Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » torsdag, 29. dec, 2011 19:41

nrg skrev:
Badooo skrev:Jeg gad også godt have Cynwals omtalte kolde brøndgraverrøv
Det er alligevel noget af erkendelse at komme med....
Bare lige for at minde om trådens navn: "Hvem skal ind....?"

Hmmm.......
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » torsdag, 29. dec, 2011 20:52

Cynwal skrev:
nrg skrev:

Hmmm.......
Uuuha, I er der lige med det samme :mrgreen:
Badooo siger, hvad han mener!

xman

Indlæg af xman » torsdag, 29. dec, 2011 22:09

athomsen skrev:
Badooo skrev:Jeg bliver nødt til at spørge igen.. Hvad satan er det jeg er gået glip af mht. Darren Bent? Han skiftede for et år siden for en kæmpesum rent Aston Villa-mæssigt. Hvorfor er han allerede på vej videre? Og hvorfor meldes QPR og Fulham også interesserede i ham? Hvis han har gjort det godt må man da forvente, at det er klubberne over Aston Villa, der slikker sig om munden, og ikke dem under?

Jeg gad btw. godt have Hulk. Jeg gad også godt have Cynwals omtalte kolde brøndgraverrøv, men jeg tvivler på, at vi skal kigge på sydamerikanske eller sydeuropæiske spillere for at få det. Umiddelbart tænker jeg, at vi skal have en englænder for at få sådan en spiller. Nøj, det kunne være rart, hvis Carroll vågnede op til dåd snart.
Var der ikke noget med at han var skadet - men blev spottet på shoppetur i London mens Villa spillede, i stedet for at troppe op på stadion og støtte holdet. Jeg mener deres manager, klubben og dens fans blev pissed over det.
Efter han startede rigtig godt efter skiftet er han også gået lidt i stå og har ikke haft den bedste halvsæson. Måske vil Villa være tilfredse med at sælge til en pris omkring hvad de gav for ham - men det er udelukkende spekulationer.

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » torsdag, 29. dec, 2011 22:31

Hulk er en af de spillere som jeg allerhelst så i klubben! Hans teknik og fysiske kunnen ville jo passe perfekt til Premier League og han er lige sådan en spiller som vi har brug for, syntes jeg! Han kan lave mål og han kan skabe noget på egen hånd, han er et monster! Dog har han os et ret stort pris skilt på sig, vel i omegnen af de 300 millioner kroner vil jeg tro, så ved ikke hvor sandsynligt det er, at vi ville gå efter ham. Det er nok mere en drøm istedet for realistisk sans! ;)
Billede

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » torsdag, 29. dec, 2011 22:44

John Barnes skrev:Hulk er en af de spillere som jeg allerhelst så i klubben! Hans teknik og fysiske kunnen ville jo passe perfekt til Premier League og han er lige sådan en spiller som vi har brug for, syntes jeg! Han kan lave mål og han kan skabe noget på egen hånd, han er et monster! Dog har han os et ret stort pris skilt på sig, vel i omegnen af de 300 millioner kroner vil jeg tro, så ved ikke hvor sandsynligt det er, at vi ville gå efter ham. Det er nok mere en drøm istedet for realistisk sans! ;)
Jeg håber virkelig klubben har råd til at hente en forstærkning i form af Hulk eller en lignende stjerne :)
Billede

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København

Indlæg af John Barnes » torsdag, 29. dec, 2011 23:07

Xenne skrev:
John Barnes skrev:Hulk er en af de spillere som jeg allerhelst så i klubben! Hans teknik og fysiske kunnen ville jo passe perfekt til Premier League og han er lige sådan en spiller som vi har brug for, syntes jeg! Han kan lave mål og han kan skabe noget på egen hånd, han er et monster! Dog har han os et ret stort pris skilt på sig, vel i omegnen af de 300 millioner kroner vil jeg tro, så ved ikke hvor sandsynligt det er, at vi ville gå efter ham. Det er nok mere en drøm istedet for realistisk sans! ;)
Jeg håber virkelig klubben har råd til at hente en forstærkning i form af Hulk eller en lignende stjerne :)
En ting er så at vi måske har råd til ham men en anden ting er så om han overhovedet gider at skifte til os. Vores hold er ikke et der kan vinde mesterskabet på nuværende tidspunkt og vi skal være med i Champions League for at en spiller af hans kaliber gider at skifte til os, det er heller ikke sikkert at vi er med i det i næste sæson. Det ser lidt sort ud.
Billede

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » torsdag, 29. dec, 2011 23:30

Xenne skrev:Jeg håber virkelig klubben har råd til at hente en forstærkning i form af Hulk eller en lignende stjerne :)
Mens vi venter på den rigtige udmelding, tar' vi lige en tåreperser:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » fredag, 30. dec, 2011 06:27

Vi nærmer os småt transfervinduets åbning, hvilket betyder at det så småt er tid til at gøre status over hvilke spillere vi er blevet linket med.

