Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 05. jan, 2009 22:12

texnymann skrev:
Fair nok at du ikke mener at han har håret til Liverpool (modsat Kuyt ;) ).

31 mål i 53 kampe for Corinthians og 26 mål i 69 kampe for Man Utd (hvor de fleste af årets kampe har været indhop), synes jeg egentligt er ganske pænt.

Uanset hvad, så vinder vi nok heller ikke 30 mio pund i det engelske lotto, så det er næppe aktuelt. Nævnte ham kun, fordi han ville være en af mine absolutte drømmespillere i Liverpool rent offensivt.

Mvh.

Texnymann
Det har ikke noget at gøre med om han har håret til LFC, det er bare hva jeg kalder ham i hverdagen, når man u og fedtgarnet kommer på tale.

26 mål i 69 kampe er udmærket, men ikke 30-40 mill værd. Og så er det vist endda pund og ikke kroner der snakkes om :lol: . Men har nu heller ikke mistet troen på Robbie, og hvis/når han kommer igang, har vi INTET at bruge ham til
Verden er smask fuld af hyklere....

Bondo

Indlæg af Bondo » mandag, 05. jan, 2009 22:43

Thommo skrev:
texnymann skrev:

31 mål i 53 kampe for Corinthians og 26 mål i 69 kampe for Man Utd (hvor de fleste af årets kampe har været indhop), synes jeg egentligt er ganske pænt.

Uanset hvad, så vinder vi nok heller ikke 30 mio pund i det engelske lotto, så det er næppe aktuelt. Nævnte ham kun, fordi han ville være en af mine absolutte drømmespillere i Liverpool rent offensivt.

Mvh.

Texnymann
Det har ikke noget at gøre med om han har håret til LFC, det er bare hva jeg kalder ham i hverdagen, når man u og fedtgarnet kommer på tale.

26 mål i 69 kampe er udmærket, men ikke 30-40 mill værd. Og så er det vist endda pund og ikke kroner der snakkes om :lol: . Men har nu heller ikke mistet troen på Robbie, og hvis/når han kommer igang, har vi INTET at bruge ham til
af alle spillere som liverpool kan bruge, så er tevez da den, vi mest kan bruge..

at du har tillid til keane, men ikke tevez, det siger ret meget om din fodboldviden.. tevez er 10 niveauer over keane.. også selvom keane spiller op til sit bedste..

som du kan høre, så ligger tevez ultimativt nummer et på min ønskeseddel.. og jeg har ingen forståelse for at han ikke spiller fast! han er scums bedste spiller(efter ronaldo)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 05. jan, 2009 22:46

ALDRIG! Bare tanken om Carlos Tevez giver mig brækfornemmelser. Han skulle have lyttet på Masche da han ville have ham med, men jeg ville fortrække en helvedes masse andre før trolden tevez.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 05. jan, 2009 22:50

Bondo skrev:[at du har tillid til keane, men ikke tevez, det siger ret meget om din fodboldviden
Okay, har heldig vis besluttet mig for at have længere lunte i år, ellers havde jeg sagt du er snot dum og høre på.

Mig bekendt ser man fodbold forskelligt, og Keane har vist mere i engelsk bold end tevez har :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » mandag, 05. jan, 2009 22:51

Thommo skrev:
texnymann skrev:

Mvh.

Texnymann

Uha, jeg har skam heller ikke mistet troen på Robbie. Det er Kuyt, som jeg aldrig har set det store lys i, selvom jeg indrømmer, at han har haft en god periode i denne sæson og har scoret nogle vigtige mål for os.

Derudover er Mascherano's kammerat vist kun 24 år, hvilket i min bog er en god alder.

Vil da heller ikke lægge skjul på, at jeg ville nyde at snuppe en spiller fra Fergie, når det nu ikke lykkedes med Heinze.

