Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
Flemming skrev:Har vi udover Torres haft nogen god målscorer siden Owen?
Suarez er fantastisk og kan skabe noget ud af ingenting samt at han tiltrækker sig modstandernes opmærksomhed, hvilket giver plads til vores andre spillere. Desværre scorer han for lidt og der er ikke andre der kan score i mellemtiden.
Kort sagt: vi mangler i den grad en der kan finde nettet.
Gerrard og Kuyt har tidligere gjort det godt på dette punkt.
Jeg synes vi skal hente en rigtig dygtig målscorer, en rutineret DM og evt. en CB.
Jeg tvivler dog på der bliver hentet en CB eftersom det går fremragende med Skrtel og Agger. Jeg er dog sikker på at det er Aggers tilstedeværelse der er afgørende og derfor synes jeg en spiller som Cahill ville pynte på truppen, da jeg ikke synes Carra er over the hill og Coates stadig for uprøvet til at være fast mand, så er man i hvert fald dækket godt ind hvis Agger går i stykker igen.
-
ilusio
- Geografisk sted: Midtjylland
- Alder: 46
Nicoen skrev:Flemming skrev:Har vi udover Torres haft nogen god målscorer siden Owen?
Suarez er fantastisk og kan skabe noget ud af ingenting samt at han tiltrækker sig modstandernes opmærksomhed, hvilket giver plads til vores andre spillere. Desværre scorer han for lidt og der er ikke andre der kan score i mellemtiden.
Jeg synes vi skal hente en rigtig dygtig målscorer, en rutineret DM og evt. en CB.
Jeg tvivler dog på der bliver hentet en CB eftersom det går fremragende med Skrtel og Agger. Jeg er dog sikker på at det er Aggers tilstedeværelse der er afgørende og derfor synes jeg en spiller som Cahill ville pynte på truppen, da jeg ikke synes Carra er over the hill og Coates stadig for uprøvet til at være fast mand, så er man i hvert fald dækket godt ind hvis Agger går i stykker igen.
Gerrard er ikke en angriber og Kuyt har aldrig været en målsluger for Liverpool.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
Nicoen
- Geografisk sted: Aarhus
- Alder: 36
Flemming skrev:Nicoen skrev:Flemming skrev:Har vi udover Torres haft nogen god målscorer siden Owen?
Gerrard er ikke en angriber og Kuyt har aldrig været en målsluger for Liverpool.
Men det stoppede ham ikke i at score en masse mål. Vi mangler mål, om de så kommer fra angriberne eller midtbanen er sådan set underordnet så længe angriberne bidrager med assist/godt spil.
-
ilusio
- Geografisk sted: Midtjylland
- Alder: 46
Det er vi ikke uenige i, men har vi "kun" en mand der scorer, så er vi for lette at stoppe. Vi skal have possibilities...
Det letteste svar er selvfølgelig at Carrol og Suarez teamer op sammen og begge scorer samt at vi får 3 år med en skadesfri Gerrard bag dem.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.
-
Charlie Adam's Guinness mate
af Charlie Adam's Guinness mate » mandag, 12. dec, 2011 00:30
Enig i dem der siger Vertonghen til 10 mio pund er meget, meget fristende uagtet vores gode forsvar. Han ligner altså en spiller med stort potentiale og alsidighed.
Mht. den for tiden vildt godt spillende Podolski så stod dette på Tipsbaldet forleden:
Poldis kontrakt med FC Köln udløber om halvandet år, og FC Köln vil forlænge. Vil Podolski ikke det, sælger de ham til sommer. Det siger sportsdirektør Volker Finke i hvert fald.
Måske de vil sælge til januar alligevel, tvivler dog lidt da de jo kan risikere nedrykning uden ham på holdet. Han laver masser af mål og storspiller indtil videre i denne sæson, problemet er selvfølgelig at han på klubniveau ikke har vist noget i andre klubber i Köln, han floppede i Bayern, men har tilgengæld været god for landsholdet.
-
Mambo
- Geografisk sted: København N
- Alder: 35
Everton skulle eftersigende være ude efter at låne Henry sæsonen ud:
http://www.bold.dk/nyt/Everton-lurer-paa-Thierry-Henry
Kunne han ikke være en mulighed for os, som en hurtig og midlertidig løsning på vores angrebsproblem?
Han er en gammel og snu ræv, der før har vidst at han ved hvor målet står i Premier League. Nu ved jeg ikke hvor mange midler vi har at gøre godt med. Jeg ved heller ikke noget om hvor god Henry er nu. Men umiddelbart kunne det da være en okay, midlertidig og billig løsning at hente en rutineret gammel målræv der er PL-proven.
Senest rettet af
Mambo mandag, 12. dec, 2011 21:07, rettet i alt 1 gang.
-
Mambo
Tom_Jorsal skrev:henry er for gammel.
Jeg snakker ikke om en permanent signing, men blot et lån resten af sæsonen. Hvis han stadig er god nok, er alderen ligegyldig når det blot er en midlertidig løsning.
-
Tom_Jorsal
- Alder: 37
af Tom_Jorsal » mandag, 12. dec, 2011 13:22
jeg tror ikke, han er god nok længere. der er en grund til, han røg til MLS - og det er ikke kun pengene. Desuden kan han kun lånes indtil MLS går i gang i starten af marts. Henry er rigtig fed, men hans niveau er ikke godt nok længere - og hvorfor hente en reserve, når vi har fire angribere, der er bedre end ham? (Kuyt, Carroll, Suarez og Bellamy). Everton er interesserede, fordi de nærmest ikke har en angriber i truppen. Saha er deres førstemand på toppen - siger det ikke noget?
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » mandag, 12. dec, 2011 14:12
Podolski tror jeg som type ville passe fint ind i LFC.
Et problem med tyske spillere er bare, at de sjældent skifter til klubber udenfor Bundesligaen. Dette er specielt ærgeligt taget i betragtning, hvor mange talenter tysk fodbold avler i disse dage.
-
Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
af Arturo Bandini » mandag, 12. dec, 2011 19:20
Mambo skrev:en rutineret gammel målrøv.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » mandag, 12. dec, 2011 19:23
Arturo Bandini skrev:Mambo skrev:en rutineret gammel målrøv.

-
JØ
Transfer vinduet:
1. Adam Johnson
2. Javier Martinez
1. Adam Johnson har forlænget sin kontrakt, men ændre det noget som helst? Han spiller næsten aldrig og kan en fodboldspiller i den alder være tilfreds med det?.... Nej han kan ej....
2. Javier Martinez er en mand med stor klasse! Bilbao kan ikke afvise alle tilbud evt. kunne vi udlåne nogle af de unge spillere til dem ..... slå til......
Drop en ny angriber Suarez skal nok begynde fra nu!
-
Mambo
Hr. Drejer skrev:Arturo Bandini skrev:Mambo skrev:en rutineret gammel målrøv.

Ooops. Er rettet nu. Men ellers fedt udtryk når man tænker over det