Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Bent vil da være en klar forstærkning, som det ser ud nu. Men godt nok ikke angribere jeg havde håbet på. Men mål laver han i PL.
Efter at have tænkt over det. Jeg håber virkeligt Liverpool henter Bent. Han er en giftig angriber som vi godt kan bruge. Bent. Luis. Bella, Downing. Steven. Henderson. Det syntes jeg lyder godt.
Drømmen ville være Podolski og Bent i dette vindue, og et salg af Kuyt, hvis han gerne vil skal i alt respekt have lov.
Og til sommer en playmaker og central midtbanegeneral.
Darren Bent er på vei til Anfield sier Mark Lawrenson til BBC. Følg med på Transferchat med redaktør Torbjørn Flatin på .no fra kl18.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » onsdag, 04. jan, 2012 17:11
Kelly skrev:
Bent vil da være en klar forstærkning, som det ser ud nu. Men godt nok ikke angribere jeg havde håbet på. Men mål laver han i PL.
Efter at have tænkt over det. Jeg håber virkeligt Liverpool henter Bent. Han er en giftig angriber som vi godt kan bruge. Bent. Luis. Bella, Downing. Steven. Henderson. Det syntes jeg lyder godt.
Drømmen ville være Podolski og Bent i dette vindue, og et salg af Kuyt, hvis han gerne vil skal i alt respekt have lov.
Darren Bent er på vei til Anfield sier Mark Lawrenson til BBC. Følg med på Transferchat med redaktør Torbjørn Flatin på .no fra kl18.
Hvad? Hvor har du det fra?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Kelly
LFC-Aaby skrev:Kelly skrev:
Hvad? Hvor har du det fra?
Liverpool FC Supporter's Club Scandinavian Branch
-
Xick
NEJ NEJ NEJ...
Hvis Darren Bent kommer til Liverpool vil jeg blive så skuffet. Liverpools erklærede mål for sæsonen var en top 4 placering og hvis Darren Bent er en top 4 klub spiller så er der noget helt galt.
Jeg forstår ikke hvad der sker med handlerne i Liverpool. Med de millioner der er hentet hjem på salg sidste sæson, og det klubben har brugt på spillere mener jeg bestemt ikke der har været handlet godt. Det eneste positive er de har smidt alt dødvægten ud.
Jeg er pisse træt af manglende ambitioner i spiller handler. Vi har været kædet sammen med Villa, Mata, Silva og så mange andre de sidste par år og ingen af de spillere er det lykkedes at hente.
Jeg nægter simpelthen at tro på at Liverpool ikke er en stor nok klub. Det er stadig en af de største i verden (trods manglende resultater på det sidste).
Jeg er vil være så skuffet hvis ikke vi får fat i Hazard enten nu eller til sommer. Med alt den snak og scouting og med Joe Cole i Lille burde vi have en chance så smid for helvede pengene efter nogle ordentlige spillere i stedet for Bent. Jeg synes vi har alle tiders chance for at få den top 4 placering, hverken Arsenal eller Chelsea er for godt kørende og Tottenham kan også knække. Men der skal handles nu!
Hvis klubben stadig tror på en top 4 placering så skal der hentes kvalitets spillere og ikke bare for at fylde tomme pladser. Der skal ske noget nu.
Jeg er fuldt ud klar over hvor der handles der spildes. Men vi har fandme spildt nok nu. Nu må baren op for hvilke spillere der bliver hentet til klubben. Flere middelmådige engelske spillere er fandme spild af penge.
-
Pede
- Geografisk sted: Aalborg
Xick skrev:
Jeg er vil være så skuffet hvis ikke vi får fat i Hazard enten nu eller til sommer.
Så kan du roligt begynde at forberede dig på en skuffelse....
-
Alonso
- Alder: 37
Jeg vil lige sige, at Darren Bent er en god spiller. Men han er bare ikke de penge værd, som man må formode han kommer til at koste.
MEN! Spørgsmålet er jo hvilke muligheder vi har? Mange spillere virker til at være låst i deres klubber, af den ene eller anden årsag. De der måske kan skifte, ønsker det ikke, da det kan skade deres chancer for at komme til EM.
Måske er Bent bare bedste mulighed her og nu? Jeg er ikke i tvivl om at han kan score mål for os, men er han pengene værd? Vi har brug for flere mål, hvis vi vil i CL næste år.
-
Repsej
- Geografisk sted: Aabybro
- Alder: 53
Vi er ikke uenige om at der skal hentes en målmaskine ind og gerne hurtigst muligt.