Tvivler forresten på, at vi henter nogen i januar. Læste inde hos Guillem Balague, at Rafa's transferbudget er i minus fra start, hvilket vetyder, at han skal sælge bare for at komme på nul. Nok ikke meget der kan hentes på Pennant, Voronin og Itandje. Og jeg håber af hele mit røde (og hvide) hjerte, at Agger ikke bliver brugt til at skaffe penge i kassen.

Bondo

Indlæg af Bondo » mandag, 05. jan, 2009 22:59

Thommo skrev:
Bondo skrev:[at du har tillid til keane, men ikke tevez, det siger ret meget om din fodboldviden
Okay, har heldig vis besluttet mig for at have længere lunte i år, ellers havde jeg sagt du er snot dum og høre på.

Mig bekendt ser man fodbold forskelligt, og Keane har vist mere i engelsk bold end tevez har :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
med alt ære og respekt for keane, så var han dybt overvurderet i spurs.. han har aldrig været en spillet på øverste hylde..

men jeg forstår slet slet ikke at du syntes at keane har klaret sig bedre i pl, end tevez? han har ganeske rigtigt været længere i pl, men tevez' ringeste sæson(som nok er i år), er stadig ligeså god(og måske bedre) som keanes bedste rent spilmæssigt(ikke resultatmæssigt)..

tevez har en svaghed - hovedspillet.. ellers er han keane langt overlegen i alt andet..

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » tirsdag, 06. jan, 2009 10:37

Bondo skrev:
Thommo skrev:

med alt ære og respekt for keane, så var han dybt overvurderet i spurs.. han har aldrig været en spillet på øverste hylde..

men jeg forstår slet slet ikke at du syntes at keane har klaret sig bedre i pl, end tevez? han har ganeske rigtigt været længere i pl, men tevez' ringeste sæson(som nok er i år), er stadig ligeså god(og måske bedre) som keanes bedste rent spilmæssigt(ikke resultatmæssigt)..

tevez har en svaghed - hovedspillet.. ellers er han keane langt overlegen i alt andet..
:lol: :lol: :lol: kan man andet? Keane har scoret ca. 80 mål i små 200 kampe for Tottenham og 35 mål i 85 landskampe. Tevez er måske bedre til at sætte sin mand af, men afslutningsmæssigt har Tevez stadig lidt at vise før man tåler en samligning. Grunden til at vi ikke ser lige så meget spillemæssigt fra Keane i Liverpool som i Tottenham er ganske enkelt et spørgsmål om spillestil - i Tottenham var det meget kontra, men han nu skal vænne sig til at være på det boldbesiddende holde - og alt andet lige må man forvente at det kræver lidt tilvænning lige pludselig at være en "boksspiller". Jeg er sikker på at Keane kommer stærkt igen inden sæsonnen er slut...

Forstår heller ikke han sidder på bænken hele Newcastle kampen - endelig har han tur i den oven på en usikker start, og bliver belønnet med en plads på bænken. Måske han er begyndt at tænke "hvis jeg ikke score, så starter jeg inde - og omvendt".
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 06. jan, 2009 14:04

Steven__Gerrard skrev:
Bondo skrev:
Thommo skrev:

:lol: :lol: :lol: kan man andet? Keane har scoret ca. 80 mål i små 200 kampe for Tottenham og 35 mål i 85 landskampe. Tevez er måske bedre til at sætte sin mand af, men afslutningsmæssigt har Tevez stadig lidt at vise før man tåler en samligning. Grunden til at vi ikke ser lige så meget spillemæssigt fra Keane i Liverpool som i Tottenham er ganske enkelt et spørgsmål om spillestil - i Tottenham var det meget kontra, men han nu skal vænne sig til at være på det boldbesiddende holde - og alt andet lige må man forvente at det kræver lidt tilvænning lige pludselig at være en "boksspiller". Jeg er sikker på at Keane kommer stærkt igen inden sæsonnen er slut...

