009 13:01

Den er svær. Vi kan ihvertfald konstantere at vi ikke behøver flere forstærkninger i forsvaret med mindre at vi sælger spillere der men det kan jeg ikke se nogen god grund til. Jeg syntes helt klart at vi skal beholde Dossena så vi har endnu en spiller som reserve til venstre back pladsen. Det ville være dumt at sælge ham da vi så skulle bruge tid på at finde en ny en og bruge penge. Så hellere vente til sommer med at sælge ham hvis det endelig er. Det eneste sted hvor jeg mener at vi mangler nogen er på kanterne og hvis vi kunne få en spiller som Lennon nu til billige penge syntes jeg helt sikkert at vi skulle gå efter ham. Han kunne virkelig være en spændende spiller at få til klubben så vi også på højre kanten kunne få noget ordenlig speed og kreativitet da en spiller som Babel ikke har sin bedste periode lige for tiden og syntes heller ikke at Benayoun er ret prængende i sit spil.
Billede

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 09. jan, 2009 13:20

Jeg synes faktisk, at vi har brugt bredden i vores trup forholdsvis meget, og det har vist sig at kvaliteten af denne bredde altså rækker til en foreløbig førsteplads. Af den grund er jeg ikke enig med Allan Hansen i, at vi SKAL forstærke os i januar for at kunne hamle op med Chelsea og Man Utd.

Jeg bliver dog glad, hvis der skulle komme en enkelt god spiller ind.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 09. jan, 2009 14:06

Jeg læste at N'zobia gerne ville væk, er han ikke en udemærket spiller at få til venstre backen?
Han kan også spille venstre midt?
Billede

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 09. jan, 2009 18:18

Xenne skrev:Jeg læste at N'zobia gerne ville væk, er han ikke en udemærket spiller at få til venstre backen?
Jeg har kun set ham i den kamp mod os for nylig. Han virker som en spiller med et enormt drive fremad banen og med gode tekniske færdigheder samt et godt venstreben. Måske en anelse udisciplineret, men han kunne bestemt være en mulighed. Helt billig er han nu nok ikke.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
John Barnes

Indlæg af John Barnes » fredag, 09. jan, 2009 20:55

Xenne skrev:Jeg læste at N'zobia gerne ville væk, er han ikke en udemærket spiller at få til venstre backen?
N'Zogbia er skam en ganske udemærket spiller som har et ret stort talent og han har spillet en del gode kampe for Newcastle. Kunne da godt se ham spille for Liverpool men der er plads til forbedringer. Prisen kan vel ikke være så dyr igen hvis spilleren også selv gerne vil væk for så stor en stjerne er han jo heller ikke. Men man ved aldrig med Newcastle. En ganske fornuftigt spiller må man sige.
Billede

Boye

Indlæg af Boye » fredag, 09. jan, 2009 22:47

N'zogbia er ganske udemærket, og han ville være en fin breddespiller... Han kan nok bare ikke bidrage med noget defensivt overhovedet på backen, men så er det godt, at han oftest spiller midtbane.

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » fredag, 09. jan, 2009 22:57

Boye skrev:N'zogbia er ganske udemærket, og han ville være en fin breddespiller... Han kan nok bare ikke bidrage med noget defensivt overhovedet på backen, men så er det godt, at han oftest spiller midtbane.
Mon ikke han kan bidrage med mere end Dossena ;) ?
Det jeg så fra ham imod os var udemærket, og ja en god bredde spiller der ville kunne styrke truppen, han har en ung alder 22 mener jeg. Tror han ville kunne udvikle sig til en udemærket Wing back. Han kan da ikke koste mere end 6-8 Mio£ ?
Billede

Mikkel K
Geografisk sted: Århus C

Indlæg af Mikkel K » fredag, 09. jan, 2009 23:56

N'Zogbia er en god spiller, men hvad skal han i LFC som situationen er nu?
Han er altså ikke back, og udover det har vi i øjeblikket 3 spillere til den position.
Skulle han endelig til klubben, skulle det være for at spille offensivt på banen, men det ville altså være en position hvor vi lige nu er besat med Riera og Babel. Han kunne være et alternativ hvis Babel forlod kluben, ellers kan jeg ikke se hvad vi skulle med N'Zogbia.
Billede

Brugeravatar
Xenne

Indlæg af Xenne » lørdag, 10. jan, 2009 09:59

Mikkel K skrev:N'Zogbia er en god spiller, men hvad skal han i LFC som situationen er nu?
Han er altså ikke back, og udover det har vi i øjeblikket 3 spillere til den position.
Skulle han endelig til klubben, skulle det være for at spille offensivt på banen, men det ville altså være en position hvor vi lige nu er besat med Riera og Babel. Han kunne være et alternativ hvis Babel forlod kluben, ellers kan jeg ikke se hvad vi skulle med N'Zogbia.
Det er rigtig nok vi er godt besat på Back pladsen, og hvis han skal længere frem ville han være et ok alternativ til Rierra men som du selv nævner så har vi også Babel.
Med mindre han kan erhverves billigt, vil jeg også mene vi skulle forstærke os på andre pladser først. Højre midt, men efter det kunne en ny Venstre back godt bruges. Insua er ung og kunne sagtens agerer reserve på den plads. Så skal vi bare af med Dossena.
Billede

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » lørdag, 10. jan, 2009 10:41

texnymann skrev:
Masche20 skrev:
Hekkem skrev:
AJ skrev:
Boye skrev:
Min yndlings højrekant spiller - når man ser bort fra Leo Messi - er Joaquin. Hurtighed, teknik, driblekunstaber og fysisk styrke er hvad Joaquin besidder. Hans psyke er ikke den bedste. Jeg mener dog han besidder alt hvad vi har brug for på vores højrekant.
Hvis Riera kan, så kan Joaquin vel også. Ham er jeg også meget interesseret i. Finder han formen fra Betis frem. så det køb, køb, køb.
Med fare for at I bliver alvorligt trætte af, at jeg konstant fremhæver spillere hos vores nærmeste konkurrenter, så vil jeg vil jeg nævne Joe Cole som en af mine absolutte yndlingsspillere til højrekanten. Ligesom, da jeg nævnte Tevez, så bunder mine ønsker også i, hvilke slags spillere, der passer ind i Rafa's fodboldfilosofi og dermed passer ind på vores nuværende hold. Begge de spillere jeg her har nævnt er fantastisk arbejdsomme og har samtidig (efter min opfattelse) et væsentligt højere teknisk niveau end eksempelvis Kuyt (som vel er ham de de hver især skulle erstatte).

Hvis Rafa mente, at Liverpool kunne vinde titlen med showfodbold, så så jeg da gerne mere eksotiske navne med rene offensive styrker som deres force.

Mvh.

Texnymann
Jeg hiver lige lidt fat i Joe Cole igen, da vi åbenbart på rygtebasis ikke er helt uinteresseret. Jeg ville virkelig blive glad, hvis vi kunne få fat i ham. Det er et videolink...

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... -21028713/

Mvh.

Texnymann

ChinGanMew

Indlæg af ChinGanMew » lørdag, 10. jan, 2009 10:55

Ja tak, den går jeg meget gerne med på. En spiller med Joe Coles kaliber har vi hungerede efter i mange år. Hurtighed, super dribler, fine indlæg og gode spark. Plus han er englænder, så det kan vel kun styrke vores CL trup?
Sælg Pennant, Voronin og Itandje + nogle penge fra CL burde vel være nok til at købe ham?
Prøv lige at forestille jer denne konstalition:
Cole - Gerrard - Riera
- - - -Torres - - - -

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » lørdag, 10. jan, 2009 11:44

Har Joe Cole egentlig nogensinde ytret ønske om at spille for Liverpool?

Vil Chelsea af med ham?

Er de nødtvunget til at sælge pga. pengenød?

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » lørdag, 10. jan, 2009 12:08

ChinGanMew skrev:Ja tak, den går jeg meget gerne med på. En spiller med Joe Coles kaliber har vi hungerede efter i mange år. Hurtighed, super dribler, fine indlæg og gode spark. Plus han er englænder, så det kan vel kun styrke vores CL trup?
Sælg Pennant, Voronin og Itandje + nogle penge fra CL burde vel være nok til at købe ham?
Prøv lige at forestille jer denne konstalition:
Cole - Gerrard - Riera
- - - -Torres - - - -
Næstefter Ribery er Cole min favorit til den plads - spillemæssigt bliver det ikke meget bedre, men synes ikke han er vanvittig sympatisk. Men ville alligevel tage mod ham med åbne arme - tvivler dog på at Chelski vil sælge til en rivaliserende klub - så vi vil nok havne i samme situation som med Heinze omkring skiftet fra skum. Han ender i Madrid...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Besvar