Bare lige for at minde om trådens navn: "Hvem skal ind....?"nrg skrev:Det er alligevel noget af erkendelse at komme med....Badooo skrev:Jeg gad også godt have Cynwals omtalte kolde brøndgraverrøv
Hmmm.......
Bare lige for at minde om trådens navn: "Hvem skal ind....?"nrg skrev:Det er alligevel noget af erkendelse at komme med....Badooo skrev:Jeg gad også godt have Cynwals omtalte kolde brøndgraverrøv
Uuuha, I er der lige med det sammeCynwal skrev:Bare lige for at minde om trådens navn: "Hvem skal ind....?"nrg skrev:Det er alligevel noget af erkendelse at komme med....Badooo skrev:Jeg gad også godt have Cynwals omtalte kolde brøndgraverrøv
Hmmm.......
Efter han startede rigtig godt efter skiftet er han også gået lidt i stå og har ikke haft den bedste halvsæson. Måske vil Villa være tilfredse med at sælge til en pris omkring hvad de gav for ham - men det er udelukkende spekulationer.athomsen skrev:Var der ikke noget med at han var skadet - men blev spottet på shoppetur i London mens Villa spillede, i stedet for at troppe op på stadion og støtte holdet. Jeg mener deres manager, klubben og dens fans blev pissed over det.Badooo skrev:Jeg bliver nødt til at spørge igen.. Hvad satan er det jeg er gået glip af mht. Darren Bent? Han skiftede for et år siden for en kæmpesum rent Aston Villa-mæssigt. Hvorfor er han allerede på vej videre? Og hvorfor meldes QPR og Fulham også interesserede i ham? Hvis han har gjort det godt må man da forvente, at det er klubberne over Aston Villa, der slikker sig om munden, og ikke dem under?
Jeg gad btw. godt have Hulk. Jeg gad også godt have Cynwals omtalte kolde brøndgraverrøv, men jeg tvivler på, at vi skal kigge på sydamerikanske eller sydeuropæiske spillere for at få det. Umiddelbart tænker jeg, at vi skal have en englænder for at få sådan en spiller. Nøj, det kunne være rart, hvis Carroll vågnede op til dåd snart.
Jeg håber virkelig klubben har råd til at hente en forstærkning i form af Hulk eller en lignende stjerneJohn Barnes skrev:Hulk er en af de spillere som jeg allerhelst så i klubben! Hans teknik og fysiske kunnen ville jo passe perfekt til Premier League og han er lige sådan en spiller som vi har brug for, syntes jeg! Han kan lave mål og han kan skabe noget på egen hånd, han er et monster! Dog har han os et ret stort pris skilt på sig, vel i omegnen af de 300 millioner kroner vil jeg tro, så ved ikke hvor sandsynligt det er, at vi ville gå efter ham. Det er nok mere en drøm istedet for realistisk sans!
En ting er så at vi måske har råd til ham men en anden ting er så om han overhovedet gider at skifte til os. Vores hold er ikke et der kan vinde mesterskabet på nuværende tidspunkt og vi skal være med i Champions League for at en spiller af hans kaliber gider at skifte til os, det er heller ikke sikkert at vi er med i det i næste sæson. Det ser lidt sort ud.Xenne skrev:Jeg håber virkelig klubben har råd til at hente en forstærkning i form af Hulk eller en lignende stjerneJohn Barnes skrev:Hulk er en af de spillere som jeg allerhelst så i klubben! Hans teknik og fysiske kunnen ville jo passe perfekt til Premier League og han er lige sådan en spiller som vi har brug for, syntes jeg! Han kan lave mål og han kan skabe noget på egen hånd, han er et monster! Dog har han os et ret stort pris skilt på sig, vel i omegnen af de 300 millioner kroner vil jeg tro, så ved ikke hvor sandsynligt det er, at vi ville gå efter ham. Det er nok mere en drøm istedet for realistisk sans!
Mens vi venter på den rigtige udmelding, tar' vi lige en tåreperser:Xenne skrev:Jeg håber virkelig klubben har råd til at hente en forstærkning i form af Hulk eller en lignende stjerne
Super indlæg. Fortsæt endelig den gode stil.Alonso skrev:.....
Cynwal skrev:Bare lige for at minde om trådens navn: "Hvem skal ind....?"nrg skrev:Det er alligevel noget af erkendelse at komme med....Badooo skrev:Jeg gad også godt have Cynwals omtalte kolde brøndgraverrøv
Hmmm.......
Den gæve journalist der startede brøndgraverrøv-historien skrev vist engang om et svømmestævne i et københavnsk badebassin. Et brugt præservativ dukkede op i vandet, og journalisten berettede, at "udenfor konkurrence deltog en franskmand".Gary skrev:Love is in the air...Cynwal skrev:Bare lige for at minde om trådens navn: "Hvem skal ind....?"nrg skrev:Det er alligevel noget af erkendelse at komme med....Badooo skrev:Jeg gad også godt have Cynwals omtalte kolde brøndgraverrøv
Hmmm.......