Forstår heller ikke han sidder på bænken hele Newcastle kampen - endelig har han tur i den oven på en usikker start, og bliver belønnet med en plads på bænken. Måske han er begyndt at tænke "hvis jeg ikke score, så starter jeg inde - og omvendt".
Uagtet hvordan han har spillet, så har Keane's afslutninger været katastrofalt ringe. Og det har INTET at gøre med spillestilen.

Jeg vil mene, at Tevez er bedre end Keane til alt, men han er jo nok for dyr(og scum).

xman

Indlæg af xman » tirsdag, 06. jan, 2009 17:34

Lige et afbræk fra Tevez/Keane diskussionen...
Jeg læste idag i en avis, at Stewart Downing havde bedt om at komme på transferlisten i Middlesborough. Jeg synes det kunne være interessant at sælge Babel og købe Downing i stedet, når man tager Babels manglende udvikling i klubben i betragtning. Det burde kunne gå nogenlunde i 0.
Det skal dog tilføjes at Middlesborough havde udmeldt at de ikke ville sælge Downing i januar, men ellers kunne det være aktuelt til sommer så har Babel også haft et halvt år ekstra til at vende sin udvikling.

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » tirsdag, 06. jan, 2009 18:10

Ang. diskussionen vedrørende Keane kontra Tevez, så har jeg svært ved at se, hvordan man kan argumentere for, at Keane er bedre.

Tevez er stadig kun 24 år. Han har en aggressivitet, der minder lidt om Kuyts, han er hurtig og kan sætte sin mand af. Hans målscoring er også ganske ok.

I denne sæson har han dog ikke været lige så god som tidligere, men han er jo også blevet degraderet efter Berbatovs ankomst i United. Han er i den grad blevet andenviolin, men har stadig spillet bedre end Keane, hvis du spørger mig - som i øvrigt har fået masser af kampe i Torres' fravær.

Anyway, så har vi Keane, og mon ikke, at United nok skal få forlænget med Tevez? Jeg må dog indrømme, at jeg stadig ser Tevez som den ideelle makker til Torres. Ikke mindst fordi han virker til at være en rigtig Benitez-type.
Best in the world at everything I do.

Boye

Indlæg af Boye » tirsdag, 06. jan, 2009 22:17

Tevez er overvurderet efter min mening. Ingen tvivl om, at han er god teknisk og okay hurtig, og at hans fightermentalitet er god, men han er altså ikke nogen rigtig god dribler. Som jeg ser det er hans største problem, at han er hamrende uskarp! Med det mener jeg, at han er en direkte dårlig afslutter i forhold til, at han af mange betragtes som værende en af de bedste angribere i verden. Han er nærmest Berbatovs modsætning..

Mht. spilforståelse og at trække ned og modtage bolden, vil jeg nu mene, at Keane er bedre end Tevez. Keane har også været meget uskarp, men det er kun i LFC-trøjen. Han havde et ganske fint scoringssnit i Spurs i mange sæsoner..

Til det beløb Tevez koster, kan jeg hurtigt nævne mange andre angribere, jeg hellere vil have til klubben..
Senest rettet af Boye tirsdag, 06. jan, 2009 22:39, rettet i alt 1 gang.

Boye

Indlæg af Boye » tirsdag, 06. jan, 2009 22:38

Har set en del La Liga på det seneste, og jeg kunne godt tænke mig at se en af disse tre spanske kanter i den røde, fordi de alle kan bidrage med kreativitet, hurtighed og dribling på kanterne. To af dem kan endda spille både højre kant og off. midt, og så ville vi muligvis blive fri for at se Kuyt på højrekanten fremover.

Jesus Navas
Juan Manuel Mata
Diego Capel

Alle 3 har uden tvivl klassen til vores trup, og jeg tror de ville kunne skaffes til en forholdsvis overkommelig pris sammenlignet med de mere etablerede og berømte verdensstjerner..

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 06. jan, 2009 22:49

Boye skrev:Har set en del La Liga på det seneste, og jeg kunne godt tænke mig at se en af disse tre spanske kanter i den røde, fordi de alle kan bidrage med kreativitet, hurtighed og dribling på kanterne. To af dem kan endda spille både højre kant og off. midt, og så ville vi muligvis blive fri for at se Kuyt på højrekanten fremover.

Jesus Navas
Juan Manuel Mata
Diego Capel

Alle 3 har uden tvivl klassen til vores trup, og jeg tror de ville kunne skaffes til en forholdsvis overkommelig pris sammenlignet med de mere etablerede og berømte verdensstjerner..
Tror ikke, at det er specielt realistisk. Også selvom vi ser bort fra størrelsen af vores transferbudget.

Godt nok er de alle spaniere, hvilket taler for, men de måler alle omkring 1,70m, hvor Riera måler 1,88. Ingen af dem er specielt gode defensivt, og de fysisk svage.
Benayoun er godt nok heller ikke noget muskebundt, men det opvejes af hans taktiske formåen og spilforståelse (kunne jeg forestille mig Rafa mene).

Desuden har Jesus Navas vist udtalt, at han ikke vil forlade Sevilla, og da slet ikke skifte til udlandet, da han er en tryghedsnarkoman af rang.

På den måde er det nok mere realistisk med en Joaquin.

Rafa er tilsyneladende ikke interessede i de slags spillere du nævner. Det første han nævner efter købet af Riera, er hans evner i luften og defensive styrke.

xman

Indlæg af xman » onsdag, 07. jan, 2009 01:05

Desuden har Jesus Navas vist udtalt, at han ikke vil forlade Sevilla, og da slet ikke skifte til udlandet, da han er en tryghedsnarkoman af rang.
Han skulle endda have forladt træningslejre med ungdomslandshold pga hjemve! (se historien på wikipedia)

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » onsdag, 07. jan, 2009 10:44

AJ skrev:
Boye skrev:Har set en del La Liga på det seneste, og jeg kunne godt tænke mig at se en af disse tre spanske kanter i den røde, fordi de alle kan bidrage med kreativitet, hurtighed og dribling på kanterne. To af dem kan endda spille både højre kant og off. midt, og så ville vi muligvis blive fri for at se Kuyt på højrekanten fremover.

Jesus Navas
Juan Manuel Mata
Diego Capel

Tror ikke, at det er specielt realistisk. Også selvom vi ser bort fra størrelsen af vores transferbudget.

Godt nok er de alle spaniere, hvilket taler for, men de måler alle omkring 1,70m, hvor Riera måler 1,88. Ingen af dem er specielt gode defensivt, og de fysisk svage.
Benayoun er godt nok heller ikke noget muskebundt, men det opvejes af hans taktiske formåen og spilforståelse (kunne jeg forestille mig Rafa mene).

På den måde er det nok mere realistisk med en Joaquin.

Rafa er tilsyneladende ikke interessede i de slags spillere du nævner. Det første han nævner efter købet af Riera, er hans evner i luften og defensive styrke.
Hmm, Joaquin.

Jeg har også flere gange beundret Jesus Navas, og hans tekniske formåen. Han er hurtig, driblestærk og har et godt indlæg. Trods hans fysik arbejder han godt begge veje.

Mata er en kommende stor spiller. Han har gjort det rigtig godt i denne sæson.

Diego Capel har jeg ikke samme fidus til som Mata og Jesus Navas. Hans tekniske kunnen er ikke på højde med de to, men han er tilgengæld langt hurtigere.

Min yndlings højrekant spiller - når man ser bort fra Leo Messi - er Joaquin. Hurtighed, teknik, driblekunstaber og fysisk styrke er hvad Joaquin besidder. Hans psyke er ikke den bedste. Jeg mener dog han besidder alt hvad vi har brug for på vores højrekant.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Besvar