Prioriteterne må være en angriber, en kantspiller, en central midtbanespiller, en midterforsvarer og en venstreback. Dermed ikke sagt, at jeg mener vi bør hente det hele, men det er positioner hvor jeg mener vi, på den korte som den lange bane, har brug for forstærkninger.

Mange emner er blevet nævnt. Det seneste rygte går på Darren Bent, der aldrig fik den store sportslige fremgang ha søgte i Aston Villa. Han er en seriøs målscorertype, men også en spiller med begrænsninger. Hans prisniveau er pænt oppe, da han er britte og blev købt dyrt for et år siden. Men hans teknik er slet ikke på det nødvendige niveau, prisen in mente. Derudover ser jeg ham også som en spiller med begrænset fodboldintelligens, der mangler alsidighed. Slet ikke +20 mio. pund værd, hvilket også understreges af at han som 27-årig næppe kan blive solgt for samme sum igen, når vi har brug for yderligere kvalitet. Bent har dog altid scoret mange mål, men jeg søger i højere grad en angrebstype, der kan indgå i de små kombinationer, hvor mange af vores offensive spillere har deres styrke.

Lukas Podolski er for mig et oplagt emne. Kæmpe profil i tysk fodbold, men lidt af en tryghedsnarkoman. Han er dog godt klar over, at han snart skal videre fra Köln, hvis han skal nå derop, hvor hans talent berettiger til. Bayern München er det eneste der er stort nok til Podolski i hjemlandet, men der har han allerede været og fejlet, så det er næppe aktuelt. En by som Liverpool, hvor Dalglish ledelsesstil er meget imødekommende overfor spillerne, kunne være et godt match for tyskeren. En intelligent fodboldspiller, der altid har scoret mål. Som spillertyper vil han passe godt ind i engelsk fodbold.

Sidst har jeg hørt os rygtet sammen med en Andriy Yarmolenko, der er 22 år og spiller i Dinamo Kiev. En stor gut, der dog ofte har sin udgangsposition på venstrekanten. Mit kendskab er begrænset, men han virker godt teknisk funderet. Han er blevet kaldt den nye Shevchenko, men har dog på ingen måde - på papiret - samme målnæse som sin landsmand. Har svært ved at vurdere hans potentiale. Særligt er jeg nysgerrig omkring hvor meget fart han har i stængerne. Shevchenko selv har åbenbart anbefalet ham til Milan. Skulle være en hårdtarbejdende spiller, ligesom de fleste ukrainere.

Lukas Podolski og Yarmolenko ville også kunne spille på venstrekanten, men Blackburns Junior Hoilett er et oplagt emne på denne position. Knægten har imponeret alt og alle i dette års Premier League og er et af få lyspunkter på et svagt Blackburn mandskab. Hoilett er måske en af de spillere, der har lukreret mest af Keans manglende taktiske instruktioner til sine spillere. Virker som en type, der bare elsker at spille fodbold. Hurtig og driblestærk, ligesom han har vist sig som en måltrussel. Virker dog ikke som en type man skal give for mange defensive opgaver - Dalglish åbne offensive stil og Steve Clarkes effektive finpudsning, kunne være en god løsning for Hoilett, der er transferfri til sommer og derfor burde kunne erhverves for en acceptabel sum.

Lad os bevæge os ned på midtbanen. Her er Swanseas Joe Allen dukket op som et emne på det seneste. Han er en lille mand på omkring 170 centimeter. Virker meget løbestærk og ser ud til at have åbenlyse kvaliteter i presspillet. Virker meget britisk i sin spillestil. Har i denne sæson scoret to mål i Premier League, hvor hans dybe løb fra midtbanen er kommet ham til gode. Som 21-årig er han bestemt et skud værd, men hans taktiske evner bør afgøre hvor interessant han er. Hovedløse midtbanespillere hører kun til i bunden af Premier League.