Men stort set alle de navne der bliver nævnt er jo hunde-dyre og spiller i klubber der som minimum er i EL.
Hvor skal vi få de penge fra som skal til for at købe dem fri? Mig bekendt har vi ikke et pengetræ stående i baghaven.
Og når man som minimum spiller i EL er det vel næsten at gå et niveau ned hvis de skal spille for os.
Mange af de navne kommer jo fra store ligaer og klubber allerede.
Jeg er bange for at vi må "nøjes" med spillere på Bent's niveau. Jeg tror ikke vi har økonomi og tiltrækskræft til at hente større spillere i øjeblikket.
Men klubben må da gerne overraske mig positivt

Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
-
Doessing
af Doessing » onsdag, 04. jan, 2012 18:30
Bent skal absolut ikke til LFC. Han passer ikke ind i en storklub.
Husker alt for tydeligt sidst hvor han spillede et par gode sæsoner for Charlton og efterfølgende kom til Tottenham og blev et mega flop. Han skal blive hvor han er, vil være bedst for både ham selv og klubben.
-
Repsej
- Geografisk sted: Aabybro
- Alder: 53
Years Team Apps† (Gls)†
2001–2005 Ipswich Town 122 (48)
2005–2007 Charlton Athletic 68 (31)
2007–2009 Tottenham Hotspur 60 (18)
2009–2011 Sunderland 58 (32)
2011– Aston Villa 32 (15)
Hentet på Wiki.
Så dårligt et snit har han altså heller ikke.
320 kampe og 144 mål.
Hvornår har vi sidst haft en angriber der havde en ligende statistik?
Det er ikke det samme som at sige jeg ønsker ham til klubben. Men han ved da ihf hvor målet står.
Og en sådan angriber har vi ikke i klubben.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
-
Kelly
Repsej skrev:Years Team Apps† (Gls)†
Hentet på Wiki.
320 kampe og 144 mål.
Det er ikke det samme som at sige jeg ønsker ham til klubben. Men han ved da ihf hvor målet står.
Enig.
-
Kelly
Ståle er kæmpe Liverpoolfan, så skal hans stjerne sælges hvorfor så ikke til Liverpool ?.
Bent.
Poldolski.
Soldado.
Det bliver en af de 3 tror jeg i dette vindue.
-
Fred
Hentet på Wiki.
320 kampe og 144 mål.
Robbie Keane?
Ja han scorede så også 7 mål på et halvår, forhold til Luis 5 mål og Andy's 2 mål.
-
Doessing
af Doessing » onsdag, 04. jan, 2012 19:06
Hentet på Wiki.
320 kampe og 144 mål.
Men gør han også det i en større klub som Liverpool? Han gjorde ikke i Tottenham, hvor han i hans første sæson kun scorede 6 mål i 27 optrædner.
-
KingKenny94
- Geografisk sted: Skive
af KingKenny94 » onsdag, 04. jan, 2012 19:19
Kan ikke forstå der ikke snart sker noget konkret? I stedet for alle disse løse rygter! Vi har kun 2 angriber i truppen, og den ene er ude de næste 8 kampe?
Kunne da være lækkert hvis vi kunne nå at få spilet én angriber lidt ind, inden Luiz Suarez kommer tilbage og måske overtager hans plads.
Jan Mølby har været ude og sige at han altid har været en stor fan af Klose.. Jae lej ham i et 1/2 år.. Han scorer mål alle steder han spiller, 9 mål i 14 kampe for Lazio er vel meget imponerende!
-
Steven__Gerrard
af Steven__Gerrard » onsdag, 04. jan, 2012 19:38
KingKenny94 skrev:Kan ikke forstå der ikke snart sker noget konkret? I stedet for alle disse løse rygter! Vi har kun 2 angriber i truppen, og den ene er ude de næste 8 kampe?
Kunne da være lækkert hvis vi kunne nå at få spilet én angriber lidt ind, inden Luiz Suarez kommer tilbage og måske overtager hans plads.
Jan Mølby har været ude og sige at han altid har været en stor fan af Klose.. Jae lej ham i et 1/2 år.. Han scorer mål alle steder han spiller, 9 mål i 14 kampe for Lazio er vel meget imponerende!
Jeg vil næsten sige at Bellamy og Kuyt er lige så meget angriber som Suarez, så mener bestemt vi har andre i truppen...bare ikke af den kvalitet.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."