Fiorentinas Riccardo Montolivo er ofte blevet nævnt. Han er en kultiveret midtbanespiller, der ikke blot er meget elegant i sin spillestil, men også har en meget elegant måde at bevæge sig på. Hans teknik og spilintelligens fejler bestemt ikke noget, men spørgsmålet er om han kan justere sit spil til tempoet i Premier League. Ikke en dybtliggende playmaker, men en spiller der søger bolden i hele midtbaneområdet. Er heller ikke bleg for at skyde fra distancen. Kan til dels sammenlignes med Luka Modric, men der er langt op til det høje og stabile niveau kroaten leverer uge efter uge.

Sidst er vi løst blevet linket med Christopher Samba fra Blackburn, der bl.a. spillede en rigtig god kamp imod os. Meget luftstærk spiller, der er en ret naturlig atlet. Bliver bedre og bedre hvert år i midterforsvaret, hvor de mange kampe har gjort ham dygtig til at træffe de rigtige beslutninger. Ønsker selv et skifte, men skrev dog under på en kontraktforlængelse tilbage i februar. Cahill har også været nævnt flere gange herinde, men han er dog vist kun formaliteterne fra at være Chelsea spiller.

Det var et forsøg på at gennemgå nogle få emner. Jeg tager gerne flere op som de kommer.

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » fredag, 30. dec, 2011 08:06

Alonso skrev:.....
Super indlæg. Fortsæt endelig den gode stil.
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Gary

Indlæg af Gary » fredag, 30. dec, 2011 08:58

Cynwal skrev:
nrg skrev:

Hmmm.......

Love is in the air...
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » fredag, 30. dec, 2011 09:13

Gary skrev:
Cynwal skrev:
nrg skrev:
Hmmm.......
Love is in the air...
Den gæve journalist der startede brøndgraverrøv-historien skrev vist engang om et svømmestævne i et københavnsk badebassin. Et brugt præservativ dukkede op i vandet, og journalisten berettede, at "udenfor konkurrence deltog en franskmand".
Umiddelbart kan jeg ikke se os købe en franskmand, da Karim Benzema nok ikke er til salg. Tror faktisk ikke vi handler stort i dette vindue.
Up The RedMen... we go again!

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 30. dec, 2011 09:38

Jeg synes det er bekymrende at to meget seriøse aviser som The Times og The Guardian linker os til Darren Bent. Men Comolli ser åbenbart et lys i ham. Det var jo Comolli der i sin tid hentede ham til Spurs. Derudover linkes vi til Luuk De Jong og Junior Hoilett. SIdstnævnte kan muligvis være en forfriskning på kanten, Men førstnævnte, mener jeg ikke vil styrke os umiddelbart. Hoilett vil ikke gavner Carroll, da jeg ser ham som en god dribler, god mand-mod-mand, men han laver elendige indlæg.

Derudover har jeg ligesom Alonso, hørt om Joe Allen og Montolivo. Sidstnævnte tvivler jeg lidt på, mens førstnævnte muligvis er en King Kenny signing. Men vi har jo de £12 M fra salget af Raul, og så er der rygter om at Henry smider £10 M i transferkassen, så vi skulle ha' ca. £22 M.

En målræv, tak!

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » fredag, 30. dec, 2011 10:19

Jeg tror ikke rigtig på vi henter en midterforsvarer, uagtet jeg selv synes det ville være en god idé. Mon ikke Kenny er tilfreds med Skrtel, Agger, Carragher samt Coates som end ikke er blevet brugt særlig meget.

Jeg er enig med dem, der ikke mener Darren Bent er en mulighed længere. Så skal det være til en billig penge, men det forekommer virkelig urealistisk af grunde der allerede er nævnt.

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 53

Indlæg af Jan » fredag, 30. dec, 2011 10:55

Tror heller ikke Darren Bent er en løsning for os. Omend Villa sælger ham billigere end de købte ham (er han overhovedet til salg?), så er det stadig en for stor sum penge for en mand jeg ikke tror passer ind i konceptet. Man skal kunne spille sammen med folk som Suarez/Bella/Maxi & Co. for at få success. Dvs. man skal være hurtigt tænkende/opfattende, have stor spilforståelse og være hurtig på aftrækkeren, for sommetider gør Suarez uventede ting og så skal man være kvik øverst og nederst. Det tror jeg ikke Bent er.
Kort sagt så er Bent's bet-value for lav til at det giver mening.
Up The RedMen... we go again!

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 30. dec, 2011 11:21

http://thekop.liverpoolfc.tv/_Olivier-G ... 71.html?b=

Olivier Giround ?. Han har scoret 12 mål i denne sæson i den franske liga.

I øvrigt tror jeg ikke Liverpool FC laver de store indkøb i det kommende vindue. Jeg håber dog rygterne om Fernando passer.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar